en del av Fastighetsbyrån Visby

4.3 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Mats Hedqvist

• Tomas P
    Tomas P skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Inga konstigheter, raka lättförståeliga svar när man frågar. Lätt att nå via telefon och mail. Berättade hur det skulle gå till och vad som skulle ske. Uppdaterade mig löpande.
    Tack.
  • Christina E
    Christina E skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vi kände stort förtroende för honom, tyvärr blev vi lurade, då han ljög för oss att skorstenen och pannan var godkända, vilket de inte var och det visste han om!
    2016-06-27 Mats H svarar Christina E
    Hej! Jag tycker det är mycket tråkigt att du uppfattar det som att du blivit lurad. Jag delar inte din beskrivning men kan bara beklaga att du inte är nöjd med hur jag hanterat affären. Kvalitet och service är mycket viktigt för mig och jag ska försöka vara ännu tydligare i framtiden

Med vänliga hälsningar
    Fastighetsmäklare
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Trevligt bemötande vid försäljning av åkermark. Återkommer gärna igen om det skulle bli aktuellt.
  • Eva S
    Eva S skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Hej Reco,

Nu har vi inte köpt någon produkt utan sålt en fastighet men jag kan ju svara i alla fall:
    Bemötandet från Mats Hedqvist var mycket gott och förtroendeingivande så tjänsterna lever upp till förväntan och upplevelsen känns därför bra.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    jag har aldrig träffat Mats Hedqvist så det är svårt att göra en bedömning...
    Jag köpte en lägenhet där Peter T var mäklare och det var inget att klaga på, men om Mats vet jag inget.
    Skänk gärna en slant till barncancerfonden ändå.

Vänl jenny
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Mats Hedqvist hjälpte mig att sälja min villa och köpet av min nya lägenhet. Mycket trevligt bemötande under hela processen och även långt efter affären var avslutad.
  • Alf & Brita J
    Alf & Brita J skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Hej
    Vi använde Mats som mäklare när vi sålde vårt hus på Gotland.

Den tjänst vi köpte levde väl upp till våra förväntningar.

Mats gjorde ett mycket bra jobb.
  • Mona J
    Mona J skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Mycket bra och förstående bemötande,lugnt och sakligt agerande,fick tillit från första stund.Med förstående menar jag att när man nödgas sälja sitt barndomshem, en gård som gått i arv i generationer och som man jobbat med i många år och lagt ner hela sitt hjärta och själ på,då vill det till att man som mäklare verkligen förstår vad den andra partnern går igenom,och det ska Mats Hedqvist ha all heder av.Vi hade även bra dialog under hela tiden mitt objekt var till salu,fick bra hjälp när jag så behövde med alla frågor osv.
  • Dick D
    Dick D skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Alltid bemött med respekt. Kunnig. Ringde alltid när han sagt att han skulle höra av sig.
  • Björn C
    Björn C skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Vi är nöjda med allt. Inget att klaga på.
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Ett trevligt bemötande och hyfsat snabb återkoppling efter att man försökt att nå honom. Affären gjordes dock upp under hans semester vilket gjorde att det dröjde lång tid mellan bud och återkoppling om budet var tillräckligt.
  • Hannah S
    Hannah S skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Bra bemötande. Lätt att få tag i. Ärlig.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Trevligt, varmt bemötande, uppriktig,lätt att förstå, gillar honom.
    Försäljning av fastighet bra. Allt hitintills bara bra++++++++++++.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    När jag skulle sälja min lägenhet 2013, blev jag rekommenderad av en bekant att ta kontakt med Mats Hedqvist. Min bekant hade mycket goda erfarenheter av Mats vid sin egen husförsäljning.
    Jag träffade Mats bara en gång, vid informationsmötet. Då han arbetar framför allt med försäljning av lantgårdar o hus frågade han om jag kunde tänka mig fortsätta kontakten med en annan mäklare på samma kontor, Lina Sällberg. Jag är mycket nöjd med Mats bemötande o information. Jag är också mycket nöjd med Lina Sällbergs arbete kring min försäljning!??
  • Erik K
    Erik K skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Bra och trevligt bemötande köpte fritidshus
  • Björn E
    Björn E skrev om Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Visby
    Som man förväntar sig av en mäklare.
Jenny Holgersson
Harun Mustafa