Anders Norman
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, drivande och har lång erfarenhet av bostadsaffärer samt byggnation och juridik rörande bostadsaffärer. Kort sagt det man behöver som mäklare för att kunna ta ansvar för en bostadsaffär innan, under och även efter att affären är klar.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tränar jag! Både styrka och uthållighet, vilket också behövs om man är mäklare.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor herrgårdsliknande villa på landet! Jag bor redan där med min familj.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är ett stort fan av AC/DC! Läs mer

Läs vad 109 kunder tycker om Anders Norman

• Thomas Alf L sålde sin bostad med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-12-12

Anders har på ett utmärkt sätt hjälpt oss med en framgångsrik försäljning av vår fastighet, en prästgård från 1809. Under denna resa har han bistått med råd vid köpet av vår nya bostad samt genomfört försäljningen till vår fulla belåtenhet. Hans arbetssätt har varit konsultativt, kunnigt, professionellt, energiskt och drivande. Förmågan att få ett resolut och snabbt avslut på affären, med nöjd köpare och säljare, imponerade Läs mer
    2018-12-13 Anders N svarar Thomas Alf L
    Bästa Thomas och Anna-May, som ni vet var det för mig en heder att få sälja er underbara prästgård. Jag bor ju själv i ett gammalt hus, vilket jag inte är sen att framhålla, och det ni har gjort med prästgården i form av varsam och smakfull renovering är enastående. Ni blev ju lovprisade av ett stort antal spekulanter för just detta, helt fantastiskt. Att vi dessutom fick köpare, en fin liten barnfamilj, som var riktigt nöjda efter hela processen av visningar och budgivning, gör att hela affären känns väldigt bra. Detta är när arbetet är som bäst och roligast att utföra. Ett riktigt stort tack till er för att ni valde mig som mäklare!
  • Jimmy P köpte sin bostad med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-12-03

Gjorde köpet superenkelt och var otroligt hjälpsam. Kommer att använda Anders vid eventuella framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-12-11 Anders N svarar Jimmy P
    Stort tack Jimmy. Hoppas vi ses framöver i dina framtida bostadsaffärer.
  • Jessica S sålde sin bostad med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-11-27

Sålt bostadsrätt.
    Eftersom jag anlitat Anders tidigare var det ett naturligt val. Varför göra avsteg när jag vet att jag blir nöjd! Läs mer
    2018-11-27 Anders N svarar Jessica S
    Tack så mycket Jessica. Jag är glad över att vid flera tillfällen fått hjälpt dig att sälja bostad och jag är glad att du är nöjd. Hoppas på mer affärer i framtiden.
  • Stefan Per-Olov H sålde sin bostad med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-11-24

Anders hjälpte mig sälja lägenhet på ett mycket förtjänstfullt sätt. Tryggt och bra bemötande och överträffade återigen mina förväntningar. Han lyssnar på kundens synpunkter och kommer till bra avslut! 👍 Läs mer
    2018-11-25 Anders N svarar Stefan Per-Olov H
    Riktigt stort tack Stefan för dina viktiga synpunkter. Jag ser fram emot att få representera er i framtida bostadsaffärer.
  • Abdullah Ö sålde sin bostad med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-10-16

Sålde en lägenhet i västerås till utgångspriset. Jag tycker mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-10-22 Anders N svarar Abdullah Ö
    Tackar Abbe. Lycka till med nya jobbet. Vi hörs framöver.
  • Revan R sålde sin bostad med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-09-26

Mycket erfaren mäklaren rak och tydlig på sak nås alltid när man ringer Läs mer
    2018-10-12 Anders N svarar Revan R
    Stort tack Revan för din rekommendation. Ni är väldigt bra kunder och jag hoppas jag får förmånen att representera er igen. Vi hörs framöver...
    Anders N gillar detta
  • Kazem S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-08-20

Vi har använt oss av Anders vid 2 tillfällen vid försäljning av bostad och det vi kan säga är att Anders överträffade våra förväntningar, vid båda tillfällena. Anders är väldigt tillmötesgående och går in helhjärtat in för uppgiften. Vi kommer att använda oss flera gånger av Anders ifall det skulle dyka upp tillfälle och vi rekommendera honom starkt.

//Nöjd kund Läs mer
    2018-08-21 Anders N svarar Kazem S
    Ett riktigt stort tack för ert positiva omdöme och för att jag fått representera Er vid två affärer. Vi hade vid båda försäljningstillfällena ett mycket bra samarbete och en konstruktiv dialog rakt igenom. Vi hörs och syns igen...
  • Lena N skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-05-19

Anders har behandlat vårt ärende kunnigt och snabbt.
    Vi kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Lena N
    Tack Lena för ditt omdöme. Rekommendationer är något som vi mäklare verkligen tycker om :-)
  • Hussain M
    Hussain M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-05-18

Anders har varit verkligen hjälpsam och var mycket tydlig med alla informationer från början till slut. Han har alltid varit tillänglig för mängder av frågor som vi har haft och har alltid fått svar på våra frågor. En engagerad, kunnig och sympatisk mäklare som inger förtroende. Mycket bra bemötande med proffesionell hjälp. Rekommenderas star.
    mvh
    Hussain Maroufpour Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Hussain M
    Stort tack Hussein. Ni har varit fantastiska kunder som gjort det möjligt för mig att visa er bostad på obekväma tider osv men som gjort att vi lyckades fantastiskt bra med er bostadsaffär.
  • Elias O skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-05-17

Haft väldigt lite kontakt med Anders. Köpte Skjutbanegatan 17c av honom. Han var professionell genom hela bemötandet, inget strull, var väldigt resonabel och upplevdes som tillgänglig. Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Elias O
    Tack Elias, du är en bra kund som jag hoppas jag får göra nya bostadsaffärer åt i framtiden.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun