Alla kategorier Sjukgymnast Västra Götaland Göteborg Femmans Sports Ortopediska Grupp

Femmans Sports Ortopediska Grupp

Rosenlundsgatan 4, 411 20 Göteborg — Visa karta

Varmt välkommen till Femmans Sports Ortopediska Grupp i Göteborg. Vi erbjuder en komplett bedömnings och behandlingslösning för såväl privatpersoner som idrottsföreningar och företag. Hos oss arbetar sjukgymnast, legitimerad arbetsterapeut och legitimerad ortopedingenjör. Vi kan ebjuda behandlingar och tjänster såsom ortopedisk manuell terapi, OMT. Akupunktur, elakupunktur, laserbehandlingar, TENS/TNS behandling, ultra ljud behandling, ergonomi, mjukdelsbehandling och massage, ordination och utprovning av ortoser samt ortopediskt skoinlägg. När vi utövar sjukgymnastik så förebygger, undersöker och behandlar vi olika typer av funktionsstörningar som hotar att begränsa eller begränsar din rörelseförmåga. I vår verksamhet ingår då metod- och kvalitetsutveckling som vi sedan också utvärderar. Alla åtgärder i förebyggandet eller i rehabiliterande syfte bygger på den bedöming och analys som vi gör efter dina kroppsliga förutsättningar och problem då vi även tar hänsyn till psykiska och sociala faktorer. Sjukgymnastik inkluderar människor i alla åldrar våra sjukgymnaster tar ett självständigt ansvar för bedömning, val av åtgärder och genomförande av själva behandlingen, givetvis även utvärdering efter avlslutad behandling. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 193 kunder tycker om Femmans Sports Ortopediska Grupp

• Kristoffer D
    Kristoffer D skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande och löste mitt axel-problem omgående
  • Jesper T
    Jesper T skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Fick bra hjälp med mina fötter.
  • Peter S
    Peter S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Varm personlig service med gott resultat!
  • Sudhir P
    Sudhir P skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Treatment was really helpful and quick.
  • Ida G
    Ida G skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bara gott att säga!
    Bra behandling för stel och värkande rygg!
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Rakt, hjärtligt och kunnigt! Intressanta samtal med humor och hård massage som ger resultat.
  • Roko S
    Roko S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Hej,
    Jag fick hjälp av David Long med en fotbollsskada.
    Varmt rekommenderas!
    Mvh,
    Roko
  • Margret O
    Margret O skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande och tillgänglighet.
    Respekt för patienten
    Lyhörd
  • Paula V
    Paula V skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag fick ett bra bemötande när jag kom och Dave var en person som det var lätt att få förtroende för och som efter bara några minuter förmodligen hittade mitt problem.
  • Line S
    Line S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Nya upptäckter, men kanske lite för kort behandlingstid. Alltså längre behandling
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Trevligt bemött. Intresserad , kunnig och engagerad sjukgymnast. Blev bättre efter varje behandling
  • Anders B
    Anders B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Snabbt och tufft men väldigt effektivt. Blev av med stelheten i ryggen och nacken som jag haft länge
  • Jonny E
    Jonny E skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande och behandling som verkar fungerar
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Upplevde en kunnig person som visste vad han sysslar med. Kommer absolut att gå dit igen
  • Els-marie S
    Els-marie S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Har bara varit där 2 ggr men har varit väldigt nöjd
  • Janne V
    Janne V skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bästa stället att gå till! Spelar ingen roll vart man har smärta eller bara är stel. 10-15 min senare är man smärtfri. Rekommenderas varm
  • Cecelia K
    Cecelia K skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Fantastisk experthjälp med min rygg! Känner mig som en ny människa varje gång jag varit där!
  • Tatiana Z
    Tatiana Z skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag är väldigt nöjd! Tack för att jag släppt ont jag hade i några månader, nu är jag aktiv igen .Tack!))
  • Milena B
    Milena B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Väldigt bra bemötande. Bra info när Femmans sport gick i konkurs.Gillar systemet som bekräftar bokningen och påminner om inbokad tid. Har fått akupunktur. Är helt nöjd.
  • inger h
    inger h skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande. Ser fram emot ett längre möte nästa gång.
  • Eva L
    Eva L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Hej,

Hade lite problem med stel axel o ibland i nacke, nu botad.

Mvh Eva
  • Anders S
    Anders S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Superbra, kommer tillbaka när det behövs👍
  • Björn L
    Björn L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Kändes redan i telefonen när jag bokade att han jag skulle träffa hade koll. På plats kom han med nya tankar och sätt för mig att bli kvitt mina problem i vaden.
  • Christer B
    Christer B skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Kunnigt, trevligt och personligt!
  • Johan L
    Johan L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Hur bra som helst!
    Både David (råd för stretch av vader; förstärkning av magen, förklaring till ont i svanken, perfekta övningar, trevlig, hur bra som helst)
    och Torsten: Världens? I alla fall Sveriges bästa innersulor, vilket var ursprungsskälet att jag kom dit.
    Tack!
  • Britt M
    Britt M skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Kanon. Trevlig rolig och kunnig sjukgymnast. Hoppas jag blir bättre efter avslutad behandling
  • Ibrahim N
    Ibrahim N skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Personal ar trevliga och duktiga. Igen. Hjalp mig med min besvar men. Nar jag ringt till de fick tid. Oh. Fick skriver remiss till
  • Hans S
    Hans S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    De e jätte duktiga,hade jätte ont i ryggen som ner i foten,varit hos de bara fem gånger har inget ont längre,jag stark rekommenderar de,tack så mycket mr David
  • Agnes S
    Agnes S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jättebra! Behövde nya inlägg så gick dit, berättade vad jag behövde och då hade de fixat inläggen nästa gång jag var där! Jag gick dit fixade möte och fick inlägg istället för, gå dit, få möte, bli utfrågad om vad jag behövde, vänta för att tillslut få mina inlägg på nästa möte. Så jag slapp 2 steg bara för att de sparat mina fotavtryck!
  • Inga Lena K
    Inga Lena K skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bästa Reco🌹
    Ett mycket trevligt bemötande från alla på eran butik.
    Plus att eran Otoped David gav mitt ett proffsig utredning så jag kunde bli av med min värk i benet.
    Kommer att kontakta honom åter för mer behandling med " inlägg".
    Med vänlig hälsning,
    Inga-Lena Karlsson
  • Agneta D
    Agneta D skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Fantastiskt mottagande. Mycket nöjd med mina inlägg. Lite som att gå på moln med inläggen i de nya skor jag passade på att köpa samtidigt.
  • Per Erik A
    Per Erik A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Snabb och effektiv behandling mot ryggskott
  • Maria H
    Maria H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Proffsigt och trevligt bemötande. Både tidsbokningen i affären och vid utprovning av inlägg.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Toppenbra! Trevligt, korrekt, kul till och med, funkade bra med sms-påminnelse etc.
  • Karin F
    Karin F skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag har vid många tillfällen sökt till David för att få hjälp med min onda rygg. Har alltid fått bra (men smärtsam) behandling som har hjälp mig att komma tillrätta med mina besvär.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mycket kunnig inom biomech och intresserad av att sälja rätt produkt/behandling.
  • Elin Ã
    Elin à skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra bemötande, trots smärtan i det är det värt det.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Mkt bra bemötande och kompetent behandlare som får en att slappna av. Rekommenderas
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Snabbt, enkelt, hög kompetens och vänligt bemötande. Toppen helt enkelt.
  • Glenn S
    Glenn S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag blev bra bemött och jag kommer att komma tillbaka ⏪
  • Anne A
    Anne A skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Proffsigt bemötande. Mycket kunskap hos Torsten.
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    De funka bra. Torsten är duktig trevlig
  • Emil S
    Emil S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    svårt att hitta. ej skyltat
    Själva mottagningen ligger inne i sen sport affär i bortre hörn.
    finns inga skyltar förrän man kommer en bra bit i affären.

Har varit på en behandling, några kvar. Svårt att utvärdera.
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra Snabb tidsbokning trevligt bemötande
    Superbra inlägg Har själv sökt mig till Er med rekommendationer från andra/ Gunilla
  • Sture T
    Sture T skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Problem med ryggen - ryggmuskler och ländrygg efter en veckas intensiv ridning.
    Fick "tryckbehandling" på ländkotorna samt akupunktur, sammanlagt 5 behandlingar. Kändes väldigt bra efter det, jämfört med hur det var innan.
    Behandlingstiden var i samtliga fall väldigt korta ca. 10 -15 min. Vet inte om resultatet hade blivit bättre med längre behandlingstid?
  • Sanida S
    Sanida S skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bra och proffesionel terapeut. Behandlingar tar dock inte en halvtimma utan 5 min max.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Jag tycker att det är bra att ni försöker hjälpa mig men det har tyvärr inte givit något resultat.
  • Moris D
    Moris D skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Rekommenderar ej, han tog sig knappt någon tid att göra något.
  • Louis R
    Louis R skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    David long är den absolut bästa sjukgymnast/idrottsmassör jag har varit hos. Istället för någon som masserar under 30 minuter och man får en tillfällig förbättring gör David det snabbt och effektivt. Det kommer kännas men jämfört med att gå runt och ha ont är det värt det!
  • Ana O
    Ana O skrev om Femmans Sports Ortopediska Grupp
    Bemötandet är mycket bra. Behandlingen är i toppklass varje gång.
    Jobbar på kontor och har klassiska probem såsom ont i axlar/nacke/skulderblad/spänningshuvudvärk i bakhuvudet (ovanför nacken). har gått med problemet i flera år. levt på huvudvärkstabletter. Efter behandlingarna (arbetsterapeut-, akupunktur- & sjukgymnastbehandling) hos David lever jag idag med en vardag utan värktabletter och då går jag på behandling max 4ggr/år i förebyggande syfte enbart. Mår mycket bättre idag.

Rosenlundsgatan 4, 411 20 Göteborg