Halepce Tosun
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 168 kunder tycker om Halepce Tosun

• Carola K
    Carola K köpte sin bostad med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt en 3:a på Sevallagatan
    Och Halepce har varit väldigt proffsig under hela vägen till slutgiltiga köpet blev klart. Läs mer
  • Robin R köpte sin bostad med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En lägenhet och mäklaren va otroligt hjälpsam och tydlig Läs mer
  • Arsalan A sålde sin bostad med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej . mitt namna är Arsalan jag tycker Halepce var jätte bra vi är tacksam
    MVH
    Arsalan Läs mer
  • Thi Ho V sålde sin bostad med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helepce är en trevlig, duktig, proffsig, erfaren och kompetens mäklaren. Läs mer
  • Maud Maria S sålde sin bostad med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt en villa. En trevlig och kunnig mäklare som alltid ställer upp och hjälper till Läs mer
  • susan c skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, ambitiös och serviceminded. Läs mer
  • Christer B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt fritidshus (gammalt).Halepce var alltid trevlig och korrekt

och jag blev nöjd med affären. Fick dock ingen bra upplysning om
    framtida ansvar (dolda fel). Läs mer
  • Eila L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en bostadsrätt på Rönnby. Vi fick förtroende för Halepce från första början. Han är mjuk och samtidigt mycket saklig och kunnig. Han informerade alltid efter visningar om läget. Han hade också stor förståelse för vår situation som vi drabbades av genom min mans sjukdom.
    Det är omöjligt att lägga till mera önskningar, han har genomfört sitt åtagande på bästa sätt.

Han är verkligen en mäklare att lita på, mycket kunnig och mycket trevlig i alla våra kontakter. Läs mer
  • Stefan W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Objekt: Köp av övernattningslägenhet i Västerås.
    Halepce bemötte oss val, och informerade utförligt om lägenheten och dess omgivningar.
    Våra förväntningar uppfylldes väl.
    Vi fick en känsla av att han kände säljaren sedan tidigare (mer än affärsmässigt). Behöver inte vara något fel i sig då han visat lägenheten tidigare och inte fått den såld. Läs mer
  • Jimmy A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    När jag sålde min lägenhet, en 2:a, i Västerås gav jag uppdraget till Halepce. Gav bra feedback under processen och rekommendation för att lyckas med försäljningen. Inget att klaga på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun