en del av Fastighetsbyrån Västerås

4.7 / 5 i betyg — 61 rekommendationer

Läs vad 61 användare tycker om Halepce Tosun

• Bengt W
    Bengt W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande , men lite dåligt påläst om objektet om vissa detaljer.
    Sen med återkoppling ang försäljning, men för övrigt mycket bra o trevlig.
    Mycket bra vid kontraktskrivningen.
  • Mikko H
    Mikko H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Riktigt trevlig mäklare att ha och göra med som hjälper på alla sätt och vis. Stor eloge till dig halepce 🖒👏👏
  • Lise-lotte T
    Lise-lotte T skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    ..Halepce Tosun har varit toppen för mig och skött sitt uppdrag alldeles förträffligt. från första mötet på visningen av min nya lägenhet. Jag har kunnat ringt han när som helst.. och har han inte haft möjlighet att svara.. så har han ringt upp så snart han kunnat.
  • Markus B
    Markus B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra. Tydlig igenom hela budgivningen, proffsigt rakt igenom.
    Rekommenderas!
  • Leif A
    Leif A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har fått ett fantastiskt engagemang från honom. Det kändes tryggt direkt från början. Saklig. Hade alla papper i ordning från första stund. Har hållit kontinuerlig kontakt hela tiden. Vi är jättenöjda.
  • Anna H
    Anna H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig mäklare som alltid gick att få tag på.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande , pålitlig. Proffesionell. Förtroendegivande
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en lägnhet. Han var Väldigt professionell och jag är mycket nöjd med honom
  • Nils N
    Nils N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Än så länge är det inget att anmärka på men det är en del moment kvar i processen så det är svårt att svara innan alla delar är helt klara
  • Ehsan M
    Ehsan M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt trävligt , expert på sitt jobb och man känner sig välkommen .
  • Pepe P
    Pepe P skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jätte nöjd med Halepce! Allt gick smidigt och hade man frågor så fick man svar snabbt
  • Cattis M
    Cattis M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att han har varit väldigt trevligt och man känner som om man har känt honom länge. Informerar bra och så att man förstår.
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Angagerad. Trevlig. Tillmötesgående. Lätt att nå! mycket kontakter. Kändes tryggt. Dessutom Glad o Trevlig!
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad mäklare som har skött allt superbra och proffsigt!
  • Martin M
    Martin M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Lyhörd mäklare som alltid var tillgänglig för att svara på diverse frågor. Proffsig och smidig i sitt bemötande mot oss som köpare.
  • Adnan A
    Adnan A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    professionell han är, var lätt att ta kontakt med honom, fått snabb återkoppling när det behövdes under affär.
  • Anna V
    Anna V skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Professionell och mycket serviceinriktad. Alltid lika trevlig och tillmötesgående och sätter kund i centrum.
  • Anders M
    Anders M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt bemötande och bra handläggning men fotografen behöver fundera lite på hur han tar fotografierna.
  • Mats K
    Mats K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt bemötande och ger ett kompetent intryck. Fick hjälp att sälja en mindre etta och det gick snabbt och smidigt. De frågor jag hade besvarades snabbt och tydligt.
  • Dan H
    Dan H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce är engagerad och trevlig att ha att göra med utan att för den skullen vara överdrivet säljig av sig.
    2016-06-20 Halepce T svarar Dan H
    Glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete Dan. Det var mitt nöje att få hjälpa er med både köpet av huset och försäljningen av er lägenhet. Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En ambitiös mäklare med kunden i fokus! Väldigt proffsig så vi är jätte nöjda med Halepce som mäklare.
    2016-06-20 Halepce T svarar Caroline K
    Roligt att läsa ditt omdöme Caroline! Hoppas att ni trivs bra i den nya bostaden. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Gina H
    Gina H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Professionell, tillgänglig, trevlig och gav mycket bra service!
    2016-06-20 Halepce T svarar Gina H
    Tack för ditt omdöme Gina. Hoppas att du och Henrik kommer att trivas i den nya lägenheten. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Anel K
    Anel K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fantastiskt duktig och engagerad mäklare som rekommenderas starkt!!
    2016-06-20 Halepce T svarar Anel K
    Stort tack Anel! Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen och mitt arbete. Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt ett objekt där Halepce Tosun var ansvarig mäklare.

Både jag och min sambo upplevde Halepce som mycket bemötande och trevlig, väldigt tydlig i sin kommunikation i hur alla steg skulle utföras, upplevdes också som väldigt lugn och självsäker.

Efter vårat köp av objektet fick vi även ett mejl med alla bilder samt information om objektet, det var ett stort plus i kanten så vi i lugn och ro kunde spara alla bilder och visa släkt och vänner.

Halepce får 5 av 5 utav oss!
    2016-06-20 Halepce T svarar Henrik S
    Stort tack för dina ord Henrik! Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande och arbete vid köpet av er nya bostad. Hoppas att ni kommer stortrivas. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    allt fungerade utmärkt och till vår fulla belåtenhet.
    2016-06-20 Halepce T svarar Gunilla W
    Tack för ditt fina omdöme Gunilla. Glädjande att höra att ni är nöjda med arbetet kring försäljningen. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Ann-charlotte G
    Ann-charlotte G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag fick ett mycket bra bemötande med korrekt information om hur allt skulle gå till. han fanns där och var ett bra stöd vid mina funderingar och frågor.
    2016-06-20 Halepce T svarar Ann-charlotte G
    Tack för dina ord Ann-Charlotte! Glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Christer V
    Christer V skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderas verkligen
    2016-06-20 Halepce T svarar Christer V
    Stort tack Christer. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av bostaden. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Andrea G
    Andrea G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt har varit mycket proffsigt skött från början till avslut och fantastisk bemötande av mäklare .
    2016-06-20 Halepce T svarar Andrea G
    Hej Andrea! Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att ni kommer trivas i den nya bostaden! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Petronella B
    Petronella B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra försäljning, dock upplevdes mäklaren som väldigt tankspridd och nonchalant.
    2016-06-20 Halepce T svarar Petronella B
    Hej Petronella! Tack för inputen, ska verkligen ta det med mig, finns alltid utrymme att utvecklas och bli bättre. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket professionellt. Han lever mycket väl upp till våra förväntningar.
    2016-02-24 Halepce T svarar Håkan W
    Stort tack Håkan! Kul att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Tack för ett gott samarbete. Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi hade en bra kontakt från första kontakt till avslut.
    2016-02-24 Halepce T svarar Mattias B
    Återkoppling och en tät kontakt igenom hela försäljningen är väldigt viktigt. Tack för ett smidigt samarbete! Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Mats J
    Mats J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt OK. Vänlig och framför allt kunnig. Även priset är anpassat jämfört med andra.
    2016-02-24 Halepce T svarar Mats J
    Stort tack för förtroendet Mats! Kul att höra att ni är nöjda. Vi ses snart på tillträdet. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra. Var noggran,tydlig och såg till så alla förstod. Gick igenom en gång för mycket än för lite.
    2016-02-24 Halepce T svarar Jesper J
    Tack Jesper! Tydlighet tycker jag är väldigt viktigt. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Viktor P
    Viktor P skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra och proffsigt utfört jobb.
    2016-02-24 Halepce T svarar Viktor P
    Tack Viktor! Det var ett nöje att arbete med er. Hoppas ni trivs i den nya bostaden i Eskilstuna! Med vänliga hälsingar Halepce Tosun
  • Johannes F
    Johannes F skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande, professionell och enkel att komma i kontakt med vid frågor. Allt har skötts snyggt!
    2015-12-10 Halepce T svarar Johannes F
    Stort tack för dina ord Johannes! Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig o duktig. Liten konstig ide om bugivningen annars duktig på sitt jobb
    2015-12-10 Halepce T svarar Håkan S
    Tack för ditt omdöme! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbetet kring köpet av bostaden. Vi ses vid tillträdet. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Carl Å
    Carl Å skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Som kund upplever jag han som en bra och hungrig mäklare med mycket bra förståelse för sitt jobb!.
    2015-12-10 Halepce T svarar Carl Å
    Tack Carl! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med arbetet kring försäljning av er bostad. Engagemang och tillgänglighet är viktigt för mig då en bostadsaffär är bland de största affärerna man gör som både säljare och köpare. Hoppas att ni kommer trivas bra i den nya bostaden! Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Ellinor E
    Ellinor E skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och bra bemötande. Helhetsintrycket var bra från början till slut.
    2015-12-10 Halepce T svarar Ellinor E
    Tack för ditt fina omdömde Ellinor! Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Ercan D
    Ercan D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Allt i sin ordning och reda.
    2015-12-10 Halepce T svarar Ercan D
    Stort tack Ercan! Verkligen roligt att höra att ni är nöjda med arbetet kring köpet av er nya bostad. Hoppas att ni kommer trivas bra! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Lars J
    Lars J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Att arbeta med fastighetsbyrån och med mäklaren Halepece Tosun i synnerhet har vart ett rent nöje. Mäklaren var behjälplig i alla stadium av försäljningen och höll mig uppdaterad under processen via telefon och sms. Det fanns verkligen inte en stund under processen jag kände mig osäker eller hade osvarade frågor. Halepce Tosun lyckades på ett bra vis läsa av marknaden för utgångspris och hittade passande klientel, allt som allt sålde vi lägenheten på ett pris över förväntan. Kan verkligen helhjärtat rekommendera Fastighetsbyrån och i synnerhet mäklaren Halepce Tosun för dem som önskar en lyckad försäljning som går smärtfritt!
    2015-12-10 Halepce T svarar Lars J
    Tack för ditt omdöme Lars! Glädjande att läsa att ni är nöjda med mitt arbete kring försäljningen av er bostad. Det är viktigt för mig att man som säljare eller köpare ska känna sig trygg igenom hela processen, roligt att ni uppskattar det. Om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden är ni välkomna att höra av er. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Riktigt underbar mäklare!
    Det gick smidigt och bra, lätt att handskas med..
    2015-12-10 Halepce T svarar Oliver B
    Tack för ditt omdöme Oliver! Får tacka för ett gott samarbete. Hoppas att ni kommer att trivas bra i Österrike =) Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Elisavet D
    Elisavet D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helt nöjd med Halepce Tosun .Skall rekomendera honom vidare till andra som går i säljar tankar☺.
    2015-12-10 Halepce T svarar Elisavet D
    Tack för dina fina ord! Glädjande att höra att ni är nöjda =) Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt funkade bra. Möjligen kunde Halepce vara lite mer påläst om objektet, jag ställde några frågor han inte kunde svara på trots att jag senare hittade infon i materialet.
  • Ener S
    Ener S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Very good, it was good showing of the flat, and good communication in the bidding an at the signature of the contract i.e. downpayment meeting.
    2015-12-10 Halepce T svarar Ener S
    Thank you very much Ener. It is always nice to hear when a buyer is satisfied throughout the process, from start to end. I hope you will enjoy living in your new apartment. Kind regards, Halepce Tosun.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    väldigt hjälpsam och tillmötesgående.
    2015-12-10 Halepce T svarar Camilla L
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete kring köpet. Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Goran B
    Goran B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    10/10
    En riktig mäklare som faktist säljer och ger bra service.
    Var väldigt hjälpsam och kunnig, man kände sig trygg vilket jag anser vara viktigt.
    Rekommenderar starkt Halepce Tosun.
    2015-12-10 Halepce T svarar Goran B
    Stort tack för ditt omdöme Goran! Nöjda kunder är viktigt för mig, då det är ett kvitto och reflektion på arbetet man utför. Får önska dig lycka till med jobbet i Norge! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Annika B
    Annika B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig bemötande, inget alls att klaga på.
    2015-12-10 Halepce T svarar Annika B
    Tack för dina varma ord Annika! Hoppas att ni kommer trivas bra i den nya bostaden! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Ivan M
    Ivan M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra mäklare! Trevlig, hjälpsam och noggrann.
    2015-12-10 Halepce T svarar Ivan M
    Stort tack Ivan! Glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete kring försäljningen av er bostad. Vi ses vid tillträdet =) Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi fick ett bra bemötande och bra information inför försäljningen av vårdat hus. Vi är nöjda.
    2015-12-10 Halepce T svarar Agneta A
    Tack för omdömet, roligt att höra att ni är nöjda! Får passa på att tacka för ett gott samarbete kring försäljningen. Finns det något jag kan hjälpa till med i framtiden är ni alltid välkomna att höra av er. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Linnea B
    Linnea B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    kunnig och trevlig mäklare, väldigt nöjda!
    2015-12-10 Halepce T svarar Linnea B
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni kommer trivas bra i den nya bostaden =) Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
Andreas Norgren
Anders Norman