Jeff Moorberg
Registrerad mäklare sedan 1984-10-12
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-29
2019-07 - 2020-06

Läs vad 70 Läs vad Jeff Moorberg

• Terese L sålde sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-18

2:a
    Haga
    Jag sålde min lägenhet.
    Jag upplever att Jeff hade koll på läget och ett bra bemötande. Läs mer
  • Christine J köpte sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-10

Viksäng
    Jag köpte ett radhus på Viksängsgatan. Blev proffesionellt bemött genom hela processen. Eftersom det var första gången jag köpte ett hus kändes det bra att få snabbt svar på mina frågor. Läs mer
  • Pia E köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-05-03

2:a
    Blåsbo
    Det var ett bra bemötande från mäklaren redan från start/vid visning av lägenheten, som jag sedermera köpte. Hanteringen av bostadsköpet(försäljningen) har fungerat utmärkt. Jag har fått all information jag behövt. Det är viktigt att känna trygghet vid en affär som denna och det har uppfyllts. Jag är så glad och nöjd över mitt nya boende.
    Stort tack! Läs mer
  • Anne N köpte sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-04-15

Snabb affär och allt klickade. Missade dock att påminna om el, vatten och sophämning skall ordnas, men det fick vi till också.
    MVH
    Anne Nyman Läs mer
    2020-04-15 Jeff M svarar Anne N
    Tack och lycka till med ditt nya boende. All tänkbar fakta inför flytten finns samlad i en checklista i vår nya tjänst Köpcoachen. Vi kanske behöver se över hur vi informerar om Köpcoachen i fortsättningen.
  • Tomas W
    Tomas W sålde sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-04-15

Karlsdal
    Jag har sålt en fastighet åt oss
    Jeff Moorberg är lyhörd, kreativ och mycket erfaren med ett stort kontaktnät
    Uppfattar att han är uppskattad av de som varit och tittat på vårt objekt och kan gladeligen rekommendera honom som mäklare Läs mer
  • Linda Birgitta J sålde sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-04-14

Viksäng
    Jeff Moorberg var professionell och hjälpsam när vi sålde vårt radhus. Jeff ingav förtroende och fick oss att känna oss lugna och trygga under hela resans gång. Läs mer
  • Peter P köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-04-05

3:a
    Gryta
    Jag har köpt en lägenhet
    Jeff är en helt oroligt glad o positiv väldigt hjälpsam är så tacksam att jag fick Jeff som mäklare
    vi är så tacksamma över allt han har för oss kan inte tacka för allt igen Läs mer
  • Jens E köpte sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-24

Skiljebo
    Bra och proffsigt bemötande. Vi fick hjälp på alla funderingar. Läs mer
  • Evgenia S
    Evgenia S köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-18

5:a
    Vetterstorp
    trevlig, mötesgående, anpassande, lätt att kommunicera, kunnig, engagerad, snabb. Läs mer
  • Lars A sålde sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-14

Vi har med hjälp av Jeff Moorberg sålt vår villa på landet i Västerås och har fått ett fint bemötande. Vi önskade en snabb affär, och det var precis vad vi fick! Allt flöt på smidigt och vi är mycket nöjda. Tack!
    Lars & Inger Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås