Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Louise Avalvi
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 17 kunder tycker om Louise Avalvi

• Britt B köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-14

2:a
    60.5m²
    Peru
    Jag och mina två systrar har fått hjälp att sälja vårat föräldrahem. Plus att jag har fått hjälp köpa mej en bostadsrätt efter många om och men ..Louise Avalvi har ett stort stöd hjälp utan henne vet vi inte hur det hade gått vi är så tacksamma. Britt Blomberg med systrarna Anne Gun Läs mer
  • Jonny T köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-08

3:a
    71m²
    Johannesdal.
    Louise var mycket bra och hjälpsam.Köpte en insatslägenhet, som Louise klarade med bravur i hamn. Läs mer
    2019-02-09 Louise A svarar Jonny T
    Hej Jonny!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det gjorde mig glad! Det var en ren fröjd att jobba med dig och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Varma hälsningar Louise
  • Carl-Åke G sålde sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-11-18

Louise sålde vår bostadsrättslägenhet nu i höst. Mycket duktig mäklare, inger förtroende, lätt att prata med, bra kontakt/dialog under hela försäljningstiden. Ödmjuk och inger respekt för sina beslut.
    Erfaren och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Louise A svarar Carl-Åke G
    Hej Carl-Åke!
    Tack för ert fina omdöme och för det fina samarbetet vi haft. Det har varit en fröjd att jobba med er och tack för det goda fikat!
  • Cecilia A skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-10-18

Jag behövde hjälp med att sälja en fastighet.
    Louise hjälpte mig på ett proffsigt sätt.
    Var tydlig och enkel i sin kommunikation.
    Förklarade gången i en försäljning på ett bra och lättförståligt sätt.
    Det hon inte visste/kunde tog hon reda på och återkopplade snabbt.

Louise och övriga på fastighetsbyrån bemötte mig positivt och jag fick hjälp med det jag ville.
    Skulle varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
    2018-10-31 Louise A svarar Cecilia A
    Hej Cecilia.
    Tack för det fina omdömet och tack för bra kommunikation och samarbete under hela försäljningsprocessen.
    Vänliga hälsningar Louise
  • Inger J sålde sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-10-08

Sålt ett dödsbo (Fritidshus) utmärkt bemötande och förväntningarna blev perfekt. Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Inger J
    Tusen tack för att du tog dig till att skriva en rekommendation!
    Vänliga hälsningar Louise
  • Henrick F köpte sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-10-07

Köpt en lägenhet! Allt har funkat väldigt smidigt och tycker det har varit bra hela vägen! Svarar snabbt när man behöver veta något Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Henrick F
    Henrick, tusen tack för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
    Vänliga hälsningar Louiose
  • Anders K köpte sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-10-04

Jag har köpt en lägenhet och 5 lägenheter av 5 möjliga i betyg talar för sig själv😃 Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Anders K
    Hej Anders! Varmt tack för ditt fina 5-betyg!
  • Monica S skrev om Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-27

Louise har engagerat sig i en bökig situation som uppstod när jag köpte bostadsrätt som det blev en vattenskada i innan tillträde. Jag rekommenderar henne varmt, ingen kul situation för någon av oss men hon har gjort sitt bästa för att hjälpa mig. Läs mer
    2018-10-09 Louise A svarar Monica S
    Hej Monica. Tack för ett mycket bra samarbete, alla oturliga omständigheter till trots!
    Hoppas du trivs bra både i lägenheten och i Västervik.
    Hälsningar Louise
  • Robert H sålde sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-19

I oktober 2017 kontaktade jag fastighetsbyrån för att till våren sälja mitt fritidshus i Flatvarp, Loftahammar. Louise kom som avtalat för besikning och preliminärt avtal. I maj lades objektet ut och inom två veckor var försäljnjngen avtalad. Under hela perioden har Louise ställt upp till hundra procent. Alltid varit snabb, vänlig och tillmötesgående i kontakterna. Hon har varit kunnig och effektiv. Jag kunde inte önskat en bättre kontakt. Mitt betyg måste bli 5.
    Robert Hardmark Läs mer
    2018-09-27 Louise A svarar Robert H
    Tusen tack Robert för ett riktigt bra samarbete och för ditt fina omdöme!
    Varma hälsningar Louise
  • Samer S köpte sin bostad med hjälp av Louise Avalvi en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-13

Jag har köpt ett hus i Överum, Hon var hjälpsam, Läs mer
    2018-09-13 Louise A svarar Samer S
    Hej Samer, tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Hoppas renoveringen går framåt!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus