Fastighetsbyrån Ystad

Fastighetsbyrån Ystad

• BadgeTenYears

Vår ambition är att vara Ystads mest efterfrågade mäklarföretag. Vi startade verksamheten i Ystad 2009 och vi är idag 17 personer som jobbar i starka team för att ditt bostadsbyte skall bli det bästa tänkbara. Vi vill att du skall vara så nöjd att du gärna rekommenderar oss som företag och våra skickliga mäklare till vänner...

814 omdömen om Fastighetsbyrån Ystad

Sedan starten hos Reco 2013

Tommy A
Edvinshem

Proffsigt, positivt omhändertagande, bra information under försäljningen. Vi är nöjda med försäljningen, Stort tack till Rasmus.

Ida J
Edvinshem

Vår mäklare (Sara Göransson) har varit en stjärna från dag ett. Alltid trevlig och lätt att prata med både gällande försäljning av vår bostad men även privata samlat som det lätt blir när man ska sälja sitt hem. Man kände att inga frågor var för dumma att ställa. Utan att överdriva så skulle jag faktiskt vilja påstå att Sara är en av dom bästa i branschen, med den nivån som hon håller. Vi kommer gladeligen använda oss av henne vid nästa bostadsaffär!!!

Lisbeth O
Centrala Ystad

Vi hade ett mycket bra samarbete med mäklare Emil Malmer Vi fick fortlöpande information och hade hela tiden koll på vad som hände. Vi är helt nöjd med försäljningen. Professionellt, lyhört och humoristiskt.

Ola N
Löderup

Allt är vad man förväntar sig av en mäklare.. Rasmus är kanon och lite till!! Ola

Benny B
Köpingebro

Mycket professionellt bemötande. Dessutom väldigt trevlig, utan att vara inställsam. Hög grad av trovärdighet och social kompetens. Effektiv hantering av allt rörande visningar och slutlig försäljning. Kan varmt rekommendera denna mäklare alla dar i veckan.

Elin B
Bellevue

Väldigt proffsig och hjälpsam hela vägen. Lätt att få kontakt med och snabb med att ge respons. Har inget att klaga på!

Bo E
Centrala Ystad

Hej Eftersom inte affären är helt klar, känns det lite tidigt att uttala sig om Fastighetsbyrån. Det är som att få in maten på krog och samtidigt få frågan om maten smakar bra

Emma Å
Bellevue

Bra bemötande, trevlig mäklare. Levde upp till de förväntningarna jag hade, svarade på frågor, kände till objektet vilket jag tycker är viktigt. Bra mäklare som gav mig som köpare det jag behövde, en trygg och smidig affär.

Anna-Greta W
Centrala Ystad

Trevligt bemött. Tydlighet, informativ information. Snabb uppdatering.

Anders S
Hälsobacken

Mycket vänligt och proffsigt bemött.

Erik N
Hälsobacken

Vi var mycket nöjda med både bemötande såväl som försäljningen av vår fastighet!

Love W
Bellevue

Proffesionellt, bra resultat! Trots en svår tid på bostadsmarknaden fick vi lägenheten såld, mäklaren är trevlig .

Kerstin O
Surbrunn

Vi blev väl bemötta av mäklaren. Vi hade inga förväntningar det är 36 år sen förra flytten. Vi var jättenöjde och blev bra guidade genom hela förlsäljningen / och nytt boende. Alla bita föll på plats med den fysiska flytten och den mentala flytten följde så småningom med- alltså hemkänslan. Vi var nöjda med mäklaren man kunde ställa konstiga frågor som man funderade på och fick svar så man förstod.

Jane U
Rynge

Jag är super nöjd med Fastighetsbyrån och mäklaren Jenny Eriksson . Hon är otroligt rutinerad och lyhörd . Bra service samt gör sitt yttersta för att uppnå målet . Försäljningen gick otroligt snabbt . Bättre än förväntat Kan varmt rekommendera henne 😊

Johnny M
Sandskogen

Jenny är proffsig och snabb .

Marianne I
Edvinshem

Mycket bra , tydligt vad och hur allt ska ske med försäljning av lägenheten och visning via hemmet.

Charlotta H
Rynge

Ett trevligt och proffsigt bemötande.

Tina N
Bellevue

Man bytte mäklare mitt i mitt köp och man återkoppla det inte. Tycker att man kunde gjort det.

Jacob D
Nybrostrand

Vi är supernöjda med Sara Göransson som vår mäklare där vi fick snabb och relevant återkoppling samt råd! Rekommenderas starkt!

Linda A
Trädgårdsstaden

Vi har stort förtroende för fastighetsbyrån då vi både har sålt och köpt hus av dem

Hans Bertil Arne G
Nybrostrand

Mäklaren Magnus Tarland kan vi inte ge något gott omdöme. Vi försökte få till en rättelse, då annonsen uppgav att ett garage ingick i köpet, vilket inte var fallet. Det var endast en carport utan port och med endast plattor på golvet, helt oisolerat. Jag var själv inte närvarande vid köpet, utan det var min hustru som skrev på köpekontraktet. Hon trodde att det var ett garage med porten i uppfällt läge. Mäklaren borde ha kollat detta bättre innan annonsen gick ut. Mvh Hans Gärdeus

Jakob S
Gjuteriet

Bra initialt. Sen rörigt, lite information ang mäklarbyte mitt i affären, blev plötsligt 3 olika personer jag blev skickad mellan. Dom problem som i efterhand uppstod fick vi väldigt lite hjälp med.

Bertil K
Trädgårdsstaden

Väl bemött , förväntningarna blev uppfyllda och upplevelsen överförväntan.

Eric E
Löderup/hagestad

Profesionella hela vägen igenom affären, från första möte till avslutad affär.

Bo M
Centrala Ystad

Man kan väl sammanfatta det som så att allt fungerade som man förväntar sig när man gör en affär runt 5 milj!

Patricia S
Bärområdet

Jättebra upplevelse. Professionella, hjälpsamma och trevliga! Det var smidigt och bra 😊

Claudia E
Nybrostrand

Positiv och ärlig. Två oerhört viktiga delar! Jag hade ingen erfarenhet av Fastighetsbyrån sedan tidigare. Men det kändes ”rätt” från början.

Adam R
Egna Hem

Smidig process och fick regelbundna uppdateringar

Ann-Christin B
Edvinshem

Mycket trevligt och vänligt bemöttande. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar med ett glatt humör. Mycket trevlig och snabbt agerande vid vår försäljning och ställde upp i alla läge och tid.Håller en underrättad hela tiden om vad som händer. Är mycket nöjd med allt

Rolf B
Edvinshem

Perfekt kan inte bli bättre .mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb

Marcus L
Surbrunn

En bra och tydlig dialog med mäklaren vilket vi uppskattade. Har använt samma mäklare två gånger vid olika försäljningar med gott resultat.

Roland M
Västra Sjöstaden

Bra bemötande. Mycket osmidig med betalningslösning.

Sonja P
Västra Sjöstaden

Bra bemötande, finns inget negativt

Josefine S
Kryddområdet

Malin gjorde ett exceptionellt arbete som mäklare när vi äntligen hittade vårt hus. Vi uppskattade hennes snabba återkoppling otroligt mycket och det gjorde vår resa mot vårt drömhus till en trygg och rolig tid.

Eva B
Kryddområdet

Trevligt bemötande och genuint engagemang från Malin. Tydlighet, god struktur och adekvata råd. Affären gick väldigt snabbt, men jag kände mig trygg hela vägen.

Marianne F
Surbrunn

Blev väl bemötta och är mycket nöjda med Fastighetsbyrån och mäklarna där.

Glenn S
Centrala Ystad

Proffsig, tillgänglig, realistisk och saklig.

Birgitta L
Regementet

Blev positivt och trevligt bemött. Visade kunnighet, hjälpsamhet och engagemang. Lyssnade på oss och våra önskningar . Var inte påflugna .

Gunder B
Centrala Ystad

Jenny har för oss varit en både kompetent och förtroendeingivande mäklare

Hyrije K
Skrev om Fastighetsbyrån Ystad

Mycket nöjd med Sara Göransson som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt! Alltid positiv och glad, kompetent, proffsig och tillmötesgående! Rekommenderar starkt att anlita henne!

Douglas P
Östra Förstaden

Lyhörd, tydlig, engagerad, professionell och vänlig

Helene Elisabet B
Bellevue

Jag är mycket nöjd så här långt in i affären. Mäklaren är tillmötesgående och bra, får svar på dom frågor jag har och allt känns enkelt med mäklaren

Emelie W
Svarte

Jag har vid ännu en försäljning valt Malin Brönjemark som mäklare för min bostad. Malins arbetssätt är enligt min uppfattning på den proffsigaste av nivåer, varav jag valt att anlita henne igen och igen. Med Malin behöver man aldrig fundera eller lämnas med frågetecken om sin affär eftersom hon uppdaterar löpande oavsett om det finns ny information eller inte. Malin har också ett fantastiskt förhållningssätt och en förmåga att skapa trygghet kring allt som rör försäljning/ köp. Avseende Fastighetsbyrån i stort är det...

Josephine J
Ingelstorp Och Ingelstorps Ängar

Tack för behagligt bemötande och trygg affär!

Marit O
Löderup

En proffsig och duktig Mäklare. Jag är mycket nöjd med att få fortlöpande information. Mina förväntningar på en Mäklare är höga, dvs jag förväntar mig att mäklaren informerar sig om samt observerar vad som är viktigt vid en försäljning. En mäklare som bemödar sig om att framställa bostaden i bild så inbjudande som möjligt och då krävs en duktig och skicklig fotograf med öga för detaljer och att denne kan sätta sig in i köparens ögon. Och jag är nöjd med ovanstående. I de fall som jag varit ifrågasättande har min Mäklare varit lyhörd.

Bengt A
Löderup

Korrekt och vänlig. Mycket tillmötesgående Det viktigaste var ju att det blev affär

Ewa W
Centrala Ystad

Jenny Eriksson var kunnig, engagerad och levererade hög service. Vi hade en bra dialog under hela affären.

Vanya K
Västra Sjöstaden

Lyhörd, flexibel, tillmötesgående, tydlig och kunnig! Toppenbra!

Håkan A
Nybrostrand

Trevligt och snabbt .Kunde sin sak.Även själva köpet gick smidig

Ola R
Centrala Ystad

Mycket bra bemötande och hantering av både visning samt köpet av lägenheten.