Paulina Ringius

Paulina Ringius

Paulina Ringius är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Paulina Ringius har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Paulina Ringius har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.8. Paulina Ringius har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

157 omdömen om Paulina Ringius

Lisbeth E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
City

Paulina gav ett trevligt och professionellt bemötande. Mån om att göra både köpare och säljare nöjda med affären. Tydlig, hjälpsam och snabba svar vid frågor

Malin R
City

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Denise F
Odensvi

Paulina är otroligt positiv och omtänksam mäklare. Väldigt pedagogisk och förklarar allt väldigt bra och tydligt så jag som kund förstår, för mig som köper en lägenhet första gången kände mig trygg.

Sweta A
Köpte sitt hus med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
Skälby

Bästa mötande, trevlig , kunnig , vi är jätte tacksam för allt hjälp

Eva N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
Odensvi

Hon är en mycket erfaren mäklare som är noga kunnig och tillmötesgående

Annika K
City

Bra första kontakt. Paulina är entusiastisk gällande sitt arbete. Hon gjorde sitt jobb väl och lyckades rädda situationen i slutet och fick till ett avslut som, om än det inte levde upp till förväntningar, var tillfredställande. Känner mig nöjd.

Malin N
Köpte sitt hus med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
Irsta

Duktig och professionell i sitt bemötande och handlande.

Vida E
City

Paulina bemötte mig bra och var väldigt trevlig. Jag hade inga förväntningar men upplevde henne som en mycket bra mäklare. Min upplevelse var väldigt bra och hon skötte allt på ett snyggt sätt. Det märktes att hon ville att köpet gick till på ett bra sätt och att det skulle bli bra för både köpare och säljare.

Nils Gunnar K
Sålde sitt hus med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås

Mycket vänligt o proffsigt bemötande. Löser eventuella oklarheter snabbt.

Elin F
City

Paulinas bemötande är genuint och proffsigt. Det märks att hon tycker om sitt arbete och hon förstod verkligen vad jag som säljare behövde. Hon har vart så driven och hjälpsam under hela processen. Hon sålde lägenheten mycket fortare än jag hade förväntat mig vilket jag är väldigt tacksam över. Kan varmt rekommendera Paulina.