Mari Kautto

Mari Kautto

Mari Kautto är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Mari Kautto har varit registrerad mäklare sedan 2014-08. Mari Kautto har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.7. Mari Kautto har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

88 omdömen om Mari Kautto

Sedan starten hos Reco 2017
Ulla-Britt L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
Malmaberg

Noggrann och trevlig. Bra bemötande.

Britt-louise A
Hallstahammar

Hjälpte oss igenom köpet på ett vänligt ock trevligt bemötande.uppskattade att hon återkom med telefonsamtal .(gillar inte att det bara kommer ett sms)

Jeanette E
Surahammar

Bra kontakt Svarar fort om man har någon fundering Lätt att samarbeta med

Johan E
Surahammar

Varmt och vänligt bemötande! Vi hade inga förväntningar innan besöket men efter besöket med Mari så väcktes tankar och drömmar till liv. Mycket ödmjuk och transparent i sitt sätt att jobba, hon lindar inte in saker och ting utan kör med öppna kort.

Bernhard N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
Hallstahammar

Trevligt bemötande och informativ. Hon var toppen!

Eva Å
Kolbäck

Hon ingav ett så personligt intryck på en gång och säker på det som hon arbetar med. Lättsam , så man fick förtroende för henne., kunde kontakta henne utan att man kände att man störde. Vi kände oss trygga. Hon hade tålamod fast det tog ett halvår att sälja huset Hälsningar Eva och Jahn Åkerberg tålamod fast det tog ett halvår att sälja huset. Hälsningar Eva och Jahn Åkerberg

Siv H
Hallstahammar

Trevlig. Tillmötesgående. Återkommande. Bra genomgång av köpekontrakt mm.

Annika H
Hallstahammar

Marie Kautto är en person som är bra på alla sätt o vis, är glad att det var just hon som hjälpte mig med försäljningen av min bostad.

Evelina J
Surahammar

Väldigt trevlig, kunnig och gjorde allt för att vårt husköp skulle gå smidigt. Svarade på alla frågorna med kunnighet, svarade snabbt när vi ringde om frågor eller bud.

Stefan O
Skälby

Svår att få kontakt med via telefon.