Alla kategorier Sjukgymnast Västra Götaland Göteborg Femmans Sports Ortopediska Grupp
Rekommenderat företag 2016 - Femmans Sports Ortopediska Grupp

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Postgatan 26-32, 411 08 Göteborg — Visa karta

Varmt välkommen till Femmans Sports Ortopediska Grupp i Göteborg. Vi erbjuder en komplett bedömnings och behandlingslösning för såväl privatpersoner som idrottsföreningar och företag. Hos oss arbetar sjukgymnast, legitimerad arbetsterapeut och legitimerad ortopedingenjör. Vi kan ebjuda behandlingar och tjänster såsom ortopedisk manuell terapi, OMT. Akupunktur, elakupunktur, laserbehandlingar, TENS/TNS behandling, ultra ljud behandling, ergonomi, mjukdelsbehandling och massage, ordination och utprovning av ortoser samt ortopediskt skoinlägg. När vi utövar sjukgymnastik så förebygger, undersöker och behandlar vi olika typer av funktionsstörningar som hotar att begränsa eller begränsar din rörelseförmåga. I vår verksamhet ingår då metod- och kvalitetsutveckling som vi sedan också utvärderar. Alla åtgärder i förebyggandet eller i rehabiliterande syfte bygger på den bedöming och analys som vi gör efter dina kroppsliga förutsättningar och problem då vi även tar hänsyn till psykiska och sociala faktorer. Sjukgymnastik inkluderar människor i alla åldrar våra sjukgymnaster tar ett självständigt ansvar för bedömning, val av åtgärder och genomförande av själva behandlingen, givetvis även utvärdering efter avlslutad behandling. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 167 kunder tycker om Femmans Sports Ortopediska Grupp

• Ibrahim N
    Ibrahim N skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Personal ar trevliga och duktiga. Igen. Hjalp mig med min besvar men. Nar jag ringt till de fick tid. Oh. Fick skriver remiss till
  • Hans S
    Hans S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    De e jätte duktiga,hade jätte ont i ryggen som ner i foten,varit hos de bara fem gånger har inget ont längre,jag stark rekommenderar de,tack så mycket mr David
  • Agnes S
    Agnes S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jättebra! Behövde nya inlägg så gick dit, berättade vad jag behövde och då hade de fixat inläggen nästa gång jag var där! Jag gick dit fixade möte och fick inlägg istället för, gå dit, få möte, bli utfrågad om vad jag behövde, vänta för att tillslut få mina inlägg på nästa möte. Så jag slapp 2 steg bara för att de sparat mina fotavtryck!
  • Inga Lena K
    Inga Lena K skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bästa Reco🌹
    Ett mycket trevligt bemötande från alla på eran butik.
    Plus att eran Otoped David gav mitt ett proffsig utredning så jag kunde bli av med min värk i benet.
    Kommer att kontakta honom åter för mer behandling med " inlägg".
    Med vänlig hälsning,
    Inga-Lena Karlsson
  • Agneta D
    Agneta D skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Fantastiskt mottagande. Mycket nöjd med mina inlägg. Lite som att gå på moln med inläggen i de nya skor jag passade på att köpa samtidigt.
  • Per Erik A
    Per Erik A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Snabb och effektiv behandling mot ryggskott
  • Maria H
    Maria H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Proffsigt och trevligt bemötande. Både tidsbokningen i affären och vid utprovning av inlägg.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Toppenbra! Trevligt, korrekt, kul till och med, funkade bra med sms-påminnelse etc.
  • Karin F
    Karin F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag har vid många tillfällen sökt till David för att få hjälp med min onda rygg. Har alltid fått bra (men smärtsam) behandling som har hjälp mig att komma tillrätta med mina besvär.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mycket kunnig inom biomech och intresserad av att sälja rätt produkt/behandling.
  • Elin Ã
    Elin à skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande, trots smärtan i det är det värt det.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mkt bra bemötande och kompetent behandlare som får en att slappna av. Rekommenderas
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Snabbt, enkelt, hög kompetens och vänligt bemötande. Toppen helt enkelt.
  • Glenn S
    Glenn S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag blev bra bemött och jag kommer att komma tillbaka ⏪
  • Anne A
    Anne A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Proffsigt bemötande. Mycket kunskap hos Torsten.
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    De funka bra. Torsten är duktig trevlig
  • Emil S
    Emil S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    svårt att hitta. ej skyltat
    Själva mottagningen ligger inne i sen sport affär i bortre hörn.
    finns inga skyltar förrän man kommer en bra bit i affären.

Har varit på en behandling, några kvar. Svårt att utvärdera.
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra Snabb tidsbokning trevligt bemötande
    Superbra inlägg Har själv sökt mig till Er med rekommendationer från andra/ Gunilla
  • Sture T
    Sture T skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Problem med ryggen - ryggmuskler och ländrygg efter en veckas intensiv ridning.
    Fick "tryckbehandling" på ländkotorna samt akupunktur, sammanlagt 5 behandlingar. Kändes väldigt bra efter det, jämfört med hur det var innan.
    Behandlingstiden var i samtliga fall väldigt korta ca. 10 -15 min. Vet inte om resultatet hade blivit bättre med längre behandlingstid?
  • Sanida S
    Sanida S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra och proffesionel terapeut. Behandlingar tar dock inte en halvtimma utan 5 min max.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag tycker att det är bra att ni försöker hjälpa mig men det har tyvärr inte givit något resultat.
  • Moris D
    Moris D skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Rekommenderar ej, han tog sig knappt någon tid att göra något.
  • Louis R
    Louis R skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    David long är den absolut bästa sjukgymnast/idrottsmassör jag har varit hos. Istället för någon som masserar under 30 minuter och man får en tillfällig förbättring gör David det snabbt och effektivt. Det kommer kännas men jämfört med att gå runt och ha ont är det värt det!
  • Ana O
    Ana O skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bemötandet är mycket bra. Behandlingen är i toppklass varje gång.
    Jobbar på kontor och har klassiska probem såsom ont i axlar/nacke/skulderblad/spänningshuvudvärk i bakhuvudet (ovanför nacken). har gått med problemet i flera år. levt på huvudvärkstabletter. Efter behandlingarna (arbetsterapeut-, akupunktur- & sjukgymnastbehandling) hos David lever jag idag med en vardag utan värktabletter och då går jag på behandling max 4ggr/år i förebyggande syfte enbart. Mår mycket bättre idag.
  • Helen K
    Helen K skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Kände mig väl omhändertagen med goda kunskaper!
  • Görel S
    Görel S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag har fått stor hjälp av mina inlägg. Kunnigt utförande och bra service.
  • Karten N
    Karten N skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mycket proffsigt och personligt omhändertagande.
  • Elin B
    Elin B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Väldigt bra bemötande och man får verkligen den hjälpen man behöver.
  • Ulrika C
    Ulrika C skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Otroligt bra bemött och det känns alltid bra när man går därifrån! Kan starkt rekommendera Femmans sports ortopediska grupp ! 👍👍👍 Behandlingarna hjälper verkligen!
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag tycker att det har varit bra men tyvärr så blev det inte bra på en gång men det är roligt att ni försöker till det blir bra
  • Anette J
    Anette J skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Idrottsmassage - Jag upplevde terapeuten som kunnig och intresserad av att försöka förstå mina problem och försöka komma med en lösning.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra service vid tidsbokningen. Besöket var jättebra kunnig och trevligt bemötande Med vänlig hälsning, Katarina B
  • Adam G
    Adam G skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Skoinlägg till min son. Bra bemötande och bra service.
  • Sahar S
    Sahar S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag var inte så nöjd med min bokning. tiden massage var mindre än 30 minuter, han bara massage för kanske 15 minuter och talade resten av tiden.
    om clineness, var det inte bra alls! de inte ändra madrass på sängen! Jag var tvungen att ligga på samma säng där en annan person var innan!
    han satt där medan jag fick av mig kläderna! lite konstigt!
    Jag skulle inte åka dit igen
  • Martin G
    Martin G skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra på alla sätt.
    Proffessionell o kunnig personal i alla kategorier.
    Serviceminded till 110%
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Annorlunda, väldigt kompetent. Jag är väldigt nöjd
  • Marie L
    Marie L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Akpunkturen var dåliga gick för snabbt (ej som tiden va sagt).
    Smutsigt över allt och inget rent någonstans. Byte ej handdukar och tvätta sig inte. Nålarna......!!!!! Han som gjorde det va allmänt oren...
    Skit äckligt rent ut sagt.
  • Saga S
    Saga S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mkt mkt bra. Sannolikt bäst i stan.proffsigt
  • Lars O
    Lars O skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Behandlingen räddade min vandringsresa till Nepal och kunde därmed nå Everest Base Camp. Jag är så tacksam. Detta var andra gången jag anlitade David och rekommenderar honom verkligen. Lasse O
  • Leif J
    Leif J skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag har fått ortopediska ilägg i mina skor och har under mina två ggr i butiken blivit mycket trevligt och profffsigt bemöt.
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Seriösa och lättsamma att ha och göra med.
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    trevlig och jag är super nöjd. Rekommenderas varmt.
  • Gun A
    Gun A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag fick ett mycket fint bemötande och reda på hur jag skulle gå vidare med mina ryggproblem. Allt var till min belåtenhet. Betyget blir 5
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra och kunnigt bemötande. Kan rekommendera varmt
  • Claude M
    Claude M skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Har svårt att beskriva känslan, hade jätte ont i axlarna och skulderbladen. Efter behandlingen gick värken ner till 70%.
  • Maria N
    Maria N skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Lätta att hitta. Utmärkt att det finns en planch på väggen med kroppens muskler. Kunde där peka ut var mitt problemområden finns. Kunnig personal. Lätt att kommunicera. Brett sortiment av hjälp förutom massage. Känner mig bättre.
  • Carin F
    Carin F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Personligt engagemang och stor erfarenhet och kunsksp
  • Sara G
    Sara G skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mycket bra och professionellt bemötande!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Är väldigt nöjd med mitt besök, då ni är väldigt professionella hos er!
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jättebra service !! Är alltid nöjd med Torsten Ljungs arbete med mina inlägg !!

Postgatan 26-32, 411 08 Göteborg