Sam Emami
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 58 kunder tycker om Sam Emami

• 2018-12-10

Sam är en fantastisk mäklare och person. Professionell och hjälpsam. Det var en trygghet med honom som mäklare vid min senaste försäljning.Och en glädje, eftersom han är så positiv utöver sin kunnighet. Jag vill verkligen rekommendera honom.
    Margareta R Läs mer
  • Anette H sålde sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-12-05

Vid tidigare köp genom Fastighetsbyrån var min reaktion att ge byrån en ny chans!
    Sam har på alla sätt och vis bemött mina förväntningar genom försäljningen av vår 4:a på Nordostpassagen i Linnéstaden.
    Med handfast handslag kan jag varmt rekommendera Sam Emami som mäklare till andra som går i köp eller försäljningstankar. Fortsätt med din goa personlighet så kommer ni få många nöjda köpare och säljare💕 Läs mer
  • Bengt J sålde sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-11-16

Köpt en tvåa och sålt en trea på 10 dgr.
    Kanonbra mäklare, lyhörd och snabb. Många mäklare ”gömmer sig” bakom stylade objekt. Vi stylade inte, avskyr där man stylar upp. Samma tråkiga billiga möbler på varenda visning!!!!!
    Är ju lägenheten och inte möbler man köper.
    Sam var som helhet helt perfekt som mäklare.
    Har även rekommenderat honom till grannen. Läs mer
  • Adam B sålde sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-10-29

En riktig stjärna! Sålde vår lägenhet i Majorna på ett utomordentligt bra sätt. Grym kommunikation, bra information och även köparna var supernöjda när vi träffades. Sam är en grym mäklare! Läs mer
  • Pablo S sålde sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-13

Både sålt och köpt av Sam. Världsklass rakt igenom Läs mer
  • Rim L köpte sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-13

Jag fick ett bra, proffesionellt och tryggt intryck av Sam. Jag letade lägenhet under en längre tid och kom i kontakt med Sam under en tidigare visning. Sam bibehöll kontant och frågade mig emellanåt hur det gick och erbjöd förhandsvisning på lägenheter han trodde kunde passa mig. Vilket uppskattas mycket. Sam gör verkligen det lilla extra för sina kunder. Läs mer
  • Anne H köpte sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-12

Köpt en lägenhet i Majorna. Bra bemötande, kanon mäklarassistent. Läs mer
  • Katalin K
    Katalin K köpte sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-11

Jag köpte en bostadsrättslägenhet med hjälp av Sam. Han var jätte trevlig hela tiden. Processen tog lång tid eftersom säljare hade svårt att bestämma sig, och Sam hanterade det riktigt bra psykologiskt åt båda håll. Läs mer
  • Jonna S sålde sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-11

Sam är en jätteduktig mäklare som är otroligt driven och målinriktad. Vi kommer definitivt att anlita Sam som mäklare igen. Läs mer
  • Jonas D sålde sin bostad med hjälp av Sam Emami en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

2018-09-07

Rak, tydlig och kunnig. Förtroendeingivande och transparent från start. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sam Emami