en del av Fastighetsbyrån Visby

4.8 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Lina Sällström

• Karin B
    Karin B skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Otroligt bra bemötande och proffisionellt omhändertagande,haft hjälp av Lina vid försäljning av 2 lägenheter.Vi är mycket nöjda! Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Lina Sällström.//Karin
  • Nina B
    Nina B skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Lina var hjälpsam och smidig i relationen till oss när vi köpte lägenhet på Gotland.Det var ordning och reda när pappren skulle skrivas. En trevlig bekantskap helt enkelt. Ja, jag skulle rekommendera henne till andra som funderar på bostad på Gotland.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Med hjälp av Linas proffsiga yrkesskicklighet har jag både sålt och köpt lägenhet. Lina gjorde allting mycket bra, mycket trevligt bemötande och bra information hela tiden.
  • Johan M
    Johan M skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Jag har sålt en andelslägenhet i Visby med hjälp av Lina Sällström som på alla punkter levde upp till mina förväntningar som kund.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Lina är glad, fantastisk och serviceinriktad. Vi fick precis det stöd som vi behövde när vi skulle sälja vår lägenhet. Kan verkligen rekommendera henne.
  • Jan A
    Jan A skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Lina är effektiv, professionell och trevligt och inger stort förtroende både vid köp och försäljning. Hon lyckades med balansakten att å ena sidan tillfredsställa de krav vi haft och å andra sidan inom rimlig tid organiserat en förtroendeingivande budgivning, kontraktskrivning och överlämning. Hon har vida överträffat våra förväntningar och vi kan ge henne våra bästa rekommendationer.
  • Eva W
    Eva W skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Enastående BÄST på alla sätt! Positiv, entusiastisk och kunnig! Jag kände att jag var i trygga händer både när det gällde att sälja och köpa bostad. Lina rekommenderas varmt!
    Lina S gillar detta
  • June L
    June L skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vi fick ett väldigt fint bemötande av Lina Sällström när vi skulle köpa en andelslägenhet av fastihetsbyrån där hon arbetar.
    Hon var saklig och kunnig på sitt område.
    Vi är två mycket nöjda kunder.
  • Per Å
    Per Å skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Lina är mycket trevlig. proffesionell, snabb och effektiv i hanteringen av uppdraget. Kan varm rekommendera Lina som mäklare. Även Fastighetsbyrån i övrigt.
  • Sven & Ulla O
    Sven & Ulla O skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Lina visade oss lägenheten men var sedan mamma-ledig. Lina var mycket positiv och tog fram den information vi efterfrågade. Det är dock svårt att ge ett betyg eftersom hon inte hade möjlighet fullfölja affären, vilket vi skulle ha uppskattat. Eftersom man tydligen måste sätta ett betyg så sätter vi en trea, men tror att hon skulle fötjänat en femma om hon kunnat fullfölja affären!
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vi kom i kontakt med Lina då vi var och tittade på en lägenhet som hon var mäklare till. Köpet gick inte till oss. Vi berättade att vi var ute efter en lägenhet och hon rekommenderade den lägenhet som vi köpte och nu bor i. Hon var mycket tillmötesgående och hjälpte oss att ta reda på våra funderingar kring lägenheten. Vår uppfattning om henne som mäklare var att hon var professionell. Vi skulle inte tveka att anlita henne igen och vi skulle behöva.
  • Karin T
    Karin T skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Lina är en mycket kompetent o trevlig mäklare. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Lina Sällström en del av Fastighetsbyrån Visby
    Lina var en av de fastighetsmäklare som jag genuint känner har "allt" .
    Hon gjorde allt väldigt enkelt för oss som köpare & var alltid kontaktbar under budgivning.
Jenny Holgersson
Harun Mustafa