Anders Norman
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, drivande och har lång erfarenhet av bostadsaffärer samt byggnation och juridik rörande bostadsaffärer. Kort sagt det man behöver som mäklare för att kunna ta ansvar för en bostadsaffär innan, under och även efter att affären är klar.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tränar jag! Både styrka och uthållighet, vilket också behövs om man är mäklare.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor herrgårdsliknande villa på landet! Jag bor redan där med min familj.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är ett stort fan av AC/DC! Läs mer

Läs vad 120 Läs vad Anders Norman

• Marcus Lars Gunnar J sålde sitt hus med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-07-16

Sålt hus, proffsigt och engagerat. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-07-16 Anders N svarar Marcus Lars Gunnar J
    Tackar Marcus, vi kämpade på bra och genomförda en lyckad affär för både säljare och köpare. Tack för förtroendet.
  • Hanna Elina M sålde sitt hus med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-07-11

Sålde vår fastighet ute på landsbygden.

Tackar så mycket för att Anders har varit både flexibel och tillmötesgående med alla våra önskemål.

Han har funnits som stöd dygnet runt och funnits där med kloka råd.

Jag skulle gärna anlita Anders igen! Läs mer
    2019-07-11 Anders N svarar Hanna Elina M
    Stort tack Hanna för dina positiva omdömen. Jag skulle bli jätteglad om jag fick förmånen att hjälpa dig vid ny bostadsaffärer. Ha det gott!
  • Rolf M sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-06-29

Viksäng
    Sålt min bostadsrätt.
    Kunnig
    Professionell
    Personlig
    Snabb Läs mer
    2019-06-30 Anders N svarar Rolf M
    Tack Rolf för dina raka och positiva kommentarer om mitt arbete. Du var också en föredömlig kund. Tack för att du gav mig förtroendet.
  • Filip K köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-06-14

Jag köpte en bostadsrätt på stentorpsgatan 23B. Mycket trevligt bemött. mycket hjälpsam mäklare hade bra och snabba svar på funderingarna man hade. Tack ! Läs mer
    2019-06-16 Anders N svarar Filip K
    Tack Filip, du är en väldigt trevlig och bra kund vilket gjorde hela processen enkel och smidig.
  • Dennis L sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-06-02

City
    Har fått hjälp att sälja två lägenheter de närmaste åren tillbaka med bra förtjänst, mycket tack vare Anders erfarenhet och bra bemötande till de som är intresserade i bostaden. Mvh Dennis Läs mer
    2019-06-16 Anders N svarar Dennis L
    Stort tack Dennis för din positiva bedömning. Ser fram emot fortsatta bostadsaffärer i framtiden.
  • Leif Anders Gunnar R sålde sitt hus med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-05-18

Vi har sålt en liten gård.
    En mycket positiv och trevlig person som det var lätt ann samarbeta med.

Vi nådde ut till ett mycket stort antal presumtiva köpare, vilka jag tycker Anders hanterade proffsigt.

Jag är helnöjd med Anders insats. Läs mer
    2019-05-19 Anders N svarar Leif Anders Gunnar R
    Tack för dina positiva kommentarer, det värmer. Ja, vi nådde ut till ett stort antal spekulanter och fick en fin affär i hamn och vårt samarbete var helt perfekt. Ett stort tack för att jag fick representera Er.
  • Patrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-05-08

Öster Mälarstrand
    Mesangatan 2, Västerås. Overall very good! Läs mer
    2019-05-09 Anders N svarar Patrik L
    Stort tack Patrik. Lycka till, hoppas vi ses och hörs framöver.
  • Armas Bertel F sålde sitt hus med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-05-05

Stuga, väldigt bra. Förväntningar fungerade bra .allt fungerade bara bra smidigt o snabbt gick det. Läs mer
    2019-05-09 Anders N svarar Armas Bertel F
    Tack så mycket! Affären gick, och framfört allt är ni väldigt bra kunder. Lycka till framöver.
  • Carl Robert Mikael D
    Carl Robert Mikael D sålde sitt hus med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-04-26

Sålt mitt hus.
    Min mäklare Anders Norman har varit så proffsig och gjort de här lilla extra. Läs mer
    2019-04-26 Anders N svarar Carl Robert Mikael D
    Stort tack Robert för omdömet och för ett riktigt gott samarbete. Ser fram emot nya affärer och önskar dig lycka till i nya lägenheten.
  • Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-18

Haga
    Anders hjälpte oss sälja vår lägenhet i rekordfart! Tog en vecka så var det klart. Och vi hamnade över utgångspriset. Han lyssnade på våra behov under hela processen och gav goda råd för kommande husköpet.

Kan starkt rekommendera Anders som mäklare. Tveka inte att kontakta honom! Läs mer
    2019-05-06 Anders N svarar Johan E
    Superstort tack för de goda vitsorden Johan! Det har känts riktigt bra att få sälja åt er och komma med goda råd i er köpeprocess av nytt hus. Hoppas att allt nu funkar bra med nya bostaden och vi hörs vidare framöver...

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun