Alla kategorier Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ystad Malin Brönjemark
24 rekommendationer

Malin Brönjemark
en del av Fastighetsbyrån Ystad

Sixten Sparres Gata 2
271 39 Ystad — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 24 kunder tycker om Malin Brönjemark

• Andreas K
    Andreas K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Kan varmt rekommendera Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån i Ystad. Vi har både köpt och sålt bostad där Malin har varit mäklaren och det har varit rak och tydlig kommunikation genom hela processen. Malin gjorde ett fantastiskt arbete med visningar, budgivning och kontraktsskrivning där vi kände oss trygga genom hela affären.

Stort tack Malin! Läs mer
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastisk mäklare! Hjälpte oss på alla sätt och vis då vi inte viste någonting om hus ett husköp går tlll, då detta var det första både jag och min sambo köpt. Vi kände oss väldigt trygga i Malins händer! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag tycker att det funkade väldigt bra med Malin trots mest kontakt via telefon då hon fick ta över vår husförsäljning veckan innan vi flyttade för den mäklaren vi inledde samarbetet med slutade.
    Malin visade stor förståelse för vår situation och kom med input på alternativ hur vi kunde gå vidare när det stod stilla. Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag och min sambo köpte vårt första hus och fick nöjet att ha kontakt med Malin. Väldigt trevlig från början till slut.
    Alltid tillgänglig och hjälpsam med alla möjliga frågor som uppstår, i synnerhet första gången.
    Skulle starkt rekommendera Malin! Läs mer
    2018-05-23 Malin B svarar Sebastian L
    Tusen tack för fin rekommendation! Efter att ha träffats på många visningar känns det kul att ha hjälpt er till ert första hus! Lycka till!
    Malin B gillar detta
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi har fått hjälp av Malin i samband med både försäljning och köp av fastighet. Duktigare, ambitiösare, smidigare och pålitligare mäklare får man leta efter. Har stött på många trötta lite dryga mäklare som glömmer avtal och inte ringer tillbaka tidigare men Malin är ett föredömme för hela yrkeskåren. Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Lotta S
    Tack tack snälla Lotta för fina ord från dig! Det är roligt att höra att ni är så nöjda, det är alltid mitt mål. Och tack själv för bra samarbete!
  • Nathalie F
    Nathalie F skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Brönjemark på Fastighetsbyrån var till stor hjälp vid mitt första bostadsköp. Väldigt trevlig, tillmötesgående och serviceminded mäklare som alltid var lätt att nå genom hela köpprocessen. Jag fick tydliga, raka svar på alla frågor och blev väl informerad om varje steg – så köpet kändes tryggt och jag är mycket nöjd! Rekommenderar varmt :) Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Nathalie F
    Jag är så glad för att ha fått hjälpt dig till ditt första bostadsköp, jag önskar dig all lycka i nya lägenheten och hoppas du kommer trivas fint! Tack för fina ord!
  • Mariam A
    Mariam A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin Björnemark var mäklaren som hjälpte till med försäljningen av vår bostadsrätt. Malin är inte bara duktig som mäklare utan också väldigt hjälpsam, vänlig och noggrann i alla steg och mycket professionell i arbetet. Rekommenderar varmt Malin som mäklare på Fastighetsbyrån Ystad. Läs mer
    2018-05-24 Malin B svarar Mariam A
    Fina Mariam, vad glad jag blir av att läsa dina ord, tack! Jag har mer än gärna gjort detta för dig, jag önskar dig all lycka och trivsamhet i Stockholm!
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag vill verkligen rekommendera Malin på Fastighetsbyrån i Ystad. Hon överträffade alla mina förväntningar både vad gäller kunskap och tillmötesgående. Alltid lika trevlig trots mina många frågor och otålighet. En stor eloge till henne!
    Gunilla Majrud Läs mer
    2018-03-27 Fastighetsbyrån Ystad svarar Gunilla M
    Tusen tack för en fin rekommendation! Det har bara varit väldigt roligt att kunna hjälpt er att hitta den där lägenheten till slut! Trevliga möten och samtal har vi haft, tack själva! / Malin
  • Martin H
    Martin H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag rekommenderar Malin på fastighetsbyrån. Väldigt bra bemötande och bra framförande av information med mera! Läs mer
    2018-03-27 Fastighetsbyrån Ystad svarar Martin H
    Tack! Härligt att du är nöjd Martin. Ser fram emot att se lägenheten renoverad sen! /Malin
  • Samir C
    Samir C skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Är supernöjd med Malin på Fastighetsbyrå - kan starkt rekommendera henne till andra. Fantastiskt bra mäklare. Rekommenderas starkt!
    Samir Läs mer
    2018-01-24 Fastighetsbyrån Ystad svarar Samir C
    Hej Samir! Vad roligt att höra att ni är så nöjda, det jobbar vi alltid för! Har varit väldigt trevligt att ha kontakt med er, jag önskar er ycka till i lägenheten:) /Malin och Fastighetsbyrån
  • Julia J
    Julia J skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Stort tack till Malin som sålde min lägenheten i slutet av förra året. Gick snabbt och smidigt, inga oklarheter kring någonting. Allt var tydligt och strukturerat, och det fanns en bra kommunikation mellan alla parter.
    Väldigt nöjd med min mäklares arbete! Läs mer
    2018-01-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Julia J
    Härligt att höra att du är så nöjd, det har varit roligt att hjälpa dig och jag önskar dig lycka till med studierna i Lund! /Malin
  • Lars-Johan K
    Lars-Johan K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket bra och trevligt bemötande!
    Lätt att få kontakt med även efter kontorstid.
    Rekomenderar dem starkt till alla som funderar på att sälja. Läs mer
    2018-01-11 Fastighetsbyrån Ystad svarar Lars-Johan K
    Tack Lars-Johan och Linda för er kommentar! Det glädjer mig, det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas ni trivs i ert nya hem!/Malin
  • Ulla-marie T
    Ulla-marie T skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket trevlig o engagerad mäklare. Läs mer
    2017-12-13 Fastighetsbyrån Ystad svarar Ulla-marie T
    Tack Ulla-Marie! Lycka till i nya lägenheten och staden! /Malin
    Fastighetsbyrån Ystad, Emil M gillar detta
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Ett mycket trevligt och ett bra bemötande. Snabba uppdateringar och info om vad som vad på gång. Det var väldigt smidig att anlita Fastighetsbyrån och Malin var mycket påläst. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jonas B
    Hej Jonas, vad roligt att höra! ☺️ Tack för dina positiva ord och en mycket trevlig kontakt med dig under försäljningens gång! /Malin
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Hur bra som helst! Va ny inom detta område (första lägenheten) men jag kände mig väl bemött & hon va väldigt hjälpsam. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jakob W
    Hej Jakob, vad roligt att du känner så! Jag hoppas du trivs bra i din första egna lägenhet! Lycka till! /Malin
  • Elise I
    Elise I skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag hade Malin Brönjemark som mäklare. Jag kände att hon hade mig som kund i fokus och fanns alltid och hade svar på mina frågor. Jag kan varmt rekommendera Malin om man vill göra en snabb och trygg affär!! Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Elise I
    Tusen tack för för dina positiva ord Elise! Det har varit roligt att hjälpa er att hitta en lägenhet som ni verkligen tyckte om! Jag hoppas ni trivs bra! /Malin
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin på fastighetsbyrån i Ystad fick i uppdrag av mig att sälja min lägenhet. Från första mötet tills lägenheten var såld gick allt jätte smidigt. Allt från fotografering till visningar till försäljning. För mig var det första gången jag sålde och även då mycket frågor angående allt. Malin var ypperligt bra att ha att göra med då hon svara på alla frågar och rekommendera mig till att göra vissa saker till visningarna. På mitt och sambons husköpet efter försäljningen strulade det lite med alla papper. Då slog jag Malin en signal och bara med ett par dagars framförhållning hade Malin och hennes kollegor på fastighetsbyrån fixat fram alla papper för att vårt köp skulle gå igenom. Vi är jätte nöjda med allt Malin gjorde för oss och jag kan varmt rekommendera henne och fastighetsbyrån i Ystad. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Alexander P
    Hej Alexander, tusen tack för en fin rekommendation! Det har varit så roligt att hjälpa er och att ni är så nöjda, då är jag nöjd😊 Det strävar jag alltid efter! Lycka till i huset! / Malin
  • Alexandra F
    Alexandra F skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Utmärkt bemötande och väldigt god kunskap hos min mäklare. Mycket nöjd med köpet och all information jag fick där till. Skulle absolut rekommendera och själv använda mig av fastighetsbyrån i framtiden. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Alexandra F
    Vad glad jag blir Alexandra, tack för ditt fina omdöme! Lycka till i lägenheten! /Malin
  • Karin R
    Karin R skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Mycket fint, bra och proffsigt bemötande. Malin B är en trevlig, kunnig och duktig mäklare och jag rekommenderar henne å de varmaste.
    Karin Roth Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Karin R
    Tack snälla för fina ord Karin! /Malin
    Fastighetsbyrån Ystad, Emil M gillar detta
  • Jonatan K
    Jonatan K skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Allt fungerade väldigt bra! Rekommenderar definitivt till andra som funderar på att sälja. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Jonatan K
    Hej Jonatan, Tack för ett bra samarbete och lyckad försäljning! Har varit roligt att hjälpa dig! / Malin
  • Karl G
    Karl G skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vänligt bemötande,kunnig mäklare med bra tålamod med äldre säljare. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Karl G
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av huset och en mycket trevlig kontakt med er! Jag hoppas det går bra i nya lägenheten! /Malin
  • Roland L
    Roland L skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    trevliga, tillmötesgående, skötte allt på bästa sätt. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Roland L
    Tack Roland, det har varit roligt att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du trivs bra i Malmö! /Malin
  • Erik Lars-Anders H
    Erik Lars-Anders H skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin B duktig, energisk och ärlig mäklare. Läs mer
    2017-12-12 Fastighetsbyrån Ystad svarar Erik Lars-Anders H
    Tack för ett bra samarbete och en fin rekommendation! /Malin
  • Per-ola S
    Per-ola S skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad