Tobias Törnqvist
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 112 Läs vad Tobias Törnqvist

• Camilla V sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-24

City
    Tobias sålde vår bostadsrätt i centrala Västerås. Trevlig, tillmötesgående och engagerad! Hela processen gick väldigt smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Joakim Alexander J sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-24

Ekbacken
    Har sålt fastigheten Ekbacken 1:50.

Har blivit bemött på ett mycket professionellt och kompetent sätt - jag är helnöjd!

Jag kan verkligen rekommendera Tobias Törnqvist! Läs mer
  • Mathias V sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-23

City
    Sålt våran lägenhet i stan.
    Bra kommunikation med oss säljare genom hela sälj processen.
    Vi är jättenöjda och kan verkligen rekommendera Tobias Törnqvist som mäklare. Läs mer
  • Ingela Margareta J
    Ingela Margareta J sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-22

Ekbacken
    Sålt ett hus från 90. Trevlig, professionell, tillmötesgående! Kan identifiera köparnas grad av intresse. Rekommenderas. Läs mer
  • Emilia H köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-18

Kristiansborg
    Jag har via Tobias köpt en jättefin tvåa i centrala Västerås. Tobias har varit tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Samuel S köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-15

Viksäng
    Lägenhet köpt. Klockrent bemötande och aldrig några konstigheter. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jenny V köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-02-25

City
    Väldigt rak och ärlig! Fick svar på alla frågor. Läs mer
  • Sakkes Balkongkonsult köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-02-24

Vi köpte en bostadsrätt.
    Vi fick ett bra och proffsigt bemötande.
    Affären gick väldigt smidigt.
    Vi kan verkligen rekommendera Tobias.

Mvh. Kimmo & Helena Väisänen Läs mer
  • Amanda R köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-02-23

Haga
    Köpt en lägenhet. Är nöjd med Tobias som mäklare, försökte alltid att hjälpa mig som första köpare av lägenhet med bra svar på alla mina konstiga frågor.
    Trevlig och lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Tohny T sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-02-16

Kristiansborg
    En lägenhet. Super bra. Att den skulle bli såld på ett professionellt sätt. Grym mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist