en del av Fastighetsbyrån Västerås

4.8 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Carolina Uttersköld

• Maria F
    Maria F skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina gav ett trevligt, kunnigt och personligt bemötande och avslutade försäljningen mycket snabbt och smidigt.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina är en mäklare som besitter allt som en mäklare bör. Hon ser möjligheter i en försäljning och jobbar med kunden i fokus. Tydlig med både köpare och säljare. Hon har även en juridisk bakgrund vilket känns tryggt.
    Hennes stora register av kunskaper gör henne till en mäklare som vi verkligen vill rekommendera.
  • Lars H
    Lars H skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kunnig, vänlig och höll mig uppdaterad.
  • Enkhsaruul N
    Enkhsaruul N skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Min upplevelse hur Carolina Uttersköld på Fastighetsbyrån i Västerås var: att hon var professionell och utmärkt framförallt hon ville gärna hjälpa till och lösa problemet som alla parterna fick.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket kompetent mäklare med bra engagemang och tydlig kommunikation.
  • Martin L
    Martin L skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, rutinerad och säker.
  • Eleonore L
    Eleonore L skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina gav ett mycket professionellt intryck från första stund. Hon är väldigt tillgänglig, svarar snabbt i telefon och på mail. Dessutom är hon alltid glad och oerhört positiv utan att det känns påklistrat. Rekommenderar Carolina om ni söker en engagerad och genuint trevlig mäklare.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Är en väldigt nöjd kund .Carolina är en mycket trevlig, tillmötesgående och kunnig
    mäklare. Denna fastighetsaffär har gott över förväntan smidigt . Mycket ,mycket nöjd med hennes insats.
    2016-03-04 Carolina U svarar Susanne N
    Hej Susanne! Vilken fantastisk recension - tack så hemskt mycket. Dina ord värmer verkligen. Jag vill också tacka för det fina samarbetet! Utan er hjälp och glada tillrop skulle det inte bli bra. Vi ses! Många hälsningar från Carolina
  • Majbritt K
    Majbritt K skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fick stort förtroende för Carolina Uttersköld. En fastighetsmäklare som jag kommer att rekommendera till mina vänner när det blir dags för dom att sälja eller köpa sina villor eller lägenheter. Hon är alltid glad och man kan ringa henne och få svar på det man är osäker på. Jag är glad att det var genom henne jag köpte en lägenhet och sen genom henne sålde min villa.
    2016-02-24 Carolina U svarar Majbritt K
    Hej Majbritt! Stort tack för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva dem. Det betyder väldigt mycket för mig. Jag är väldigt glad att jag har kunnat hjälpa till och att du fick förtroende för mig och mitt arbete i båda dina bostadsaffärer. Tack själv för ett mycket gott och inte minst trevligt samarbete! Många hälsningar från Carolina
  • Emma A
    Emma A skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina är tillmötesgående, trevlig och väldigt kunnig. Jag skulle anlita henne igen vilken dag som helst om jag hade bott kvar i Västerås. Det var lätt att få kontakt och allt gick väldigt snabbt och väldigt smidigt. Priset på min lägenhet gick också upp en hel den över det jag trodde den skulle sluta på.
    2016-02-23 Carolina U svarar Emma A
    Hej Emma och stort tack för de fina orden! Vad glad jag blir! Tack själv för gott och trevligt samarbete. Lycka till i din nya stad och välkommen tillbaka om du får hemlängtan! Många hälsningar från Carolina
  • Pia O
    Pia O skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt har funkat toppen! Är väldigt nöjd !
    2016-01-22 Carolina U svarar Pia O
    Tack Pia! Vad roligt att även du som köpare känner att allt har funkat bra - till och med toppen. Tack själv för mycket gott och trevligt samarbete! Lycka till i ert nya boende! Många hälsningar från Carolina
  • Riita S
    Riita S skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina är lätt att få tag på, återkommer snabbt om hon inte kan svara för tillfället. Har gett felaktiga besked i några lägen där hon inte haft pejl på förekommande regelverk men hon lär sig och dubbelkollar numera. Hon har behållit lugnet och varit mycket vänlig och trevlig i alla lägen trots att vi varit irriterade på saker som krånglat, när vi stött på motgångar i husförsäljning och nytt lägenhetsköp där Carolina har varit mäklare. Swedbank har varit ett stort problem i ärendena inte Carolina som försökt att hjälpa och stötta oss på alla sätt både på det personliga och yrkesmässiga planet.
    2016-01-15 Carolina U svarar Riita S
    Tack själv Riita! Ja, det har varit en lång resa tillsammans, under i princip hela hösten, med både trilskande banker och spekulanter - men till slut blev det desto bättre!! Jag förstod först inte vad du menade med felaktiga besked eftersom jag är mycket noga med regler och råd, jag som är jurist i botten. Men nu efter att ha pratat med dig per telefon, förstod jag att du enbart syftade på Fastighetsbyråns egna försäkringsprodukt, Dolda Fel Försäkringen, som ni tecknade. Det var första gången som jag förmedlade den försäkringen efter mitt byte till Fastighetsbyrån från Skandiamäklarna, och jag fick ju tyvärr fel information direkt från försäkringsgivaren -- men det blev rätt efter någon vecka och helt utan kostnad för er, men desto fler samtal för mig! Det har varit mycket roligt och trevligt att ha er både som säljare och köpare och jag önskar er all lycka framöver. Vi ses! Många hälsningar från Carolina
  • Karin E
    Karin E skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina ger ett mycket tryggt och professionellt intryck. Hon inger kunden en känsla av att "allt ordnar sig" även då det krånglar och man stöter på smärre motgångar med t.ex. bank el köpare osv.
    Carolina tog till sig av vår känsla för vårt nuvarande boende och formade annonseringen med en text som vi kunde står för själva.
    Vid sittningarna med köpare och säljare på kontoret, så bidrog Carolina till en god stämning och visade samtidigt på ett gott juridiskt kunnande. Hon har varit väldigt flexibel och tillgänglig via telefon och mail.
    Vi kommer absolut att rekommendera Carolina och Fastighetsbyrån till vår bekantskapskrets.
    2016-01-22 Carolina U svarar Karin E
    Stort TACK Karin för dina fina ord! Tack själv för fantastiskt fint samarbete och många glada tillrop. Vad roligt att jag kunde uppfylla era förväntningar och att ni kände er trygga som både köpare och säljare. Jag önskar er all lycka i ert nya fina boende! Jag kommer och kikar efter renoveringen :-) Många hälsningar från Carolina
  • Per N
    Per N skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket proffsigt. Carolina "högg" direkt på vår förfrågan och träffade oss samma dag, efter sin kontorstid. Känsligt (vi satt i ett dödsbo) guidade hon oss igenom hela processen, pushade på oss lagom mycket, att göra vår del, med henne som mycket kompetent rådgivare. Vi valde att använda henne som "total-entreprenör" och projektledare för hela paketet, vilket vi aldrig kommer att ångra. Allt det formella OCH den humana biten skötte hon med glans. Stort TACK Carolina!!
    2015-12-07 Carolina U svarar Per N
    Per, tack så mycket för dina ord! Och tack för att du tog dig tiden att skriva ned dem. Jag blir både glad, stolt och rörd över att läsa det du skriver och jag vill själv tacka för ett mycket fint samarbete. Jag är så glad att jag kunde hjälpa er i denna process och att jag uppfyllde era förväntningar. Jag kommer att sakna er! Många hälsningar och med önskan om allt gott framöver, Carolina
  • Anette W
    Anette W skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En trevlig, enkel och glad tjej !
    Eftersom jag inte har haft så många kontakter med mäklare så kan det vara lite svårt att jämföra med någon annan.
    Affären gick också snabbt, som vi valde själva.
    2015-11-23 Carolina U svarar Anette W
    Hej Anette! Tack för rekommendationen! Många hälsningar till er båda och lycka till med ert nya boende. Vi hörs vidare när det börjar närma sig tillträde. Glad Advent! /Carolina
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mäklaren levde upp till min förväntan. Alltid tillgänglig, vilket jag uppskattade, eftersom det var en stor affär för mig. Det kändes som om hon var mån om mig som kund.
    2015-11-23 Carolina U svarar Hanna S
    Hej Hanna! Tack för dina ord. Vad roligt att du upplevde att jag är mån om dig som kund - det är viktigt för mig! Vi ses inom kort när det blir dags för tillträde. Glad Advent! Många hälsningar från Carolina
  • Bengt-ove L
    Bengt-ove L skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Affären är inte slutredovisad ännu men hittills är jag nöjd med Carolina
    Inför slutredovisningen önskar jag lite mer information men det kommer väll.
    2015-11-16 Carolina U svarar Bengt-ove L
    Hej Bengt-Ove! Tack - vad roligt att du är nöjd! Ja, nu börjar det närma sig tillträde och slutredovisning, så nu hörs vi av inom kort. Många hälsningar från Carolina
  • Annagreta R
    Annagreta R skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Du har varit en jättefin tjej. Skött vår försäljning till fullo, alltid vänlig och glad. Alltid svarat på våra frågor. Högsta betyg.
    /Annagreta Rosenberg och Matti Sarkinen
    2015-11-16 Carolina U svarar Annagreta R
    Tack så mycket Anna Greta och Matti! Det var en fröjd att få hjälpa er med försäljningen! Lycka till i ert nya boende.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina uppträdde väldigt professionellt och trevligt och hade bra svar på mina frågor.
    2015-11-16 Carolina U svarar Tomas L
    Hej Tomas! Tack för dina ord! Vad roligt att även du som köpare upplevde att du fick bra hjälp. Vi ses snart på tillträdet!
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är mycket nöjd över carolinas jobb. Hon är professionell, flexibel, ärlig
    2015-11-16 Carolina U svarar Michaela S
    Hej Michaela! Tack så mycket! Och tack för ett superbra samarbete - det var väldigt roligt att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet.
Andreas Norgren
Anders Norman