Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Västerås
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Västerås och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 584 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• Joacim H
    Joacim H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är en mycket nöjd köpare av ett objekt där Halepce var mäklare. Fick ett mycket trevligt bemötande från början och Halepce var väldigt duktig på att hålla kontakten genom hela affären. Detta är något väldigt viktigt för mig då man vill känna sig välinformerad om vad som händer och hur allt fortskrider. Avslutningsvis mycket nöjd med allt!
  • Birgit E
    Birgit E skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och ger bra information.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, effektiv lätt att prata med. Informerade bra.
    2016-12-06 Helena A svarar Yvonne K
    Tusen tack för det fina omdömet!
  • David J
    David J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag kan inte vara mer nöjd. Fantastiskt bra samarbete och väldigt bra information fortlöpande under hela processen.
    2016-12-05 Halepce T svarar David J
    Stort tack David för förtroendet man fått från er. Underbart att höra att ni är så nöjda med mitt arbete genom hela försäljningen. Får även tacka er för ett gott samarbete och härligt bemötande. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Patrik U
    Patrik U skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra säljare & väldigt trevlig, rekommenderas till vänner & släkt helt klart.
    2016-12-05 Halepce T svarar Patrik U
    Hej Patrik! Får tacka för ditt fina omdöme och att ni är nöjda med mitt arbete. Alltid härligt att höra när kunder rekommenderar en vidare till de man känner. Det är bland de bästa och roligaste kvittot man kan få på sitt arbete =) Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya bostad och ni är välkomna att höra av er för en värdering när ni har renoverat klart bostaden. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    jag är väldigt nöjd med mäklarens bemötande. Jag tycker att hela upplevelsen har varit bra, jag är väldigt nöjd.
    2016-12-05 Halepce T svarar Joakim H
    Stort tack för ditt omdöme Joakim! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete igenom hela processen vid ditt nya köp. Får även passa på att tacka för förtoendet att ni anlita mig för försäljningen av din bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det gick snart och enkelt
    Halepce T gillar detta
  • Agnelica S
    Agnelica S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra saklig mäklare! Rekommenderas!! Blev budgivning på ett objekt med mkt speciell situation! Toppen proffsigt
    2016-12-06 Anders N svarar Agnelica S
    Tack snälla Angelica för dina positiva ord och rekommendationer. Vi hade en hel del omständigheter att kämpa mot som vi slut övervann och levererade riktigt bra resultat, också mycket tack vare ditt engagemang i hela försäljningsprocessen. Stort tack!
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helena ingav förtroende, var lugn och saklig. Bra information från henne hela tiden. Rekommenderar henne varmt som mäklare.
    2016-12-05 Helena A svarar Kerstin F
    Tack för de varma orden alltid roligt att höra. En smidig och snabb affär :)
  • Karin S
    Karin S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt och förtroendefullt bemötande. Anders är en duktig säljare. Min upplevelse är att han är slarvig. Exempel: som kund fick jag bl.a ringa 3 ggr och påtala att det fanns inte någon planlösning i annonsen på mitt hus. Den kom in först efter min senaste påtryckning och då pågick redan budgivningen. Enl. ö k skulle han betala Energideklarationen, men firman som utförde det krävde mig på betalningen, som jag betalade och fick kontakta Anders 3 ggr om att det skulle regleras i hans arvode. Enligt uppdraget om Tilläggstjänster skulle också besiktning och dolda fel-försäkring ingå. Besiktningen ombesörjde A att den genomfördes i god tid, men sedan vet jag inte hur det har gått vidare med tecknande av försäkringen. Eftersom överlåtelse av huset inte sker förrän 12 /4 2017, så har A kanske inte hunnit med detta ännu. Det hade kanske varit på sin plats att informera mig om bl a detta, eftersom affären inte känns avslutad.
    2016-12-06 Anders N svarar Karin S
    Hej Karin (eller ska jag skriva Birgit?) Kul att du uppfattar mig som trevlig och förtroendefull, det är precis så jag uppfattat vårt samarbete kring försäljningen av ditt hus. Däremot är det mycket tråkigt att jag uppenbarligen har missat en del saker när det gäller ditt ärende. Avseende planlösningar är vi oftast utelämnade till Västerås kommuns snabbhet i att leverera korrekt planritningar vilket i detta fall drog ut på tiden. När det gäller ersättningen för energideklarationen är det helt bedrövligt att du ska behöva påpeka detta 3 ggr, något som jag också mycket tydligt bad om ursäkt för i vår dialog när detta uppstod. Avseende försäkringen förklarade jag för dig vid vårt första möte, och jag gick igenom samma sak när vi pratade per tel tidigare, att försäkringsbrev och faktura som regel skickas ut efter tillträdet. Nu har du fått denna info både per tel och via denna sajt och jag hoppas att du känner dig nöjd med detta. Tack på förhand och hoppas på ditt fortsatta förtroende.
