Marcus Svensson

Marcus Svensson

Marcus Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Västervik

Marcus Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Marcus Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.6. Marcus Svensson har haft 49 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 34 Läs vad Marcus Svensson

• köpte sitt hus med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Blankaholm
    2021-08-19
    Har erfarenhet av några affärer där mäklare varit inblandade. Mitt allmänna intryck är att de vill göra så lite som möjligt. Marcus motsvarade den bilden.
    Han är trevlig som person men slarvig med vad han lovade göra. Inte upplyftande att behöva ringa och undra vart allt tog vägen. Antingen jobbar man eller så har man semester. Båda delarna på samma gång är inte givande för mig som kund.
    Kan inte rekommendera honom.
    • Ankarsrum
    2021-08-19
    Bra bemötande och god service. Hjälpte till och besvarade de frågor vi hade.
    • Östanvik
    2021-08-17
    Dålig återkoppling från Mäklaren under hela budgivningen. Avslutade varje telefonsamtal med att han skulle återkomma vilket han inte gjorde.
    Samma sak när jag försökte få fram ett datum för tillträdesdagen.
    Känns som han antingen hade tagit semester eller bara var trött på sitt jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    • Hallingeberg
    2021-08-17
    Alltid jättenöjd med Marcus som mäklare , kontaktar aldrig någon annan .
    • Johannesdal.
    2021-08-17
    Ödmjuk mäklare som vill de bästa för båda parter !
    Kan inte annat än att önska han all lycka
  • Chris B
    skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2019-11-01
    Supernöjd med Marcus! Rekommenderar. Väldigt trevlig och duktig mäklare. Jag var nöjd med precis allt.
    • Marieborg
    2019-10-19
    +Sålt villa på Stora Trädgårdsgatan.
    +Bra bemött. Ibland var svarslådan på telefonen full, men annars fick vi nästan alltid kontakt när vi sökte mäklaren.
    +Mäklaren levde upp till förväntningarna vi hade i hanteringen vid försäljningen. ---Vi fick gå ner en del i det förväntade priset.
    ++Rekommenderar gärna Marcus till fler husaffärer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik
    2019-10-12
    Sålt en bostadsrätt
    Marcus var mycket hjälpsam proffsig lyhörd
    Marcus levde upp till mina förväntningar då detta var första gången jag hade kontakt med en mäklare som säljare
    Om det skulle bli aktuellt så kontaktar jag gärna
    Fastighetsbyrån och Marcus igen
    • Edsbruk
    2019-10-02
    Vi köpte ett hus samt sålde vår bostadsrätt i Västervik där Marcus Svensson hade hand om båda affärerna förträffligt bra. Allt gick mycket flexibelt och snabbt.

Vi rekommenderar Marcus och Fastighetsbyrån Västervik.
    • Karstorp
    2019-10-01
    Jag har sålt ett radhus och köpt en bostadsrätt. På ett lättsamt men seriöst sätt. Jag förväntade mig ett arrangemang vilket han hade.Det gick lite trögt i början men det låsande på slutet vi är nöjda.