Läs vad 58 Läs vad Mari Kautto

• 2020-12-28
    Trevlig, informativ, tillgänglig via sms, hjälpsam, kvick och effektiv. Bara positiva omdömen men upplevelsen är sådan hittils.
    Andreas A
    • 2:a
    • 59.3 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
  • 2020-12-09
    Väldigt professionell mäklare, bra bemötande både vid visning och kontraktskrivning.
    Anders A
    • 97.0 m²
    • Ramnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
  • 2020-10-15
    Sålt villa. Det var klockrent hela vägen.
    Claes N
    • 97.0 m²
    • Ramnäs
  • 2020-10-08
    Jag har både köpt och sålt min bostad med Mari. Extremt smidigt arbetssätt och med gott resultat. Svarar alltid snabbt och beter sig väldigt proffesionellt.

Jag ville få tillbaka det jag lade ut för min lägenhet och det fick jag. Snabb försäljning och återkoppling.

Hade en trevlig upplevelse av försäljning och köp.
    Josefine S
    • 3:a
    • 81.4 m²
    • Kolbäck
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
  • 2020-10-06
    Jag har köpt 3 hyreshus, 2 villor och 1 radhus. Mari Kauto är trävlig, duktig och korrekt.
    Almaz T
    • 104.0 m²
    • Virsbo
    köpte sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
  • 2020-10-02
    Otroligt proffesionellt bemötande, snabba puckar utan konstigheter. Rekommenderas starkt!
    Janne A
    • 121.0 m²
  • 2020-09-09
    Sålt en villa i Hallstahammar.
    Positiv och engagerad hela vägen trots strul med köpare som inte hade koll på sin ekonomiska situation.
    Sven Sebastian Ö
    Sven Sebastian Ö
    • 114.0 m²
    • Hallstahammar
  • 2020-09-07
    Sålde mitt radhus, snabbt och smidigt. Mari var väldigt trevlig och proffessionell och fixade affären på bara några dagar.
    Kent K
    • 104.0 m²
    • Virsbo
  • 2020-09-07
    Vi har sålt en villa i Hallstahammar med hjälp av Mari. Innan vi bestämde oss för att anlita Mari träffade vi flera andra mäklare, men valde Mari pga hennes positivitet gentemot vårt hem och hennes bemötande. Vi kände direkt att Mari skulle göra det bästa hon kunde för att sälja vårt hus - vilket hon även gjorde. Vi har aldrig sålt någon fastighet tidigare och trots alla våra frågor kunde Mari alltid svara på ett ödmjukt sätt, inga frågor var för dumma eller för stora. Det vi också upplevde var att hon hela tiden försökte bemöta våra önskemål, och inte bara gjorde jobbet så snabbt och smidigt som möjligt för henne själv. Vi har känt oss 100% trygga med henne och rekommenderar henne vidare!
    Jessica E
    • 114.0 m²
    • Hallstahammar
  • 2020-08-09
    Lite dåligt påläst bl.a så saknade en del svar om lägenheten.
    Sälj/köp kollen fugerade inget vidare svårt att hitta dokument/kallelser
    Florén Lennart F
    • 2:a