Mari Kautto
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 41 Läs vad Mari Kautto

• Stefan E sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-19

Hallstahammar
    Jag har sålt min villa.

Mari har skött allting mycket bra redan från dag ett.
    Proffsig, positiv och snabb på att svara på frågor som kommer upp under resans gång.

Så jag kan helt klart rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-24 Mari K svarar Stefan E
    Stort tack Stefan för din värdefulla rekommendation och att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
    Det gläder mig verkligen att höra att du haft den upplevelsen för det är ju så det ska vara.
  • Dennis G köpte sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-05

Virsbo
    Vi köpte hus och vi har fått jättebra hjälp av vår mäklare! Jättetrevlig och hjälpsam! 5/5 Läs mer
    2020-03-24 Mari K svarar Dennis G
    Tack för era värdefulla ord, de värmer. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med husköpet. Glad för er skull - ha det så bra och njut av ert fina hus!
  • Leif L sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-08

City
    Trevligt bemötande och proffsigt och ambitiöst arbete. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-19 Mari K svarar Leif L
    Stort tack för din mycket värdefulla rekommendation och att jag fick hjälpa till med försäljningen av denna vackra plats.
  • Helena F sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-01

Kolbäck
    Mycket trevlig och hjälpsam och tillgänglig! Bästa mäklaren vi har haft. Läs mer
    2019-11-05 Mari K svarar Helena F
    Stort tack för er värdefulla rekommendation. Det var mig ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av denna underbara fastighet.
  • Carina F sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-01

Surahammar
    Sålde vårt hus, hon är väldigt lyhörd och förklarar väldigt bra allting, hon är verkligen att rekommendera Läs mer
    2019-11-05 Mari K svarar Carina F
    Stort tack för er fina rekommendation, gläder mig verkligen att höra. Det har varit ett sant nöje och glädje att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med det nya!
  • Mirja R sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-09

Virsbo
    Mari Kautto var trevlig, och fin.Vi kom bra överens, och att jag kunde prata finska med henne var en fördel. Läs mer
    2019-10-10 Mari K svarar Mirja R
    Tack fina Mirja för din rekommendation - det är ömsesidigt!
  • Joakim D sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-09-04

Haga
    Mari Kautto gjorde ett fantastiskt arbete med att få min lägenhet såld. Hon gav ett professionellt, serviceinriktat och varmt intryck. Bra på att hålla mig uppdaterad under hela processen och jag kände redan från början att det skulle bli en bra affär. Lägenheten såldes TILL ett långt högre pris än vad jag kunde förvänta mig. Jag rekommenderar henne starkt till andra. Läs mer
    2019-10-09 Mari K svarar Joakim D
    Stort tack för din fina rekommendation - gläder mig mycket att höra. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa till med försäljningen. Bra samarbete och förtroende blev ett lyckat slutresultat.
  • Iris A sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-05-06

Surahammar
    Hus i Surahammar. Bara positiva erfarenheter av mäklaren! Toppenbemötande! Läs mer
    2019-05-16 Mari K svarar Iris A
    Tack snälla Iris det gläder mig att höra. Jag är både glad och tacksam över att få ha hjälpt er med försäljningen.
  • Mariana B köpte sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-08

Jag har köpt villa och sålt br. Är så nöjd med mitt val av mäklare. Bra jobbat Mari! Läs mer
    2019-05-06 Mari K svarar Mariana B
    Tusen tack - kunder som du gör det till ren glädje
  • Ulf Roland P sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-05

Ramnäs
    Har sålt fastighet i Ramnäs. vi är jättenöjda med Mari Kautto och rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2019-05-16 Mari K svarar Ulf Roland P
    Tusen tack - det har varit ett sant nöje att få hjälpa er i processen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist