102 rekommendationer

Anders Norman
en del av Fastighetsbyrån Västerås

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, drivande och har lång erfarenhet av bostadsaffärer samt byggnation och juridik rörande bostadsaffärer. Kort sagt det man behöver som mäklare för att kunna ta ansvar för en bostadsaffär innan, under och även efter att affären är klar.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tränar jag! Både styrka och uthållighet, vilket också behövs om man är mäklare.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor herrgårdsliknande villa på landet! Jag bor redan där med min familj.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är ett stort fan av AC/DC!
Köpmangatan 5
722 15 Västerås — Visa karta

Vad tror Anders att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 102 kunder tycker om Anders Norman

• Lena N
    Lena N skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har behandlat vårt ärende kunnigt och snabbt.
    Vi kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Lena N
    Tack Lena för ditt omdöme. Rekommendationer är något som vi mäklare verkligen tycker om :-)
  • Hussain M
    Hussain M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har varit verkligen hjälpsam och var mycket tydlig med alla informationer från början till slut. Han har alltid varit tillänglig för mängder av frågor som vi har haft och har alltid fått svar på våra frågor. En engagerad, kunnig och sympatisk mäklare som inger förtroende. Mycket bra bemötande med proffesionell hjälp. Rekommenderas star.
    mvh
    Hussain Maroufpour Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Hussain M
    Stort tack Hussein. Ni har varit fantastiska kunder som gjort det möjligt för mig att visa er bostad på obekväma tider osv men som gjort att vi lyckades fantastiskt bra med er bostadsaffär.
  • Elias O
    Elias O skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Haft väldigt lite kontakt med Anders. Köpte Skjutbanegatan 17c av honom. Han var professionell genom hela bemötandet, inget strull, var väldigt resonabel och upplevdes som tillgänglig. Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Elias O
    Tack Elias, du är en bra kund som jag hoppas jag får göra nya bostadsaffärer åt i framtiden.
  • Per E
    Per E skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Återkommer med bedömning när begångna misstag rättats till. Läs mer
  • Kamil H
    Kamil H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde en bostadsrätt, han är bland dom bästa mäklarna som finns i den här stan. En stabil och mycket kunnig mäklar som har fötterna på jorden. Jag kommer att rekommendera han till många som jag känner. Kör hårt bror jag vet att du är grym på det du gör jalla lycka till nu och må bäst//

Kamil Hanna Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Kamil H
    Stort tack min broder Kamil för dom värmande orden, det betyder mycket. Vi hörs vidare framöver när du ska sälja eller köpa någon ny bostad. Må bäst!
  • Dmitri P
    Dmitri P skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt super bra.
    Mycket smidigt med inloggning via mobil bank id vid budbivningen. Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Dmitri P
    Tack Dmitri, vad kul att du uppskattade vår digitala budgivning och våra tjänster som helhet. Hoppas vi hörs och synd framöver när du ska köpa eller sälja igen.
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Eftersom jag har anlitat Anders förr så var valet av honom som mäklare glasklart. Han svarade väl upp på mina förväntningar även vid denna försäljning. Han förklarar tydligt steg för steg vad som kommer att hända. Jag känner mig trygg och törs fråga om vad som helst. Anders är lätt att nå och kommunikationen flyter smidigt. När mina vänner och bekanta ska göra en bostadsaffär kommer jag att rekommendera Anders Norman. Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Annelie M
    Tack snälla Annelie för ditt fina omdöme om mitt arbete. Med en sådan kund är det lätt att arbeta. Hoppas nya husbygget löper på, vi hörs vidare framöver.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han såld var lägenheter i Siggesborgsgatan ganska kot tid. Han är fantastisk bra! Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Jennie L
    Tack Jennie, ja, det var en snabb process och affären gick smidigt. Tack för ett mycket gott samarbete.
  • Md M
    Md M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han vad verkligen hjälpsam och var mycket tydlig med alla informationer. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Md M
    Det gör mig glad att ni är nöjda och kände att ni fick bra information och bra hjälp. Hoppas vi ses i framtida bostadsaffärer.
  • Chen Yang S
    Chen Yang S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt, professionellt, enkelt med alla processer. Läs mer
    2018-02-08 Anders N svarar Chen Yang S
    Tack Chen, för ditt positiva omdöme. Vi ses och hörs framöver när ni har nya bostadsaffärer...
  • Jerry M
    Jerry M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders är en utåtriktad och positiv person. Jag uppfattar honom som kompetent och snabb i sin respons på frågor och när man söker honom. Anders ger ett tryggt intryck när han förklarar hur en försäljning går till och är duktig på att löpande uppdatera en om vad som händer. Jag rekommenderar gärna honom till den som söker mäklare. Läs mer
    2018-01-15 Anders N svarar Jerry M
    Jerry, jag tackar allra ödmjukast för denna positiva bedömning av mitt arbete. Det är dessutom så att om man har en bra och kompetent kund/uppdragsgivare, som var i detta fall, så blir jobbet än enklare att utföra på ett bra sätt. Ser fram emot framtida uppdrag.
  • Torgny Z
    Torgny Z skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker det fungerade alldeles utmärkt med Anders hjälp. Mvh Torgny Läs mer
    2018-01-13 Anders N svarar Torgny Z
    Tackar Torgny, det var kul att höra. Vi hörs och syns framöver.
  • Maria P
    Maria P skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har bara positivt att förmedla när det gäller kontakten med Anders.Trots en mängd med frågor så har jag alltid upplevt att han tagit sig tid och gett mig svar. En engagerad, kunnig och sympatisk mäklare som inger förtroende. Läs mer
    2018-01-13 Anders N svarar Maria P
    Ett jättestort tack Maria för dessa positiva ord om min yrkesutövning, det värmer. Hoppas att få hjälpa dig i dina fortsatta bostadsaffärer i framtiden.
  • Inge L
    Inge L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket korrekt vid budgivningen, höll ett bra möte. Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Inge L
    Tack Inge, hoppas jag får förmånen att hjälpa dig framöver vid bostadsaffärer. Ha det gott.
  • Joacim L
    Joacim L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande med proffesionell hjälp Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Joacim L
    Tack Joacim, det var ett privilegium att få sälja er fantastiska lägenhet. Ni är varmt välkomna tillbaka framöver med nya uppdrag.
  • Nabeel K
    Nabeel K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rikätiga bra mäklare och samarbetare. Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Nabeel K
    Hej Nabeel. Stort Tack och hoppas allt är bra och lugnt i hemlandet. Jag hoppas vi hörs och syns framöver...
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    utmärkt, vår förväntan levde han upp till mer än väl. uppträder på ett proffsigt sätt mot såväl säljare som köpare Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Ulf L
    Ett riktigt Stort Tack Ulf för denna positiva bedömning! Jag ser fram emot att få jobba för er i framtida köp eller försäljningar.
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Är en väldigt bra mäklare som är tydlig och förklarar allt på ett bra och pedagogiskt sätt. Är noga med att höra av sig och uppdatera allt eftersom processen pågår, även öppen för frågor som dyker upp. Väldigt trevlig och lätt att känna tillit till! Har verkligen levt upp till mina förväntningar! Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Hanna C
    Hej Hanna. Ni är fantastiska och fina människor att arbete med och jag önskar er all lycka i ert nya boende. I framtiden ser jag fram emot att få hjälpa er med vidare affärer. Må så gott!
  • Anna B
    Anna B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Anna B
    Tack för det fina omdömet Anna. Hoppas vi hörs och syns framöver på nya uppdrag.
  • Elin B
    Elin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allmänt trevligt bemötande, glad och kunnig. Arbetar snabbt och tydligt, går rakt på sak vilket jag tycker är väldigt bra. Lätt att få tag på. Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Elin B
    Tack Elin, ni är superbra kunder som är perfekta jobba med!
  • Omar M
    Omar M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders levde verkligen upp till förväntningar. Ärlig och lojal! Duktig på det han gör! Läs mer
    2018-01-10 Anders N svarar Omar M
    Omar! Tackar ödmjukast för dina kommentarer. Vi hörs framöver och jag ser fram emot att få möjlighet att jobba för er igen.
  • AnnaAndreas Ö
    AnnaAndreas Ö skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Otroligt bra och kunnig. Uppofrande för sin kund. Var föstagångsköpare och han hjälpte oss väldigt bra och förklarade bra så inget blev missat. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-01-10 Anders N svarar AnnaAndreas Ö
    Stort tack för era positiva omdömen. Återkom gärna framöver om ni behöver någon hjälp eller vägledning i era fortsatt bostadsaffärer.
  • Jozef S
    Jozef S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi befinner oss mitt i processen av försäljning av vårt hus. Hittills har vi fått ett väldigt positivt intryck av Anders. Svarar snabbt på frågor, är tillmötesgående, verkar väldigt professionell. Vi har självklart förhoppningar på att det positiva intrycket kommer att bestå fram till slutet av säljprocessen. Läs mer
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig, seriös och kunnig mäklare som inger det största förtroende. Med sin genuina kunskap om marknaden, sin sociala kompetens och prestigelösa stil känner sig både säljare och köpare trygga och upplever sig ha gjort en bra och trygg affär.
    Anders rekommenderas reservationslöst Läs mer
    2017-02-28 Anders N svarar Patrik G
    Ett riktigt stort tack Patrik för dessa värmande ord, jag kan inte annat än ödmjukt ta detta till mig och fortsätta göra mitt yttersta för att leverera precis det du beskriver: att både säljare och köpare upplever sig ha gjort en bra och trygg affär. Återigen tack!
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Nöjd. Snabb och bra service. Tryggt. Läs mer
    2017-03-14 Anders N svarar Ann-christin B
    Tack Ann-christin för ditt positiva omdöme om mitt utförda arbete, det värmer. Vi syns och hörs!
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tillmötesgående och serviceinriktad. Läs mer
    2017-02-28 Anders N svarar Ewa S
    Tack Ewa för gott samarbete. Vi fortsätter nu med försäljning av ert hus så vi hörs framöver.
  • Agnelica S
    Agnelica S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra saklig mäklare! Rekommenderas!! Blev budgivning på ett objekt med mkt speciell situation! Toppen proffsigt Läs mer
    2016-12-06 Anders N svarar Agnelica S
    Tack snälla Angelica för dina positiva ord och rekommendationer. Vi hade en hel del omständigheter att kämpa mot som vi slut övervann och levererade riktigt bra resultat, också mycket tack vare ditt engagemang i hela försäljningsprocessen. Stort tack!
  • Karin S
    Karin S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt och förtroendefullt bemötande. Anders är en duktig säljare. Min upplevelse är att han är slarvig. Exempel: som kund fick jag bl.a ringa 3 ggr och påtala att det fanns inte någon planlösning i annonsen på mitt hus. Den kom in först efter min senaste påtryckning och då pågick redan budgivningen. Enl. ö k skulle han betala Energideklarationen, men firman som utförde det krävde mig på betalningen, som jag betalade och fick kontakta Anders 3 ggr om att det skulle regleras i hans arvode. Enligt uppdraget om Tilläggstjänster skulle också besiktning och dolda fel-försäkring ingå. Besiktningen ombesörjde A att den genomfördes i god tid, men sedan vet jag inte hur det har gått vidare med tecknande av försäkringen. Eftersom överlåtelse av huset inte sker förrän 12 /4 2017, så har A kanske inte hunnit med detta ännu. Det hade kanske varit på sin plats att informera mig om bl a detta, eftersom affären inte känns avslutad. Läs mer
    2016-12-06 Anders N svarar Karin S
    Hej Karin (eller ska jag skriva Birgit?) Kul att du uppfattar mig som trevlig och förtroendefull, det är precis så jag uppfattat vårt samarbete kring försäljningen av ditt hus. Däremot är det mycket tråkigt att jag uppenbarligen har missat en del saker när det gäller ditt ärende. Avseende planlösningar är vi oftast utelämnade till Västerås kommuns snabbhet i att leverera korrekt planritningar vilket i detta fall drog ut på tiden. När det gäller ersättningen för energideklarationen är det helt bedrövligt att du ska behöva påpeka detta 3 ggr, något som jag också mycket tydligt bad om ursäkt för i vår dialog när detta uppstod. Avseende försäkringen förklarade jag för dig vid vårt första möte, och jag gick igenom samma sak när vi pratade per tel tidigare, att försäkringsbrev och faktura som regel skickas ut efter tillträdet. Nu har du fått denna info både per tel och via denna sajt och jag hoppas att du känner dig nöjd med detta. Tack på förhand och hoppas på ditt fortsatta förtroende.
  • Mika K
    Mika K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande, god service och mycket proffsig hantering. -Mika Läs mer
    2016-12-02 Anders N svarar Mika K
    Tack Mika för dina positiva ord. Det värmer alltid och är högt uppskattat.
  • Markus T
    Markus T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bemötandet var sådär på grund av att vi var sena till visningen. Dock på grund av barnet's behov. Läs mer
    2016-12-02 Anders N svarar Markus T
    Hej Markus, beklagar om ni tyckte bemötandet var mindre bra på visningen eftersom ni var sena. Detta är naturligtvis inte något ni som kunder ska behöva uppleva. Visning är annars ett av mina allra starkaste och viktigaste moment som mäklare då jag alltid håller en hög servicenivå med mycket information. Dessutom fick ni en egen bokad visning dagen efter vilket jag hoppas och tror kompenserade den korta visning ni fick vid första tillfället. Vi syns och hörs framöver...
  • Nadja W
    Nadja W skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders är en enormt kompetent och lyhörd mäklare som tillgodosåg alla vara önskemål! Vi är supernöjda och kommer rekommendera honom till alla vi känner! Läs mer
    2016-12-02 Anders N svarar Nadja W
    Tack snälla Nadja för ditt omdöme. Vårt samarbete blev oerhört lyckat, framförallt eftersom ni är så superbra kunder med mycket bra och insiktsfulla åsikter. Jag har haft en jättekul tid (vi har ju fortfarande tillträdet kvar :-) ) och lärt mig en hel del nytt också. Att ni dessutom rekommenderar mig gör mig riktigt glad och mycket, mycket tacksam.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Toppen mäklare, alltid bra presentationer, berättar saker som andra mäklare inte uppmärksammar. Rekommenderas! Läs mer
    2016-12-02 Anders N svarar Andreas D
    Stort tack Andreas! för ditt omdöme och särskilt kul att du nämner min presentation på visningen. Detta är ju ett av mina "trademarks" och något jag sätter högt på min prio lista.
  • Runar S
    Runar S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag vill inte uttala mej innan Anders har sålt vårt hus. Runar Läs mer
  • Emilia T
    Emilia T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att han har varit riktigt bra hela tiden. Svarat på alla frågor och alltid humöret på topp! Har även rekommenderat honom till andra personer som också har honom som kund just nu Läs mer
    2016-12-01 Anders N svarar Emilia T
    Tack snälla Emelia för dessa värmande och positiva ord. Ni är så superbra kunder som man bara kan önska. Och tack för de rekommendationer som jag fått, de är guld värda. Vi syns och hörs framöver...
  • Jan H
    Jan H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tycker att han var lyhörd och tillmötesgående och låg i Läs mer
    2016-10-21 Anders N svarar Jan H
    Tack Janne för ett gott samarbete!
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har gjort ett bra jobb, gett tydliga besked och varit tillmötesgående. Läs mer
    2016-10-21 Anders N svarar Jenny V
    Stort tack Jenny, tydlighet anser jag vara en av de allra viktigaste punkterna i en bostadsaffär, kul att jag levererade detta!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ihärdig och ger aldrig upp. Glad och strategisk. Läs mer
    2016-10-03 Anders N svarar Jonas E
    Tack Jonas! Att jobba intensivt för att få till alla bitar i en bostadsaffär är mitt motto.
  • Malin B
    Malin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevligt bemötande, bra och tydlig information gällande objektet och procedurer. Affären gick smidigt och bra för alla parter precis som man vill att det ska vara. Läs mer
    2016-10-03 Anders N svarar Malin B
    Vad jättekul Malin. Jag uppskattade vårt samarbete och tackar för ditt omdöme om mitt arbete. Tydlighet är nog en av det allra viktigaste parametrarna i en bostadsaffär som vi mäklare ska förhålla oss till.
  • Moa L
    Moa L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Otroligt engagerad och driven mäklare som ordnade snabba affärer både vid köp av ny lägenhet och försäljning av den gamla. Anders brinner verkligen för det han gör vilket smittade av sig på oss och fick oss att känna oss både trygga men framförallt peppade och exalterade genom hela processen. Otroligt lätt att jobba med och dessutom lättillgänglig! Kommer definitivt att anlita honom vid framtida affärer och rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
    2016-09-27 Anders N svarar Moa L
    Tack snälla Moa för dessa positiva omdömen om mitt arbete. Jag uppskattade verkligen vårt samarbete och ser fram emot att få hjälpa Er i framtiden. Återigen stort tack och ha det gott...
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, profitionellt, uppmärksam och väldigt service inriktad. Läs mer
    2016-06-20 Anders N svarar Hanna F
    Jättekul Hanna, och tack snälla, jag försöker alltid att leverera en så bra tjänst som jag kan förmå. Vi syns och hörs...
  • Erik T
    Erik T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket sakkunnig och marknadsmedveten mäklare. Min absoluta favoritmäklare, sprider alltid god energi o är alltid positiv!,,,, Erik Läs mer
    2016-06-20 Anders N svarar Erik T
    Erik, STORT TACK för förtroendet. Jag kan inte ha en bättre kund än du och det är alltid lika givande att jobba med dig.
  • Albert J
    Albert J skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt och intressant samt en driven person som lyckas varje gång. Läs mer
    2016-06-20 Anders N svarar Albert J
    Tack Albert, det är alltid kul leverera en bra tjänst och väl utfört arbete.
  • Robin B
    Robin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kunnig och gav intrycket att vara en erfaren mäklare som visste vad han gjorde. Läs mer
    2016-06-20 Anders N svarar Robin B
    Stort tack Robin för dina positiva omdömen, det värmer alltid. Lycka till, vi syns och hörs framöver...
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra mäklare! Noggrann att gå igenom avtalen. Han vet vad han pratar om! Fick min lägenhet sålt riktigt snabbt. Läs mer
    2016-06-03 Anders N svarar Andreas L
    Stort tack Andreas för dessa positiva omdömen. Vi hade en bra process och ni är mycket bra kunder. Tack för detta...
  • Clas T
    Clas T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kom tidigt med förslaget 10% arvode över utgångspris vilket gav 100 tkr extra
    Stressad lyssnade inte återkom med frågor som jag redan lämnat info om
    Även köparen upplevde Anders stressad vid visning var ej helt nöjda
    Nöjda med utfallet och det allmänna bemötandet Läs mer
    2016-06-03 Anders N svarar Clas T
    Hej Clas, tack för feedback, jag tar till mig detta och lovar att tänka på det. Som mäklare har vi en stressig vardag men det är inte något som ska gå ut över Er kunder. Kul att Ni är nöjda med utfallet, vi fick ju en riktigt bra budgivning som du själv påpekar. När det gäller köparnas åsikter lämnar jag det till dom att framföra dom. Bra också att Ni är nöjda med bemötandet, jag har som du vet jobbat riktigt hårt för att Ni i slutändan ska bli nöjda och få en säker och trygg affär.
  • Inger G
    Inger G skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra bemötande.Tydliga och klara förklaringar hur en försäljning går tilloch ivilken ordning.Jättebra information under försäljning och budgivning. Jag är till fullo nöjd med mina förväntningar. En mycket sympatisk försäljare Läs mer
    2016-06-03 Anders N svarar Inger G
    Tack snälla Inger för dina värmande ord, det kan man behöva ibland. Sköt om dig så hörs vi framöver...
  • Matay B
    Matay B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han är bra, trevlig, kunnig och kämpar för kunden. Läs mer
    2016-06-03 Anders N svarar Matay B
    Tack Matay, det var riktigt kul att få hjälpa dig till en bra affär. Ha det så bra så hörs vi framöver...
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra och kunnig. Serviceminded. Läs mer
    2016-06-03 Anders N svarar Amanda A
    Tack Amanda, jag försöker alltid leverera riktigt bra service...vi hörs...
  • Johan B
    Johan B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra! Alltid tillgänglig vilket jag anser är extrem viktigt! Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    2016-06-03 Anders N svarar Johan B
    Bäste Johan, underbart att höra, vi fick efter lite hårt arbete till en lyckad affär som jag tycker vi båda kan vara nöjda över. Sköt om dig, vi hörs framöver...
  • Dijana K
    Dijana K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han var professionell och korrekt Läs mer
    2016-06-03 Anders N svarar Dijana K
    Tack snälla Dijana för dina positiva ord om mitt arbete, det värmer alltid. Ha det så bra så syns vi framöver.
Halepce Tosun
Anders Norman