Alla kategorier Sjukgymnast Västra Götaland Göteborg Femmans Sports Ortopediska Grupp
Rekommenderat företag 2016 - Femmans Sports Ortopediska Grupp

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Postgatan 26-32, 411 08 Göteborg — Visa karta

Varmt välkommen till Femmans Sports Ortopediska Grupp i Göteborg. Vi erbjuder en komplett bedömnings och behandlingslösning för såväl privatpersoner som idrottsföreningar och företag. Hos oss arbetar sjukgymnast, legitimerad arbetsterapeut och legitimerad ortopedingenjör. Vi kan ebjuda behandlingar och tjänster såsom ortopedisk manuell terapi, OMT. Akupunktur, elakupunktur, laserbehandlingar, TENS/TNS behandling, ultra ljud behandling, ergonomi, mjukdelsbehandling och massage, ordination och utprovning av ortoser samt ortopediskt skoinlägg. När vi utövar sjukgymnastik så förebygger, undersöker och behandlar vi olika typer av funktionsstörningar som hotar att begränsa eller begränsar din rörelseförmåga. I vår verksamhet ingår då metod- och kvalitetsutveckling som vi sedan också utvärderar. Alla åtgärder i förebyggandet eller i rehabiliterande syfte bygger på den bedöming och analys som vi gör efter dina kroppsliga förutsättningar och problem då vi även tar hänsyn till psykiska och sociala faktorer. Sjukgymnastik inkluderar människor i alla åldrar våra sjukgymnaster tar ett självständigt ansvar för bedömning, val av åtgärder och genomförande av själva behandlingen, givetvis även utvärdering efter avlslutad behandling. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 129 kunder tycker om Femmans Sports Ortopediska Grupp

• Lars O
    Lars O skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Behandlingen räddade min vandringsresa till Nepal och kunde därmed nå Everest Base Camp. Jag är så tacksam. Detta var andra gången jag anlitade David och rekommenderar honom verkligen. Lasse O
  • Leif J
    Leif J skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag har fått ortopediska ilägg i mina skor och har under mina två ggr i butiken blivit mycket trevligt och profffsigt bemöt.
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Seriösa och lättsamma att ha och göra med.
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    trevlig och jag är super nöjd. Rekommenderas varmt.
  • Gun A
    Gun A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag fick ett mycket fint bemötande och reda på hur jag skulle gå vidare med mina ryggproblem. Allt var till min belåtenhet. Betyget blir 5
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra och kunnigt bemötande. Kan rekommendera varmt
  • Claude M
    Claude M skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Har svårt att beskriva känslan, hade jätte ont i axlarna och skulderbladen. Efter behandlingen gick värken ner till 70%.
  • Maria N
    Maria N skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Lätta att hitta. Utmärkt att det finns en planch på väggen med kroppens muskler. Kunde där peka ut var mitt problemområden finns. Kunnig personal. Lätt att kommunicera. Brett sortiment av hjälp förutom massage. Känner mig bättre.
  • Carin F
    Carin F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Personligt engagemang och stor erfarenhet och kunsksp
  • Sara G
    Sara G skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mycket bra och professionellt bemötande!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Är väldigt nöjd med mitt besök, då ni är väldigt professionella hos er!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jättebra service !! Är alltid nöjd med Torsten Ljungs arbete med mina inlägg !!
  • Annika S
    Annika S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Inlägg som Torsten Ljung fixade, mycket bra.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag har problem med diskbråck och vid varje tillfälle so det gör sig påmint så har jag fått hjälp med att "rätta till" ryggen.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Fick ett jätte bra bemötande av Torsten Ljung. Bra förklaring om inlägg till mina arbets skor. Grymt bra resultat och hel nöjd. Kommer att beställa ännu ett par som jag kan ha i vanliga skor.
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Fantastiskt proffsigt och trevligt bemötande. Supernöjd med hjälpen jag fick av Torsten med utprovning och tillverkning av skoinlägg.
  • Annikki M
    Annikki M skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Tar sig tid till kunden samt går igenom vad för hjälp man behöver
  • Shirin A
    Shirin A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Kompetent trevlig hjälpsam man!👌🏾Känner mej trygg och rekomenderar alla jag känner
  • Djanne H
    Djanne H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mycket kunnig och trevlig/rolig person som sonen kommer att besöka igen.
  • Ann M
    Ann M skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag tog kontakt med Femmans Sport och fick fick tid inom en vecka hos ortopedteknikern. Efter en vecka var mina inlägg klaras så det gick fort. Jag är väldigt nöjd så lång i alla fall!
  • Erika L
    Erika L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Problem med mensik i knät. Fått gjutna inlägg både för löpning och vardagsskor efter pratat med knäspecialist. Är otroligt nöjd och har inga problem alls längre.
  • Hugo L
    Hugo L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande med trevlig och kunnig personal!
  • Kristina Å
    Kristina Å skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mycket bra bemötande, tryggt, profesionellt och kompetent!
  • Gerry K
    Gerry K skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Superbra får den hjälp jag behöver
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Sitter inne på mycket kunskap men det visar sig inte lika bra i behandling.
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Sökte hjälp i samband med öm muskel - var ute främs efter sportmassage.
    Massören tog emot mig 10 min efter utsatt tid , under behandlingen kom hans kollega in och meddelade att fler väntade utanför , trots att min tid var inte slut ännu. Upplevde detta som stressande.
  • Karin A
    Karin A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag idrottar mycket och har fått problem med fötterna. Min coach rekommenderade mig att ta kontakt med Thorsten Ljung. Jag fick fantastiskt bra hjälp av honom. Han kunde snabbt se vad felet var och rekommenderade inlägg och gav mig andra råd. Har hunnit använda inläggen några veckor och mina problem är i stort sett borta!
    Jag fick dessutom lite "bonushjälp" av David i förbifarten. Uppfattade som att båda är mycket kunniga och dessutom snälla och trevliga! Rekommenderar alla som har problem att vända sig till Femman Sport!
  • Marika B
    Marika B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra och engagerat bemötande. Uppskattar att ortopedtekniker och sjukgymnast har ett tätt samarbete
  • Marie Louise B
    Marie Louise B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Blev väl mottagen och fick klara besked
  • My S
    My S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Själva behandling gick på tio minuter kände knappt att man har gjort massage,
    Massage säng låg en föregående använd handduk de byt inte till nya ansiktet ring fanns inte skydd utan låg jag direkt på den.
    Helhet när det gäller hygien så är det inte ok det känns obehagligt.
  • Azad S
    Azad S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Trevlig personal. Lätt att hitta och bra öppettider
  • Hans S
    Hans S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    De e jätte duktiga,speciell Mr David him self han vet vad han gör,innan jag gick till de hade jätte ont i ryggen men nu jag kan säga e nästa borta,jag e varmt rekommendera de.
  • Ola J
    Ola J skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Har fått hjälp med hålfotsinlägg. Blir alltid proffsigt o vänligt bemött och kan bara lämna mina allra bästa rekommendationer. De är superproffs om du har problem med fötterna!
  • Karin J
    Karin J skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Har fått hjälp med det jag behövde. Snabbt resultat och bra bemötande👍🏻
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Thorsten är professionell och trevlig.
  • Petra A
    Petra A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande av trevlig personal och fot doktor-:) dock har jag fortfarande ont i fötterna-:(
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra personal. Bra bemötande. Professionellt. Nöjd!
  • Anita F
    Anita F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra och kunnigt bemötande. Jag har dels fått hjälp med inlägg i mina skor för att få bättre belastning för ben och knän, och dels får jag hjälp med akupunktur för smärta i knän som uppkommit p.g.a. felbelastning.
  • Mehdi S
    Mehdi S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Träffat en kunnig sjukgymnast
  • Marita F
    Marita F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande, kunnig! Verkar kunnig på det mesta! Fått hjälp med mina besvär.
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Trevlig och kunnig person, Torsten, som har hjälpt
    Mig med inlägg pga knäproblem.
    Kan verkligen rekommendera honom.
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Upplevde att jag fick ett fint bemötande och en tuff men bra behandling,har känt mig mycket bättre efter detsamma,har bokat ny tid nästa vecka,fick också många bra råd
  • Hanna I
    Hanna I skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Snabb hjälp och tar fram bästa lösningen för dig!
  • Carl Johan T
    Carl Johan T skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Torsten gjorde ett super bra jobb med inläggen till mina skor och den övriga personalen är också trevliga och väldigt hjälpsamma
  • Helen L
    Helen L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Dålig respons per mail och fel vid leverans.
  • Charlotta P
    Charlotta P skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Fantastisk hjälp på bara några minuter! Kunnig!
  • Hans S
    Hans S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Väldigt duktiga och serviceinriktade. Det som gör att jag inte gav en femma är att det är lite svårt att boka tid för inlägg, övriga behandlingar är lätt att boka.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag bokade tid för att göra inlägg. Fick ett trevlig bemötande med hög kunskapsnivå. Kanske kunde varit lite tydligare med tillvägagångssättet.
  • Viveka S
    Viveka S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Engagerad och kunnig personal som försöker hitta anpassade lösningar för just mig!
  • Anthony P
    Anthony P skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Betalade för 30 min och fick behandling i max 10 minuter sedan var det "fixat"... Kommer aldrig komma tillbaka

Postgatan 26-32, 411 08 Göteborg