Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Västerås Tobias Törnqvist
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 13 kunder tycker om Tobias Törnqvist

• Inga S sålde sin bostad med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-01-14

Jag har för ett par dagar sedan tillsammans med min make Bo Skoog (skoogbo@hotmail.com) skickat mitt omdöme betr. Tobias Törnqvist. Jag kan dock här förtydliga hur jag upplevt Tobias T. och försäljningen av vår fastighet Blåsenbergsvägen 19. Tobias är, för att använda ett mycket svenskt ord; LAGOM! Jag vet av egen yrkeserfarenhet av sälj att det är mycket svårt att vara just lagom, d.v.s. anpassa sig på rätt nivå för varje enskild kund, "lägga ribban i rätt höjd" , att vara kunnig men absolut inte vara för mycket "PÅ" och givetvis inte vara oengagerad i varesig säljare eller köpare Jag anser att Tobias lyckas till 100% med sin yrkesskicklighet! Tobias är sååååå lagom! / Inga Skoog Läs mer
  • Bo S
    Bo S sålde sin bostad med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-01-13

Tobias Törnqvist sålde vår Kvicksundsfastighet bestående av två bostadshus mm. Trots att det var mot slutet av 2018 och som väntat ganska lugnt betr. spekulanter ”plockade” han fram för oss rätt köpare strax efter årsskiftet.
    Tobias är en mycket duktig mäklare som jobbar och sliter hårt under både normal och icke normal arbetstid. Han ser till att både säljare och köpare blir nöjda. Vi ger Tobias högsta betyg!
    / Bo och Inga Skoog Läs mer
  • Jasmin D köpte sin bostad med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-12-24

Köpt min första bostad, Tobias har varit superbra på alla sätt och vis. Jag har fått all hjälp jag behövt och han har varit väldigt hjälpsam och proffesionell. Läs mer
  • Niclas S köpte sin bostad med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-12-22

Köpte en lägenhet, mycket trevlig och professionell mäklare, levde upp till alla mina förväntningar. Helt nöjd med affären! Läs mer
  • Ragnar K
    Ragnar K skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-12-19

Quick feedback on our request for finding house in Västerås. Very professional and friendly support by Tobias. Läs mer
    2018-12-19 Tobias T svarar Ragnar K
    Thanks Ragnar.

I hope we will find the right house for you.
  • Jeanette L
    Jeanette L sålde sin bostad med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-12-05

Vi är völdigt nöjda med vår mäklare fr swdbank fastighetsbyrå. Vi både sålde en villa o köpte ett radhus med hjälp av samma mäklare. Allt gick snabbt och smidigt pga mäklarens otroliga engagemang. Han kunde sin sak, tog reda på alla detaljer innan man ens fråga och var snabb att återkoppla o tillgänglig Läs mer
    2018-12-19 Tobias T svarar Jeanette L
    Tack Jeanette.
    Det har varit jättetrevligt att lära känna dig och Johan.
    Vi ses snart igen.
    Hälsa familjen och ha nu en riktigt God Jul.
  • Lars L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-11-05

Fint och behagligt bemötande.
    Duktig på att lyssna, förstå och också att fånga och minnas detaljer.
    Ambitiös och precis i sitt utövande.
    Återvänder gärna till Tobias Törnqvist. Läs mer
    2018-11-06 Tobias T svarar Lars L
    Tack för de fina orden Lars. Jag ser framemot den utlovade fikastunden hos er i Edsbyn , vem vet i sommar kanske jag knackar på.
  • Gheorghe C skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-11-01

Mycket bra byrå, professionellt bemötande från mäklaren hela vägen från första mötet till slutförandet av avtalet. Engagerad och tillgänglig mäklare med bra kunskap om området. Läs mer
  • Lilian A
    Lilian A skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-10-31

Tobias Törnqvist sålde vår mors lägenhet. Tobias var snabb och noggrann. Han ringde alltid och informerade om vad som skulle hända och när. Dessutom hade han duktiga medhjälpare, både den som stylade och fotografen. Tobias är trevlig, artig och tillmötesgående. Vi kommer att rekommendera honom direkt till våra vänner om de ska sälja eller köpa.
    Ingolf Apel, Lilian Apel och Lone Hellström Läs mer
    2018-11-01 Tobias T svarar Lilian A
    Tack för gott samarbete Lilian, det har varit kanontrevligt att lära känna er.
    Hälsa Ingolf och Lone så gott och ha det så trevligt på resan.

• Simon L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-10-31

Bostadsrätt. Lite virrig och dålig koll. Annars helt okej Läs mer
    2018-10-31 Tobias T svarar Simon L
    Hej Simon.
    Tråkigt att du upplevde mig så. Men nu har vi rätat ut de frågetecken som uppstått och jag hoppas du kommer känna dig nöjd framöver.
    Lycka till i nya boendet och hälsa Amanda så gott.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun