Sam Emami
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 113 Läs vad Sam Emami

• Jasmin K sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-27

Majorna
    Vi är otroligt nöjda med Sam och försäljningen av vår fina 2:a i Västra Centrum/Majorna. Han var inlyssnande, påläst och vi kände oss trygga med honom hela vägen in i mål. En rekordförsäljning som vi har Sam att tacka för! Läs mer
  • Björn A sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-25

Linné
    Sam hjälpte mig att sälja min fina citytrea. Han är väldigt lätt att få kontakt med och utstrålar massor med bra energi. Jag fick känslan att Sam verkligen brydde sig om just den här försäljningen trots att jag vet att han såklart är involverad i ett antal liknande parallellt.
    Mycket förtroendeingivande och ambitiös! Läs mer
  • Jonathan O köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-23

Linné
    Sam är professionell och trevlig! Lägenhetsköpet kändes tryggt och smidigt. Läs mer
  • Marcus S sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-23

Linné
    Min erfarenhet av Sam och fastighetsbyrån var mkt tillfredsställande. Proffsigt och vänligt bemötande.
    Mvh Marcus Skogsberg Läs mer
  • Christoffer L sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-03-02

Linné
    Vi fick hjälp att sälja våran 2:a på andra långgatan. professionell och trevlig Mäklare! rekommenderar starkt att ta hjälp av Sam. Läs mer
  • Tobias M köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-02-25

Linné
    Jag har köpt en etta i Göteborg. Jag var på jakt under hela hösten efter lägenhet. Efter en av många visningar så hade jag kontakt med mäklaren. Lägenheten som jag var på visning på kändes inte 100 så jag hörde mig för ifall de hade några andra lägenheter på gång för försäljning. Då diskuterade hon med en kollega. En kollega som sedan ringde mig och hade en förhandsvisning redan dagen efter. Sam (mäklaren) var väldigt trevlig och jag kände förtroende för honom direkt då han uppfattades trovärdig och tillförlitlig, även om hans intresse förstås är att sälja för ett bra pris. Vi gjorde en snabb affär men den kändes proffsig och allt gick smidigt. Jag var väldigt nöjd med hela förloppet från första mötet tills det att nycklarna lämnats över. Jag kommer definitivt höra av mig till Sam vid en kommande lägenhetsaffär.

/Tobias Läs mer
  • Funda V
    Funda V sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Haga
    Med ett genuint engagemang och en stor passion för sitt yrke kan jag varmt rekommendera mäklaren Sam Emami som sålde min lägenhet till ett rekordpris i området där jag bor. Läs mer
  • Anna K köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Masthugget
    Lättillgänglig, trevlig och smidig mäklare. Köpte bostad via honom. Läs mer
  • MIKAEL F
    MIKAEL F skrev om Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-02-05

Sam hjälpte oss att sälja vår 5-rummare i centrala Göteborg på ett föredömligt sätt. Vi fick Sams namn på rekommendation, men fick också snabbt ett eget positivt intryck och förtroende. Sam guidade oss igenom hela processen, var tydlig i kommunikation och mogen i det affärsmässiga - att söka och hitta en god match och win-win! Och det gick snabbt och enkelt också, vi är supernöjda! Läs mer
  • OSKAR G
    OSKAR G sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2020-01-29

Majorna
    Sam gjorde ett toppenjobb. Han var trevlig, informativ och professionell både mot oss som säljare och mot köparen. Han är lättsam att arbeta med men seriös och duktig på sitt jobb. Super, båda tummarna upp och en varm rekommendation! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami