en del av Fastighetsbyrån Västerås

4.8 / 5 i betyg — 78 rekommendationer

Läs vad 78 användare tycker om Andreas Norgren

• Naimi L
    Naimi L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande och väldigt kompetent som mäklare. Kände verkligen att jag fick det stöd, som kund, som jag ville ha.
  • Cornelia L
    Cornelia L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Superbra!!!! Trevlig o ödmjuk!!!!
  • Elena K
    Elena K skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Under hela försäljningsprocessen kände jag mig mycket väl bemött och Andreas som mäklare var mycket engagerad och bra insatt i alla frågor. Min totala bedömning av hans jobb skulle jag beskriva med ord professionellt. Jag kommer absolut att rekommendera Andreas till alla vänner och bekanta som kommer att vilja göra bostadsaffärer.
  • Irene K
    Irene K skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Den bästa mäklaren i Västerås!
    Uppriktig, ärlig, hjälpsam, pålitlig och trevlig!
    2016-04-27 Andreas N svarar Irene K
    Sträcker på mig och tar till mig dina fina ord om mig! Stort och varmt tack för dina ord, ditt bemötande och ditt förtroende!
  • Vasif F
    Vasif F skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas är en sådan person som inte lovar för mycket men som ändå gör allt för kunden. Kort sagt: Andreas öveträffade mina förväntningar.
    2016-04-27 Andreas N svarar Vasif F
    Mitt arbete är att leverera resultat. Att sedan lyckas överträffa kundens förväntan är en ledstjärna och det gör mig oerhört glad de gånger jag lyckas med detta. Vill framföra mitt stora tack till er för vänligt bemötande, förtroendet att få hjälpa er samt för rekommendationen ovan. /Andreas
  • Malena D
    Malena D skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag kan varmt rekommendera Andreas på fastighetsbyrån i Västerås! Proffsig, kunnig och ger alltid det lilla extra!
    2016-04-27 Andreas N svarar Malena D
    Tack Malena! Det är så skönt att känna säljarens förtroende under försäljningsprocessen. Ni gav mig detta förtroende och i slutändan blev alla inblandade parter nöjda. Stort tack till er! /Andreas
  • Nanna W
    Nanna W skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket nöjd med mäklarens engagemang och snabba återkoppling.
    2016-02-29 Andreas N svarar Nanna W
    Tack Nanna, för ditt omdöme samt för ditt trevliga bemötande under processens gång. Hoppas du kommer trivas riktigt bra i lägenheten framöver! /Andreas
  • Annie T
    Annie T skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har köpt hus med Andreas som mäklare och även sålt lägenheten med hjälp av honom. Han visar att han är en professionell mäklare som man kan lita på. Vi hade hela tiden en dialog som gjorde att vi kände oss trygga. Kort och gott, en kanonbra mäklare.
    2016-02-23 Andreas N svarar Annie T
    Stort tack för de fina orden! Det som värmer mig mest i mitt dagliga arbete är när både köpare och säljare känner sig nöjda. Då har jag lyckats förmedla en god kommunikation och ett förtroendeingivande arbetssätt. Önskar er all lycka i Ert nya hus! /Andreas
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Toppklass i service vid försäljningen av lägenheten! Super nöjd kund!
    2016-02-23 Andreas N svarar Andreas A
    Tack Andreas! Önskar er stor lycka i Ert nya boende! /Andreas
  • Marlene B
    Marlene B skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas jobbade för att vi som köpare skulle vara riktigt nöjda
    2016-01-15 Andreas N svarar Marlene B
    Tack själva för en smidig affär och stort lycka till i Ert nya boende! /Andreas
  • Jan V
    Jan V skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Utmärkt service och professionell hantering och bemötande.
    2016-01-14 Andreas N svarar Jan V
    Stort tack för dina fina ord och även för en smidig affär! /Andreas
  • Jonnie A
    Jonnie A skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En bra mäklare som kan sitt jobb. Vi har varit jättenöjda från början till slut.

/Jennie & Jonnie
    2015-12-10 Andreas N svarar Jonnie A
    Tack för era ord och ert bemötande J & J! Det värmer att ni är nöjda och att vi tillsammans nådde en snabb och smidig affär! Lycka till med ert nya projekt! /Andreas
  • Jarmo M
    Jarmo M skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas Norgeren agerade proffsigt och affärsmässigt från början till slut. Bra jobbat.
    2015-11-26 Andreas N svarar Jarmo M
    Tack så mycket Jarmo! Hoppas det blir riktigt bra för er i ert nya boende! /Andreas
  • Jim J
    Jim J skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kanon från början till slut, vi är mycket nöjda med er.
    2015-11-19 Andreas N svarar Jim J
    Tack så mycket och grattis till ert nya, riktigt fina boende!
  • Lennarth G
    Lennarth G skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Träffade först AN i samband med en lägenhetsvisning. Positivt intryck ledde till att vi bad AN att bedöma vårt hus och komma upp med en värdering. Efter detta gav vi uppdraget till AN att sälja huset. Ett proffsigt upplägg ledde till en oväntat snabbt avslut till ett helt ok slutpris. Hela perioden från lägenhetsvisningen till kontraktsskrivning för försäljning av huset var bara ca 1,5 månad.
    2015-11-19 Andreas N svarar Lennarth G
    Jag tackar er varmast för ert bemötande och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Att ni samarbetade och trodde på mig och mitt upplägg gjorde att vi tillsammans nådde positivt resultat på kort tid. Stort tack! /Andreas
  • Torsten P
    Torsten P skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En säker o kunnig mäklare som dessutom är flexibel, då försäljningen i vårt fall helt plötsligt inte följde den vanliga försäljningsmallen.
    Vi kan rekommendera Andreas då han dessutom är lättsam och trevlig.
    2015-11-19 Andreas N svarar Torsten P
    Bugar och bockar för era fina ord! Det är riktigt roligt att göra sitt jobb när samarbetet fungerar och när jag känner att jag får fullt förtroende i mitt arbete. Därtill kan tilläggas att det är sällan jag får nöjet att sälja något så välskött som er fastighet! Tack! /Andreas
  • Elin B
    Elin B skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas är engagerad och har fokus på kunden. Mycket bra bemötande, proffsigt.
    2015-10-22 Andreas N svarar Elin B
    Stort tack för ert bemötande! Vissa affärer tar, av olika anledningar, längre tid. Att ni har litat på mig under denna tid har gjort att vi tillsammans nådde ett avslut. Hoppas ni snart hittar ett nytt drömboende. Kom ihåg att ni alltid kan rådfråga mig kring ert boende!
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bara bra saker att säga om honom
    2015-10-22 Andreas N svarar Magnus N
    Tack Magnus, säg sakerna då så alla hör att du är nöjd och att vi nått resultat. =)
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi är nöjda med Andreas. Trevligt och seriöst bemötande. Det gick snabbt att sälja lägenheten.
    2015-10-13 Andreas N svarar Ylva L
    Tack Ylva för ett gott samarbete och för era vänliga ord!
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har haft med Andreas att göra, både som köpare och säljare, och är imponerad över hur lättsam han är och har varit! En problemlösare med stor lokalkännedom som gör sitt yttersta för alla inblandade parter i en fastighetsaffär! Har han inte tid, så tar han sig tid, och det värdesätter jag högt!
    Tommy
    2015-05-22 Andreas N svarar Tommy N
    Vad glad jag blir av att läsa det du skriver Tommy! Stort tack! Sådana ord ökar mitt driv att få alla parter att känna sig delaktiga och informerade. Nu ska vi hjälpas åt att hitta ert nya drömboende! =) Mvh Andreas
  • David K
    David K skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag som kund är mycket nöjd med Andreas bemötande. Jag har känt mig trygg både i köpet av min nya fastighet och i försäljningen av min gamla fastighet. Jag har kunna ställt frågor och alltid få respons på ett positivt sätt. Jag har känt mig väl omhändertagen och kan varmt rekommendera Andreas.
    2015-05-21 Andreas N svarar David K
    Jag tackar Er för de fina orden. Det har varit ett nöje att samarbeta med Er och att få hjälpa Er med både köp och försäljning! Stort tack till Er och det ska bli spännande att se vad Ni åstadkommer med Er nya fastighet!
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag fick ett väldigt bra bemötande. Mäklaren överträffande mina förväntningar. Som kund är jag mycket nöjd med min mäklare
    2015-05-21 Andreas N svarar Bengt E
    Tack så mycket Bengt för ännu en smidig affär! Hälsa grabbarna =)
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Professionell med båda fötterna på jorden. Bemötandet från Andreas är alltid med ett glatt humör och ett leende. Andreas är också en väldigt duktig och kompetent mäklare som ger sitt yttersta för att uppfylla kundens/säljarens förväntning. Han får mina bästa rekommendationer.
    2015-05-21 Andreas N svarar Sofia L
    Att få sälja en så spännande lägenhet som Er var ett nöje. Att dessutom alltid mötas av vänliga ord och förtroende gör att jag älskar mitt arbete! Önskar Er stort lycka till i Ert nya när det väl blir dags!
  • Bror E
    Bror E skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas har i sitt bemötande mot mig som kund visat en stor professionalitet och stor värme. Han har tagit alla mina frågor på allvar och besvarat dom på bästa sätt. Jag har tidigare fått en uppfattning om att mäklare kan kännas lite luriga och haft svårt att lita på dom men Andreas känns stabil och tillitsfull!Jag kan skarpt rekommendera Andreas Norgren.
    2015-05-21 Andreas N svarar Bror E
    Tackar ödmjukt för dessa ord och de gör mig glad! Mitt främsta driv mot mina kunder är att de ska kunna lita på mig och känna förtroende. Det kan vara krångliga vägar att gå i en affär men med ärlighet och öppenhet känner jag mig trygg i mitt arbete. Stort tack för dina ord!
  • Terece B
    Terece B skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag kan varmt rekommendera Andreas, han är en trevlig och kunnig mäklare!
    2015-05-21 Andreas N svarar Terece B
    Tack Terece! Ditt engagemang smittar av sig och jag är glad att Ni fick Er drömbostad! Hoppas det blir minst så bra som Ni tänkt er! =)
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt lyhörd gällande våra önskemål och spörsmål.
    2015-05-21 Andreas N svarar Mikael I
    Tack och hoppas ni kommer trivas i Ert nya hem framöver!
  • Linnea J
    Linnea J skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffessionelt bemötande, bra info om vilka tjänster som finns. Proffsig fotograf och utförande av Hemnet-annons. Snabb respons på frågor och bra möjlighet till möten.
    2015-05-21 Andreas N svarar Linnea J
    Tack Linnea för de vänliga orden och för förtroendet att sälja bostaden.
  • .
    . skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas är en mycket proffessionell mäklare. Från första stund var han mycket mån om att man verkligen visste vad man ville. Han stöttade och fanns till hands när man hade frågor och undringar.
    Under hela säljperioden var han närvarande och förvissade sig om att han höll jämna steg med mig.

Andreas var ett fantastiskt stöd för mig och visade stort tålamod när jag ändrade mig. Ett mycket bra stöd och rekommenderar han varmt till andra som vill köpa/sälja.
    2015-05-21 Andreas N svarar .
    Tackar varmast för dessa rader du skrivit. Känns mycket bra att jag når fram i mitt arbete och att du som kund känner dig omhändertagen.
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har en mycket bra erfarenhet av Andreas. Han är trevlig, professionell och otroligt duktig på sitt jobb. Vi har fullt förtroende av Andreas och kommer absolut att anlita honom nästa gång vi vill sälja vårt boende!
    2015-02-27 Andreas N svarar Linnea N
    Tackar ödmjukast för ert omdöme och för ert förtroende att låta mig sköta er försäljning. Det blev en del visningar men ni höll humöret uppe och det hjälper mig i mitt arbete. Nu är både köpare och säljare nöjda och jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • Ragne S
    Ragne S skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En trevlig och kunnig mäklare med framåtanda. Vi fick bra hjälp och bemötande vid vår husförsäljning. Han såg till att vi höll modet uppe när det gick trögt på visningarna. Vi rekommenderar honom varmt.
    2015-02-16 Andreas N svarar Ragne S
    Tack själva! Det är enkelt och roligt att arbeta när jag känner att ni litar på vad jag gör. Vissa affärer kräver lite tid och det lät ni mig få. Slutresultatet blev en budgivning och känsla av att både köpare och säljare är nöjda. Stort stort tack till Er och lycka till i Ert nya boende! /Andreas
  • Lise-lott L
    Lise-lott L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, professionell och lyhörd. Snabb och noga med att återkoppla vilket är väldigt positivt.
    2015-02-12 Andreas N svarar Lise-lott L
    Att göra alla parter delaktiga i processen med information och feedback är viktigt för mig. Det är därför extra skönt att läsa/höra att du är nöjd med mitt arbete. Stort tack för förtroendet att sälja din fastighet! /Andreas
  • Marie S
    Marie S skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag uppfattade Andreas som en glad, trevlig och förtroendeingivande mäklare. Jag fick god respons i en ganska snabb affär.
    2015-02-12 Andreas N svarar Marie S
    Tack Marie för ert förtroende att sälja fastigheten. Tack även för dina värmande ord! /Andreas
  • Rima Y
    Rima Y skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tack för bra service mycket tack
    2015-02-12 Andreas N svarar Rima Y
    Tack själva för ert vänliga bemötande. /Andreas
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas har sålt två lägenheter åt mig och min sambo och vi är mycket nöjda med hans insatser. Andreas är realistisk i sin prissättning och det vi uppskattar allra mest med Andreas är att han är social och mycket kommunikativ. Vi har inte behövt höra av oss till honom för att fråga hur det går utan han har hört av sig till oss med vad som händer och sker. Det är precis så en mäklare ska jobba!

Vi kan, och vill, mycket starkt rekommendera Andreas som mäklare!
    2015-01-16 Andreas N svarar Tobias B
    Tack Tobias & Ylva! Det är uppskattat att arbeta med er och det värmer att få positiva ord även i affärer där allt kanske inte går som på räls! Stort tack till er och all lycka i ert nya hem!
  • Marie S
    Marie S skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas hjälpte oss att sälja pappas hus (dödsbo). Vi är mycket nöjda med allt, trevligt bemötande, bra hjälp genom processen och snabbt förfarande. Skulle verkligen rekommendera till vänner.
    2015-01-09 Andreas N svarar Marie S
    Stort tack Marie & Micke för förtroendet att hjälpa Er med försäljningen! Ha det gott!
  • Nicklas G
    Nicklas G skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas hade hand om försljningen av mim bostadsrätt.
    Han gjorde ett mkt bra jobb.
    Andreas var lätt att jobba, mkt förtroende givande och samtidigt leverarade vad han lovade.
    2014-12-19 Andreas N svarar Nicklas G
    Tack Nicklas för ännu en givande affär! Hoppas ni får det riktigt bra i ert nya boende! Önskar en fin jul och ett gott nytt 2015! /Andreas
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bästa tänkbara, kan verkligen rekommendera honom
    2014-12-19 Andreas N svarar Elisabeth L
    Stort tack för de orden! Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i ert nya som ni gjorde under alla år i det vi nyss sålt! Ha en riktigt fin jul och nyårshelg! /Andreas
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas har varit ett bra stöd för oss i säljprocessen.
    Han har varit professionell och ärlig. Processen gick enligt våra önskemål snabbt och effektivt. Företaget har hög tillgänglighet och kundservice.
    2014-12-19 Andreas N svarar Camilla M
    Tack själva för ett mycket positivt bemötande och för vänliga ord! Hälsa hela familjen och ha en riktigt fin jul och ett nytt spännande 2015! /Andreas
  • Johan B
    Johan B skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fantastiskt bra mäklare! Kommer rekommendera Andreas till alla jag känner!
    2014-12-19 Andreas N svarar Johan B
    Underbart sköna ord att läsa! Tackar varmast för att du sprider dem vidare till vänner och bekanta, lovar att förvalta orden väl framöver. Nu önskar jag er all lycka i ert nya boende! Vi hörs i början av nästa år för att ordna med deklarationen. God jul och gott nytt 2015!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag valde att anlita Andreas Norgren som min fastighetsmäklare. Han är en rak, ärlig och mycket vänlig fastighetsmäklare som ger det där lilla extra för att vara tillmötesgående när tankarna far åt olika håll.
    Jag är så otroligt nöjd och jag rekommenderar honom varmt.
    2014-10-24 Andreas N svarar Jessica S
    Det värmer att läsa dina ord! Jag ser det som en självklarhet att utifrån egna livserfarenheter och marknadskunskaper vägleda mina säljare och köpare. Att få höra att jag lyckas är något som glädjer mig enormt. Stort och varmt tack till er och för förtroendet! =)
  • Robin T
    Robin T skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas Norgren var mycket proffsig och hjälpte oss med väldig god och snabb service när vi hittade vårt drömhus. Allt ifrån information om tidigare visning till kontraktskrivning visade han på stor service och var till stor behjälplighet! Rekommenderar starkt att anlita honom!
    2014-10-21 Andreas N svarar Robin T
    Jag är så glad för Er skull, det syntes lång väg att det var Ert drömhus jag visade! Tack för vänligt bemötande och för de varma orden ovanför. =)
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi kontaktade Andreas för försäljning av bostadsrätt.
    Det bemötande vi fick av Andreas var utmärkt. Han skötte försäljningen professionellt och höll oss hela tiden underrättade om hur ärendet fortgick. Var han inte tillgänglig återknöt han så snart han blev ledig. Vi kan tänka oss använda hans tjänster igen och kan även rekommendera honom till andra.
    2014-10-21 Andreas N svarar Kerstin C
    Tack så mycket för den feedbacken, den värmer! En affär som den vi tillsammans genomförde är inte av den enklare sorten, juridiskt. Men att ni litat på min kompetens och låtit mig ta hand om försäljningen gjorde att alla parter är nöjda med affären. Stort tack till er och stort tack för ni fortlöpande håller köparen informerad om vad som sker nu under produktionen av lägenheten! =)
  • Anna-maria L
    Anna-maria L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helt fantastiskt bemötande av Andreas Norgren, jag som köpare kände mig väl möt och, han var kunnig på frågor jag ställde.

