Fastighetsbyrån Västervik

Fastighetsbyrån Västervik

• BadgeTenYears
Ring 0490-302 10 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Västervik! Här kan hela familjen trivas! Det är nära till härlig svensk natur, det finns mycket att göra på fritiden och det finns gott om förskolor och grundskolor. Vi har funnits här i Västervik sedan 1960-talet och vi är idag marknadsledande i området. Genom åren har vi lärt oss hus bostadsmarknaden...

860 omdömen om Fastighetsbyrån Västervik

Sedan starten hos Reco 2013

Marie M
Amerika

Robin är väldigt trevlig och professionell. Han har varit tillgänglig och gjort vårt husköp väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Robin!

Johan Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
Lidhem

Bemötandet var riktigt bra och allt har fungerat prickfritt. Snabba återkopplingar och bra bollplank. Ambitiös, proffsig och ödmjuk. Tack för ett bra jobb med försäljningen. Kan starkt rekommenderas

Dennis E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
Arabien

Birgitta har varit helt fantastisk att gå igenom bostadsköpet med. Mycket trevligt och välkomnande bemötande vid varje möte. Lätt att kommunicera med och oerhört hjälpsam vid frågor och funderingar som jag hade under hela processen. Under varje steg av köpet såg hon till att jag var väl informerad om vad som skulle ske härnäst, vilket gjorde att det hela kändes väldigt tryggt. Kort och gott så är jag väldigt glad över att ha haft Birgitta som mäklare.

Nathalie C
Arabien

Väldigt trevlig och professionellt bemötande. Väldigt serviceminded med en lugn och trygg stil. Han levde upp till våra förväntningar.

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik
Karstorp

Helt enkelt perfekt bemötande. Så lyhörd och tillmötesgående kunde inte bli bättre. Är så nöjda.

Anitha J
Karstorp

Tillmötesgående, seriös, vänlig, professionell, lyhörd. Vi är så nöjda. *****

Natalie I
Östermalm

Jenny har varit en närvarande mäklare med en bred erfarenhet. Engagerad och hjälpsam vid försäljning och köp.

Erik U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik

Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Hela säljprocessen har känts trygg och smidig.

Åsa C

Birgitta har ett mycket bra och proffsigt bemötande och visade oss bostäder på mycket kort varsel. Eftersom vi är nya på bostadsmarknaden kändes det tryggt med vägledning från en sådan kunnig

William S
Skrev om Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik

Bästa mäklaren jag anlitat. Moa är verkligen mer än vad man förväntar sig från än mäklare.

Dane A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Kronståhl Pil en del av Fastighetsbyrån Västervik

Jätteduktig mäklare ! Smidig, snabb, trevlig & alltid tillgänglig. Toppen betyg !

Joakim A

Moa uppfyllde alla mina förväntningar och levererade en perfekt service med svar på alla frågor. Ett fullblodsproffs

Björn S
Johannesdal.

Bra och tryggt omhändertagande.

Eva K
Piperskärr

Robin är trevlig, tillmötesgående och väldigt lyhörd. Han inger förtroende och är verkligen en mäklare vi vill rekommendera.

Mattias P
Gamleby

Jag är mycket nöjd med Robins insats. Affären gick smidigt och snabbt. Kommunikationen funkade bra och Robin var alltid snabb på att svara. Det mesta löste sig bra.

Maria R
Hallingeberg

Vi har blivit bemötta väldigt bra av Robin. Robin uppfyllde våra förväntningar Försäljningen drog i tid ca 1,5 år därför har man fått en bra kontakt med mäklaren. Tillslut gick vår försäljning väldig snabbt o smidigt. Det var en härlig känsla.

Robin J
Hallingeberg

Bra! Robin bemötte oss proffsigt och lugnt vilket vi uppskattade.

Ingemar J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik
Johannesdal.

Kunnig, trevlig och saklig. Inte den pådrivande "säljartypen" utan respekterade att jag som köpare behövde göra olika överväganden fram till beslut om köp.

Kurt B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
Johannesdal.

Mycket trevlig och kunnig. Lätt att kommunicera med. Svarade och utredde alla frågor återkomm allti6

Kim Jennifer B
Johannesdal.

Vänlig, kunnig serviceminded! Lyssnar in behov utan att smöra- jättebra!

Kristina B
Johannesdal.

Jag hade inga speciella förväntningar förutom att jag hoppades att det skulle kännas som att det gick att lita på mäklaren. Det kändes så i det här fallet. Moa var vänlig, gav god information och kändes uppriktig och ärlig,. Det var en bra upplevelse.

Annika B
Johannesdal.

Alltid trevligt bemötande. Kontinuerlig kontakt med oss säljare. Återkommer alltid med svar på eventuella frågor vi har. Toppenmäklare!!

Natasha S
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arkmo en del av Fastighetsbyrån Västervik
Ankarsrum

Äntligen en mäklare som underlättade vårt köp: Vi hade tittat på andra hus på andra ställen, men mäklarna svarar knappt. Hon ställde upp på en helg, hjälpte oss med allt runt köpet: Rekommenderar henne starkt!

Lise-Lott L
Gamla Norr

Jag tycker attjag blev trevligt och professionellt bemött. Jag fick en bedömning av vad jag kunde förvänta mig med försäljniing av min bostad som visade sig vara helt realistiskt.

Bengt Allan F
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arkmo en del av Fastighetsbyrån Västervik
Ankarsrum

Jenny är mycket glad och posetiv. Går in för sitt jobb till 100 %,och gör det mycket bra. Vi är mycket nöjda med Jenny. Tack för gott samarbete.

Simone A
Östermalm

Mycket trevlig och hjälpsam. Tydlig kommunikation och bra återkoppling.

Lars E
Sålde en tomt med hjälp av
Piperskärr

Jag blev mycket väl bemött av marcus.jag trodde att det skulle ta längre tid att sälja i dessa tider men Marcus ordnade det.. Jag fick stort förtroende för Marcus bra med information om hela försäljningen.Rekomenderar gärna Marcus som mäklare

Hamzat T
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Trevlig och duktig på det han gör!

Tord V
Fågelbäret

Proffsigt och trevlig och höll underrättad om.vad hur turerna gick

Inga-Lill O
Sålde sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
Brevik

Allt fungerade perfekt. Birgitta informerade hela tiden kring processen. Professionell.

Patric M
Köpte sitt hus med hjälp av Birgitta Söderström Passchier en del av Fastighetsbyrån Västervik
Norra Brevik

Birgitta har varit väldigt trevlig engagerad. Kunnig och hjälpsam.

Kajsa B

Mycket bra bemötande. gav oss bra information. Vänlig, hjälpsam. Mycket nöjd ☺️

Eva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
Gamla Öster

Korrekt, vänlig, lättsam och det viktigaste hade koll på affären med tillhörande frågeställningar.

Susanne L
Norra Brevik

Birgitta Söderström Passchier är trevlig, ödmjuk och service minded. Alltid snabb på att svara och lätt att kommunicera med. Vi känner oss väldigt nöjda och tacksamma för den hjälp vi har fått.

Raina Lisbeth B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Andersson en del av Fastighetsbyrån Västervik
Gamla Öster

Jag är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. Louise höll mig uppdaterad under hela processen och försäljningen gick snabbt.

Peter H
Kvännaren

Mycket trevlig , kunnig och förtroende givande mäklare.

Jörgen S
Odensvi

Mycket bra bemötandet och trevlig Gjorde ett riktigt bra jobb Alltid anträffbar

Åsa Vilma Margareta L
Sålde sitt hus med hjälp av
Björnsholm

Bra mäklare med god kunskap Lungn person

Christine G
Odensvi

Trevlig och tillmötesgående. Kunnig.

Simon Victor Emil L
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arkmo en del av Fastighetsbyrån Västervik
Överum

Jenny gav ett glatt och entusiastiskt intryck samtidigt som hon var professionell och trygg i sitt bemötande mot mig som förstagångssäljare. Jenny är en mäklare som sprider uppåtenergi utan hets och stress. Jag hade aldrig vågat förvänta mig en sådan försäljning som det mynnade ut i och jag skulle inte tveka att välja Jenny som mäklare en andra gång. Det gick lätt och smidigt att sälja med Jenny, det var mest bara att luta sig tillbaka och åka med mot ett strålande resultat!

Malin G
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
Hjorted

Tobias är världens bästa mäklare. Kunnig, trovärdig och proffesionell.

Marika H
Gamleby

Robins bemötande vad väldigt proffesionellt och vi kände oss väldigt trygga och han tog sig tid för oss. Robin gav oss en bra känsla och han levde upp till våra förväntningar.

Patrik E
Sålde sitt hus med hjälp av Tobias Ankréus en del av Fastighetsbyrån Västervik
Fågelbäret

Trevlig prick! Kunnig! Informerade löpande vad som hände! Han gjorde vad han kunde i dessa tider, svår marknad just nu. Men hittade en bra köpare.

Maria L
Fågelbäret

Blev superbra bemött och guidad hela vägen från att titta till skrivning av kontrakt och köp. Tobias uppfyllde alla förväntningar och har varit fantastiskt tålmodig med alla mina frågor.😄

Matilda H
Johannesdal.

Marcus har jättebra bemötande, han är väldigt kommunikativ och förklarar hur saker går till. Marcus är alltid tillgänglig och lätt att få tag på, även på helger vilket är ett stort plus!

Arne S
Fågelbäret

Mycket bra bemötande från mäklaren. Ställde upp och svarade/sms i telefon även på kvällstid.

Alexander M
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Strömsten en del av Fastighetsbyrån Västervik

Tilgjengelig, god dialog og informasjonflyt. Veldig behjelpelig i prosessen

Åsa S
Fågelbäret

Bra bemötande och förklarade allt bra

Märta E
Brevik

Hjälpsam, kunnig och, lösningsorienterad

Erik P
Fimmelstången

Bra och engagerad trotts en trög marknad