Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Ystad Magnus Tarland
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 23 Läs vad Magnus Tarland

• Amanda A köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-07-10

Östra Förstaden
    Bra servis, hjälpte till om man hade frågor.
    Trevlig! Läs mer
  • Lars Erik J
    Lars Erik J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-05-02

Västervång
    1./ Uppdraget utgjorde försäljning av en ngt äldre i Ystad centralt belägen 1 1/2-plans villafastighet med inrett källarplan.
    2./ Det finns inget att anmärka på mäklarens bemötande gentemot oss som säljare.
    3./ Vi hade önskat att få något högre slutpris än det som mäklaren angav som utgångspris. Detta accepterades dock med mäklarens försäkran att genom budgivning skulle slutpriset bli det av oss önskade högre priset. Trots stort allmänt intresse på såväl internet som vid visningarna, så erhölls endast ett bud som lades på nivå utgångspris.
    Vårt till mäklaren sagt önskat överlåtelsedatum skulle vara under sista halvan av juli månad, vilket också blev fallet.
    Fastigheten utannonserades sista dagarna i mars månad. Innan utannonsering till försäljning låg fastigheten ute som "På gång" under cirka 2 månader.
    4./ Positivt med stort intresse från allmänheten.
    Negativt med endast ett avgivet bud.
    Negativt med stort antal (5-6) genomförda visningar.
    Negativt med lägre försäljningspris än förväntat.
    Negativt med något sen utannonsering till försäljning.
    Negativt med senare än avtalad utannonsering "På gång",
    med borttagning en tid före annonsering till försäljning,
    vilket vi upplevde var något sent i förhållande till överlåtelse-
    datumet. Läs mer
  • Mikkel S köpte sitt hus med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-04-25

Bussjö och Bromma
    Köpta bostad med Magnus som mäklare. Trevlig, god kommunikation, snabb på att svara, och altid hjälpsam.

Vi kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-25

Centrala Ystad
    Jag har köpt en bostadsrätt på centralt läge i Ystad. Mycket nöjd med Magnus. Proffsigt och korrekt bemötande, med kontinuerlig kontakt. Läs mer
  • Ali Amir J köpte sitt hus med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-22

Backa
    Jag har köpt en radhus i Ystad. Mäklare va kanon bra o tydlig med information. Läs mer
  • Bo J köpte sitt hus med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-19

Rögla
    Väldigt korthuggen, var osäker på vissa saker på fastigheten som jag frågade efter. Köpte en avstyckad gård. Läs mer
  • Inger L köpte sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2018-12-12

Köpt bostad. Mäklaren har vid något tillfälle missat mitt lagda bud. I övrigt ok men utan det lilla extra. Läs mer
  • Bodil J sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2018-12-09

*sålt större lgh
    *Magnus T väldigt tillgänglig, tillmötesgående
    *Vi träffades på en visning, allt har gått bra
    *smidig, tog sig tid Läs mer
  • Börge O
    Börge O sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2018-12-06

Såld en villa på backa ! mycket bra fick kontakt med de samma lett at prata med, förväntningar hade väll intet trodde de va svårt at sälja nu men de gick bra. upplevelse herre gud va nervös vi hade jo köpt en bostadsrätt så vist va vi nervösa men Magnus lugnade ock sa de går bra jag fixar de, och de blev så Läs mer
  • Lars L sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad

2018-12-06

Fantastisk bra mäklare är Magnus Tarland!
    Mycket proffsigt bemötande mot både säljare o köpare. Trygg dialog o ”inga problem” under hela proccesen!
    Våra varmaste rekommendationer för att anlita denna mäklare, både som säljare o köpare.
    Eva o Lars Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ystad