Mari Kautto

Mari Kautto

Mari Kautto är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Mari Kautto har varit registrerad mäklare sedan 2014-08. Mari Kautto har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.7. Mari Kautto har haft 38 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 70 Läs vad Mari Kautto

• 2021-09-09
    Anlitade henne i mars 2021. Först var det så att de inte har haft fotograf, hen var upptagen. Tre månader under sommaren var hon "på semester". Sedan jag började undra när det är dags att skriva kontraktet, eftersom hon avbokade tid med mig (sagt att motparten undertecknade). Så glad jag blev. Sedan en vecka har hon vägrat svara i telefon när jag ringde. Jag undrade vad som försiggår. Kontor (telefonsvarare) har inte svarat heller. Sedan blev min telefon urladdat och jag lånade sonens. Tänk, jag nått både henne och kontor på en gång. Sedan säger hon att hon inte intresserad. Det är efter att sagt att hon åtar på sig uppdrag i MARS 2021!!! Semestertjej. Avråder starkt, sök någon annan mäklare om du måste sälja din fastighet. Oprofessionellt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Vega
    2021-08-29
    Mari är jättetrevlig och förtroendeingivande. Det kändes riktigt bra att ge henne uppdraget att sälja vårt hus.
    Inte många kom på visning 6:e och 7:e juni.
    Endast ett par ville gå vidare, som gav ett bud under det vi begärt.
    Var det värmen, Nationaldagen som gjorde att inte fler kom på visning?
    Borde det ha varit en visning till?
    Det kändes segt, innan vi till slut bestämde oss för att sälja till vårt utgångspris om de enda intressenterna gick med på det.
    Vi känner oss nöjda och glada med både mäklare, köpare och priset.
    Med vänlig hälsning,
    Karin Engström Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Malmaberg
    2021-07-21
    Jag är jättenöjd av både bemötande och kontakt under visning etc. Tryggt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Surahammar
    2021-07-11
    Bra bemötande och jag fick svar på som frågor som jag hade. Kändes tryggt...
    • Hallstahammar
    2021-07-11
    Med ett hej. Hon var väldigt upptagen då det var mycket folk på plats
    • Surahammar
    2021-07-09
    En professionell och kunnig mäklare
    2021-06-11
    Veldigt professionel och kunnig mäklare
    Veldigt villigt och hjälpsam persön
    Kan gärna rekommendera henne till
    andra potencijela inköpare eller säljare
    2021-05-26
    Vi har köpt ett fritidshus. Jag kände mig hela vägen trygg och lika viktigt som säljaren. Jag blev bemött på ett professionellt sätt, Mari svarade tydligt på frågorna jag har haft kring kontraktet och var påläst om husets skick och omgivningen.
    Jätte nöjd!
    • Gryta
    2021-05-24
    Köpt, extremt dåligt engagemang under hela process från visning och budgivning tills allt klart med nyckel. Dålig information och dåligt
    Bemötande vid frågor eller liknande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-05-16
    Jag köpte lägenhet som Mari var mäklare för och tyckte hon var både proffsig och förstående. Bestämde mig då att hon skulle få sälja mitt hus vilket hon utförde på bästa sätt. Maris styrka är att hon är kunnig och påläst samt lätt att "bolla idéer" med. Det kändes som att vi hade ett gott samarbete och jag är mycket nöjd 😊
    Cathrine