Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Ystad Malin Brönjemark
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 48 kunder tycker om Malin Brönjemark

• Pernilla C skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fantastiskt trevlig och kunnig. Alltid tillgänglig och alltid lika glad Läs mer
  • Sofia E köpte sin bostad med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Har köpt en villa via Malin och vi är mycket nöjda! Trevligt bemötande, inte påstridig och klistrig som vissa säljare kan vara. Vi upplevde Malin som rak och ärlig, även lagom tempo på affären, det kändes aldrig stressigt. Vi kan verkligen rekommendera Malin på Fastighetsbyrån i Ystad!
    /Sofia & Piotr Läs mer
    2018-12-05 Malin B svarar Sofia E
    Tack snälla ni för er rekommendation och fina ord, de glädjer mig! Tack själva för en fin kontakt på visningar osv. Jag hoppas ni ska trivas fint i huset, lycka till!
  • Fia H sålde sin bostad med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Jag har sålt min etta med hjälp av Malin Brönjemark. Malin har varit till fantastisk hjälp genom hela affären. Det har gått smidigt, snabbt och om jag hade några frågor så fick jag alltid välutformerade svar från henne. Är mycket nöjd över att det var just Malin som var min mäklare och kommer absolut att rekommendera henne till personer i min omgivning. Läs mer
    2018-11-22 Malin B svarar Fia H
    Vad glad jag blir av att läsa dina ord Fia, tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig med försäljningen! /Malin =)
  • Bengt I sålde sin bostad med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin har drivit affären synnerligen bra och vi är jättenöjda. Vi trodde ett det skulle bli prissänkning och eller väntan till våren men det gick alldeles utmärkt.
    Mycket bra att läsa igenom kontraktet tillsammans.
    Mycket proffsiga fotografier och en utmärkt styling!
    Kort sagt: Alldeles fantastiskt bra! Läs mer
    2018-12-05 Malin B svarar Bengt I
    Bengt och Margareta, det har varit så roligt att hjälpa er med försäljningen av huset och jag blir så glad av att läsa era fina ord. Tack! Jag är säker på att huset kommer tas väl om hand av de nya köparna, precis så som ni önska! Tack för ett gott samarbete!
  • Marie d skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Malin skötte hela processen med försäljningen av mitt radhus i Ystad på ett mycket professionellt sätt. Jag blev bemött med ett stort engagemang och med ett stort kunnande. Malin är en mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2018-11-22 Malin B svarar Marie d
    Tack för ett riktigt bra samarbete och fina ord från dig Marie!
  • Stanislawa A skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Fastighetsmäklaren Malin Brönjemark är bästa som man kan tänka sig. Tack Malin jag är jätte nöjd och lycklig. Stanislawa Läs mer
    2018-11-22 Malin B svarar Stanislawa A
    Tack för fint samarbete, blommor och mycket trevlig kontakt!
  • Johan J
    Johan J sålde sin bostad med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Vi sålde vår villa med hjälp av Malin och kunde inte önska en bättre mäklare. Malin var trygg, kunnig och lotsade både oss och köparen genom hela processen med fast hand.

Jag rekommenderar varmt Malin och Fastighetsbyrån till andra som funderar på att sälja sitt boende. Läs mer
    2018-10-31 Malin B svarar Johan J
    Tack för gott samarbete under försäljningens gång. Härligt att ni upplevt processen så som du skriver, det är precis vad jag strävar efter i varje affär! Tack för rekommendationen Johan!
  • Sofia R sålde sin bostad med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Tydlig, rak och förtroendeingivande. Proffsig hantering av försäljningen. Läs mer
    2018-10-30 Malin B svarar Sofia R
    Tack för en fin rekommendation och att jag fick hjälpa er med försäljningen av huset!
  • Christina H sålde sin bostad med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Ystads bäste mäklare Tia Håkan o Nelly Läs mer
    2018-10-25 Malin B svarar Christina H
    Tusen tack för er rekommendation, jag hoppas verkligen ni ska trivas bra i nya lägenheten! Vi ses!
  • Andreas O sålde sin bostad med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad
    Sålt ett nyproducerad lägenhet som jag inte gillade. Malin har överraskat mig hela vägen och gjort ett otroligt bra jobb.
    Allt från att vara noga med paragrafer till att höra av sig i de olika skeendena.
    Ger ett säkert och stabilt intryck men ändå ödmjuk och öppen för idéer.
    Mitt stora minus är att det ur alla jämförbara sammanhang var på tok för högt arvode men det är ju inget som Malin kan lastas för. Läs mer
    2018-10-09 Malin B svarar Andreas O
    Roligt att du är så nöjd med mitt arbete Andreas, då är jag också nöjd! Tack för trevlig kontakt under försäljningens gång!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ystad

Malin Brönjemark