Mäklare Skåne Ystad Fastighetsbyrån Ystad Malin Brönjemark

• ANNIKA T
    ANNIKA T skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-03-19

Högsta betyg till Malin.
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående när vår pappa Olle köpte ny lägenhet. Läs mer
  • Joakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-03-17

Bellevue
    Har både köpt och sålt min lägenhet genom Malin. Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
  • Jessica S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-03-10

Källesjö och Hedeskoga
    Har sålt min bostadsrätt. Mäklaren Malin har varit väldigt hjälpsam och proffsig hela vägen. Alltid glad och positiv och något jag uppskattat är att hon alltid varit ärlig. Läs mer
  • Björn E köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-28

Hälsobacken
    Har köpt en bostadsrätt och allt har fungerat utmärkt. Mycket trevligt bemött och fått snabba bra svar om frågor och funderingar. Kan absolut rekomendera denna mäklaren till fler. Läs mer
  • Gunilla Gullberg skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-26

Malin är en seriös och engagerad mäklare med stor social kompetens. Trevlig och tillmötesgående på alla sätt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L sålde sitt hus med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-26

Östra Förstaden
    Vi sålde en bostad nyligen genom Malin som har skött affären på absolut bästa sätt. Hon har varit proffsig och väldigt kommunikativ genom hela processen vilket har gjort oss som säljare väldigt trygga genom hela resan. Kan ge mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Ulf J sålde sitt hus med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-12

Stora Köpinge
    Sålt sommarhus. Fint bemötande o engagerad utan att vara påflugen. Bra dialog på hela resan. Lugna o bra argument vid rådgivning. Läs mer
    2019-02-20 Malin B svarar Ulf J
    Tack för bra samarbete och rekommendation Ulf!
  • Anton Olofsson skrev om Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-07

Bara positivt och säga om Malin, ödmjuk och kunnig mäklare! Högsta betyg Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Anton Olofsson
    Härligt att höra Anton, tack och lycka till i Malmö!
    Malin B gillar detta
  • Kerstin A köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-02-05

Åkeshall
    Mycket vänlig och tillmötesgående och hjälpsam vid bostadsköpet. Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Kerstin A
    Kerstin, det har varit ett nöje att hjälpa er att hitta lägenheten. Tack själv för väldigt vänlig kontakt, jag hoppas ni ska trivas fint i Ystad!
    Malin B gillar detta
  • Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Brönjemark en del av Fastighetsbyrån Ystad

2019-01-31

Hälsobacken
    Malin gjorde ett fantastiskt jobb när jag skulle sälja min 2:a!
    Otroligt bemötande och en riktig eldsjäl Läs mer
    2019-02-12 Malin B svarar Fredrik H
    Roligt att läsa din rekommendation Fredrik, tack för trevlig kontakt under hela försäljningsprocessen. Ses på tillträdet om ett par veckor!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ystad

Malin Brönjemark