Caroline Sjöstrand
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 111 Läs vad Caroline Sjöstrand

• Ann-charlotte K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-21

jag har både köpt och sålt via Caroline,
    trevlig, snabb och kunnig Läs mer
  • Saichon C köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-01

Råby
    Otrevlig, kommer med undanflykter och ursäkter hela tiden. Sämst hittills. Kommer värna mina kompisar för henne. Läs mer
  • Christine H köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-02-24

Bäckby
    Har köpt en bostadsrätt och fick bra hjälp av Caroline. Alltid bra hjälp och positivt bemötande. Läs mer
  • Daniel B sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-02-11

Gryta
    Jag sålde en 2:a med hjälp av Caroline och det hela gick väldigt enkelt och smidigt. Kommer rekommendera för vänner Läs mer
  • Hozan R köpte sitt hus med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-12-26

Bäckby
    Jag köpte en radhus av henne Hon va super bra o duktig helt fantastiskt va hon och jätteduktig,blev bra bemötande av henne.
    👍👍👍👍 Läs mer
  • Magnus S köpte sitt hus med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-15

Viksäng
    Som vanligt, alltid med glädje o proffessionalitet!👍😀 Läs mer
  • Emily Kristina S
    Emily Kristina S sålde sitt hus med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-14

Caroline är en mycket drivande och bra mäklare, kunnig och tar ett stort ansvar. Lättillgänglig och mycket kunnig inom sitt område. vi fick ett stort förtroende för henne i samband med vår försäljning och rekommenderar henne varmt till andra. Läs mer
  • Pär Knut Lennart E köpte sitt hus med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-12

Funkar helt okay. Har både köpt och sålt via Caroline, men eftersom äffärerna innte riktigt är klara än vill jag inte ge ett utlåtande. Men det är ett jävla tjat på Reco via mail Läs mer
  • Rickard A köpte sitt hus med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-09

Gryta
    Vi köpte ett hus, Caroline var enkel att ha och göra med och lätt att få tag på. Mer kan man inte begära av en mäklare. Läs mer
  • Sandra Marie S sålde sitt hus med hjälp av Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-01

Malmaberg
    Vi har sålt ett hus. Vi fick bra bemötande med snabba återkopplingar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist