Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Uma parte de Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTenYears
Ligue 031-383 90 00 Compartilhar

About company

Fastighetsbyrån har koll på Göteborgs västra centrum och Linné. Vi finns på Fjärde Långgatan 18 och har koll på hela området från Haga till Linnéstaden, Majorna, Masthugget, Klippan, Sandarna och Kungsladugård. Här finns massor av historia och storstadsliv. Vi har alla förutsättningar som krävs för att din bostadsaffär här...

859 omdömen om Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Sedan starten hos Reco 2015

Louise O
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Åsa Brihs uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

En av de smidigaste bostadsaffärerna vi gjort. Åsa är professionell och kunnig, har ett trevligt, lugnt och avslappnad sätt och är väldigt mån om att göra ett riktigt bra jobb, så att båda parter är nöjda!.

Sara G
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Åsa Brihs uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande som gjorde hela försäljningsprocessen till en positiv upplevelse. Jag kan varmt rekommendera Åsa Brihs och Fastighetsbyrån till vem som helst. Är supernöjd och tacksam för all hjälp, tillgänglighet, flexibilitet och stöd från Åsa. Bästa mäklaren som jag har haft att göra med!

Carolina M
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Anton Högemark uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Majorna

Anton var stöttande från dag ett och har på ett mycket empatiskt sätt lyssnat in mina behov. Han gav en ärlig bild av marknaden och förutsättningar för mig som säljare att ta beslut. Trots en skakig bostadsmarknad så har jag känt mig trygg med Anton hela vägen!

Karl F
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Torbjörn Eriksson uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Majorna

Överlåtelsen är ju inte slutförd men hittills är jag mycket nöjd.

Bettina P
Linné

Mycket trevligt bemötande av mäklaren . Lyhörd och intresserad duktig på att informera under säljprocessen.. Vi är väldigt nöjda med mäklare Åsa Brihs och kan rekommendera henne.

Karin J
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Sebastian Arnell uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Wow! Tänk om alla mäklare var så trevliga och så proffsiga! Vänlig, lugn och fick hela affären att kännas personlig. Att det var jag som skulle känna mig nöjd och bekväm. Han är välkommen på inflyttningsfest!

Marcus E
Linné

Tillgänglig, tillmötesgående och allmänt trevlig. Rekommenderas!

Lars Erik Gustav L
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Torbjörn Eriksson uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Majorna

Torbjörn Eriksson var mycket engagerad och hjälpsam, han gav oss en realistisk bild av av vad vi kunde förvänta oss på dagens marknad. Vi fick regelbundna uppdateringar om vad som hände angående intresse och liknande på annonsen. Torbjörn lyckades sälja på en ganska svår marknad. Vi är nöjda.

Kate H
Majorna

Bra och personlig känsla. god kännedom om marknaden.

Lennart S
Vendeu a sua casa com a ajuda de Åsa Brihs uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Toppen! Mycket engagerad och kunnig. Kommer att gå långt.

KRISTINA S
Comprou a sua casa com a ajuda de Åsa Brihs uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Engagerad och jättetrevlig. Återkommer direkt och håller tät kontakt genom hela processen. Använder gärna Åsa igen😊

Filip Ä
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Anton Högemark uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Gamla Masthugget

Mycket bra bemötande och service genom hela processen!

Martin Ä
Gamla Masthugget

Bra genomgående, mest positivt att han lät oss få tid i lägenheten direkt efter köpet och att vi inte kände oss stressade där. Svarat snabbt och proffsigt genomgåënde

Åsa J
Majorna

Anton var korrekt, snabb och kommunikativ..

Hanna Ä
Gamla Masthugget

Närvarande, alltid tillgänglig o tillmötesgående!

Erik M
Linné

Anton har under hela processen varit både lyhörd och kommunikativ, och det märktes tydligt hur Anton löpande försökte göra det lilla extra för att infria mina förväntningar. Jag hade varmt rekommenderat Anton till folk som går i säljtankar.

Ivar K
Majorna - Masthugget

Mycket professionell och flexibel mäklare som arbetar för att alla parter ska vara nöjda.

Johanna O
Majorna

Åsa gav ett trevligt bemötande, svarade snabbt på frågor om bostaden och var tillgänglig för oss så att vi kände oss trygga med köpet av vår bostad.

Axel P
Masthugget

Anton hade alltid ett trevligt och sakligt bemötande, jag var tidigare och tittade på en annan lägenhet som inte passade mig men då kunde Anton istället rekomendera denna som passade mig bättre. Jag har upplevt att många mäklare kan hitta på svar på frågor som de inte är belästa kring men Anton var den första jag mött som istället bad om att få återkomma när han hade kollat upp svaret (vilket han alltid gjorde till dagen efter). Dessutom var Anton första mäklaren jag mött som var rak och ärlig hela vägen utan att försöka...

Jonas K
Masthugget

Anton var oerhört lyhörd och positiv genom hela processen! Han är enkel att kommunicera med, rak och med fötterna på jorden! En riktig general mäklare! Helnöjd med hans insats! Stark rekomendation

Emil H
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Sebastian Arnell uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Alltid professionell och trevlig! Påläst om föreningen och kan området 10/10.

Samuel G
Majorna

Jag och min sambo fick grym och snabb hjälp av Åsa när vi köpte vår första lägenhet. Vi hörde av oss på onsdagen innan söndagens visning, vi fick en privat visning av lägenheten dagen efter och Åsa ordnade att vi kunde skriva kontrakt redan dagen efter. Super snabbt och smidigt satte hon ihop kontakten med säljaren och kontraktskrivningen

Thomas Z
Masthugget

Sebastian är väldigt metodisk, strategisk och har ett väldigt naturligt bemötande. Han är väldigt responsiv och aktiv i att hitta spekulanter och kan sin marknad. Vi kan varmt rekommendera honom.

Agneta T
Linné

Sebastian är mkt trevlig och inkännande. Lätt att prata med och mkt snabb med att informera och svara på Mail och samtal .Mkt hjälpsam. Han levde mer än väl upp till mina förväntningar och var lätt att samarbeta med. Låter honom gärna sälja fler lägenheter för mig men äger tyvärr ingen.

Sara M
Linné

Otroligt engagerad, kunnig och har ett så fantastiskt bemötande både mot säljare och köpare!

Alexander H
Escreveu sobre Anton Högemark uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Väldigt trevligt bemötande och en väldigt kunnig mäklare, kommer definitivt använda mig av Anton för framtida affärer och jag rekommenderar honom starkt!

Anton H gillar detta
Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Ida W
Majorna

Trevligt bemötande av Anton. Tillgänglig och ansträngde sig för att vi skulle få svar på våra frågor.

Isak N
Gamla Masthugget

Anton är mycket trevlig och positiv och mån om dig som kund. Jobbade hårt vid försäljningen i en marknad som var tuff och var mycket behjälplig med diverse saker som behövde fixas. En extra plus för en riktigt snabbfixad visning till en spekulant inom bara 20 min från första kontakt vilket ledde till budgivning och ett bättre försäljningspris. Kan rekommendera Anton som mäklare.

Antonia T
Linné

Vi är väldigt nöjda med Sebastians insats under försäljningen av vår lägenhet. Han känner väl till området och även vår bostadsrättsförening. Från början till slut under hela säljprocessen har han varit metodisk, hjälpsam och fått oss som säljare att känna oss trygga. Vi kan varmt rekommendera Sebastian vid en bostadsaffär. Tack Sebastian!

Barbro N

Personlig, proffsig, pålitlig.

Anders H
Escreveu sobre Åsa Brihs uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné

Åsa hjälpte oss med att sälja min pappas lägenhet i Majorna i en utmanande tid Åsa visade stor kunskap om området och marknadsläget Ledord om Åsa: engagemang lyhördhet kunskap och driv Mina största rekommendationer

Åsa B gillar detta
Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Lucas E
Comprou o seu apartamento com a ajuda de
Majorna

Trevlig och väldigt engagerad!

Alexander L
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Christina Molnar  uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Christina är lättsam och extremt lösningsfokuserad, underbar tjej helt enkelt! Vi fick väldigt bra hjälp av Christina som ställde upp och hjälpte oss mer än man kan förvänta sig av en mäklare. Stort plus i kanten där till dig Christina! Som mäklare hade hon god kännedom om den lokala marknaden. Sammanfattningsvis gav hon mig goda råd som gjorde att vi lyckades sälja snabbt trotts lite tuffare tider för tillfället.

Julia L
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de
Majorna

Enkelt, tydligt, ordning och reda! Stort tack till Philip för den guidning och stöttning jag fick som förstagångssäljare av min 1a. Skönt att jobba med en mäklare som är kunnig, driven och som man kan lita på! 5 av 5!

Adam H
Majorna

Mäklaren är verkligen toppklass och förtjänar en full pott på fem stjärnor! Hela affären rullade på superlätt, och hon fick mig verkligen att känna mig trygg och avslappnad genom hela processen. Hennes proffsiga och avslappnade attityd gjorde allt så mycket enklare. En mäklare som verkligen vet hur man gör affärer på bästa sätt!

Jonas P
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Christina Molnar  uma parte de Fastighetsbyrån Västra Centrum Linné
Linné

Gav ett proffsigt intryck genom hela processen. Svarade med kort varsel och var transparent. Mycket bra!

Johan A
Majorna

Åsa Brihs är en mäklare med oerhört driv som levererar ett förstaklassigt bemötande i bostadsaffärens samtliga faser. Genom effektiv korrespondens, god kunskap om objektet i fråga samt en fin personlighet ser hon till att både köpare och säljare går nöjda ut från en bostadsaffär.

Jonne C
Linné

Supertrevlig och personlig bemötande. Bra kommunikation, alt var toppen!

Anna F

Erfaren, professionell , känner till området bra. Har fått flera tips. /Anna

Klas E
Kungsladugård

En hyvens kille som på ett superproffsigt lättsamt sätt höll mina nerver i shack när dom behövdes lugnas med insatt info och god planering för alla eventualiteter.

Bhargavi C
Majorna

He treated as very nicely and answered all our questions in a proper manner.

Lovisa L
Kungsladugård

Anton har sedan första kontakt varit behjälplig och en trygg punkt i min bostadsaffär. Han har varit enkel att få tag i, professionell och haft ett varmt bemötande under hela processen. Anton har mina varmaste rekommendationer!

Joanna E
Linné

Blev mycket väl bemött av Christina, både under visning och genom hela köpprocessen.

Annette J
Kungsladugård

Allt var toppen. Åsa upplevdes som kompetent, saklig och inte översäljande. Det kändes som att hon representerade både säljare och köpare på ett neutralt sätt. Enda frågetecknet är att vi inte hade tillträde till att inspektera källar- och vindsförråd samt tvättstuga eftersom mäklaren inte hade nycklar dit.

Louise L
Kungsladugård

Blev bra bemött, ett professionellt men även personligt möte. Kunde ge oss svar på alla frågor, om inte så tog hon snabbt reda på det. Är jättenöjd, var allmänt trevligt och tryggt.

Eva M
Linné

Engagerad, varm och personlig men samtidigt väldigt professionell och duktig på sitt jobb. Tänker själv, kommer med tips och trix, gör det lilla extra så att man känner sig trygg i dessa stora affärer.

Samuel T
Linné

Åsa var väldigt professionel, duktig , hjälpsam och trevlig mäklare. Vi Hade stor förtroende för henne !

Anders M
Linné

Bra, trevligt samt personligt och professionellt bemötande från Åsa. Sålde i en mindre bra marknad men vi hade realistiska förväntningar från början. Försäljningen gick bra i slutändan med många intressenter under vägen. Rekommenderas.

Anna G
Linné

Åsa var hjälpsam, proffesionell, kompetent. Vi kände stort förtroende för henne. Vi är supernöjda med allt!

Yvonne P
Majorna

Supernöjd med Åsas insats. Gott bemötande, kompetent och lätt att sammarbeta med! Åsa motsvarade alla förväntningar, ett proffsigt utfört uppdrag!