Ett topp betyg för honom, samt fastighetsbyrån i västerås,
    2014-10-21 Andreas N svarar Anna-maria L
    Nöjda köpare är minst lika viktigt för mig som nöjda säljare då alla i slutändan tjänar på det. Jag tackar för ditt glada, spontana och positiva bemötande! Det gör min vardag enklare och glädje smittar av sig =). Lycka till med ditt nya boende! =)
  • Ove W
    Ove W skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har fått ett föredömligt bemötande av Andreas. Hans sätt att "greppa" ekonomin i vår förening imponerade på mig. Han har också haft total kontroll på hela säljprocessen.

Den tjänst som jag köpte var försäljning av en bostadsrätt. Jag känner inte företaget och dess övriga tjänster, men de tjänster som representerats av Andreas har överträffat mina förväntningar.

Hälsningar
    Ove
    2014-10-21 Andreas N svarar Ove W
    Stort tack Ove! Att vara påläst är för mig viktigt då det inger förtroende, dels från säljarens sida, men framförallt mot köparen. Därtill var det "enkelt" att vara påläst med det förträffliga materialet du tillhandahöll mig. =)
  • Annica L
    Annica L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas får absolut högsta poäng, första kontakten var när jag smsade honom en lördag kväll ang en lägenhet, han svarade. Imopnernde då det var lördag och desutom kväll. snabba svar och fått otroligt bra service av honom. skulle jag behöva hans tjänster i gen skulle jag välja honom som mäklare. Proffsig, artig, punktlig och problemlösare. Vi köpte lägenheten dels för att vi fick ett sådant förtroende för den killen.
    2014-10-21 Andreas N svarar Annica L
    Jag bugar, bockar och tackar varmast för de fina orden och ert förtroende! Jag hjälper er gärna med en försäljning framöver men hoppas att det dröjer och att ni kommer trivas i er nya fina bostad! =)
  • Irmeli O
    Irmeli O skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Som köpare av er kunds lgh så var det enbart kontakt vid köp och kontraktsskrivning, vilket var positivt och proffsigt i bemötande och utförande.
    2014-10-17 Andreas N svarar Irmeli O
    Tack Irmeli! Hoppas du trivs bra i ditt nya boende och får njuta av området. /Andreas
  • Lars K
    Lars K skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande, proffsig trevlig.
    2014-10-17 Andreas N svarar Lars K
    Tackar Lars! Hoppas du trivs bra i ditt nya hem =)./Andreas
  • Maria A
    Maria A skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Via Fastighetsbyrån i Norrtälje har vi gjort flertal affärer och alltid varit nöjda.Denna affär med er var inte sämre när det gäller försäljningen av vår lägenhet i Gryta.Bemötandet har varit mycket tillfrädställande och vår upplevelse av företaget är positiv.
    2014-10-17 Andreas N svarar Maria A
    Ett stort varmt tack till Er för Ert positiva bemötande med detta köp och därefter försäljning.
  • Inger L
    Inger L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har fått toppenbra hjälp av kunnig och otroligt tillmötesgående mäklare (Andreas Norgren) Han vet vad han pratar om och erbjuder en proffsig och snabb hjälp med allt man kan begära. Fick hjälp att på ett smidigt sätt köpa mitt drömhus samt att snabbare än kvickt sälja min lägenhet.
    Har sedan tidigare god erfarenhet av Fastighetsbyrån då mäklare Ellen Valgeborg hjälpte mig sälja en lägenhet tidigare.
    Har ett mycket gott intryck av hela Fastighetskontoret
    2014-10-17 Andreas N svarar Inger L
    Är så glad för din skull att vi kunde ro båda affärerna i hamn! Jag förstår att du trivs bra i ditt nya hem, det är ett av de charmigaste och mest väl omhändertagna torp jag sålt under mina år. Må gott! /Andreas
  • Astrid S
    Astrid S skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Andreas var jättetrevlig och inte för säljande. Allt gick smidigt
    2014-10-17 Andreas N svarar Astrid S
    Tack så mycket. Hoppas allt går lika smidigt med er nya gård och att ni trivs bra! /Andreas
Anders Norman
Halepce Tosun