Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Louise Avalvi
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 15 kunder tycker om Louise Avalvi

• Carl-Åke G sålde sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Louise sålde vår bostadsrättslägenhet nu i höst. Mycket duktig mäklare, inger förtroende, lätt att prata med, bra kontakt/dialog under hela försäljningstiden. Ödmjuk och inger respekt för sina beslut.
    Erfaren och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Louise A svarar Carl-Åke G
    Hej Carl-Åke!
    Tack för ert fina omdöme och för det fina samarbetet vi haft. Det har varit en fröjd att jobba med er och tack för det goda fikat!
  • Cecilia A skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag behövde hjälp med att sälja en fastighet.
    Louise hjälpte mig på ett proffsigt sätt.
    Var tydlig och enkel i sin kommunikation.
    Förklarade gången i en försäljning på ett bra och lättförståligt sätt.
    Det hon inte visste/kunde tog hon reda på och återkopplade snabbt.

Louise och övriga på fastighetsbyrån bemötte mig positivt och jag fick hjälp med det jag ville.
    Skulle varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
    2018-10-31 Louise A svarar Cecilia A
    Hej Cecilia.
    Tack för det fina omdömet och tack för bra kommunikation och samarbete under hela försäljningsprocessen.
    Vänliga hälsningar Louise
  • Inger J sålde sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålt ett dödsbo (Fritidshus) utmärkt bemötande och förväntningarna blev perfekt. Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Inger J
    Tusen tack för att du tog dig till att skriva en rekommendation!
    Vänliga hälsningar Louise
  • Henrick F köpte sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt en lägenhet! Allt har funkat väldigt smidigt och tycker det har varit bra hela vägen! Svarar snabbt när man behöver veta något Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Henrick F
    Henrick, tusen tack för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
    Vänliga hälsningar Louiose
  • Anders K köpte sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt en lägenhet och 5 lägenheter av 5 möjliga i betyg talar för sig själv😃 Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Anders K
    Hej Anders! Varmt tack för ditt fina 5-betyg!
  • Monica S skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Louise har engagerat sig i en bökig situation som uppstod när jag köpte bostadsrätt som det blev en vattenskada i innan tillträde. Jag rekommenderar henne varmt, ingen kul situation för någon av oss men hon har gjort sitt bästa för att hjälpa mig. Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Monica S
    Hej Monica. Tack för ett mycket bra samarbete, alla oturliga omständigheter till trots!
    Hoppas du trivs bra både i lägenheten och i Västervik.
    Hälsningar Louise
  • Robert H sålde sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    I oktober 2017 kontaktade jag fastighetsbyrån för att till våren sälja mitt fritidshus i Flatvarp, Loftahammar. Louise kom som avtalat för besikning och preliminärt avtal. I maj lades objektet ut och inom två veckor var försäljnjngen avtalad. Under hela perioden har Louise ställt upp till hundra procent. Alltid varit snabb, vänlig och tillmötesgående i kontakterna. Hon har varit kunnig och effektiv. Jag kunde inte önskat en bättre kontakt. Mitt betyg måste bli 5.
    Robert Hardmark Läs mer
    2018-09-27 Louise A svarar Robert H
    Tusen tack Robert för ett riktigt bra samarbete och för ditt fina omdöme!
    Varma hälsningar Louise
  • Samer S köpte sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Jag har köpt ett hus i Överum, Hon var hjälpsam, Läs mer
    2018-09-13 Louise A svarar Samer S
    Hej Samer, tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Hoppas renoveringen går framåt!

• Oscar R skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Sålde min lägenhet och Louise uppträdde väldigt proffsigt hela tiden. Läs mer
    2018-07-13 Louise A svarar Oscar R
    Tack Oscar för din ditt omdöme, är väldigt glad över att du är nöjd med hela processen!
  • Regina N skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik
    Köpt bostadsrätt. Hon var mycket trevlig och kunnig mäklare. Jag och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-05-28 Louise A svarar Regina N
    Hej Regina!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, jag är glad för att ni är så nöjda!

Jag hoppas Ulf trivs med sitt nya boende.

Varma hälsningar Louise

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik