Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Ystad Magnus Tarland
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 16 kunder tycker om Magnus Tarland

• Bodil J sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    *sålt större lgh
    *Magnus T väldigt tillgänglig, tillmötesgående
    *Vi träffades på en visning, allt har gått bra
    *smidig, tog sig tid Läs mer
  • Börge O
    Börge O sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Såld en villa på backa ! mycket bra fick kontakt med de samma lett at prata med, förväntningar hade väll intet trodde de va svårt at sälja nu men de gick bra. upplevelse herre gud va nervös vi hade jo köpt en bostadsrätt så vist va vi nervösa men Magnus lugnade ock sa de går bra jag fixar de, och de blev så Läs mer
  • Lars L sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastisk bra mäklare är Magnus Tarland!
    Mycket proffsigt bemötande mot både säljare o köpare. Trygg dialog o ”inga problem” under hela proccesen!
    Våra varmaste rekommendationer för att anlita denna mäklare, både som säljare o köpare.
    Eva o Lars Läs mer
  • Eva V sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt och sålt bostadsrätt via Magnus Tarland. Han är trevligt och mycket kunnig. Han har skött allt kring försäljning och köp, är professionell och det märks att han har mycket erfarenhet som mäklare. Läs mer
  • Emilia N sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Köpt ny br och sålt annan br. Köpet av den nya lägenheten och försäljningen av den tidigare lägenheten skedde inom tidsperioden avseende 3 veckor. Mäklaren höll oss ständigt uppdaterade och hanterade de båda affärerna med professionalitet och med en betryggande lugn. Läs mer
  • Fredrik L köpte sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har köpt en gårdsfastighet som dels är min privatbostad och dels ett bed and breakfast, som jag själv driver. Denna fastighet avstyckades från en större fastighet som då innefattade större markareal.

Jag kan inte säga att jag blivit bra bemött. Jag kan inte säga att förväntningar infriades, på varken mäklare eller Fastighetsbyrån Ystad

Genomgående under processen har information saknats och visat sig vara felaktiga (ibland helt otroligt felaktiga), processer har tagit längre tid än nödvändigt, tider har inte hållits, löften har inte hållits, jag har tvingats ha extremt onödig kontakt med säljaren och jag har inte känt något förtroende för Magnus Tarland som mäklare eller för Fastighetsbyrån Ystad. Hade jag inte haft stor hjälp av min bankkontakt, mina personliga kontakter och genom att själv dra ur säljaren information hade den här processen aldrig gått igenom.

När kritik sedan tagits upp eller frågor har ställts så har de endera skämtats bort, fått felaktiga försvar/svar eller bortförklarats. Det har gjort att jag ständigt inte känt något förtroende för processen i detalj eller som helhet.

Jag är övertygad om att mitt missnöje har setts och hörts under processen och därför finner jag det väldigt märkligt att det här är sättet som Fastighetsbyrån Ystad väljer att ta reda på min erfarenhet.

/Fredrik Lagerberg Läs mer
  • Roger S sålde sin bostad med hjälp av Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålde villa. Bra och proffsigt bemötande. Alla förväntningar möttes. Tydlig information. Läs mer
  • Eva B skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt en villa. Helt nöjd med Magnus Läs mer
  • Meta Å
    Meta Å skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi är nöjda med bemötandet och hur hela affären har skötts.

Meta och Kent Åberg Läs mer
  • Mikael L skrev om Magnus Tarland en del av Fastighetsbyrån Ystad
    alla förväntningar uppnåddes över förväntan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ystad

Malin Brönjemark