en del av Fastighetsbyrån Västerås

4.7 / 5 i betyg — 76 rekommendationer

Läs vad 76 användare tycker om Anders Norman

• Agnelica S
    Agnelica S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra saklig mäklare! Rekommenderas!! Blev budgivning på ett objekt med mkt speciell situation! Toppen proffsigt
    2016-12-06 Anders N svarar Agnelica S
    Tack snälla Angelica för dina positiva ord och rekommendationer. Vi hade en hel del omständigheter att kämpa mot som vi slut övervann och levererade riktigt bra resultat, också mycket tack vare ditt engagemang i hela försäljningsprocessen. Stort tack!
  • Karin S
    Karin S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt och förtroendefullt bemötande. Anders är en duktig säljare. Min upplevelse är att han är slarvig. Exempel: som kund fick jag bl.a ringa 3 ggr och påtala att det fanns inte någon planlösning i annonsen på mitt hus. Den kom in först efter min senaste påtryckning och då pågick redan budgivningen. Enl. ö k skulle han betala Energideklarationen, men firman som utförde det krävde mig på betalningen, som jag betalade och fick kontakta Anders 3 ggr om att det skulle regleras i hans arvode. Enligt uppdraget om Tilläggstjänster skulle också besiktning och dolda fel-försäkring ingå. Besiktningen ombesörjde A att den genomfördes i god tid, men sedan vet jag inte hur det har gått vidare med tecknande av försäkringen. Eftersom överlåtelse av huset inte sker förrän 12 /4 2017, så har A kanske inte hunnit med detta ännu. Det hade kanske varit på sin plats att informera mig om bl a detta, eftersom affären inte känns avslutad.
    2016-12-06 Anders N svarar Karin S
    Hej Karin (eller ska jag skriva Birgit?) Kul att du uppfattar mig som trevlig och förtroendefull, det är precis så jag uppfattat vårt samarbete kring försäljningen av ditt hus. Däremot är det mycket tråkigt att jag uppenbarligen har missat en del saker när det gäller ditt ärende. Avseende planlösningar är vi oftast utelämnade till Västerås kommuns snabbhet i att leverera korrekt planritningar vilket i detta fall drog ut på tiden. När det gäller ersättningen för energideklarationen är det helt bedrövligt att du ska behöva påpeka detta 3 ggr, något som jag också mycket tydligt bad om ursäkt för i vår dialog när detta uppstod. Avseende försäkringen förklarade jag för dig vid vårt första möte, och jag gick igenom samma sak när vi pratade per tel tidigare, att försäkringsbrev och faktura som regel skickas ut efter tillträdet. Nu har du fått denna info både per tel och via denna sajt och jag hoppas att du känner dig nöjd med detta. Tack på förhand och hoppas på ditt fortsatta förtroende.
  • Mika K
    Mika K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande, god service och mycket proffsig hantering. -Mika
    2016-12-02 Anders N svarar Mika K
    Tack Mika för dina positiva ord. Det värmer alltid och är högt uppskattat.
  • Markus T
    Markus T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bemötandet var sådär på grund av att vi var sena till visningen. Dock på grund av barnet's behov.
    2016-12-02 Anders N svarar Markus T
    Hej Markus, beklagar om ni tyckte bemötandet var mindre bra på visningen eftersom ni var sena. Detta är naturligtvis inte något ni som kunder ska behöva uppleva. Visning är annars ett av mina allra starkaste och viktigaste moment som mäklare då jag alltid håller en hög servicenivå med mycket information. Dessutom fick ni en egen bokad visning dagen efter vilket jag hoppas och tror kompenserade den korta visning ni fick vid första tillfället. Vi syns och hörs framöver...
  • Nadja W
    Nadja W skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders är en enormt kompetent och lyhörd mäklare som tillgodosåg alla vara önskemål! Vi är supernöjda och kommer rekommendera honom till alla vi känner!
    2016-12-02 Anders N svarar Nadja W
    Tack snälla Nadja för ditt omdöme. Vårt samarbete blev oerhört lyckat, framförallt eftersom ni är så superbra kunder med mycket bra och insiktsfulla åsikter. Jag har haft en jättekul tid (vi har ju fortfarande tillträdet kvar :-) ) och lärt mig en hel del nytt också. Att ni dessutom rekommenderar mig gör mig riktigt glad och mycket, mycket tacksam.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Toppen mäklare, alltid bra presentationer, berättar saker som andra mäklare inte uppmärksammar. Rekommenderas!
    2016-12-02 Anders N svarar Andreas D
    Stort tack Andreas! för ditt omdöme och särskilt kul att du nämner min presentation på visningen. Detta är ju ett av mina "trademarks" och något jag sätter högt på min prio lista.
  • Runar S
    Runar S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag vill inte uttala mej innan Anders har sålt vårt hus. Runar
  • Emilia T
    Emilia T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att han har varit riktigt bra hela tiden. Svarat på alla frågor och alltid humöret på topp! Har även rekommenderat honom till andra personer som också har honom som kund just nu
    2016-12-01 Anders N svarar Emilia T
    Tack snälla Emelia för dessa värmande och positiva ord. Ni är så superbra kunder som man bara kan önska. Och tack för de rekommendationer som jag fått, de är guld värda. Vi syns och hörs framöver...
  • Jan H
    Jan H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tycker att han var lyhörd och tillmötesgående och låg i
    2016-10-21 Anders N svarar Jan H
    Tack Janne för ett gott samarbete!
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har gjort ett bra jobb, gett tydliga besked och varit tillmötesgående.
    2016-10-21 Anders N svarar Jenny V
    Stort tack Jenny, tydlighet anser jag vara en av de allra viktigaste punkterna i en bostadsaffär, kul att jag levererade detta!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ihärdig och ger aldrig upp. Glad och strategisk.
    2016-10-03 Anders N svarar Jonas E
    Tack Jonas! Att jobba intensivt för att få till alla bitar i en bostadsaffär är mitt motto.
  • Malin B
    Malin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevligt bemötande, bra och tydlig information gällande objektet och procedurer. Affären gick smidigt och bra för alla parter precis som man vill att det ska vara.
    2016-10-03 Anders N svarar Malin B
    Vad jättekul Malin. Jag uppskattade vårt samarbete och tackar för ditt omdöme om mitt arbete. Tydlighet är nog en av det allra viktigaste parametrarna i en bostadsaffär som vi mäklare ska förhålla oss till.
  • Moa L
    Moa L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Otroligt engagerad och driven mäklare som ordnade snabba affärer både vid köp av ny lägenhet och försäljning av den gamla. Anders brinner verkligen för det han gör vilket smittade av sig på oss och fick oss att känna oss både trygga men framförallt peppade och exalterade genom hela processen. Otroligt lätt att jobba med och dessutom lättillgänglig! Kommer definitivt att anlita honom vid framtida affärer och rekommendera honom till vänner och bekanta.
    2016-09-27 Anders N svarar Moa L
    Tack snälla Moa för dessa positiva omdömen om mitt arbete. Jag uppskattade verkligen vårt samarbete och ser fram emot att få hjälpa Er i framtiden. Återigen stort tack och ha det gott...
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, profitionellt, uppmärksam och väldigt service inriktad.
    2016-06-20 Anders N svarar Hanna F
    Jättekul Hanna, och tack snälla, jag försöker alltid att leverera en så bra tjänst som jag kan förmå. Vi syns och hörs...
  • Erik T
    Erik T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket sakkunnig och marknadsmedveten mäklare. Min absoluta favoritmäklare, sprider alltid god energi o är alltid positiv!,,,, Erik
    2016-06-20 Anders N svarar Erik T
    Erik, STORT TACK för förtroendet. Jag kan inte ha en bättre kund än du och det är alltid lika givande att jobba med dig.
  • Albert J
    Albert J skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt och intressant samt en driven person som lyckas varje gång.
    2016-06-20 Anders N svarar Albert J
    Tack Albert, det är alltid kul leverera en bra tjänst och väl utfört arbete.
  • Robin B
    Robin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kunnig och gav intrycket att vara en erfaren mäklare som visste vad han gjorde.
    2016-06-20 Anders N svarar Robin B
    Stort tack Robin för dina positiva omdömen, det värmer alltid. Lycka till, vi syns och hörs framöver...
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra mäklare! Noggrann att gå igenom avtalen. Han vet vad han pratar om! Fick min lägenhet sålt riktigt snabbt.
    2016-06-03 Anders N svarar Andreas L
    Stort tack Andreas för dessa positiva omdömen. Vi hade en bra process och ni är mycket bra kunder. Tack för detta...
  • Clas T
    Clas T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kom tidigt med förslaget 10% arvode över utgångspris vilket gav 100 tkr extra
    Stressad lyssnade inte återkom med frågor som jag redan lämnat info om
    Även köparen upplevde Anders stressad vid visning var ej helt nöjda
    Nöjda med utfallet och det allmänna bemötandet
    2016-06-03 Anders N svarar Clas T
    Hej Clas, tack för feedback, jag tar till mig detta och lovar att tänka på det. Som mäklare har vi en stressig vardag men det är inte något som ska gå ut över Er kunder. Kul att Ni är nöjda med utfallet, vi fick ju en riktigt bra budgivning som du själv påpekar. När det gäller köparnas åsikter lämnar jag det till dom att framföra dom. Bra också att Ni är nöjda med bemötandet, jag har som du vet jobbat riktigt hårt för att Ni i slutändan ska bli nöjda och få en säker och trygg affär.
  • Inger G
    Inger G skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra bemötande.Tydliga och klara förklaringar hur en försäljning går tilloch ivilken ordning.Jättebra information under försäljning och budgivning. Jag är till fullo nöjd med mina förväntningar. En mycket sympatisk försäljare
    2016-06-03 Anders N svarar Inger G
    Tack snälla Inger för dina värmande ord, det kan man behöva ibland. Sköt om dig så hörs vi framöver...
  • Matay B
    Matay B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han är bra, trevlig, kunnig och kämpar för kunden.
    2016-06-03 Anders N svarar Matay B
    Tack Matay, det var riktigt kul att få hjälpa dig till en bra affär. Ha det så bra så hörs vi framöver...
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra och kunnig. Serviceminded.
    2016-06-03 Anders N svarar Amanda A
    Tack Amanda, jag försöker alltid leverera riktigt bra service...vi hörs...
  • Johan B
    Johan B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra! Alltid tillgänglig vilket jag anser är extrem viktigt! Kunde inte vara nöjdare!
    2016-06-03 Anders N svarar Johan B
    Bäste Johan, underbart att höra, vi fick efter lite hårt arbete till en lyckad affär som jag tycker vi båda kan vara nöjda över. Sköt om dig, vi hörs framöver...
  • Dijana K
    Dijana K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han var professionell och korrekt
    2016-06-03 Anders N svarar Dijana K
    Tack snälla Dijana för dina positiva ord om mitt arbete, det värmer alltid. Ha det så bra så syns vi framöver.
  • Bernd M
    Bernd M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra samt seriöst bemötande och god erfarenhet av branschen.
    2016-02-26 Anders N svarar Bernd M
    Stort tack för dina positiva kommentarer. Ha det gott så hörs vi framöver...
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har blivit bra bemött. Kanske hade jag kunnat ha fler visningar och därigenom fler budgivare och jag anar att köparen också var kund genom sin försäljning. En viss stress förelåg att acceptera ett betydligt lägre pris än vad mäklaren uppskattade att jag kunde få initialt. Mäklaren var tillgänglig och kändes pålitlig men jag upplever att mäklare har en annan etik än vanligt folk.
    2016-02-26 Anders N svarar Pernilla A
    Hej Pernilla, skönt att du upplevde mig som pålitlig och tillgänglig, detta är något som jag jobbar för, samtidigt blir jag bedrövad när jag inser att du uppfattade andra saker som mindre bra. Att du upplevde delar av försäljningen som du beskriver är något helt nytt för mig - ex eftersom vi fick en budgivning och slutpris en bra bit över utgångspris. Jag slår dig en signal så får vi reda ut eventuella frågetecken. Ha det gott så länge...
    2016-02-28 Pernilla A svarar Anders N
    Hej Anders, sanningen är att jag kanske hade orealistiska förväntningar. Som sagt, jag uppfattade dig som pålitlig och blev väldigt bra bemött. Kommer självklart rekommendera dig och Fastighetsbyrån framöver.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Emanuel B
    Emanuel B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tycker att Anders varit en utomordentlig kontakt. Trevlig, enkel och shysst!
    2016-02-24 Anders N svarar Emanuel B
    Härligt att höra Emanuel, tack för dina stärkande och berömmande vitsord. Vi hörs och syns...
  • Petter A
    Petter A skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fick ett bra bemötande. Anders kändes proffsig och rejäl vilket jag gillar. Kontakten efter visning var väldigt bra och snabb.
    2016-02-23 Anders N svarar Petter A
    Superkul att höra Petter och ett stort tack. Precis som du uppskattar jag proffsighet vilket även du visade under hela affären. Ha det gott så hörs vi...
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande, över förväntan både bemötandet och resultatet av försäljningen. Jag är mycket nöjd med Anders som mäklare.
    2016-02-23 Anders N svarar Emelie S
    Tack snälla Emelie för ditt positiva omdöme av mitt arbete. Det har varit extra kul att hjälpa er både köpa och sälja bostad. Vi hörs...
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag skulle rekommendera Anders till mina vänner inför försäljning.
    2015-11-20 Anders N svarar Madeleine B
    Tack så jättemycket Madeleine för dina positiva ord om mitt arbete, det värmer verkligen. Jag ser fram emot det fortsatta arbetet, vi syns och hörs.
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fått hjälp och svar på allt som jag har velat ha. fungerat kanon.
    2015-11-20 Anders N svarar Mathias S
    Stort Tack! Och kul Mathias att höra att du uppskattat mitt arbete. Nöjda kunder är det jag eftersträvar. På återhörande.
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Förtroendeskapande, effektiv, snabb i kommunikationen, kunnig och dessutom trevlig.
    2015-11-20 Anders N svarar Margareta S
    Vad kul Margareta att få din uppmuntrande bedömning av mitt arbete. Jag tackar allra ödmjukast och ser fram emot fortsättningen av försäljningsprocessen.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad,kunnig,lyhörd d.v.s en riktig stjärna!
    2015-11-20 Anders N svarar Ulrika H
    Tack snälla Ulrika för dina värmande och berömmande ord. Vi syns och hörs framöver.
  • Boris H
    Boris H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt gick smidigt och fick snabba svar på allt.
    2015-11-20 Anders N svarar Boris H
    Tack Boris, det är superkul att du är nöjd. Jag hoppas vi ses framöver.
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders var ständigt tillgänglig och gjorde ett väldigt bra jobb som mäklare. Ingen i huset trodde på det prismål som Anders satt upp, förutom honom själv då.
    2015-11-20 Anders N svarar Mathias S
    Underbart kul att höra Mathias. Jag kämpar alltid för mina kunder och vi gjorde verkligen ett bra arbete tillsammans. Sköt om er så hörs vi.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig mäklare som kunde svara på de frågorna jag hade. Skulle utan tvekan använda mig av honom vid försäljning.
    2015-11-20 Anders N svarar Andreas T
    Tack Andreas för din bedömning. Jag står givetvis alltid till tjänst så det är bara att återkomma.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En engagerad herre med ett proffsigt uppträdande. har varit hjälpsam och tillgänglig.
    2015-11-20 Anders N svarar Dennis S
    Ett riktigt stort tack Dennis! Det känns alltid bra med positiva omdömen, men framförallt från dig eftersom du själv har god kunskap om försäljning och kundhantering.
  • Elisabet A
    Elisabet A skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det bästa med Anders är att han är mycket tillgänglig för kontakt; han svarar snabbt på frågor och känns "nära". Känns tryggt i den bemärkelsen.

I övrigt tror vi att han är bättre på kontakt med människor/sälja en att författa prospekt. I det avseendet hade vi önskat en större nogrannhet och finish.
    2015-10-05 Anders N svarar Elisabet A
    Tack Elisabeth för de positiva omdömena kring min tillgänglighet och trygghet. Det är meningen att man ska känna sig trygg och omhändertagen när man säljer med Fastighetsbyrån och med mig. Tack också för den konstruktiva kritiken kring objektsbeskrivningen och jag beklagar verkligen om något uppfattades som mindre noggrant, detta är något jag naturligtvis tar till mig och har i åtanke framöver. Sköt om er så hörs vi framöver.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket professionellt intryck av Anders med ett sinne för den unika affären. Anpassar tankesätt och angreppssätt utifrån uppdragsigvaren och är alltid tillgänglig för stöttning unde rhela affären.
    2015-10-05 Anders N svarar Ulf H
    Tack Ulf för dessa stärkande omdömen, vi hade ett bra samarbete och det var riktigt kul att jobba med er. Sköt om er så hörs vi framöver.
  • Lars J
    Lars J skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har varit tillmötesgående, tydlig och hjälpsam. Jag har inget negativt att säga. Har behövt hjälp eller svar på mina funderingar så hjälper han gärna till.
    2015-06-08 Anders N svarar Lars J
    Stort tack Lars för dessa ord. Hoppas vi syns och hörs i framtiden. Ha de gott...
  • Malin B
    Malin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket god service och kunskap. Kunde luta mig tillbaka och lita tryggt på mäklaren under affärens gång.
    2015-05-25 Anders N svarar Malin B
    Tack snälla Malin för de goda omdömena. Jag har uppskattat vårt samarbete och hoppas jag får möjlighet att i framtiden hjälpa dig till nya goda bostadsaffärer.
  • Jengis D
    Jengis D skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket proffesionell, strukturerad, tillgänglig och förtroendeingivande mäklare. Dessutom mycket engagerad i sitt uppdrag.
    Kommer defenetivt att rekommender Anders för bekanta.
    2015-05-19 Anders N svarar Jengis D
    Tack Jengis för dessa värmande och positiva omdömen. Det har varit jättekul och mycket givande att kunna jobba med er. Lycka till i det nya boendet. Vi hörs framöver...
  • Kevin L
    Kevin L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra
    2015-05-19 Anders N svarar Kevin L
    Tack Kevin, hoppas du trivs i din nya bostad. Vi hörs...
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och tydlig med information till både spekulanter och köpare. Alltid lätt att få tag i, även kvällar och helger! Rekomenderas starkt !
    2015-05-19 Anders N svarar Andreas B
    Stort tack för dessa positiva ord. Mitt motto är ju att vara tillgänglig för mina kunder. Ha det gott så hörs vi...
  • Jeton A
    Jeton A skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra, mycket aktiv. Det märktes att han har varit med ett tag!
    2015-05-19 Anders N svarar Jeton A
    Superkul att få höra dessa goda omdömen från dig Jeton. Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Vi hörs framöver...
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det här var mitt första egentliga möte med en mäklare och jag måste säga att mina förväntningar införlivades. Tyvärr. Jag kände mig underlägsen och nästan lite mästrad med. Fastighetsbyrån som helhet vill jag dock ge ett högre betyg. Ett professionellt och trevligt bemötande.
    2015-11-20 Anders N svarar Ulrika M
    Hej Ulrika. Detta svar på dina synpunkter kommer alldeles för sent (jag såg ditt inlägg idag), jag har ringt dig utan att få svar för att reda ut vad du dykt varit dåligt i mitt bemötande mot dig. Jag beklagar verkligen din upplevelse av försäljningsprocessen och vill gärna komma i kontakt med dig för att diskutera detta med dig - om du vill. Jag ska också i så fall försöka kompensera dig i någon form. Du fär gärna ringa mig på 0708486551. Tack och förhoppningsvis på återhörande.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och professionell, hade inte alla uppgifter men tog reda på dessa till dagen efter.
    2015-03-23 Anders N svarar Daniel H
    Tack Daniel för de positiva orden, hoppas ni ska trivas i er nya bostad...
  • Anna W
    Anna W skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ett riktigt proffs som vet vad han sysslar med. Bra kontakt att ha som coach även efter försäljning nu när vi letar hus. Rekommenderas absolut! Både jag och sambon är mycket nöjda.
    2015-03-20 Anders N svarar Anna W
    Tack Anna för dessa värmande ord, kul att ni använt er av tjänsten köpcoach. Vi hörs vidare...
  • Peter B
    Peter B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    * trevlig och har ett professionellt bemötande.
    * Lättsam att prata med.
    * Lätt att få tag på telefon och svarar förvånande snabbt på mail.
    * Anders har en neutral inställning till både säljare och köpare vilket jag uppskattar. Vi vill att båda parter skall vara nöjda med affären och för oss är det viktigt till vem jag säljer till och inte bara ett högt pris.

Vi är helnöjda med Anders!
    2015-02-12 Anders N svarar Peter B
    Ett riktigt stort tack för dessa ord Peter! Vi hade ett mycket gott samarbete som jag hoppas fortsätter i framtiden. Må så gott...
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej,

Allt gick bra. Mäklaren har gjört hennes jobb som det ska bli och han var alltid tillgängliga genom telefon och han har svarar snabbare till våra fråga och foreslag.

/Mohamed-ali
    2015-05-25 Anders N svarar Mohamed A
    Tack Mohamed Ali för dina positiva ord. Jag hoppas vi hörs och syns i framtiden.
Andreas Norgren
Halepce Tosun