Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Västerås Caroline Sjöstrand
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 83 kunder tycker om Caroline Sjöstrand

• Angelica C sålde sin bostad med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt lägenhet på tre rum. Mäklaren var trevlig . Hade inga förväntningar. Rekommenderar dem och skulle använda i framtiden med. Läs mer
    Johanna R gillar detta
  • Karl-Gunnar J
    Karl-Gunnar J skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt villa.Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var mycket insatt i all vad som gällde vid en försäljning av våran villa.
    Hon levde up till alla våra förväntningar som vi hade.
    Sammanfattningen våran är att vi kunde inte fått en bättre mäklare.Mycket duktig o trevlig på alla sätt.Tack Caroline. Läs mer
    2018-10-31 Caroline S svarar Karl-Gunnar J
    Tack KG. Med ert stöd är det svårt att misslyckas. Ses i december.
    Caroline
  • Carl Thorbjörn C sålde sin bostad med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt har fungerat helt perfekt!👍 Läs mer
  • Auvo H skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en bostad och fått en fantastisk service och bemötande. Motsvarat alla mina förväntningar.Högsta betyg på allt!!! Läs mer
  • Johanna S skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en 2:a i Västerås. Caroline var väldigt kunnig och tillmötesgående. Hon ordnade superfint underlag till visningarna och gav alltid snabb återkoppling till oss säljare. Hon hade även fin kommunikation med vår hyresgäst som bodde i lägenheten under försäljningen. Läs mer
  • Josephine P
    Josephine P skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt en lägenhet av Caroline. Jag blev bemött otroligt bra på både visningen och även efteråt på kontraktvisning osv! Caroline är otroligt duktig på det hon gör och har bra kunskap av varje objekt. När jag i framtiden ska sälja denna lägenhet vidare är det Caroline jag kommer att vända mig till! Läs mer
    2018-05-11 Caroline S svarar Josephine P
    Tack Josephine. Hoppas det går bar med dina planerade renoveringar och att du skall trivas. Det är en jättemysig lägenhet. / Caroline
  • Jan C skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En rutinerad , trevlig, glad och seriös mäklare på Fastighetsbyrån i Västerås som hela tiden under uppdragets gång höll oss informerade och var länken mellan oss som säljare och till spekulanter och den slutliga köparen.
    Smidig handläggning som flöt problemfritt hela vägen från start till avslut. Vi är mycket nöjda med Caroline . Läs mer
    2018-05-11 Caroline S svarar Jan C
    Tack Jan för ett gott samarbete. Önskar dig och din familj en fin sommar/ Caroline
  • Anna Rebecka F skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Caroline va bra i införsäljningen men kändes efteråt ganska sval.
    Hon va duktig på sitt jobb men engagemanget saknades tyvärr Läs mer
  • Terese P skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig och bra bemötande. Lätt att ha att göra med och duktigt Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har fungerat toppen bra från första möte till sista mötet. Rekomenderar varmt! Läs mer
    2018-03-01 Caroline S svarar Camilla B
    Tack snälla. Hoppas du och tjejerna kommer att trivas.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun