Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, 418 30 Göteborg — Visa karta

Vi på Festina Städ är proffs på städning. Idag utför vi runt 100 uppdrag varje månad och vi städar bl.a. ett stort antal kontorslokaler i Göteborg, Kungsbacka, Alingsås, Kungälv och Lerum. Vårt mål är att erbjuda en professionell städtjänst till konkurrenskraftigt pris.

Vi erbjuder regelbunden hemstädning, storstädning, fönsterputsning, flyttstädning och kontorsstädning. När det gäller flyttstädning vet vi att det är ett moment många fruktar inför flytten. Därför kan du lugnt flytta ut och vi sköter hela städningen, vi tar t.o.m. våra egna produkter och utrustning och ser till att varje vrå är skinande ren när vi lämnar bostaden eller lokalen.

Tycker du att hela flytten känns komplicerad och jobbig? Vi hjälper dig med både packning och transport till fast pris!
Mån-Sön: 08:00-18:00

Läs vad 104 kunder tycker om Festina Städ

• Stina L
    Stina L skrev om Festina Städ
    Bra bemötande, noggranna, rekommenderas! Läs mer
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Festina Städ
    Trevliga, proffsiga och prisvärda!
    Vi behövde hjälp med att forsla bort en gammal badtunna som var nedsänkt i altanen. Det ordnades snabbt till ett rimligt pris och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-07 Festina S svarar Yvonne E
    Hej Yvonne,

Tack för din rekommendation!

• Rolf H
    Rolf H skrev om Festina Städ
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Fick snabb respons och en tid för fönsterputsning bokades in. Också fönsterputsningen genomfördes med ett fint resultat. Läs mer
    2017-12-07 Festina S svarar Rolf H
    Hej Rolf,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra, tack för fina ord. Välkommen som kund!

Alan Festina Städ AB
  • Julia N
    Julia N skrev om Festina Städ
    Väldigt bra bemötande vid första kontakt och möte. Effektiv och noggrann personal. Flexibla och enkla att ha att göra med. Rekommenderas varmt Läs mer
    2017-12-07 Festina S svarar Julia N
    Hej Julia,

• Mikael B
    Mikael B skrev om Festina Städ
    Anlitade för flyttstädning. Mycket trevlig personal som gjorde ett hästjobb. De fick inte loss glaset på ugnsluckan men löste det genom att sänka ner hela ugnsdörren i badkaret. Allt var skinande rent och bra pris jämfört med några konkurrenter. De mest välspenderade pengarna detta året Läs mer
    2017-12-07 Festina S svarar Mikael B
    Hej Mikael,

• Sofia H
    Sofia H skrev om Festina Städ
    Har anlitat Festina Städ för både storstädning och fönsterputsning ett flertal gånger och de levererar städning i topp klass!
    Alltid bra service och trevligt bemötande! Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Lennart Å
    Lennart Å skrev om Festina Städ
    Trevlig personal och trevligt bemötande.
    Städningen var perfekt och det blev mer städat än jag trodde. Det var väldigt rent och doftade underbart. TACK Läs mer
    2017-12-04 Festina S svarar Lennart Å
    Hej Lennart,

Stort tack verkligen! Underbart härligt att bägge parterna blev nöjda med vår tjänst :)

Hälsningar Martin
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Festina Städ
    Jätte bra jobb, väldigt trevliga och omtänksamma personal, tusen tack för ert underbara arbete. Läs mer
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Festina Städ
    Hej! Jag är supernöjd med städningen av vår villa i Mölndal. Allt var perfekt, inte ett dammkorn kunde jag hitta. Det blänkte o var rent överallt.
    Hälsn
    Gunnar Blomqvist Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Festina Städ
    Mycket nöjd med utfört arbete, och ännu mera nöjd med slutresultatet!
    Jag vill säga att inga anmärkningar – redan på första besiktningen. Lätt billigast i Sverige också!
    Jag kan varmt rekommendera Festinastäd AB Läs mer
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Festina Städ
    Jättetrevlig och proffsigt bemötande. Jättenöjd med både städ- och flyttjänst. Anlitar, utan tvekan, gärna FestinaStäd igen. Läs mer
  • Lilian N
    Lilian N skrev om Festina Städ
    Vi har anlitat Er två gånger för flyttstädning i hus och lgh och jag vill ge er toppbetyg för både städningen, trevligt personal, lätt dialog och enkel process från bokning till genomförande. Att ni erbjuder städgaranti trotts att man godkänt städningen redan är extra plus! Vi kommer anlita er fler ggr! Tack! Läs mer
    2017-11-10 Festina S svarar Lilian N
    Hej Lilian,

tusen tack för dina fina ord!

• Nina L
    Nina L skrev om Festina Städ
    Jag kontaktade Festina Städ via mail och har endast haft mail kontakt med dem. Jag tycker att det fungerade väldigt bra och jag är nöjd med flyttstädning de utförde. Läs mer
    2017-11-09 Festina S svarar Nina L
    Tack för din positiva feedback Nina, Vi är ytterst glada över att höra din uppskattning!

• Oliver S
    Oliver S skrev om Festina Städ
    Bokade flytthjälp. Allt gick riktigt bra. Läs mer
    2017-11-10 Festina S svarar Oliver S
    Kul att du är nöjd och tack för din rekommendation.

Vänlig hälsning
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Festina Städ
    Städning och flytt
    Jag kan bara säga att ni har den bästa servicen man kan begära, effektiva, vänliga och duktiga. Kommer att anlita er igen.

Vänligen
    Veronica Läs mer
    2017-11-10 Festina S svarar Veronica B

Sussane Festina Städ AB
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Festina Städ
    Mycket trevliga "flyttgubbar", bra service, jobbade snabbt och effektivt.
    Även kontoret gav ett positivt intryck och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Cecilia L
    Hej Cecilia,

Karl

• Johan E
    Johan E skrev om Festina Städ
    Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan fotografering av lägenheten inför försäljning och vi är fortfarande förvånade över att lägenheten kunde bli så ren och fin. Vi hade aldrig kunnat få det lika rent själva. De kom den tid vi hade bestämt och avslutade också den tid vi hade bestämt. Allt var skinande rent, även eluttagen! Ser ingen anledning till att någonsin välja en annan firma. Vi kommer att anlita Festina Städ igen inför flyttstädningen. Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Johan E
    Hej Johan

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det är härligt och läsa att du blev nöjd.

• Lena Å
    Lena Å skrev om Festina Städ
    Festina Städ har hjälpt mig med städning i min bostad.
    Mycket vänligt bemötande, punktliga, pålitliga och ytterst noggranna.
    Jag är nöjd och tycker att jag får den service som jag ber om. Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Lena Å
    Hej Lena,

• Hamrin D
    Hamrin D skrev om Festina Städ
    Toppen killar !
    Jättebra service snabba roliga dom gillade sitt jobb
    Såg mig dom kund
    Kommer att varmt rekommendera er
    Nästa flytt om den blir då kommer jag att ringa er
    Hamrin Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Hamrin D
    Hej Hamrin
    Vad glada vi blev att ni var nöjda med våran insatser.tack, det värmer o mycket.

Med Vänligt Hälsningar

Alan
  • Jan E
    Jan E skrev om Festina Städ
    👍🏽👍🏽👌🏼👌🏼🌞🌞 toppen!! Alldeles utmärkt. Arbetsamma o alltid vänliga. Rekommenderar alltid!!! Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Jan E
    Hej Jan!
    MVH
    Susanne på FestinaStäd AB
  • Erik S
    Erik S skrev om Festina Städ
    Vi beställde städning i samband med visning av lägenheten, och blev otroligt nöjda! Riktigt bra bemötande, personlig service och anpassat efter våra behov och önskemål. Kan varmt rekommendera Festina Städ och vi kommer också att fortsätta att anlita dem för andra tjänster. Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Erik S
    Hej Erik,

• Eva O
    Eva O skrev om Festina Städ
    Beställde en storstädning och är jättenöjd. Strålande rent och ordning i skåpen. Kommer fortsätta med veckostädning.
    Snabb och trevlig kontakt och väldigt bra städat! Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Festina Städ
    Vilket positivt bemötande vid beställningen och vilket proffsigt genomförande! Kan verkligen varmt rekommendera Festina Städ som företag. De hjälpte mig med ett transportuppdrag och Flytthjälp jag kommer helt klart att anlita dem igen. /Kristina Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Kristina H
    Tack Kristina för ditt trevliga omdöme! Nöjda och glada kunder gör oss på FestinaStäd AB nöjda och glada. Vi hjälper dig mer än gärna om det behövs i framtiden!

• Olof L
    Olof L skrev om Festina Städ
    Snabb och proffsig service med ett väl utfört städjobb i samband med vår flytt! Rekommenderas! Läs mer
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Festina Städ
    Över förväntningarna. Mycket trevligt bemötande och högsta betyg när det gäller genomförandet av beställd flyttstädning. Er rekommenderar jag gärna. Tack för väl utfört arbete! Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Ingrid B
    Hej Ingrid,

Alan Festina Städ AB
  • Karl S
    Karl S skrev om Festina Städ
    Trevliga, proffsiga och prisvärda!
    2017-11-07 Festina S svarar Karl S
    Hej Karl och tusen tack för att du tog dig tid att ge oss ett betyg! Vi är glada att du är nöjd med utförandet och att vi fick möjlighet att hjälpa dig. Vi är bara ett samtal bort om du behöver vår hjälp igen!

• Anna
    Anna skrev om Festina Städ
    Jag förstår inte heller alla postiva kommentarer. Jag hade bokat flyttstädning. Först var de sena utan att höra av sig. Sen i avtalet så stod det att man har 30 min på sig och komma och besiktiga städningen, de ville gå med en gång utan att vänta men det gick jag inte med på. När jag kom så satt de redan i bilen påväg men städningen var katastrofal så de fick städa om.. andra gången de var klara hände samma sak och de va tvungna att städa igen ( badkaret var svart , spis ej ren etc.. ) . Tröttsamt ! Läs mer
    2017-11-07 Festina S svarar Anna
    Hej Anna! Vad tråkigt att läsa att du har fått denna uppfattningen om oss och att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi har en nöjd kundgaranti som innebär att vi alltid kommer ut och åtgärdar det kunden inte känner sig helt nöjd med eller om det finns något som blivit missat. men efter andra tillfällen så hade din mamma Godkänd besiktningen då var hon helt nöjd..

2017-11-07 Anna svarar Festina S
    Hej

Ja men jag skall väl inte behöva säga till två gånger och sedan bromsa dem så att de inte åker iväg ifrån mig och inte ens vill stanna? Står att jag 30 min på mig att komma och besiktiga .. men de pressa och sa nu åker vi, du får Max 15 min .. osv
    Handlar om bemötande. Är man 30 min sen på morgonen så hör man av sig och säger att man är sen. Alla gör vi misstag mm men då bemöter man det där och då. Tur min mamma kunde va hemma för en hel dag behöva springa fram och tillbaka är inte kul . Sen orka inte mamma säga till en tredje gång vilket ni kanske kan förstå.

/ A
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Karin L
    Karin L skrev om Festina Städ
    Väldigt förvånad över dessa positiva omdömen. Jag måste haft riktigt oflyt? Aldrig varit med om ett mer oproffsigt arbete. Inte ens golven var torkade eller dammsugna okej (!!) och detta skulle föreställa en flyttstädning. Det var fortfarande inte rent när de fick ytterligare en chans på sig. De erkände att första gången inte "blev så bra" eftersom de städade på kvällen. Inga tider hölls, lägenheten luktade sunk när de var klara. Slutade med att jag fick anställa en annan firma att städa upp efter dem. Finns vittnen och dokumentation för hela proceduren. Läs mer
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Festina Städ
    Trevlig personal och blev trevligt bemött. Städningen var superbra och det blev mer städat än jag trodde. Det var så rent och doftade underbart när vi kom hem. TACK Läs mer
    2017-10-27 Festina S svarar Gunilla R
    Hej Gunilla

