Mari Kautto
Registrerad mäklare sedan 2014-08-19
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-31
2019-08 - 2020-07

Läs vad 49 Läs vad Mari Kautto

• Florén Lennart F köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-08-09

2:a
    Lite dåligt påläst bl.a så saknade en del svar om lägenheten.
    Sälj/köp kollen fugerade inget vidare svårt att hitta dokument/kallelser Läs mer
  • Elisabeth H sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-08-01

Mari Kautto är en jättetrevlig, kunnig mäklare. Lätt att kontakta och svarar snabbt på samtal. Duktig, glad, trevlig. Bästa mäklare jag kunde fått vid minn husförsäljning. Läs mer
  • Henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-25

City
    Köpt lägenhet och blev riktigt bra bemött av mäklaren. Hon upplevdes ärlig och öppen. Kontakten sköttes smidigt och hon var väldigt hjälpsam.
    Skulle utan tvekan rekommendera henne om någon bekant söker mäklare i Västerås. Läs mer
  • Göran H köpte sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-14

Dåligt påläst om säljuppdraget hon påtagit sig och sålt till oss.
    Dåligt engagemang med detaljer och information om driftskostnader samt områdets detaljer.
    Ingen mäklare Vi rekommenderar. Läs mer
  • Anders B sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-26

Harkie
    Sålt sommarstuga stor efterfrågan såld efter 3dagar. Mari lätt att samarbeta med.Levde upp till förväntningarna som jag hade . Kan rekommendera Mari. Läs mer
  • Lise-lott R sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-05-28

Virsbo
    Mari har varit flexibel i sin tid för mina frågor, ärenden m.m.
    Jag upplever att hon ger mig den tid som jag behöver oavsett när. Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-05-26

3:a
    Malmaberg
    Proffsigt bemötande och lyckades hitta rätt målgrupp för försäljningen. Läs mer
  • Aravindh V
    Aravindh V sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-05-24

2:a
    Råby
    Mari är kompetent, trevlig och hjälpsam. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Stefan E sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-19

Hallstahammar
    Jag har sålt min villa.

Mari har skött allting mycket bra redan från dag ett.
    Proffsig, positiv och snabb på att svara på frågor som kommer upp under resans gång.

Så jag kan helt klart rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-24 Mari K svarar Stefan E
    Stort tack Stefan för din värdefulla rekommendation och att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
    Det gläder mig verkligen att höra att du haft den upplevelsen för det är ju så det ska vara.
  • Dennis G köpte sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-05

Virsbo
    Vi köpte hus och vi har fått jättebra hjälp av vår mäklare! Jättetrevlig och hjälpsam! 5/5 Läs mer
    2020-03-24 Mari K svarar Dennis G
    Tack för era värdefulla ord, de värmer. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med husköpet. Glad för er skull - ha det så bra och njut av ert fina hus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist