Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Louise Avalvi
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 24 Läs vad Louise Avalvi

• Gustav S köpte sitt hus med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-06-03

Karstorp
    Mäklade vårat köp av radhus och var super engagerad och behjälplig från början till slut!
    Svarade på alla frågor vi hade och kollade upp saker om huset och allt runtomkring åt oss så vi slapp göra det själva.
    Proffsig och seriös mäklare! :) Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Gustav S
    Hej Gustav. Tack för ett fint omdöme och framförallt ett fint samarbete. Jag hoppas du och familjen kommer att stortrivas i ert nya boende.
    Varma hälsningar Louise
  • Jörgen N köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-05-22

Allén
    Mycket bra inga konstigheter!. Kan bara ge högsta betyg för ett proffsionellt arbete. Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Jörgen N
    Hej Jörgen. Exakt så ska det vara, inga konstigheter! Och det är en fröjd att få arbeta med lätta och glada kunder som ni. Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
    Vänliga hälsnigar Louise
  • Ronja G köpte sitt hus med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-05-08

Ukna
    Mycket bra omtanke. Alltid tillgänglig för alla frågor och problem. tack så mycket Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Ronja G
    Kära Ronja! Tack för att du tog dig tid att skriva en rekomenadtion. Jag är så glad att allt löste sig så bra tillslut!
    Hoppas du kommer att trivas i ditt härliga hus.
    Varma hälsningar Louise
  • Rosita Maria A sålde sitt hus med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-04-26

Skogshaga
    Sålt ett radhus.
    Är mycket nöjd med Louise, hon var lugn och trygg och väldigt engagerad.
    Lätt att skicka frågor via sms och fick snabba svar. Ska jag sälja något igen kommer jag att anlita henne. Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Rosita Maria A
    Hej Rosita. Tusen tack för ditt omdöme och att du skulle återvända till mig som mäklare betyder mycket för mig!
    Hälsningar Louise
  • Åsa L köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-04-22

Kvännaren
    Tillmötesgående, uppriktig 0ch lösningsorienterad Läs mer
    2019-06-12 Louise A svarar Åsa L
    Kära Åsa!
    Det var härligt att få jobba med er och få vara en liten del i att ni hittade just er drömlägenhet.
    Hoppas ni kommer att trivas fint både inne och på den härliga uteplatsen!
    Hälsningar Louise
  • Börje P sålde sitt hus med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-26

Ukna
    Jag är mycket nöjd. Louise fick "ärva" mitt säljuppdrag från en kollega som påbörjat försäljningen, men som slutat. Kanske inte den enklaste situationen, men hennes insats har varit fullödig. Lätt att kommunicera med och tillgänglig vid behov. Så mycket gott arbete - även om vi inte är riktigt klara än! :-) Läs mer
    2019-04-01 Louise A svarar Börje P
    Hej Börje!
    Jag är glad att jag fick "ärva" försäljningen av din fastighet, det har verkligen varit kul och intressant att jobba med dig. Och det känns ännu bättre nu när vi fick ett så bra avslut och hittade rätt köpare!
    Önskar dig lycka till i ditt nya boende.
    Vänliga hälsningar Louise
  • Nicklas K köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-17

Karstorp
    Köpte en bostadsrätt.
    Blev bra bemött av mäklaren louise, bra visning, snabb vid frågor, hon var alltid tillgänglig! Läs mer
    2019-03-20 Louise A svarar Nicklas K
    Hej Nicklas!
    Tack för ditt omdöme, härligt att du är nöjd. Önskar dig stort lycka till i din nya bostadsrätt och med vidare renoveringar!
    Vänliga hälsningar Louise
  • Britt B köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-14

Peru
    Jag och mina två systrar har fått hjälp att sälja vårat föräldrahem. Plus att jag har fått hjälp köpa mej en bostadsrätt efter många om och men ..Louise Avalvi har ett stort stöd hjälp utan henne vet vi inte hur det hade gått vi är så tacksamma. Britt Blomberg med systrarna Anne Gun Läs mer
    2019-03-06 Louise A svarar Britt B
    Hej Britt. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert barndomshem och tack för ett mycket fint samarbete hela vägen med både dig och dina systrar.
    Hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet.
    Varma hälsningar Louise
  • Jonny T köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-08

Johannesdal.
    Louise var mycket bra och hjälpsam.Köpte en insatslägenhet, som Louise klarade med bravur i hamn. Läs mer
    2019-02-09 Louise A svarar Jonny T
    Hej Jonny!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det gjorde mig glad! Det var en ren fröjd att jobba med dig och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Varma hälsningar Louise
  • Carl-Åke G sålde sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-11-18

Louise sålde vår bostadsrättslägenhet nu i höst. Mycket duktig mäklare, inger förtroende, lätt att prata med, bra kontakt/dialog under hela försäljningstiden. Ödmjuk och inger respekt för sina beslut.
    Erfaren och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Louise A svarar Carl-Åke G
    Hej Carl-Åke!
    Tack för ert fina omdöme och för det fina samarbetet vi haft. Det har varit en fröjd att jobba med er och tack för det goda fikat!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus