Sam Emami
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 74 Läs vad Sam Emami

• Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-20

1:a, 37 kvm, Majorna.

Snabb och problemfri affär. Pragmatisk.

Helnöjd :) Läs mer
  • Samir F sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-15

Linné
    Vi var tidigt ute i säljprocessen och tog god tid på oss att träffa flera mäklare och firmor före vi bestämde oss för vem vi ville jobba med. Från starten och genom hela processen har Sam varit lyhörd och alltid positiv och lösningsorienterad. När det väl var skarpt läge tog det två dagar från det att annonsen kom ut till det att vi var överens om ett pris med köparna, tack vare Sams kontaktnät.

Sam är väldigt kompetent och har stor kunskap om området (Linné) och föreningen, men det som står ut är hans driv och personlighet. Han är lätt att tycka om och han är transparent, vilket jag tror uppskattas av både köpare och säljare. Han är helt enkelt en jävligt bra mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Phoenix Chu J köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-09

Majorna
    Vi fick mycket varm och hjärtlig bemötte. Jag kan rekommendera mina vänner om honom. Läs mer
  • Patrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-05-07

Majorna
    Köpt en etta. Sam gör ett trovärdigt och ärligt intryck. Trevlig, glad och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Joakim S köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-04-29

Masthugget
    Köpte en bostadsrätt i Göteborg. Fick ett väldigt positivt intryck av Sam och kände mig lugn genom hela köpprocessen. Läs mer
  • Hans E sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-04-25

Bostadsrätt Masthugget 1.a
    Bra och intensivt bemötande optimistisk!!
    Förväntningarna uppfyllda

Kan rekommenderas! Läs mer
  • Abdisalam A
    Abdisalam A köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-04-23

Linné
    Väldigt lätt att prata med. Ser verkligen till att göra det extra samt lite till. Alltid tillgänglig och snabb på att svara och åtgärda alla frågeställningar. Rekommenderas starkt ä! Läs mer
  • Lars R sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-04-09

Majorna
    Fantastiskt trevlig och professionell mäklare. Hjälpte mig först för några år sedan med en värdering av min lägenhet. Och när jag nylien tog kontakt för att eventuellt sälja och även köpa lägenhet gick det snabbt. Hur trevlig och effektiv som helst. Läs mer
  • Göta D
    Göta D sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-04-09

Majorna
    Sam sålde min lägenhet till ett pris som var över mina förväntningar. Genom sitt stora kundregister kunde han snabbt matcha min lägenhet med en kunds önskemål. Genom sitt enormt trevliga sätt, kunskap och lyhördhet tar hand om både säljare och kund på ett optimalt sätt Läs mer
  • Martin H
    Martin H köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2019-03-28

Jag tyckte att Sam var duktig Läs mer