Carolina Uttersköld

Carolina Uttersköld

Carolina Uttersköld är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Carolina Uttersköld har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Carolina Uttersköld har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Carolina Uttersköld har haft 11 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 38 Läs vad Carolina Uttersköld

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Öster Mälarstrand
    2022-05-16 Verifierad kund
    En helt underbar kvinna,trevlig, tillmötesgående, tillgänglig när helst jag hade frågor och funderingar, nästan som man skulle sälja sitt nya boende, så man kan anlita henne igen😉
    Jag är mer än helnöjd, kommer rekommendera henne direkt om jag hör att någon ska sälja!
    • Jakobsberg
    2022-05-09 Verifierad kund
    Väldigt duktig och påläst om huset vi köpte. Visade intresse för lägenheten som skulle säljas på så vis att vi kände att hon skulle engagera sig för att sälja lägenheten.
    Vi har ju varit på en del visningar med olika mäklare, så våra förväntningar att vi skulle få en mäklare som ansträngde sig det där lilla extra , hade vi ingen förhoppning om. Men det visade sig att vi misstog oss. Carolina är en toppenmäklare.

Hälsningar
    Birger och Carina
    • Haga
    2022-04-30 Verifierad kund
    Bra och snabb. Trevlig! Ett bra utgångspris och enkel budgivning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-04-24 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och varm mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-04-20 Verifierad kund
    Carolina är trevlig, kunnig och bra på att lyssna in kundens önskemål.
    • Råby
    2022-04-19 Verifierad kund
    En fantastiskt trevlig och påläst mäklare. Vi fick svar på alla våra frågor.

Ofta har vi mött mäklare som inte har läst på ordentligt om det objekt som ska säljas. Men Carolina gjorde verkligen sitt jobb med bravur.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Carolinas bemötande skapade en trygghet för oss som köpare. Hon var mycket påläst kring objektet och redde ur frågetecken på nolltid.
    Vi uppskattade hennes tillgänglighet samt glada och trevliga personlighet.
    Under kontraktsskrivningen var allt i sin ordning och Carolina tog oss igenom processen på ett mycket professionellt sätt. Hennes juridiska bakgrund kommer väl till pass när det kommer till att förklara vissa begrepp och termer.

Tack för att du var med oss när vi köpte vårat drömhus!

Staffan och Julia
    2022-04-11 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och engagerad mäklare som gjorde en toppen-insats. Vi kan varmt rekommendera Carolina för den som söker en mäklare att ta hand om sin husförsäljning.
    2022-03-22 Verifierad kund
    En toppenbra och hjälpsam mäklare. Lätt att få kontakt med och gav snabb återkoppling. Vi kan starkt rekommendera Carolina som mäklare.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Professionell, vi levde lite på hoppet med att uppnå ett mål, resultatet va långt över vår förväntan