Tobias Törnqvist
Registrerad mäklare sedan 2018-02-08
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 139 Läs vad Tobias Törnqvist

• Kristoffer Wilhelm Per A sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-22

Tobias hjälpte oss med försäljningen av vårat hus.
    En mycket professionell Mäklare med både köpare och säljare i fokus.
    Tydlig och genomgående. Läs mer
  • Roger M köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-17

2:a
    Haga
    Jag missade en fastighetsaffär pga egen klantighet men Tobias räddade upp hela situationen och detta med stort engemang. Han hjälpte dessutom till att snabbt hitta ett annat intressant objekt. Det blev affär och jag är otroligt imponerad över Tobias arbete. Professional, hjälpsam, god kännedom om området samt föreningen. Tobias gav ett väldigt positivt intryck långt utöver vad jag hade förväntat mig. Om jag kommer göra någon fastighetsaffär framöver kommer jag leta upp honom och se om han är intresserad att hjälpa mig en gång till.

Ps! Att det tog tid att svara på detta beror på att det hamnat bland skräpposten ocg fick av en slump syn på det idag :-( Läs mer
    Tobias T gillar detta
  • Tomas F sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

4:a
    City
    Vi mötte Tobias första gången när vi själva var på en visning. Vi fick ett så bra första intryck att vi valde honom när vi själva skulle sälja vår lägenhet.

Vi har känt oss trygga med Tobias och han har varit tillgänglig och funnits där genom hela processen. Han gav oss också mycket bra vägledning om vad vi skulle göra och inte göra inför fotografering och visning. Läs mer
    Tobias T gillar detta
  • Fredrik N sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

Irsta
    Vi har precis sålt vår villa i Irsta genom Tobias Törnqvist och Fastighetsbyrån Västerås.

Tobias har överträffat alla våra förväntningar i samband med försäljningen av vårt hus och har oavsett dag eller tid varit behjälplig för frågor/funderingar som dykt upp.

Det var ett stort steg/beslut för oss att sälja vårt hus efter många år för att flytta 20 mil bort men med Tobias som mäklare har vi känt oss trygga genom hela processen vilket gjort det hela mycket lättare. Läs mer
    Tobias T gillar detta
  • Anna N sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

Irsta
    Tobias har sålt vårt hus i Irsta.

Otroligt proffsig, positiv och hjälpsam genom hela processen.
    Vid frågor och funderingar fanns han alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet.

Vi kan inte ha valt en bättre mäklare för denna försäljning.

Stort tack Tobias!

Anna & Fredrik Läs mer
  • Anna-Lena F
    Anna-Lena F sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

4:a
    City
    Vi mötte Tobias när vi var och tittade på en lägenhet som vi sen inte var intresserade av. Däremot gillade vi mäklaren och bad därför honom att ta hand om försäljningen av vår lägenhet. Tobias har ett lätt och trevligt sätt men har ändå full koll på allt. Det har känts tryggt och han har guidat oss genom hela försäljningsprocessen på ett ypperligt sätt. Läs mer
    Tobias T gillar detta
  • Sven J köpte sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-09

Köpt ett sommarhus,som jag höll på att "missa". Tack vare Tobias så blev det ändå ett köp till slut. Är evigt tacksam! Nu skall jag/vi bara njuta av SOMMAREN! Läs mer
  • Urban Fredrik N skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-04

Tobias har precis sålt vårt hus i Irsta.

Han har varit otroligt positiv, hjälpsam och proffsig genom hela processen.
    Alltid tillgänglig för frågor eller funderingar oavsett dag eller tid samt väldigt snabb med återkoppling.

Kan inte ha valt mer rätt mäklare för denna försäljning.

Tack Tobias!

Fredrik och Anna Läs mer
  • Niklas B sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-02

3:a
    Öster Mälarstrand
    Har sålt en.lägenhet och fick mycket proffsig service.

Allt har varit till stor belåtenhet! Läs mer
    Tobias T gillar detta
  • Mattias H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-02

2:a
    Karlsdal
    Tobias sålde min lägenhet och jag kunde inte ha varit mer nöjd!

Supertrevlig, proffsig, lugn, positiv och glad!
    Engagerad till 100%
    Målmedveten och bäst i branschen!

Jag var så nervös och hade massor med frågor
    som han svarade på oavsett tid på dygnet..

Mitt i Coronakrisen lyckas han sälja lägenheten med en ökning på 23% från utgångspriset!
    Helt magiskt! Det trodde jag aldrig!
    Över all förväntan!!

Tobias är ett riktigt proffs på det han gör och jag kommer att rekommendera han till alla som ska sälja! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist