en del av Fastighetsbyrån Västerås

4.7 / 5 i betyg — 68 rekommendationer

Läs vad 68 användare tycker om Halepce Tosun

• Joacim H
    Joacim H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är en mycket nöjd köpare av ett objekt där Halepce var mäklare. Fick ett mycket trevligt bemötande från början och Halepce var väldigt duktig på att hålla kontakten genom hela affären. Detta är något väldigt viktigt för mig då man vill känna sig välinformerad om vad som händer och hur allt fortskrider. Avslutningsvis mycket nöjd med allt!
  • Birgit E
    Birgit E skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och ger bra information.
  • David J
    David J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag kan inte vara mer nöjd. Fantastiskt bra samarbete och väldigt bra information fortlöpande under hela processen.
    2016-12-05 Halepce T svarar David J
    Stort tack David för förtroendet man fått från er. Underbart att höra att ni är så nöjda med mitt arbete genom hela försäljningen. Får även tacka er för ett gott samarbete och härligt bemötande. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Patrik U
    Patrik U skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra säljare & väldigt trevlig, rekommenderas till vänner & släkt helt klart.
    2016-12-05 Halepce T svarar Patrik U
    Hej Patrik! Får tacka för ditt fina omdöme och att ni är nöjda med mitt arbete. Alltid härligt att höra när kunder rekommenderar en vidare till de man känner. Det är bland de bästa och roligaste kvittot man kan få på sitt arbete =) Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya bostad och ni är välkomna att höra av er för en värdering när ni har renoverat klart bostaden. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    jag är väldigt nöjd med mäklarens bemötande. Jag tycker att hela upplevelsen har varit bra, jag är väldigt nöjd.
    2016-12-05 Halepce T svarar Joakim H
    Stort tack för ditt omdöme Joakim! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete igenom hela processen vid ditt nya köp. Får även passa på att tacka för förtoendet att ni anlita mig för försäljningen av din bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det gick snart och enkelt
    Halepce T gillar detta
  • Marie G
    Marie G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej! Halepce Tosun har varit mycket trevlig, tydlig och har alltid åtgärdat och återkopplat när han lovat detta. Mycket trevlig mäklare.
    2016-12-05 Halepce T svarar Marie G
    Hej Marie! Får tacka för din fina recension. Skönt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. och bemötandet. Är säker på att ni kommer stortrivas i er nya och härliga bostad. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande , men lite dåligt påläst om objektet om vissa detaljer.
    Sen med återkoppling ang försäljning, men för övrigt mycket bra o trevlig.
    Mycket bra vid kontraktskrivningen.
    2016-12-05 Halepce T svarar Bengt W
    Hej Bengt! Stort tack för ditt omdöme och feedbacken. Det finns alltid utrymme att utvecklas och bli bättre, tar det med mig. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Mikko H
    Mikko H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Riktigt trevlig mäklare att ha och göra med som hjälper på alla sätt och vis. Stor eloge till dig halepce 🖒👏👏
    2016-12-05 Halepce T svarar Mikko H
    Stort tack Mikko! Det var min ära att få hjälpa er och familjen med försäljningen. Får tacka för förtroendet och bemötandet. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Lise-lotte T
    Lise-lotte T skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    ..Halepce Tosun har varit toppen för mig och skött sitt uppdrag alldeles förträffligt. från första mötet på visningen av min nya lägenhet. Jag har kunnat ringt han när som helst.. och har han inte haft möjlighet att svara.. så har han ringt upp så snart han kunnat.
    2016-12-05 Halepce T svarar Lise-lotte T
    Blir otroligt glad att läsa ditt fina omdöme Lise-lotte. Fantastiskt kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete och bemötande. Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya bostad =) Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Markus B
    Markus B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra. Tydlig igenom hela budgivningen, proffsigt rakt igenom.
    Rekommenderas!
    2016-12-05 Halepce T svarar Markus B
    Stort tack för de varma orden och blir glad att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad! Ni är alltid välkomna att höra av er när ni vill ha en ny värdering. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Leif A
    Leif A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har fått ett fantastiskt engagemang från honom. Det kändes tryggt direkt från början. Saklig. Hade alla papper i ordning från första stund. Har hållit kontinuerlig kontakt hela tiden. Vi är jättenöjda.
    2016-12-05 Halepce T svarar Leif A
    Otroligt kul att läsa ert omdöme! Jag får verkligen tacka för förtroendet man fått från er och för det goda samarbetet vi haft igenom försäljningen. En nöjd kund, är det bästa kvittot man kan få på ett bra genomfört arbete. Vi hörs av när det är dags för deklarationen! Allt gott tills dess. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Anna H
    Anna H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig mäklare som alltid gick att få tag på.
    2016-12-05 Halepce T svarar Anna H
    Stort tack Anna! Hoppas att ni och familjen kommer stortrivas i er nya bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande , pålitlig. Proffesionell. Förtroendegivande
    2016-12-05 Halepce T svarar Stefan B
    Tack för ditt fina omdöme och verkligen kul att läsa att ni är nöjda! Får även passa på ett tacka för ett gott samarbete. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en lägnhet. Han var Väldigt professionell och jag är mycket nöjd med honom
    2016-12-05 Halepce T svarar Daniel M
    Hej Daniel! Tack för de varma orden och bemötandet. Hoppas att ni kommer trivas i Västerås och i er nya bostad =) Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Nils N
    Nils N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Än så länge är det inget att anmärka på men det är en del moment kvar i processen så det är svårt att svara innan alla delar är helt klara
    2016-12-05 Halepce T svarar Nils N
    Tackar ödmjukast för förtroendet och glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Har varit trevligt att få träffa hela familjen under försäljningsprocessen. Allt gott! Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Ehsan M
    Ehsan M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt trävligt , expert på sitt jobb och man känner sig välkommen .
    2016-12-05 Halepce T svarar Ehsan M
    Hej Ehsan! Blir glad att höra att ni nöjda med mitt arbete och bemötande. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Stort lycka till med allt. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Pepe P
    Pepe P skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jätte nöjd med Halepce! Allt gick smidigt och hade man frågor så fick man svar snabbt
    2016-12-05 Halepce T svarar Pepe P
    Vad kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete kring försäljningen. Får passa på att önska er en god jul och ett gott nytt år. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Cattis M
    Cattis M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att han har varit väldigt trevligt och man känner som om man har känt honom länge. Informerar bra och så att man förstår.
    2016-12-05 Halepce T svarar Cattis M
    Hej Cattis! Tack för förtroendet och för ett fint bemötande igenom hela processen. Önskar er ett stort lycka till och hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Angagerad. Trevlig. Tillmötesgående. Lätt att nå! mycket kontakter. Kändes tryggt. Dessutom Glad o Trevlig!
    2016-12-05 Halepce T svarar Ewa L
    Hej Ewa. Får tacka för de varma orden och för förtroendet att hjälpa er vid försäljningen samt för det fina bemötandet man fått från er. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad mäklare som har skött allt superbra och proffsigt!
    2016-12-05 Halepce T svarar Sofie B
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Martin M
    Martin M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Lyhörd mäklare som alltid var tillgänglig för att svara på diverse frågor. Proffsig och smidig i sitt bemötande mot oss som köpare.
    2016-12-05 Halepce T svarar Martin M
    Tack Martin för de varma orden! Hoppas att ni kommer att trivas i den nya bostaden och välkommen tillbaka till Västerås =) Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Adnan A
    Adnan A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    professionell han är, var lätt att ta kontakt med honom, fått snabb återkoppling när det behövdes under affär.
    2016-12-05 Halepce T svarar Adnan A
    Tack för de varma orden Adnan! Hoppas att ni kommer stortrivas i ert nya hus! Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Anna V
    Anna V skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Professionell och mycket serviceinriktad. Alltid lika trevlig och tillmötesgående och sätter kund i centrum.
    2016-12-05 Halepce T svarar Anna V
    Vad glad man blir av att läsa ditt omdöme! Kul att ni är nöjda med mitt arbete och servicen. Får passa på att tacka er för de rekommendationer du givit dina bekanta som man nu hjälper i bostadsbytet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Anders M
    Anders M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt bemötande och bra handläggning men fotografen behöver fundera lite på hur han tar fotografierna.
    2016-12-05 Halepce T svarar Anders M
    Hej! Tack för de varma orden, skönt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Uppskattar feedbacken som jag även fört vidare, självklart är bilderna på bostaden väldigt viktiga. Önskar er en god jul och ett gott nytt år i förskott! Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Mats K
    Mats K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt bemötande och ger ett kompetent intryck. Fick hjälp att sälja en mindre etta och det gick snabbt och smidigt. De frågor jag hade besvarades snabbt och tydligt.
    2016-12-05 Halepce T svarar Mats K
    Hej Mats! Får tacka för förtroendet och för ett smidigt samt gott samarbete. Vill även passa på att önska er en riktigt god jul! Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Dan H
    Dan H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce är engagerad och trevlig att ha att göra med utan att för den skullen vara överdrivet säljig av sig.
    2016-06-20 Halepce T svarar Dan H
    Glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete Dan. Det var mitt nöje att få hjälpa er med både köpet av huset och försäljningen av er lägenhet. Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En ambitiös mäklare med kunden i fokus! Väldigt proffsig så vi är jätte nöjda med Halepce som mäklare.
    2016-06-20 Halepce T svarar Caroline K
    Roligt att läsa ditt omdöme Caroline! Hoppas att ni trivs bra i den nya bostaden. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Gina H
    Gina H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Professionell, tillgänglig, trevlig och gav mycket bra service!
    2016-06-20 Halepce T svarar Gina H
    Tack för ditt omdöme Gina. Hoppas att du och Henrik kommer att trivas i den nya lägenheten. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Anel K
    Anel K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fantastiskt duktig och engagerad mäklare som rekommenderas starkt!!
    2016-06-20 Halepce T svarar Anel K
    Stort tack Anel! Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen och mitt arbete. Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt ett objekt där Halepce Tosun var ansvarig mäklare.

Både jag och min sambo upplevde Halepce som mycket bemötande och trevlig, väldigt tydlig i sin kommunikation i hur alla steg skulle utföras, upplevdes också som väldigt lugn och självsäker.

Efter vårat köp av objektet fick vi även ett mejl med alla bilder samt information om objektet, det var ett stort plus i kanten så vi i lugn och ro kunde spara alla bilder och visa släkt och vänner.

Halepce får 5 av 5 utav oss!
    2016-06-20 Halepce T svarar Henrik S
    Stort tack för dina ord Henrik! Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande och arbete vid köpet av er nya bostad. Hoppas att ni kommer stortrivas. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    allt fungerade utmärkt och till vår fulla belåtenhet.
    2016-06-20 Halepce T svarar Gunilla W
    Tack för ditt fina omdöme Gunilla. Glädjande att höra att ni är nöjda med arbetet kring försäljningen. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Ann-charlotte G
    Ann-charlotte G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag fick ett mycket bra bemötande med korrekt information om hur allt skulle gå till. han fanns där och var ett bra stöd vid mina funderingar och frågor.
    2016-06-20 Halepce T svarar Ann-charlotte G
    Tack för dina ord Ann-Charlotte! Glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Christer V
    Christer V skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderas verkligen
    2016-06-20 Halepce T svarar Christer V
    Stort tack Christer. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av bostaden. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Andrea G
    Andrea G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt har varit mycket proffsigt skött från början till avslut och fantastisk bemötande av mäklare .
    2016-06-20 Halepce T svarar Andrea G
    Hej Andrea! Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att ni kommer trivas i den nya bostaden! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Petronella B
    Petronella B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra försäljning, dock upplevdes mäklaren som väldigt tankspridd och nonchalant.
    2016-06-20 Halepce T svarar Petronella B
    Hej Petronella! Tack för inputen, ska verkligen ta det med mig, finns alltid utrymme att utvecklas och bli bättre. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket professionellt. Han lever mycket väl upp till våra förväntningar.
    2016-02-24 Halepce T svarar Håkan W
    Stort tack Håkan! Kul att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Tack för ett gott samarbete. Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi hade en bra kontakt från första kontakt till avslut.
    2016-02-24 Halepce T svarar Mattias B
    Återkoppling och en tät kontakt igenom hela försäljningen är väldigt viktigt. Tack för ett smidigt samarbete! Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Mats J
    Mats J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt OK. Vänlig och framför allt kunnig. Även priset är anpassat jämfört med andra.
    2016-02-24 Halepce T svarar Mats J
    Stort tack för förtroendet Mats! Kul att höra att ni är nöjda. Vi ses snart på tillträdet. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra. Var noggran,tydlig och såg till så alla förstod. Gick igenom en gång för mycket än för lite.
    2016-02-24 Halepce T svarar Jesper J
    Tack Jesper! Tydlighet tycker jag är väldigt viktigt. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Viktor P
    Viktor P skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra och proffsigt utfört jobb.
    2016-02-24 Halepce T svarar Viktor P
    Tack Viktor! Det var ett nöje att arbete med er. Hoppas ni trivs i den nya bostaden i Eskilstuna! Med vänliga hälsingar Halepce Tosun
  • Johannes F
    Johannes F skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande, professionell och enkel att komma i kontakt med vid frågor. Allt har skötts snyggt!
    2015-12-10 Halepce T svarar Johannes F
    Stort tack för dina ord Johannes! Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig o duktig. Liten konstig ide om bugivningen annars duktig på sitt jobb
    2015-12-10 Halepce T svarar Håkan S
    Tack för ditt omdöme! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbetet kring köpet av bostaden. Vi ses vid tillträdet. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Carl Å
    Carl Å skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Som kund upplever jag han som en bra och hungrig mäklare med mycket bra förståelse för sitt jobb!.
    2015-12-10 Halepce T svarar Carl Å
    Tack Carl! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med arbetet kring försäljning av er bostad. Engagemang och tillgänglighet är viktigt för mig då en bostadsaffär är bland de största affärerna man gör som både säljare och köpare. Hoppas att ni kommer trivas bra i den nya bostaden! Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Ellinor E
    Ellinor E skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och bra bemötande. Helhetsintrycket var bra från början till slut.
    2015-12-10 Halepce T svarar Ellinor E
    Tack för ditt fina omdömde Ellinor! Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Ercan D
    Ercan D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Allt i sin ordning och reda.
    2015-12-10 Halepce T svarar Ercan D
    Stort tack Ercan! Verkligen roligt att höra att ni är nöjda med arbetet kring köpet av er nya bostad. Hoppas att ni kommer trivas bra! Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Lars J
    Lars J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Att arbeta med fastighetsbyrån och med mäklaren Halepece Tosun i synnerhet har vart ett rent nöje. Mäklaren var behjälplig i alla stadium av försäljningen och höll mig uppdaterad under processen via telefon och sms. Det fanns verkligen inte en stund under processen jag kände mig osäker eller hade osvarade frågor. Halepce Tosun lyckades på ett bra vis läsa av marknaden för utgångspris och hittade passande klientel, allt som allt sålde vi lägenheten på ett pris över förväntan. Kan verkligen helhjärtat rekommendera Fastighetsbyrån och i synnerhet mäklaren Halepce Tosun för dem som önskar en lyckad försäljning som går smärtfritt!
    2015-12-10 Halepce T svarar Lars J
    Tack för ditt omdöme Lars! Glädjande att läsa att ni är nöjda med mitt arbete kring försäljningen av er bostad. Det är viktigt för mig att man som säljare eller köpare ska känna sig trygg igenom hela processen, roligt att ni uppskattar det. Om det finns något jag kan hjälpa er med i framtiden är ni välkomna att höra av er. Med vänliga hälsningar Halepce Tosun.
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Riktigt underbar mäklare!
    Det gick smidigt och bra, lätt att handskas med..
    2015-12-10 Halepce T svarar Oliver B
    Tack för ditt omdöme Oliver! Får tacka för ett gott samarbete. Hoppas att ni kommer att trivas bra i Österrike =) Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Elisavet D
    Elisavet D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helt nöjd med Halepce Tosun .Skall rekomendera honom vidare till andra som går i säljar tankar☺.
    2015-12-10 Halepce T svarar Elisavet D
    Tack för dina fina ord! Glädjande att höra att ni är nöjda =) Med vänliga hälsningar Halepce Tosun
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt funkade bra. Möjligen kunde Halepce vara lite mer påläst om objektet, jag ställde några frågor han inte kunde svara på trots att jag senare hittade infon i materialet.
Andreas Norgren
Anders Norman