  • Evelyn J
    Evelyn J skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi är mkt nöjda med Helena. Hon har varit lättillgänglig och alltid haft svar på våra frågor kring husförsäljningen.
    2016-12-05 Helena A svarar Evelyn J
    Roligt att höra att ni är nöjda, det var ett nöje från min sida att få hjälpa till med försäljningen. Trots lite motgångar i affären vart det ju bra till slut. Hoppas ni trivs i nya lägenheten.
  • Marie G
    Marie G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej! Halepce Tosun har varit mycket trevlig, tydlig och har alltid åtgärdat och återkopplat när han lovat detta. Mycket trevlig mäklare.
    2016-12-05 Halepce T svarar Marie G
    Hej Marie! Får tacka för din fina recension. Skönt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. och bemötandet. Är säker på att ni kommer stortrivas i er nya och härliga bostad. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hittills har allt varit till belåtenhet.
    2016-12-05 Helena A svarar Bernt L
    Va roligt att höra! Lägenheten är väldigt bra så där kommer du säkert trivas.
  • Mika K
    Mika K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande, god service och mycket proffsig hantering. -Mika
    2016-12-02 Anders N svarar Mika K
    Tack Mika för dina positiva ord. Det värmer alltid och är högt uppskattat.
  • Maria F
    Maria F skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina gav ett trevligt, kunnigt och personligt bemötande och avslutade försäljningen mycket snabbt och smidigt.
  • Markus T
    Markus T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bemötandet var sådär på grund av att vi var sena till visningen. Dock på grund av barnet's behov.
    2016-12-02 Anders N svarar Markus T
    Hej Markus, beklagar om ni tyckte bemötandet var mindre bra på visningen eftersom ni var sena. Detta är naturligtvis inte något ni som kunder ska behöva uppleva. Visning är annars ett av mina allra starkaste och viktigaste moment som mäklare då jag alltid håller en hög servicenivå med mycket information. Dessutom fick ni en egen bokad visning dagen efter vilket jag hoppas och tror kompenserade den korta visning ni fick vid första tillfället. Vi syns och hörs framöver...
  • Nadja W
    Nadja W skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders är en enormt kompetent och lyhörd mäklare som tillgodosåg alla vara önskemål! Vi är supernöjda och kommer rekommendera honom till alla vi känner!
    2016-12-02 Anders N svarar Nadja W
    Tack snälla Nadja för ditt omdöme. Vårt samarbete blev oerhört lyckat, framförallt eftersom ni är så superbra kunder med mycket bra och insiktsfulla åsikter. Jag har haft en jättekul tid (vi har ju fortfarande tillträdet kvar :-) ) och lärt mig en hel del nytt också. Att ni dessutom rekommenderar mig gör mig riktigt glad och mycket, mycket tacksam.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Toppen mäklare, alltid bra presentationer, berättar saker som andra mäklare inte uppmärksammar. Rekommenderas!
    2016-12-02 Anders N svarar Andreas D
    Stort tack Andreas! för ditt omdöme och särskilt kul att du nämner min presentation på visningen. Detta är ju ett av mina "trademarks" och något jag sätter högt på min prio lista.
  • Runar S
    Runar S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag vill inte uttala mej innan Anders har sålt vårt hus. Runar
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande , men lite dåligt påläst om objektet om vissa detaljer.
    Sen med återkoppling ang försäljning, men för övrigt mycket bra o trevlig.
    Mycket bra vid kontraktskrivningen.
    2016-12-05 Halepce T svarar Bengt W
    Hej Bengt! Stort tack för ditt omdöme och feedbacken. Det finns alltid utrymme att utvecklas och bli bättre, tar det med mig. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina är en mäklare som besitter allt som en mäklare bör. Hon ser möjligheter i en försäljning och jobbar med kunden i fokus. Tydlig med både köpare och säljare. Hon har även en juridisk bakgrund vilket känns tryggt.
    Hennes stora register av kunskaper gör henne till en mäklare som vi verkligen vill rekommendera.
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Gott bemötande. Proffesionell hantering och kunnig. Vi är mycket nöjda med Helenas bemötande och med Fastighetsbyrån.
    2016-12-05 Helena A svarar Caroline O
    Stort tack för det fina omdömet det värmer alltid att höra. Det var roligt att få hjälpa till med er försäljning. Lycka till i nya fina huset så ses vi på tillträdet nästa år.
  • Kajsa K
    Kajsa K skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpare: OK. Kändes lite stressat. Jag hade velat se lägenheten en gång till innan vi skrev papper.

Säljare: Bra. Även här kändes dock som om det var bråttom, vilket jag upplevde lite stressande.
  • Emilia T
    Emilia T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att han har varit riktigt bra hela tiden. Svarat på alla frågor och alltid humöret på topp! Har även rekommenderat honom till andra personer som också har honom som kund just nu
    2016-12-01 Anders N svarar Emilia T
    Tack snälla Emelia för dessa värmande och positiva ord. Ni är så superbra kunder som man bara kan önska. Och tack för de rekommendationer som jag fått, de är guld värda. Vi syns och hörs framöver...
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik Janering är den proffsigaste och mest omtänksamma Mäklare jag någonsin träffat!
  • Mikko H
    Mikko H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Riktigt trevlig mäklare att ha och göra med som hjälper på alla sätt och vis. Stor eloge till dig halepce 🖒👏👏
    2016-12-05 Halepce T svarar Mikko H
    Stort tack Mikko! Det var min ära att få hjälpa er och familjen med försäljningen. Får tacka för förtroendet och bemötandet. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Lars H
    Lars H skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kunnig, vänlig och höll mig uppdaterad.
  • Michaela W
    Michaela W skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi är mer än nöjda med Helena som våran mäklare. Hon har alltid varit lätt att komma i kontakt med och svarat på alla våra frågor och funderingar och hjälpt oss med frågor som rört vårat köp av bostad trots att det inte varit hennes sak. Alltid fått ett toppen bemötande och även de gånger vi varit in på fastighetsbyrån och träffat hennes kollegor har vi alltid fått ett jätte bra bemötande. Vi är jätte nöjda med allt!
    2016-12-05 Helena A svarar Michaela W
    Va kul att höra att ni är nöjda och känt er väl omhändertagna :) Tack för ett gott samarbete och hoppas ni trivs bra i nya bostaden.
  • Lise-lotte T
    Lise-lotte T skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    ..Halepce Tosun har varit toppen för mig och skött sitt uppdrag alldeles förträffligt. från första mötet på visningen av min nya lägenhet. Jag har kunnat ringt han när som helst.. och har han inte haft möjlighet att svara.. så har han ringt upp så snart han kunnat.
    2016-12-05 Halepce T svarar Lise-lotte T
    Blir otroligt glad att läsa ditt fina omdöme Lise-lotte. Fantastiskt kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete och bemötande. Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya bostad =) Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Markus B
    Markus B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra. Tydlig igenom hela budgivningen, proffsigt rakt igenom.
    Rekommenderas!
    2016-12-05 Halepce T svarar Markus B
    Stort tack för de varma orden och blir glad att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad! Ni är alltid välkomna att höra av er när ni vill ha en ny värdering. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Leif A
    Leif A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har fått ett fantastiskt engagemang från honom. Det kändes tryggt direkt från början. Saklig. Hade alla papper i ordning från första stund. Har hållit kontinuerlig kontakt hela tiden. Vi är jättenöjda.
    2016-12-05 Halepce T svarar Leif A
    Otroligt kul att läsa ert omdöme! Jag får verkligen tacka för förtroendet man fått från er och för det goda samarbetet vi haft igenom försäljningen. En nöjd kund, är det bästa kvittot man kan få på ett bra genomfört arbete. Vi hörs av när det är dags för deklarationen! Allt gott tills dess. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Jan H
    Jan H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tycker att han var lyhörd och tillmötesgående och låg i
    2016-10-21 Anders N svarar Jan H
    Tack Janne för ett gott samarbete!
  • Anna H
    Anna H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig mäklare som alltid gick att få tag på.
    2016-12-05 Halepce T svarar Anna H
    Stort tack Anna! Hoppas att ni och familjen kommer stortrivas i er nya bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande , pålitlig. Proffesionell. Förtroendegivande
    2016-12-05 Halepce T svarar Stefan B
    Tack för ditt fina omdöme och verkligen kul att läsa att ni är nöjda! Får även passa på ett tacka för ett gott samarbete. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Jens N
    Jens N skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mäklaren har på ett bra och proffsigt sätt åtagit sig uppdraget och sen även uppnått det önskade resultatet.
    2016-09-30 Jeff M svarar Jens N
    Hej. Det är skönt när de små problemen löser sig. Lycka till med nya huset!
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande och överlag är vi nöjda med affären! Ibland lite luddig kommunikation dock, och därför en 3a istället för mer.
    2016-10-04 Helena A svarar Ebba B
    Tråkigt att ni känner att allt inte varit klart och tydligt. Kommunikationen mellan mig, säljare och köpare är väldigt viktig och jag tar åt mig och kommer jobba på att bli ännu tydligare.
    Skönt att ni är nöjda med affären som helhet. Tack för ett gott samarbete :)
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har gjort ett bra jobb, gett tydliga besked och varit tillmötesgående.
    2016-10-21 Anders N svarar Jenny V
    Stort tack Jenny, tydlighet anser jag vara en av de allra viktigaste punkterna i en bostadsaffär, kul att jag levererade detta!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en lägnhet. Han var Väldigt professionell och jag är mycket nöjd med honom
    2016-12-05 Halepce T svarar Daniel M
    Hej Daniel! Tack för de varma orden och bemötandet. Hoppas att ni kommer trivas i Västerås och i er nya bostad =) Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Nils N
    Nils N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Än så länge är det inget att anmärka på men det är en del moment kvar i processen så det är svårt att svara innan alla delar är helt klara
    2016-12-05 Halepce T svarar Nils N
    Tackar ödmjukast för förtroendet och glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Har varit trevligt att få träffa hela familjen under försäljningsprocessen. Allt gott! Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon var Duktig och trevligt så det kändes bra
    2016-10-04 Helena A svarar Mohammad A
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas bra i nya huset.
  • Paul H
    Paul H skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra kontakt och samarbete med snabb återkoppling.
    2016-09-29 Jeff M svarar Paul H
    Tack. Lycka till med ditt nya äventyr i Stockholm.
  • Ehsan M
    Ehsan M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt trävligt , expert på sitt jobb och man känner sig välkommen .
    2016-12-05 Halepce T svarar Ehsan M
    Hej Ehsan! Blir glad att höra att ni nöjda med mitt arbete och bemötande. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Stort lycka till med allt. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Göran J
    Göran J skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej jag vill besvara er förfrågan om Jeff.
    När vi träffades första gången för värdering så satt Jeff ett utgångspunkt på 2-2,2 miljoner eller mer
    Men när vi åter träffades så ville Jeff gå under 2miljoner.
    Det blev ett utgångspris på 1,850,000. Jag fick direkt missnöje av barnen och även grannarna hade åsikter,
    då två grannar hade samma gissningar på 2,5-2,8 milj,
    När vi träffades en sista gång när vi ville veta vad blir kvar i vinst pengar.Så sa jag att vi godtar inte utgångspunkt priset
    utan jag ville ha minst 2,2 milj. som ändrades till 2,850milj. När sedan visningshus blev klar så kom en förfrågan om tidigare visning.OK för mejlet om han höjer bra utan motbjudningar.När köparen kommer med sin far som jag känner som min dotters klasskamrat,så tyckte jag att det var trevligt.Jag frågade Jeff om vi kunde gå över 2,4milj. men det tyckte inte han utan motbjudningar. Det blev sålt för 2,4milj.När grannar får höra detta så frågade de mejl om jag inte trodde på kompis affär.
    Min slutliga åsikt så är det Jeff skyldighet att få ut det mesta,framför allt när han tar dit till förhandsvisning visning. MVH/Göran
    2016-09-29 Jeff M svarar Göran J
    Hej.
    Med 29.000 kronor per kvadratmeter är ditt hus den tredje dyraste försäljningen i Dingtuna någonsin, så du har förmodligen fått det marknaden kan betala.

Vi har inget egenintresse i att sälja före de öppna visningarna. Tvärtom, det är då vi träffar våra kommande köpare och säljare.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ihärdig och ger aldrig upp. Glad och strategisk.
    2016-10-03 Anders N svarar Jonas E
    Tack Jonas! Att jobba intensivt för att få till alla bitar i en bostadsaffär är mitt motto.
  • Enkhsaruul N
    Enkhsaruul N skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Min upplevelse hur Carolina Uttersköld på Fastighetsbyrån i Västerås var: att hon var professionell och utmärkt framförallt hon ville gärna hjälpa till och lösa problemet som alla parterna fick.
  • Pepe P
    Pepe P skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jätte nöjd med Halepce! Allt gick smidigt och hade man frågor så fick man svar snabbt
    2016-12-05 Halepce T svarar Pepe P
    Vad kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete kring försäljningen. Får passa på att önska er en god jul och ett gott nytt år. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Malin F
    Malin F skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemöt från start till slut.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket kompetent mäklare med bra engagemang och tydlig kommunikation.
  • Cattis M
    Cattis M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att han har varit väldigt trevligt och man känner som om man har känt honom länge. Informerar bra och så att man förstår.
    2016-12-05 Halepce T svarar Cattis M
    Hej Cattis! Tack för förtroendet och för ett fint bemötande igenom hela processen. Önskar er ett stort lycka till och hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Angagerad. Trevlig. Tillmötesgående. Lätt att nå! mycket kontakter. Kändes tryggt. Dessutom Glad o Trevlig!
    2016-12-05 Halepce T svarar Ewa L
    Hej Ewa. Får tacka för de varma orden och för förtroendet att hjälpa er vid försäljningen samt för det fina bemötandet man fått från er. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås