Torbjörn Eriksson

Torbjörn Eriksson

Torbjörn Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Torbjörn Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Torbjörn Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Torbjörn Eriksson har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag fokuserar alltid på Fastighetsbyråns tre kärnvärden: engagemang, trygghet och affärsmässighet. När du väljer mig som mäklare kommer du att få uppleva dessa kärnvärden genom hela bostadsaffären, både som köpare och säljare.

Som person är jag även målmedveten och positiv, vilket skapar de bästa förutsättningarna för att nå vårt uppsatta mål tillsammans. Jag vill att varje kund ska antingen rekommenderar mig till sina nära och kära eller återkomma. Det är mitt mål!

84 omdömen om Torbjörn Eriksson

Sedan starten hos Reco 2015
Karl F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Majorna

Överlåtelsen är ju inte slutförd men hittills är jag mycket nöjd.

Lars Erik Gustav L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Majorna

Torbjörn Eriksson var mycket engagerad och hjälpsam, han gav oss en realistisk bild av av vad vi kunde förvänta oss på dagens marknad. Vi fick regelbundna uppdateringar om vad som hände angående intresse och liknande på annonsen. Torbjörn lyckades sälja på en ganska svår marknad. Vi är nöjda.

Kate H
Majorna

Bra och personlig känsla. god kännedom om marknaden.

Bhargavi C
Majorna

He treated as very nicely and answered all our questions in a proper manner.

Hanna M

Vi var väldigt nöjda! Härligt med en mäklare som finns där om man har frågor men inte är för på!

Martin ‬
Linné

Torbjörn levererade fullt ut det jag förväntar mig av en professionell mäklare. "En av mäklarens viktigaste skyldigheter är att tillvarata både köparens och säljarens intressen. Man brukar säga att mäklaren är en opartisk mellanman." https://sv.wikipedia.org/wiki/Fastighetsmäklare Martin Gårdmark

Michael G
Haga

Trevlig och enkel att göra affärer med.. bra koll på lägenheten

Sebastian A
Majorna

Trevlig, professionellt och smidigt bemötande.

Hanna Linnea B
Linné

Tillgänglig, trevlig, ambitiös, trygg. Bästa mäklaren jag varit i kontakt med!

Jonas J

Torbjörn tar sig alltid tid när han blir uppringd och sätter sig in i kundens önskemål eller problem. Han bemöter sina kunder på ett väldigt artig och trevlig sätt. Han återkommer alltid med svar inom den tid som han utlovat. Skulle det ta lite längre tid så meddelar han kunden om detta. Har alltid fått återkoppling till det som vi har diskuterat och dryftat. Jag har tecknat mig för en lägenhet i Takgöken i Majorna, Göteborg. Ett förhandsavtal är signerat av både köparen och säljaren sedan ett drygt år tillbaka. Det har...

Svar från Torbjörn Eriksson

Tack Jonas för de fina orden och jag lovar att försöka lösa allt på bästa sätt. Trevliga kunder som du är oxå en ynnest att jobba med.