Alla kategorier Sjukgymnast Västra Götaland Göteborg Femmans Sports Ortopediska Grupp

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Rosenlundsgatan 4, 411 20 Göteborg — Visa karta

Varmt välkommen till Femmans Sports Ortopediska Grupp i Göteborg. Vi erbjuder en komplett bedömnings och behandlingslösning för såväl privatpersoner som idrottsföreningar och företag. Hos oss arbetar sjukgymnast, legitimerad arbetsterapeut och legitimerad ortopedingenjör. Vi kan ebjuda behandlingar och tjänster såsom ortopedisk manuell terapi, OMT. Akupunktur, elakupunktur, laserbehandlingar, TENS/TNS behandling, ultra ljud behandling, ergonomi, mjukdelsbehandling och massage, ordination och utprovning av ortoser samt ortopediskt skoinlägg. När vi utövar sjukgymnastik så förebygger, undersöker och behandlar vi olika typer av funktionsstörningar som hotar att begränsa eller begränsar din rörelseförmåga. I vår verksamhet ingår då metod- och kvalitetsutveckling som vi sedan också utvärderar. Alla åtgärder i förebyggandet eller i rehabiliterande syfte bygger på den bedöming och analys som vi gör efter dina kroppsliga förutsättningar och problem då vi även tar hänsyn till psykiska och sociala faktorer. Sjukgymnastik inkluderar människor i alla åldrar våra sjukgymnaster tar ett självständigt ansvar för bedömning, val av åtgärder och genomförande av själva behandlingen, givetvis även utvärdering efter avlslutad behandling. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 278 kunder tycker om Femmans Sports Ortopediska Grupp