Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Västerås Tobias Törnqvist
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-03

Läs vad 35 Läs vad Tobias Törnqvist

• Micaela B sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-04-12

City
    Tobias som mäklare bemötte oss på ett otroligt bra sätt. Han är professionell, ödmjuk, lyhörd, kundfokuserad och trygg samt har glimten i ögat och tar sina kunder otroligt bra.

Han har hjälpt oss med en drömbostad och sålt våran nuvarande lägenhet.

Mina förväntningar, förutom att sälja bostaden var just att få detta bemötande som jag nämner ovan, vilket inte alls var några konstigheter för Tobias att leva upp till.

Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Tobias till alla mina vänner som är i köpar- och säljartankar vilket jag vet redan nu är några av era nya kunder.

Stor eloge till er och tusen tack Tobias Törnqvist för allt!!

Ha det gott!

Med vänlig hälsning,
    Micaela Bundesen Läs mer
  • Carina R
    Carina R sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-04-07

Mycket nöjd med Tobias som mäklare. Seriös och serviceminded. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Alexander H
    Alexander H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-04-05

City
    Jag och min sambo gjorde både köp och försäljning genom Tobias där vi sålde en lägenhet och köpte en ny. Tobias är oerhört proffsig och överträffade våra förväntningar både när det gällde försäljningen och köpet. Vid vårt köp så hade han svar på alla frågor och var väl påläst om objektet. Det var tack vare hans goda egenskaper som vi valde honom för att sälja vår ordinarie bostad.

Vid försäljning är han arbetssätt är väl genomtänkt och det märks att han har koll på branschen genom att han sätter
    förväntningarna på en lämplig nivå. Han är riktigt duktig på att kommunicera och ser alltid till att vara tillgänglig om man har frågor eller funderingar.

Vi kan verkligen rekommendera Tobias om man är ute efter en riktigt proffsig mäklare med glimten i ögat. Läs mer
  • Karin Denise Elvi L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-04-03

Vi är så tacksamma att Tobias tog över ansvaret att sälja vår lägenhet. Vi hade köpt hus och var stressade med försäljningen.

Tobias tog sig tiden, lyssnade, kom med idéer, lösningar och gjorde allt för att hjälpa oss. Vilket gjorde att han sålde lägenheten snabbt till rekordpris!

Tobias var tillgänglig när som på dygnet och förklarade alltid så vi förstod och höll oss alltid uppdaterade.

Nu månader efter vårat köp kom han hem till oss och hjälpte till med deklarationen av lägenheten.
    Vi kan inte vara mer tacksamma o nöjda över Tobias engagemang.

Vi rekommenderar Tobias till alla vi känner som ska göra en bostadsaffär. Läs mer
  • Per Valter Y
    Per Valter Y sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-11

Vi sålde en villa och bjöd in ett antal mäklare för att hitta den vi kände kunde göra ett bra jobb. Det var flera som kändes bra men i slutändan valde vi Tobias. Han var engagerad och trevlig samt gjorde ett bra jobb. Vi var nöjda med en snabb och bra affär. Läs mer
  • Sara O köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-08

Råby
    Köpte en liten bostadsrätt.
    Väldigt trevligt och tydligt bemötande. Lugn vilket var bra då det var mitt första bostadsköp. Läs mer
  • Erik Runar G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-08

Gryta
    Köpt bostadsrätt sålt radhus Blev mycket bra bemött Få huset sålt till rätt pris Han gjorde ett bra jobb Allt funkade bra Läs mer
  • Beata S
    Beata S sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-05

Malmaberg
    Vi har sålt vårat hus, och är jättenöjda. Mycket bra bemött av vår mäklare Tobbias. Kändes tryggt och bra från start till försäljning. Kommer rekommendera honom som mäklare till nära och kära. Läs mer
  • Andreas H sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-04

Gryta
    Vi har sålt ett radhus på Gryta i Västerås.
    Bemötandet var mycket bra och Tobias
    kändes närvarande och jordnära.
    Vi hade ganska höga förväntningar
    och tycker att Tobias överträffade dem.
    Sammanfattningsvis är vi mycket
    nöjda med Tobias.

Mvh Andreas & Stina Läs mer
  • Benjamin H köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-03-03

Vetterslund
    Tobias är väldigt kompetent och har varit mycket hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun