Jeff Moorberg

Jeff Moorberg

Jeff Moorberg är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Jeff Moorberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-10. Jeff Moorberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.6. Jeff Moorberg har haft 37 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 106 Läs vad Jeff Moorberg

• Hökåsen
    2022-08-08 Verifierad kund
    Jeff var väldigt saklig med ett varmt och trevligt bemötande till alla i familjen.

Han var mycket yrkeskunnig och allt i hans agerande ingav en känsla av trygghet samt allt nödvändigt samarbete gick naturligt och smidigt.

Han levde fullt upp till familjens förväntningar och vi vill gärna rekommendera honom till andra om en sådan situation skulle uppstå.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Haga
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bemötande var väldig trevlig med honom som mäklare.Vi fick svar på våra frågor,han var noggrann med information till oss.
    Väldig bra mäklare!
    Fatma Isik
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag har hela tiden fått ett trevligt bemötande.
    Upplever att jag har fått den stöttning jag behöver.
    Han har alltid funnits till hands vid olika tillfällen när vi har undrat över något.
    Ibland har vissa råd och tips inte varit riktigt relevanta med vad vi måste åtgärda i huset.
    2022-06-13 Verifierad kund
    -Bra bemötande
    -Trevlig lätt att ha att göra med
    - Förväntningarna var kanske att man har lite mer koll på en byggtekniska grunder
    efter 35 år i braanchen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-05-20 Verifierad kund
    Jeff gjorde allt grundligt och jag ser ingen mäklare som kunnat göra det bättre. Det var en tät dialog och han lyssnade verkligen på mina önskemål och såg till att förverkliga dessa.

Jeff säkerställde att regelverket följdes och att köparen blev nöjd. Jag kommer rekommendera andra som ska sälja att välja Jeff.
    • Kvicksund
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, proffesionell, snabb återkoppling, aktivt intresserad av affären. Vi rekommenderar Jeff!
    • Malmaberg
    2022-04-15 Verifierad kund
    Professionellt och sakkunnigt bemötande.
    • Malmaberg
    2022-04-13 Verifierad kund
    Erfaren och kunnig mäklare som har koll på alla detaljer. Fint bemötande och bra med tips om hur och vad man ska tänka på. Svarade snabbt på eventuella frågor som jag hade.
    • Råby
    2022-03-08 Verifierad kund
    Han är trevligt, smart vi hade fått bra information han är verkligen bra mäklaren.
    • Skultuna
    2022-03-06 Verifierad kund
    Kunnig och erfaren, vi känner oss trygga.