Åsa Brihs

Åsa Brihs

Åsa Brihs är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Åsa Brihs har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Åsa Brihs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.9. Åsa Brihs har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

161 omdömen om Åsa Brihs

Sedan starten hos Reco 2020
Louise O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

En av de smidigaste bostadsaffärerna vi gjort. Åsa är professionell och kunnig, har ett trevligt, lugnt och avslappnad sätt och är väldigt mån om att göra ett riktigt bra jobb, så att båda parter är nöjda!.

Sara G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande som gjorde hela försäljningsprocessen till en positiv upplevelse. Jag kan varmt rekommendera Åsa Brihs och Fastighetsbyrån till vem som helst. Är supernöjd och tacksam för all hjälp, tillgänglighet, flexibilitet och stöd från Åsa. Bästa mäklaren som jag har haft att göra med!

Bettina P
Linné

Mycket trevligt bemötande av mäklaren . Lyhörd och intresserad duktig på att informera under säljprocessen.. Vi är väldigt nöjda med mäklare Åsa Brihs och kan rekommendera henne.

Marcus E
Linné

Tillgänglig, tillmötesgående och allmänt trevlig. Rekommenderas!

Lennart S
Sålde sitt hus med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Toppen! Mycket engagerad och kunnig. Kommer att gå långt.

KRISTINA S
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Brihs en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Engagerad och jättetrevlig. Återkommer direkt och håller tät kontakt genom hela processen. Använder gärna Åsa igen😊

Johanna O
Majorna

Åsa gav ett trevligt bemötande, svarade snabbt på frågor om bostaden och var tillgänglig för oss så att vi kände oss trygga med köpet av vår bostad.

Samuel G
Majorna

Jag och min sambo fick grym och snabb hjälp av Åsa när vi köpte vår första lägenhet. Vi hörde av oss på onsdagen innan söndagens visning, vi fick en privat visning av lägenheten dagen efter och Åsa ordnade att vi kunde skriva kontrakt redan dagen efter. Super snabbt och smidigt satte hon ihop kontakten med säljaren och kontraktskrivningen

Anders H

Åsa hjälpte oss med att sälja min pappas lägenhet i Majorna i en utmanande tid Åsa visade stor kunskap om området och marknadsläget Ledord om Åsa: engagemang lyhördhet kunskap och driv Mina största rekommendationer

Åsa B gillar detta
Adam H
Majorna

Mäklaren är verkligen toppklass och förtjänar en full pott på fem stjärnor! Hela affären rullade på superlätt, och hon fick mig verkligen att känna mig trygg och avslappnad genom hela processen. Hennes proffsiga och avslappnade attityd gjorde allt så mycket enklare. En mäklare som verkligen vet hur man gör affärer på bästa sätt!