Paulina Ringius

Paulina Ringius

Paulina Ringius är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Paulina Ringius har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Paulina Ringius har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.6. Paulina Ringius har haft 5 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-02 - 2022-04

Läs vad 8 Läs vad Paulina Ringius

• 2022-03-29 Spontant omdöme
    Jag är så nöjd med min mäklare hon är så duktig tycker jag , allt gått bra , bemötande på visning var mycket professionell och hon är en vänlig människa också är hon bra lyssnare på kundens önskemål och förväntningar 🥰🌸
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Bjurhovda
    2022-03-28 Verifierad kund
    Jag upplevde Paulina väldigt profossionell och väldigt bra i sitt arbete. Hon är en bra lyssnare och lyssnade på vad jag ville få ut ifrån min försäljning. Hon gör allt i sin makt för att göra en nöjd.
    Hon levde upp till mina förväntningar och skulle helt klart rekommendera henne till andra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-03-22 Verifierad kund
    Allting var jättebra, från bemötandet till affär. Mina förväntningar var att allt skulle gå bra och det gjorde det.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Vi är nöjda med hennes agerande från första bemötandet till kontraktet var påskrivet.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb. Vid några tillfällen önskar jag hon hade tagit sig lite mer tid att diskutera upplägg och plan med mig, men det hela löste sig ändå bra och min lägenhet blev snabbt såld. I slutändan är jag nöjd med att ha haft Paulina som mäklare.
    2022-03-17 Verifierad kund
    Kortfattat: supertrevlig mäklare!

Jag och min sambo fick komma på en väldigt spontan och snabbt bokat visning en fredag efter jobbet, väldigt flexibelt. Vi fick ta god tid på oss på visningen och kände oss välkomnade trots att det var bokat så tätt inpå. Uppskattades verkligen och gjorde att det kändes tryggt att gå in i budgivningen.

Efter visningen var Paulina snabb och behjälplig med information om lägenheten vid eventuella frågor!

Kontraktskrivningen gick smidigt och jag kände att jag förstod det viktiga.

Kommer definitivt höra av mig till Paulina vid eventuell försäljning eller så i framtiden :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Skälby
    2022-02-15 Verifierad kund
    The Broker is very good. all the steps were performed very smoothly.
  • sålde sitt hus med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Skälby
    2022-02-12 Verifierad kund
    Vi kände stort förtroende direkt Paulina Ringius. En mäklare av toppklass som visar stort engagemang. Vi hade skyhöga förväntningar och med hjälp utav Paulina blev försäljningen som vi önskat!