Sam Emami
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 126 Läs vad Sam Emami

• Catharina Q sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-07-02

Majorna
    Sålt lägenhet. Mycket trevligt bemötande. Försäljningen gick snabbt och över förväntan. En proffsig och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar. Han är en av de bästa! Läs mer
  • Irem A sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-06-25

Linné
    Vi har sålt vår lägenhet med Sam mitten på coronatider. Sam var väldigt engagerad, kompetent och flexibel. Han var också väldigt duktig på att hålla kontakt med oss om läget innan och efter visningarna. Det var tack vore hans insatser och hårt arbete fick vi lägenheten såld på det priset vi ville ha! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-06-21

Majorna
    Tusen tack för hjälpen Sam!
    Lyckades få iväg pärlan fast det är tuffa tider, här har ni en mäklare som gör de lilla extra för sina kunder. Läs mer
  • Mia A sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-06-17

Majorna
    Sam har gjort ett alldeles utmärkt jobb och kan inte ha haft ett bättre bemötande i både information under försäljning samt tips och råd under vägen. Läs mer
  • Emelie G sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-06-09

Majorna
    Sålt en bostadsrätt i Majorna, Göteborg. Sam har varit så engagerad och hjälpsam med allt trots att jag varit en ganska omständig kund som önskade ett lite speciellt upplägg. Jag uppskattar att han var transparent och ärlig och kände att jag verkligen kunde lite på honom. Läs mer
  • Håkan S sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-06-06

4:a
    Linné
    Sam mäklade vår bostadsrätt lägeneht i Linnéstaden. Han var mycket grundlig och professionell i framtagning av underlag om marknaden och värderingar.
    Han svarade upp till mina förväntningar på alla sätt och jag kan bara rekommendera honom till nästa mäklaruppdrag. Läs mer
  • Moa J
    Moa J sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-06-01

Linné
    Supernöjd! Sam är genuin, tillgänglig och professionell och fick min lägenhet såld enligt förväntan. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Patrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-04-23

Masthugget
    Jag kan inte nog beskriva hur nöjda jag och min sambo har varit med Sams insats.
    En charmig och rolig kompis för det mesta men också mycket seriös och kompetent när det behövs.

Trots de svåra läget i Corona-tiderna så lyckades Sam knyta ihop säcken på ett bra sätt i våran försäljning.

Anlita Sam och ni vet att ni kommer få en mäklare som älskar sitt jobb och lägger ner sin själ för att ni skall bli så nöjda med eran försäljning som det bara går.

Jag ger honom naturligtvis mina absoluta varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Luisa I köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-04-20

Haga
    - köpt hyresrätt (3 rum i Haga)
    - mäklaren var trevligt, men ibland inte sa bra informerad (kunde inte säger hur ventilation i byggnad funkar, visste inte att man maste anmälla internet innan man flytter i etc.) Läs mer
  • Robert T sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-04-14

Majorna
    Sam agerar professionellt, lyhört och snabbt som mäklare. Jag skulle gärna ha Sam igen som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami