Mäklare Kalmar Västervik Fastighetsbyrån Västervik Marcus Svensson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-03

Läs vad 13 Läs vad Marcus Svensson

• Per E köpte sitt hus med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-04-11

Västrum
    vi har köpt en villa och Marcus skötte allt väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • Åsa R sålde sitt hus med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-28

Blankaholm
    Sålt fritidshus.
    Positivt, smidigt, lyhört och proffsigt bemötande av mig som säljare och även av köparen.
    Kan verkligen rekommendera till andra, och har redan gjort det. Läs mer
  • Lars K
    Lars K köpte sin bostad med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-18

Köpt en villa i mindre samhälle. Hade inga problem förrens efter tillträde. Marcus var bra, trevlig och återkopplade.

Efter tillträde upptäckte vi problem med fastigheten. Då slutade Marcus svara i telefon, hålla avtalade tider eller återkoppla när han lovat.
    Efter nästan 2 månader så får vi reda på av Marcus att han inte har något att göra med de problem vi upplevt utan det är mellan oss och säljare. Varför kunde han inte sagt det tidigare så hade vi sluppit ha elproblem och vattenproblem i 2 månader!
    Nej jag rekommenderar inte att köpa av Marcus Svensson! Läs mer
  • Christina B sålde sitt hus med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-03-18

Jenny
    Villa
    Pigg och glad. Lätt att prata med Läs mer
  • Zarah Å sålde sitt hus med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-02-03

Västrum
    Sålt villa på landet. Professionellt och bra första intryck. Förväntningar och förhoppningar var att få en så smidig affär som möjligt på alla sätt. Vilket verkligen uppfyllde mina förväntningar. Marcus lätt att nå och ha att göra med helt enkelt. Svar på frågor och bra kontakt. Läs mer
  • Kristina Berit K
    Kristina Berit K sålde sin bostad med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-01-28

När vi sålde vår villa på Hornslandet i Västervik fick vi mycket bra hjälp av Marcus Svensson. Han var engagerad och intresserad av att beskriva och förklara allt om försäljningen på ett lättförståeligt sätt för oss.
    Det gick snabbt att få igång beskrivning, fotografering och besiktning av vår fastighet.
    Vi vill rekommendera Marcus Svensson och Fastighetsbyrån i Västervik på det varmaste. Mycket bra service. Läs mer
  • Jonas C sålde sin bostad med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2019-01-26

Marcus är en mycket glad och trevlig person som tar sitt yrke på största allvar. Otroligt professionell och tillmötesgående! Vi kan varmt rekommendera Marcus Svensson. Läs mer
  • Ewy L sålde sin bostad med hjälp av Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-12-20

Sålt mitt hus,alltid blivit trevligt bemött.Marcus är en bra mäklare! Läs mer
  • Malin P skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-27

Köpte en villa genom Marcus och fick ett bra bemötande. Läs mer
  • Glenn Sören A skrev om Marcus Svensson en del av Fastighetsbyrån Västervik

2018-09-27

Kanon bra mäklare inga problem och väldigt hjälpsam Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västervik

Tobias Ankréus