Sebastian Arnell

Sebastian Arnell

Sebastian Arnell är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sebastian Arnell har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Sebastian Arnell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 198 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Arnell har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

198 omdömen om Sebastian Arnell

Sedan starten hos Reco 2015
Karin J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Wow! Tänk om alla mäklare var så trevliga och så proffsiga! Vänlig, lugn och fick hela affären att kännas personlig. Att det var jag som skulle känna mig nöjd och bekväm. Han är välkommen på inflyttningsfest!

Ivar K
Majorna - Masthugget

Mycket professionell och flexibel mäklare som arbetar för att alla parter ska vara nöjda.

Emil H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Arnell en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Alltid professionell och trevlig! Påläst om föreningen och kan området 10/10.

Thomas Z
Masthugget

Sebastian är väldigt metodisk, strategisk och har ett väldigt naturligt bemötande. Han är väldigt responsiv och aktiv i att hitta spekulanter och kan sin marknad. Vi kan varmt rekommendera honom.

Agneta T
Linné

Sebastian är mkt trevlig och inkännande. Lätt att prata med och mkt snabb med att informera och svara på Mail och samtal .Mkt hjälpsam. Han levde mer än väl upp till mina förväntningar och var lätt att samarbeta med. Låter honom gärna sälja fler lägenheter för mig men äger tyvärr ingen.

Sara M
Linné

Otroligt engagerad, kunnig och har ett så fantastiskt bemötande både mot säljare och köpare!

Antonia T
Linné

Vi är väldigt nöjda med Sebastians insats under försäljningen av vår lägenhet. Han känner väl till området och även vår bostadsrättsförening. Från början till slut under hela säljprocessen har han varit metodisk, hjälpsam och fått oss som säljare att känna oss trygga. Vi kan varmt rekommendera Sebastian vid en bostadsaffär. Tack Sebastian!

Barbro N
Masthugget

Personlig, proffsig, pålitlig.

Anna F

Erfaren, professionell , känner till området bra. Har fått flera tips. /Anna

Eva M
Linné

Engagerad, varm och personlig men samtidigt väldigt professionell och duktig på sitt jobb. Tänker själv, kommer med tips och trix, gör det lilla extra så att man känner sig trygg i dessa stora affärer.