Andreas Norgren
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 78 Läs vad Andreas Norgren

• Naimi L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-06-01

Mycket bra bemötande och väldigt kompetent som mäklare. Kände verkligen att jag fick det stöd, som kund, som jag ville ha. Läs mer
  • Cornelia L skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-06-01

Superbra!!!! Trevlig o ödmjuk!!!! Läs mer
  • Elena K
    Elena K skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-05-31

Under hela försäljningsprocessen kände jag mig mycket väl bemött och Andreas som mäklare var mycket engagerad och bra insatt i alla frågor. Min totala bedömning av hans jobb skulle jag beskriva med ord professionellt. Jag kommer absolut att rekommendera Andreas till alla vänner och bekanta som kommer att vilja göra bostadsaffärer. Läs mer
  • Irene K skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-03-19

Den bästa mäklaren i Västerås!
    Uppriktig, ärlig, hjälpsam, pålitlig och trevlig! Läs mer
    2016-04-27 Andreas N svarar Irene K
    Sträcker på mig och tar till mig dina fina ord om mig! Stort och varmt tack för dina ord, ditt bemötande och ditt förtroende!
  • Vasif F
    Vasif F skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-03-18

Andreas är en sådan person som inte lovar för mycket men som ändå gör allt för kunden. Kort sagt: Andreas öveträffade mina förväntningar. Läs mer
    2016-04-27 Andreas N svarar Vasif F
    Mitt arbete är att leverera resultat. Att sedan lyckas överträffa kundens förväntan är en ledstjärna och det gör mig oerhört glad de gånger jag lyckas med detta. Vill framföra mitt stora tack till er för vänligt bemötande, förtroendet att få hjälpa er samt för rekommendationen ovan. /Andreas
  • Malena D skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-03-18

Jag kan varmt rekommendera Andreas på fastighetsbyrån i Västerås! Proffsig, kunnig och ger alltid det lilla extra! Läs mer
    2016-04-27 Andreas N svarar Malena D
    Tack Malena! Det är så skönt att känna säljarens förtroende under försäljningsprocessen. Ni gav mig detta förtroende och i slutändan blev alla inblandade parter nöjda. Stort tack till er! /Andreas
  • Nanna W skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-02-26

Mycket nöjd med mäklarens engagemang och snabba återkoppling. Läs mer
    2016-02-29 Andreas N svarar Nanna W
    Tack Nanna, för ditt omdöme samt för ditt trevliga bemötande under processens gång. Hoppas du kommer trivas riktigt bra i lägenheten framöver! /Andreas
  • Annie T skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-02-23

Vi har köpt hus med Andreas som mäklare och även sålt lägenheten med hjälp av honom. Han visar att han är en professionell mäklare som man kan lita på. Vi hade hela tiden en dialog som gjorde att vi kände oss trygga. Kort och gott, en kanonbra mäklare. Läs mer
    2016-02-23 Andreas N svarar Annie T
    Stort tack för de fina orden! Det som värmer mig mest i mitt dagliga arbete är när både köpare och säljare känner sig nöjda. Då har jag lyckats förmedla en god kommunikation och ett förtroendeingivande arbetssätt. Önskar er all lycka i Ert nya hus! /Andreas
  • Andreas A skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-02-23

Toppklass i service vid försäljningen av lägenheten! Super nöjd kund! Läs mer
    2016-02-23 Andreas N svarar Andreas A
    Tack Andreas! Önskar er stor lycka i Ert nya boende! /Andreas
  • Marlene B skrev om Andreas Norgren en del av Fastighetsbyrån Västerås

2016-01-14

Andreas jobbade för att vi som köpare skulle vara riktigt nöjda Läs mer
    2016-01-15 Andreas N svarar Marlene B
    Tack själva för en smidig affär och stort lycka till i Ert nya boende! /Andreas

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun