Oscar Sjöberg

Oscar Sjöberg

Oscar Sjöberg är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Oscar Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Oscar Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Sjöberg har haft 17 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 8 Läs vad Oscar Sjöberg

• 2020-11-06
    Sålt lhgt i majorna på blåsutgatan. Trevlig, intresserad, drivande. Levde upp till våra förväntningar. Rekommenderas varmt. 🤗👍
    Anita L
    • 64.2 m²
    • Majorna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Sjöberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
  • 2020-10-26
    Sålt lägenheten på 9 dagar frånnförsta kontakten med Oskar. Det tycker jag är mycket proffsigt, då vi ville slippa styling o fotografering. Bara få till en snabb affär. Förväntningarna överträffades.
    Thomas L
    • 65.0 m²
  • 2020-09-29
    Vi köpte en 3-rumslägenhet på Masthugget i Göteborg. Oscar skötte allt smidigt och professionellt och vi fick tillträde enl. önskemål. Vi kan verkligen rekommendera Oscar.
    Risto P
    • 3:a
    • 60.0 m²
    • Linné
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Sjöberg en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
  • 2020-09-26
    Oscar är en fantastisk mäklare. Han är engagerad, svarade alltid snabbt och tydligt och var en mäklare som fick mig att känna mig trygg med min försäljning. Rekommenderar honom varmt och jag kommer anlita honom för framtida köp och försäljningar. Fjärde Långgatan 17
    Carina W
    • 3:a
    • 60.0 m²
  • 2020-09-25
    Oscar Sjöberg har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet och har varit otroligt professionell och alltid tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Rekommenderas varmt.
    David B
    • 4:a
    • 87.5 m²
  • 2020-06-27
    Vi har köpt en lägenhet. Vi är väldigt nöjda med Oscar. Innan köpet var han lyhörd och engagerad och under köpet har han varit informativ och tillmötesgående. Vi är förstagångsköpare och önskade personlig kontakt som ingav trygghet och som kändes ärlig, samtliga delar levde Oscar upp till!
    Hanna J
    • 67.5 m²
    • Masthugget
  • 2020-06-25
    Köpt en lägenhet. Har blivit mycket respektfullt bemött. Har levt upp till de förväntningar som jag hade. Kände inte att jag blev lurad. Tog god tid på sig att förklara.
    Gun K
    • 69.0 m²
    • Majorna
  • 2020-05-28
    Hej, Oscar har hjälpt mig att sälja min 2a i Masthugget, han var väldigt engagerad och pålitlig. Jag rekomenderar honom varmt!
    Anna J
    Anna J
    • 67.5 m²
    • Masthugget

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte