Fastighetsbyrån Växjö

Fastighetsbyrån Växjö

• BadgeElevenYears
Ring 0470-225 90 Dela

Växjö är en av Sveriges mest expansiva städer! Här finner du en impnerande natur, massor av sjöar, ett populärt universitet och en hel del nybyggnationer. Om du ska göra en bostadsaffär här är det oss på Fastighetsbyrån du ska kontakta. Vi är Växjö-områdets mest framgångsrika mäklare och har koll även på Alvesta, Lessebo och...

849 omdömen om Fastighetsbyrån Växjö

Sedan starten hos Reco 2013

Bengt Sigvard A
Hov

Vänligt å bra bemötande fick ut huset snabbt på marknaden Mycket nöjd

Rickard B
Östra Lugnet

Mattias är driven, snabbfotad och en duktig kommunikatör!

Sandra R
Värends Nöbbele

Mycket nöjd! Vi fick bra stöd av mäklaren när frågor dök upp under tiden vi undersökte fastigheten. Professionellt hanterat i sin roll som medlare mellan köpare och säljare. Lätt att nå.

Jan K
Väster

Har gjort det bra trots svårt läge

Sandra J
Söder/biskopshagen

Vi är väldigt nöjda med bemötandet och all hjälp vi fick av mäklaren. Väldigt professionell!

Kajsa M
Norr/fagrabäck

Vi är nöjda med allting. Snabb återkoppling från mäklaren uppskattades mycket tex.

Melina B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Växjö

Mäklaren va grym! Trevligt bemötande. Snabb respons.

Per Sigvard S
Värends Nöbbele

Proffsigt och trevligt bemötande. Enkelt att få kontakt och återkoppling

Mhd B
Lenhovda

Jättebra så snälla och hjälpsamma

Carl S
Lessebo

Proffsigt bemötande genom hela processen!

Amanda Carolina B
Torpsbruk

Bra återkoppling. Snabb och smidig kommunikation. Trevligt helt enkelt!

Eva Anne Madelene O
Torpsbruk

Det har varit ett bra bemötande och väldigt trevlig mäklare .Har fått många snabba svar när man frågat och undrat saker. Så sammanfattningsvis så har det vatt väldigt bra.Mäklaren har också gjort ett bra jobb med att få intressenter.

Mia R
Vislanda

Kan inte säga mycket annat än att jag är supernöjd och fick en underbar kontakt.

Keo H
Centrum

Bra service. Lite Dyrare än andra bolag

Krister Per Erik N
Araby

Vi blev väldigt trevligt bemött av mäklaren. Vi är i stort sett nöjda och våra förväntningar uppfylldes. Mäklaren upplevdes stundtals ha lite mycket att göra. Stundtals svår att nå. (men han återkopplade alltid), Lite slarvig med texten i husannonsen. Men i stort sett väldigt nöjda.

Robin C

Professionell, trevlig och lösningsinriktad

Kirsten Arleth Eibye A
Öjaby

extremt trevlig upplevelse hela vägen - vi har varit trygga med transaktionen. Tack Matthias Med venlig hilsen Jimmy og Kirsten Danmark

Sofi H
Skruv

Ett personligt och trevligt bemötande av mäklaren som visade oss ett hus som vi sedan köpte. Känts bra!

Alexander M
Söder

Emil var väldigt bra från början till slut. Tog initiativ för visningar och sålde bostadsrätten snabbt trots en trögrörlig marknad. Rekommenderas starkt

Sanela M
Alvesta

Hade kontakt med mäklaren under hela processen Bra bemötande och fick svar på mina frågor Svarade direkt på mina sms när jag hade frågor Allt positivt professionell mäklare

Damir L
Väster

Vi träffade Emil (Mäklaren) när vi gick på visning av lägenheten som vi köpte och både jag och min sambo tyckte om honom så mycket att vi anställde honom för att bli av med vår lägenhet. Sättet vi blev bemötta på avgjorde allt, han lät oss titta och hade rätt taktkänsla här det var dags att lägga sig i. De flesta mäklare snackar för mycket och försöker för mycket, Emil hade den perfekta balansen. Eftersom alla sa att vår lägenhet som ligger på Icon skulle bli svår att bli av med så hade vi inte jätte stora förväntningar...

Johanna S
Teleborg

Bra bemötande och lätt att nå. Seriösa och upplevs pålitliga, bra på att svara på frågor och engagerad.

Mirela Gabriela G
Alvesta

Anna Karlsson har hjälpt mig genom hela säljprocessen genom att svara på mina frågor och funderingar med rätt kunskap i ämnet och ett professionellt bemötande. Hon har också lyssnat på mina önskningar och hur jag vill ha det. Hon har uppmuntrat och fått mig att känna mig trygg i att hon har rätt kunskaper om hur husmarknaden ser ut just nu och juridik. Är jättenöjd med hur hon har hanterat allt och är väldigt tacksam att hon har tagit sig an upptaget att sälja mitt hus.

Karl Ola N

Trevlig, proffesionellt enkelt

Louise D
Väster

Blev jättebra bemött av mäklaren. Försäljningen av lägenheten gick bra. Mäklaren var alltid hjälpsam och tillgänglig för frågor.

Louise D
Välle Broar

Bara positiva saker att säga om vår köpupplevelse. Jättebra mäklare som var påläst om objektet, alltid tillgänglig för frågor och mycket hjälpsam.

Linda S
Söder

Mycket bra och tålmodig mäklare!

Karin W
Moheda

Our experience was very good especially as we had to get answers and help without being in the area. (We live in Germany) Anna from fastighetsbyrån, the owners and the surveyor answered our questions very promptly so we were able to decide quickly once we came to see the house. A very good experience all round.

Lars L
Centrum

Tar sig tid att förstå min situation och mina behov. Tar sig att svara på alla mina frågor. Förstår vilken sorts lägenheter jag är intresserad av. Kunniga om marknaden. Kontaktar mig inte i onödan.

Bashkim R
Hov

Han är kanon bra vi är väldigt mycket nöjd med allt👍👑

Elin Amanda Cecilia G
Lammhult

Väldigt nöjd. Gick snabbt och smidigt som jag önskat.

Åsa Cecilia S
Östra Lugnet

Mycket bra bemötande, proffsiga, trevliga!

Keo H
Teleborg

Snabbt hjälpsam med alla papper mm som behövdes

Inoca N
Hov

Mäklaren Jonas Magnusson var väldigt professionell och tillmötesgående. Han såg till att allt i husköpet gick snabbt och smidigt och har varit tillgänglig för de frågor och funderingar vi har haft. Har uppfyllt alla våra förväntningar som vi haft inför ett husköp. Mvh Inoca Alserin

Mane M
Telestadshöjden

Divine and phenomenal experience with Mr. Agent Emil Petersson. He tries to keep everyone happy and safe. If we ever need a real estate agent, we'll definitely know who to call.

Sonja Irene A
Norrhult/klavreström

Jag tycker att allt har fungerat bra och jag är nöjd med det mesta. Jag har inte så stor erfarenhet av mäklare men jag tycker det har fungerat.

Linda F
Norrhult/klavreström

Gustav har varit super hjälpsam o trev. Tack vare honom har vi fått vårat drömhus

Bo B
Norrhult/klavreström

Lovade mycket, höll tunt....hade förväntningar på engagemang och lite gåpåanda men det blev tjat, suck och illvilja....säger dock mer om uselt bolag än mäklare...kanske är det en anställningsförmån....att vara dålig på personkemi, bristande kompetens och inkorrekthet

Harriet Monica B
Norrhult/klavreström

Bra bemött av mäklaren. Ville naturligtvis inte gå ner i pris men efter en deal kom vi till resultat. Trevlig ung mäklare som gärna ställde upp på frågor och lyssnade på mig som säljare.

Sven J
Söder

Ärlig, öppen och rak diskussion präglad av enkelhet. Bra hjälp med alla frågor. Tim's känsla för hur och när vi skulle agera på inkommet bud var mycket bra, likaså hur vi kunde agera på begärt pris på bostaden jag köpte gjorde att min tänkta diff mellan sålt och köpt blev på tänkt nivå. Totalintrycket är mycket bra.

Jonas J
Torpsbruk

Jag tycker min mäklare har varit helt felfri sedan vårat första möte! Snabb trevlig och lyssnar och svarar på mina frågor som uppstått längst vägen! Förväntningar från mötet va att få en värdering och en försäljning vilket vi lyckades med snabbt smidigt och enkelt! Toppen betyg från min sida💪

Cecilia L
Rottne

Tim var tillgänglig och snabb i våra dialoger. Han upplevs enkel som person och skapade snabbt tillit och förtroende hos oss.

Isabel G
Bredvik

Tim är väldigt hjälpsam, kunnig, flexibel och inlyssnande. Vi är nöjda!

Johan Victor Emanuel U
Växjö Landsort

Mycket kompetenta, trevliga och snabba i kommunikationen!

Inger Birgitta Charlotte A
Åby

Är helt nöjd med hur mäklaren skött försäljningen av vår fastighet.

Sven Erik Roland K
Åby

Vi tycker att mäklaren har gjort ett utmärkt arbete med att sälja vår fastighet.

Louise G
Välle Broar

Jag blev väl bemött. Mäklaren var proffsig, tillmötesgående och gav snabb återkoppling. Vi tog lite tid på oss som kunder för att tänka igen köpet innan vi slog till, och vi kände att mäklaren gav oss det utrymme vi behövde :) Sammanfattningsvis ett riktigt bra bemötande som resulterade i nöjda kunder :)

Helene W
Kosta

Mäklaren har varit lyhörd, noggrann och informativ

Shehrije S
Hov

Tillmötesgående, snabba svar och återkoppling. Varje möte och samtal varit trevlig.

Donald S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Växjö

Det var ett mycket proffsigt bemötande av mäklaren. Vi hade inte så jättestora förväntningar p.g.a. den rådande bostadsmarknaden. Trots det så blev det ganska bra. Mäklaren svarade och hjälpte till om de frågor vi hade och informerade kontinuerligt om läget. Mäklaren som person var mycket jordnära, saklig och mycket trevlig att samarbeta. Önskar honom fortsatt lycka i yrkeslivet.