Halepce Tosun
2018-12 - 2019-05

Läs vad 178 Läs vad Halepce Tosun

• FABIOLA M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-06-04

Som förvirrad förstagångsköpare var Halepce en enorm trygghet för oss. Snabba svar, bra och tydlig återkoppling och helt enkelt en toppenkille. Vi är jättenöjda! :D Läs mer
  • Anders H
    Anders H köpte sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-04-03

Jakobsberg/Lustigkulla
    Bara ett JÄTTE bra bemötande 😎😃😆... Han är kunnig som mäklare. Vi köpte en 2 rum o köks LGH. .. på bästa läget tack o hej Läs mer
  • Angelica S
    Angelica S sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-27

City
    Jag har köpt ett radhus och sålt min lägenhet med hjälp av Halepce. Mycket nöjd med båda affärerna. Har aldrig köpt och sålt förut så har varit väldigt osäker och nervös men har känt mig väldigt trygg med honom. Vi har haft en tät kontakt och han har alltid sett till att jag känner mig nöjd. Vi har haft lite motgångar vid försäljning, men Halepce har fokuserat på möjligheterna istället för problemen. Han är ärlig, noggrann och proffesionell som mäklare men också jordnära, rolig och härlig som person. Trots att han har fullt upp med annat så har han varit väldigt flexibel när man ska ses och har alltid ringt upp snabbt när man sökt honom. Ger honom toppbetyg! Läs mer
  • Patrik Leif-Erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-24

Norra Bäckby
    Köpte bostadsrätt. Grymt bra mäklare! Trevlig, hjälpsam, flexibel, bra på att förklara allting kring köpet. Kan definitivt rekommendera Halepce till alla som ska köpa bostad! Allting gick smidigt som f*n !! Om jag nån gång ska sälja blir det alla gånger Halepce som får sköta det. Läs mer
  • Anton Emanuel S sålde sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-24

Surahammar
    En tillmötesgående och flexibel mäklare som lyckades sälja vårat hus, trots den svala marknaden. Läs mer
  • Ingemar C
    Ingemar C sålde sitt hus med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-22

Barkarö
    Jag sålde min 1½-plans villa i Barkarö efter drygt 40 år, för att flytta hem till mina hemtrakter. Träffade Halepce tre år tidigare, då han gjorde en värdering, och vi kom överens om att lägga ut fastigheten som "På gång". Den gången blev det inget avslut i mina köpplaner, men när jag nu hade hittat mitt nya hem, kändes det naturligt att återuppta kontakten med Halepce. Han var lätt att prata med, ärlig, enkel och tydlig. Hela försäljningen gick snabbt och smidigt, och slutpriset blev över förväntan. Så jag kan inte vara annat än nöjd, och övertygad om att jag valde rätt mäklare. Läs mer
  • Bengt W sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-22

Vi sålde en bostadsrätt.
    Blev bemött med vänlighet och en som lyssnade och gav råd med hjälp av sin erfarenhet.

Han lyssnade pä vära krav som han tyckte var realistika.

Helheten vart till sluy väldigt lycka och vi var nöjda. Läs mer
  • Ruth B sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-21

Rönnby
    Vi solgte leilighet og ble bemøtt på en trivelig måte. Halepce er flink til å lytte og han er veldig hjelpsom. Läs mer
  • Ronny L sålde sin lägenhet med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-02-08

Rönnby
    Vi har sålt vår lägenhet i Bovieran Västerås med hjälp av Halepce.

Halepce har visat ett stort kunnande och ett mycket trevligt bemötande. Vi rekommenderar honom för vidare uppdrag.

Mvh Ronny och Kristina. Läs mer
  • Ismail T köpte sin bostad med hjälp av Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-01-01

Han har varit jätte hjälpsam och sjyst. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun