en del av Fastighetsbyrån Vimmerby

4.6 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Magnus Boberg

• Viktor G
    Viktor G skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    En påläst och engagerad mäklare.
  • Emil L
    Emil L skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Hjälpsam, tydlig, informativ och mycket trevlig säljare som gav mig mycket trygghet i mitt husköp.
  • Vilda K
    Vilda K skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Hej, vi tyckte att mäklaren var dåligt insatt. Vi var visserligen heta på gröten och fick en visning innan huset lades ut. (Detta uppskattade vi enormt). Dock hade det känts bra om han hade varit ordentligt insatt inför avtalat möte. Inför avtalad besiktning smsade (!) han samma morgon och bad oss komma förbi kontoret i Vimmerby och hämta nycklarna till huset för att han inte hann. en omväg på 6 mil för oss. Vi vet inte om det är kotym att mäklare ber spekulanter hämta nycklar och inte komma i tid till besiktningar. Personligen föreställer vi oss att det är det som säljaren betalar för. Det kändes med andra ord oprofessionellt. Får man förhinder ringer man i god tid. Sedan stannade han inte hela besiktningen. Detta upplevdes också underligt.
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Magnus har visat mycket goda kunskaper som mäklare och alltid visat ett trevligt bemötande.
    Alla de frågor och funderingar som uppstår vid en husförsäljning har besvarats på ett bra sätt och alltid vid överenskommen tidpunkt oavsett fritid eller arbetstid.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Trevlig och kunnig. Kunde ta ett skämt och spela med men samtidigt hålla det på en seriös och professionella nivå.
  • Saad H
    Saad H skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Magnus Boberg han är bra mäklare han är klok och tyckerom rättvisa jag tror om honom han kan bli stor tjänsteman på framtid .
  • Inga-lill D
    Inga-lill D skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Magnus Boberg hjälpte mig med mitt livs största affär , att sälja mitt hus. Det var en stor händelse och anspänning för mig och naturligtvis oerhört viktigt att anlita en mäklare, som jag kände förtroende för. Det blev Fastighetsbyrån i Vimmerby, som jag tog kontakt med. Mäklare Magnus Boberg var från första dagen en person som gjorde intryck av pålitlighet och engagemang. Han var så hjälpsam, vänlig,korrekt,pedagogisk,empatisk och och socialt begåvad. Jag blev verkligen nöjd med försäljningen av huset och att jag hade valt en så bra mäklare !
  • Hanne V
    Hanne V skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Mycket bra bemötande på alla sätt!
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Vid första tillfället jag möte Magnus var han lite "mycke", jag gillade inte hans framtoning.... Men vi hann och se flera hus med Magnus, då jag tycker att han gav ett mer och mer tryggare och personligt bemötande. Men när vi väl bestämt oss för vilket hus, och under budgivning och genomgång av alla handlingar har jag verkligen gillat Magnus tydlighet.
  • Joachim S
    Joachim S skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Perfekt på alla sätt! Saklig och bra visning, förtroendeingivande och kunnig. Bra information under hela processen, från visning till köpekontrakt.
  • Anton H
    Anton H skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Vi kan verkligen rekommendera Magnus Boberg som mäklare. Proffsig och tålmodig. Han tar sitt mäklarjobb på allvar och är lyhörd till oss som kunder. Positiv och engagerad utan att vara påstridig.
  • Adam C
    Adam C skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    Bra service och trevlig mäklare! Mycket nöjd!
  • Shifa M
    Shifa M skrev om Magnus Boberg en del av Fastighetsbyrån Vimmerby
    De var snälla och hjälpte oss jätte mycket.
Michaela Brock
Sören Andersson