Mari Kautto
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 34 Läs vad Mari Kautto

• Iris A sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-05-06

Surahammar
    Hus i Surahammar. Bara positiva erfarenheter av mäklaren! Toppenbemötande! Läs mer
    2019-05-16 Mari K svarar Iris A
    Tack snälla Iris det gläder mig att höra. Jag är både glad och tacksam över att få ha hjälpt er med försäljningen.
  • Mariana B köpte sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-08

Jag har köpt villa och sålt br. Är så nöjd med mitt val av mäklare. Bra jobbat Mari! Läs mer
    2019-05-06 Mari K svarar Mariana B
    Tusen tack - kunder som du gör det till ren glädje
  • Ulf Roland P sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-05

Ramnäs
    Har sålt fastighet i Ramnäs. vi är jättenöjda med Mari Kautto och rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2019-05-16 Mari K svarar Ulf Roland P
    Tusen tack - det har varit ett sant nöje att få hjälpa er i processen.
  • Emma J köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-03

Super duktig mäklare! Jordnära och lätt att prata med och väldigt duktig på att förklara för en om man inte förstår. Hon kan sitt jobb med andra ord och utför det galant! Super nöjd! Läs mer
  • Roland K
    Roland K sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-01

Surahammar
    Mari sålde vår fastighet i Surahammar.
    Mari motsvarade våra förväntningar med råge.
    Hon var lyhörd för våra önskemål.
    Väldigt professionell och trevlig.
    Lätt att komma i kontakt med.

Vi kan varmt rekommendera Mari om ni ska köpa eller sälja er fastighet. Läs mer
  • Agneta B sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

Surahammar
    Vi sålde en villa . Mari förklarade bra för oss vad som skulle hända under perioden som vi huset t försäljning. Läs mer
  • Barbro J sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

Vetterslund
    Bostad: BR, Vetterslundsgatan, Väsyerås
    Mäklarens bemötande mycket bra och gav förtroende. Motsvarade mina förväntningar betr personligt engagemang och återkom snabbt betr frågor och synpunkter. Realistisk uppfattning om prisnivå.
    Uppstod ett problem, då stylingteamet lämnat ett kaos efter sig. Inför visningen var det ett hullerombuller - städartiklar framme m m. Mari ryckte snabbt in och resultatet var i alla fall tillfredsställande, om inte perfekt. Läs mer
  • Seppo P sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

Virsbo
    Har sålt huset via Mari hon kan sitt jobb är mycket trevligt person allt gick snapp och smidit Läs mer
  • Kristin B köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

Gideonsberg
    Vi fick utmärkt hjälp av Mari genom hela processen då vi köpte bostadsrättslägenhet. Vi hade frågor om allt möjligt och Mari fick oss aldrig att känna oss obekväma hur knasig frågan än var :)
    Trevligt,hjälpsam och professionell! Läs mer
    2019-03-06 Mari K svarar Kristin B
    Tusen tack för din fina rekommendation vilket glädjer mig mycket.
    Jag är både glad och tacksam till att ha så trevliga kunder och fått hjälpa er till ert nya boende.
    Minns inga som helst knasiga frågor :-)
  • Maria E sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås

Bjurhovda
    Sålt en lägenhet förra året. Blev mycket bra bemött och kände oss trygga med mäklaren som även kände till området. Läs mer
    2019-03-06 Mari K svarar Maria E
    Tusen tack för fint omdöme, gläder mig mycket att höra. Kul att höra att flytten gått bra och att ni trivs så bra i nya huset också!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun