Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Magnus Edmark
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 28 Läs vad Magnus Edmark

• Ewy L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-09

Allén
    Köpt lägenhet med hjälp av trevlig och bra mäklare.Stämde bra med våra förväntningar. Läs mer
  • Stefan A köpte sitt hus med hjälp av Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-27

Överum
    Det var lite problem vid övertagande av huset och Magnus var till stor hjälp då och hjälpte till att lösa problemet. Läs mer
  • Thomas Karl Erik B skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-22

Blackstad. Bra engagerad mäklare som gick att få tag i när vi behövde ha tips och råd inför vår försäljning. Läs mer
  • Cecilia H skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-20

Har köpt ett sommarhus. Bra bemötande, kunnig. Läs mer
  • Thomas V skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-17

Köpt ett fritidshus.
    Har blivit bra bemött av båda mäklarna.
    Allt har funkat bra.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-17

Vi köpte i början av sommaren ett fritidshus och blev under hela processen professionellt bemötta. Vi upplevde att Magnus hade ett seriöst intresse av att både vi som kund och säljare skulle bli nöjda, vilket han lyckades väl med. Läs mer
  • Marie-Louise A skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-15

Köpt sommarstad. Magnus gav ett bra intryck och ingav förtroende. Skicklig och kunnig förklarade facktermer på ett mycket bra sätt. Framför allt gav han sig tid och var tillgänglig för kompletterande frågor. Magnus levde abdolut upp till de förväntningar vi hade. Läs mer
  • Johan Peter E skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-10

Sålde en jordbruksfastighet med skog. Magnus gav ett proffsigt bemötande och är väldigt kunnig inom det området. Ingen tvekan vem jag anlitar vid eventuella affärer i framtiden. Läs mer
  • Jan Mikael H skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-06-22

Jag skulle sälja min sommarstuga som renoveringsobjekt då den var i dåligt skick.
    Magnus Edmark gav mig ett mycket förtroendeingivande bemötande, och vi valde bort billigare mäklare just för detta.

Jag upplever att jag fick bra information om vad som skulle hända och fick stöd och bra bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Daniel O skrev om Magnus Edmark en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-03-07

Sakunnig trevlig.Hjälpte till med allt man undrade över.Kontakten fungerade även bra när budgivningen var igång.Skulle lätt tänka mig att ha med honom att göra igen vid köp eller sälj. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus