Alla kategorier Mattor Västmanland Köping Sweden in Bed AB

Jalal E skrev om Sweden in Bed AB
    Världens bästa sängar , har en No.4 bästa säng jag har haft någonsin! Läs mer
  • Tom L
    Tom L skrev om Sweden in Bed AB
    Tom här, grundare av InBed Sweden. Som svar på recensionen av Ken ovan. Tråkigt att ni inte är nöjda med bemötandet från oss. Vi gör alltid vårt bästa för våra kunder. Vi har olika åsikter om just denna reklamation. Vi lyssnade på vad just denna kund har sagt och bytte ut sängen mot en ny säng, efter genomgång av den reklamerade sängen visade det sig att det inte var några fel på sängen. Sängen var använd i månader och bäddmadrassen var smutsig. Efter ett 30-tal mail mellan oss och kunden där vi inte godkänner reklamationen så vill kunden ha tillbaka alla pengar. Vi har erbjudit att byta fasthet kostnadsfritt. Vi har alltså tillverkat två sängar till kunden samt fått tillbaka en smutsig säng som inte är något fel på. Kunden vill ha tillbaka alla pengar. Som svar på den smutsiga madrassen fick vi att självklart blir det fläckar i sängen pga barn i sängen. Tråkigt att det blivit såhär, detta är nu en process hos ARN. Vi har bett kunden gå dit så en utomstående part kan se på fallet då all mailkonversation är sparad. Alla kunder som undrar över något är varmt välkomna att kontakta oss för frågor eller funderingar innan eller efter deras köp så försöker vi göra allt vi kan för att tillgodose förväntningar och eventuella funderingar. Ha en fin dag alla. Läs mer
  • Ken L
    Ken L skrev om Sweden in Bed AB
    Riktigt dålig kvalite sämst bemötande när man väl handlat och har fått problem, ingen återkoppling måste jaga för att få tag på dom står inte för det dom lovat. Riktigt besviken. Gör er själva en tjänst och köp inte en säng ifrån detta företag, om ni skulle få problem med sägen så har ni en lång och jobbig resa framför er för inbed sweden är inte lätta att ha å göra med vid problem. Deras ord är att vi kunder har inga rättigheter! Läs mer