Jeff Moorberg
Registrerad mäklare sedan 1984
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 63 Läs vad Jeff Moorberg

• Jens E köpte sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-24

Skiljebo
    Bra och proffsigt bemötande. Vi fick hjälp på alla funderingar. Läs mer
  • Evgenia S
    Evgenia S köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-18

Vetterstorp
    trevlig, mötesgående, anpassande, lätt att kommunicera, kunnig, engagerad, snabb. Läs mer
  • Lars A sålde sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-14

Vi har med hjälp av Jeff Moorberg sålt vår villa på landet i Västerås och har fått ett fint bemötande. Vi önskade en snabb affär, och det var precis vad vi fick! Allt flöt på smidigt och vi är mycket nöjda. Tack!
    Lars & Inger Läs mer
  • Jesper A köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-27

Haga
    Vi köpte en lägenhet i Västerås med hjälp av jeff, vi är supernöjda med bemötandet. Läs mer
  • Nisse W sålde sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-03

City
    Jeff Moorberg på Fastighetsbyrån i Västerås fick uppdraget att sälja vår bostadsrätt om två rum och kök på 80,5 m2 . Lägenheten är belägen i centrum av Västerås, innanför ”Ringen”.

Innan vi fick kontakt med Jeff hade vi fått en känsla av att vår lägenhet kanske kunde vara ”aningen svårsåld”. Vi mötte Jeff som, på ett mycket trevligt sätt, snabbt övertygade oss om att så var inte fallet samt att det inte skulle ta så lång tid innan vi fått sålt. Jeff gav intrycket av att vara en erfaren och kompetent mäklare som ingav stort förtroende med glimten i ögat.

Vi fick tydlig information om hur Fastighetsbyrån hanterar/genomför sina försäljningsuppdrag och vilka olika medier man använder sig av för att uppnå ett bra resultat. Det redogjordes även för hur vi som säljare skulle få fortlöpande uppföljning om hur och i vilken omfattning annonsering m.m nådde ut till presumtiva kunder och eventuella följder av detta.

Våra förväntningar var höga när försäljningen skulle gå igång. Men lite skeptiska var vi kanske ändå. Skulle allt verkligen gå i lås och dessutom så snabbt som det var sagt?

Sammanfattningsvis kan sägas att en köpare visade intresse och fick en egen visning innan den första öppna visningen. Följden blev att vi fick lägenheten såld innan visning till ett pris som vi klart kunde acceptera. Allt detta skedde inom 1 vecka.

Så vi kan konstatera att alla våra förväntningar infriades helt.
    Stort tack till Jeff och Fastighetsbyrån för ett mycket bra genomfört säljuppdrag!

Karina & Nisse Läs mer
  • Kyrre K köpte sitt hus med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-05

Gideonsberg
    Bra helt igenom. Inga problem med någonting. Läs mer
    2019-10-09 Jeff M svarar Kyrre K
    Tack. Ni har flyttat in i ett jättefint hus!
  • Ulrika L sålde sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-09-24

Bäckby
    Sålt bostadsrätt.
    Jeff Moorberg har gjort ett jättebra jobb med försäljningen, vi är jätte nöjda. Läs mer
    2019-10-09 Jeff M svarar Ulrika L
    Tack. Lycka till med ert nya boende.
  • Ingemar B köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-09-22

Skiljebo
    Köpt lägenhet och sålt ett radhus.

Trevlig, lätt att prata med och hållit oss underrättade både vad gäller köp av lägenhet och försäljning av radhuset.

Verkar kunna se till både köparen och säljaren "sida". Läs mer
    2019-09-23 Jeff M svarar Ingemar B
    Hej och tack. Hoppas du kommer att trivas i den nya lägenheten!
  • Peshawa H köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-07-12

Råby
    En mäklare som är snabb att nå, svarar på alla frågor på ett snabbt och fint sätt.
    Ett fint bemötande under visningsdagen samt under tiden som köpet på gick.
    Levde upp till förväntningarna som fanns. Läs mer
  • Ulrika M köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-06-29

City
    Vi köpte en bostadsrätt i city och anlitade sedan Jeff/Fastighetsbyrån för att sälja vår villa. Jeff är effektiv och påläst/kunnig och vi är nöjda 👍🏽 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist