Emil Dahlgren

Emil Dahlgren

Emil Dahlgren är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Emil Dahlgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Emil Dahlgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.8. Emil Dahlgren har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Emil Dahlgren

Sedan starten hos Reco 2021
Per D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
Bjurhovda

Märks att han gjort detta ett tag! Verkar vara både mån om affär och kund. Känns säker och kunnig, något som både är för och nackdel då han Pratar fort och inte alltid lätt att hänga med i samtalet! Mycket nöjd med Emil som mäklare! :)

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
Bjurhovda

Snabb, trevlig, tydlig och ärlig

Daniel S
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
Vallby

Bra, hjälpsam och trevlig. Kul att han känner Zlatan

Johanna R
City

Trevlig och tillmötesgående. Tillgänglig när man behöver honom =) återkopplar snabbt om det är något.

Karin A
Skiljebo

Emil har ett professionellt och trevligt bemötande. Jag upplever honom som lösningsorienterad och flexibel. Han är rak i sin kommunikation, samtidigt som han är lyhörd och har lyssnat på mina önskemål och idéer. Jag vill ge Emil mina bästa rekommendationer.

Zlatan H
Västermalm

Med envishet men med transparens. Förväntningarna var en smidigt affär och mäklaren upplevde det genom att sälja den utan behovet att gå ut med en annons. Mäklaren lovade att det fanns spekulanter vilket även bemöttes som gick till en försäljning. Upplevelsen av mäklaren var bra, tillmötesgående samt ärlig.

Alva A
Västermalm

Trevlig, tillmötesgående, effektiv, informativ och gör det lilla extra!

Conny N
Haga

Bra på alla sätt i alla hänseenden👍

Emma L
Haga

Emil har vart en sjukt bra mäklare, har hjälpt oss dygnet runt och gett oss tips och hjälpt oss med kontakt till banken. Vi hade inga förväntningar men jätte nöjda med att vi fick just Emil!

Filip J
Bjurhovda

Trevlig, hjälpsam och professionell.