en del av Fastighetsbyrån Västerås

4.9 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Patrik Janerin

• Veronica L
    Veronica L skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik Janering är den proffsigaste och mest omtänksamma Mäklare jag någonsin träffat!
  • Richard H
    Richard H skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik är förtroendeingivande och håller sitt ord. Utmärkta egenskaper för att vara en fastighetsmäklare. Patrik utförde sitt uppdrag med bravur.
    2016-09-27 Patrik J svarar Richard H
    Tack Rickard för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert hus. Hoppas ni trivs efter flytten till Göteborg. Hälsa Maria och sköt om er så hörs vi säkert framöver. // Patrik
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra mäklare. Ger sig tid, ärlig och pålitlig. Kan sitt jobb!
  • Jens S
    Jens S skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik Janerin är professionell och har god lokalkännedom i Västerås. Han var mäklare när vi köpte radhus på brandthovda. Han gav bra service och kunde svara på alla frågor vi hade i samband med köpet. Jag kan helt klart rekommendera Patrik!
  • Maria K
    Maria K skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi kan varmt rekommendera Patrik Janerin och Fastighetsbyrån. Bemötandet är seriöst och förtroendeingivande och samtidigt avslappnat och väldigt trevligt. Vi kände verkligen att försäljningen av vår bostadsrätt var i trygga händer och att vi hade en mäklare som var engagerad och dedikerad!
  • Helena A
    Helena A skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik är en proffsig mäklare av hög klass.Hans trevliga och lugna
    sätt att bemöta köpare o säljare,skapar ett stort förtroen.
    Jag har kunnat lita på honom till hundra procent.
  • Anna M
    Anna M skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fastighetsbyrån gjorde ett bra jobb med att ha hand om försäljningen av min fastighet. Är nöjd med bemötande, bilder och visning.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik Janerin har alltid ställt upp när vi har haft frågor funderingar och hjälp oss på bästa sätt med försäljning och frågor med deklarations frågor. Vi känner trygga och kan rekommendera Patrik som en seriös och trevlig person.
    LENA O LENNART EKLUND.
  • Bijan R
    Bijan R skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det gick jätte bra, snabbt och prydligt. Tack vare ansvarige säljare Patrick kunde min lägenhet säljas gott. Min rekommendation är mycket hög, jag litar på företaget "Fastighetsbyrån".
    Lägenheten blev den andra affären, första var det min vila i Västerås. Den där gången utfärdades affären jätte proffsigt bra, jag var-är totalt nöjd.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker Patrik Janerin är toppen bra på sitt jobb. Proffsig och duktig på att förklara vid köp eller försäljning . Rekomenderas starkt och jag kommer höra av mej igen vid nästa affär
  • Carl W
    Carl W skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    I samband med försäljningen av vår villa i Västerås kointaktades 5 stycken Västeråsbaserade mäklare. Fastighetsbyrån och Patrik Jenerin valdes, mycket pga ett mycket proffesionellt intryck och bemötande. Under hela försäljningen skötte Patrik uppdraget exemplarisk och lyckades överträffa våra förväntnigar både gällande service och försäljningspris. Även vid en försäljning till ett lägre pris hade Patrik fått våra bästa rekomendationer.
  • Robert P
    Robert P skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt!Har kommit i kontakt med andra mäklarfirmor och andra mäklare och jag tycker d är skillnad.
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En mycket bra och trevlig mäklare som skötte vår försäljning på ett sätt som gjorde att man kände sig delaktig i samtliga steg.
  • Carin H
    Carin H skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har fått snabbt och professionellt bemötande. Sånt som Patrik ej kunde svara på direkt tog han reda på och återkom snabbt om det.
    Han förklarade bra och lyssnade på våra önskemål.
    Vi har köpt hus och sålt lägenhet.

Har ingenting som vi inte är nöjda med.
  • Jarmo M
    Jarmo M skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag vill verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Västerås, allt fungerade över förväntan. Vår mäklare Patrik Janerin som skötte sitt jobb på ett proffsigt och ödmjukt sätt. Det blev det en snabb budgivning och ett bra slutpris, och det är vi mycket nöjda med.
  • Anna W
    Anna W skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har varit mycket nöjda med Fastighetsbyråns och Patrik Janerins arbete med att sälja vår bostad. Vi anser att Patrik var mycket kunnig inom sitt område och skötte sitt uppdrag på ett bra och förtroendeingivande sätt.
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ett stort tack till Patrik Janerin. Redan vid vårt första möte,då han var i försäljarens roll och jag ev köpare,ingav han ett så starkt engagerat, kunnigt, generöst bemötande att det kändes så professionellt. Tveklöst ombads han flera månader senare få ta hand om försäljningen av min bostad. En bra kommunikation hela tiden fram till försäljningen som ingav en stor trygghet till mig som kund.Kan bar tänka mig att det förlöper så fram till slutfasen överlåtande.Rekommenderar varmt Patrik som mäklare.
  • Rainer K
    Rainer K skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik har sålt mitt hus,snabbt och smidigt med hög kvalitets tänk. Är mycket nöjd med helheten både när det gäller honom själv och företaget. Jag upplever att Patrik fått både säljare och köpare att känna sig trygga och nöjda i denna affär.
  • Vivianne P
    Vivianne P skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffitionella, god service med bra respons och engagemang!
  • Conny W
    Conny W skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mkt professionellt och personligt bemötande från mäklare Patrik. Köpte en liten lägenhet i Västerås och processen var tydlig och överblickbar. Bra muntlig information, omsorgsfull visning av objektett och med tydlig skriftlig dokumentation.Lätt att nå på telefon med ett arbetssätt som skapade god stämning mellan köpare och säljare.

Rekommederas varmt!

Conny Wahlgren