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra, tack för fina ord

• Eva H
    Eva H skrev om Festina Städ
    Beställde en storstädning inför att jag skulle hyra ut min lgh i andra hand, och blev otroligt nöjd! Det var rent precis överallt! Utöver det så var Alan även supertrevlig och tillmötesgående. Kanske ”måste” jag nu fortsätta anlita dem, när det blev så bra :-) Läs mer
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Festina Städ
    Fantastiskt bemötande redan från början när man ringde in och bokade. Sedan när man ringt ett flertal gånger när man behövt mer info om flytt osv och alltid samma glada bemötande.
    Flytten gick sedan smidigt och personalen skötte sig exemplariskt! Läs mer
    2017-10-27 Festina S svarar Katarina K
    Hej Katarina,

Tack för att vi fick hjälpa dig med flytten! Så kul att du blev nöjd😊

Med vänlig hälsning,

• Jon E
    Jon E skrev om Festina Städ
    Är super nöjd. Trevliga killar.
    Dom tog allt. Till och med min lilla virkkorg. Flöt på hela tiden. Så nöjd rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mia K
    Mia K skrev om Festina Städ
    Mycket bra, finns ingenting att klaga på.

Bra kommunikation, bra utfört arbete och mycket trevlig personal. Fick även ett bra pris på flyttstäd vilket sparade mig mycket tid.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Festina Städ
    Vi anlitade Festina Städ för vår flytt från Göteborg till Malmö under Augusti månad.
    Vi fick även hyra flyttkartonger till ett kanonpris, och fick dessa utkörda på en söndag, stackare som behöver jobba alla dagar i veckan :)

Vi behövde dessutom flyttstädning och blev enormt positivt bemötta även där!

Flytten gick mycket smidigt och allt var perfekt från första kontakten med deras bokning till grabbarna som kom och flyttade åt oss!

* * * * * av 5 möjliga.

Jag kan personligen rekommendera detta företag till alla som vill ha en pålitlig partner.

Dessutom vill jag tacka dom för att dom även hjälpte oss med att montera upp TV och installera vår comhem box...

HELT OTROLIGA

Joakim Läs mer
  • Guillaume S
    Guillaume S skrev om Festina Städ
    Jag är väldigt nöjd med tjänsten. Från början till slut. Jag kommer att rekommenderar företaget till alla mina nära och kära.
    Jag var tydlig med att jag ville ha en problemfri städning och genom att mina köpare själva fick godkänna städningen så blev det en smidig övergång. Tack! Läs mer
    2017-10-26 Festina S svarar Guillaume S
    Hej Guillaume,
    Kul att du är nöjd och tack för din rekommendation.

Vänlig hälsning
  • Ann L
    Ann L skrev om Festina Städ
    Mycket bra bemötande och snabb samt effektiv service. Jag kommer sannolikt att anlita FestinaStäd AB igen vid behov. Läs mer
    2017-10-26 Festina S svarar Ann L
    Tack Ann! Vi är glada att du är nöjd med oss och våra tjänster!

Må gott!
    Annica Festina Städ AB
  • Mats A
    Mats A skrev om Festina Städ
    Mycket bra bemötande! Där jag ser problem ser dom lösningar! Otroligt flexibla, håller vad dom lovar. Effektiva och noggranna Läs mer
    2017-10-26 Festina S svarar Mats A
    Hej Mats, Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Glada kunder gör oss alltid glada!

• Ole H
    Ole H skrev om Festina Städ
    Mycket positiv. Deras verksamhet/affärsidé var viktig för oss när vi anlitade dem. Företaget var lätta att nå och återkom om man sökt dem, bra kommunikation Gjorde ett bra jobb vid tömningen av lägenheten. Läs mer
    2017-10-26 Festina S svarar Ole H
    Hej Ole och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er och tackar ödmjukast för de fina orden. Ni vet var vi finns om ni behöver få hjälp i framtiden!

• Anastasia V
    Anastasia V skrev om Festina Städ
    Proffsiga från början till slut. Trevlig, välklädd personal med stolthet för jobbet som levererar och gör det på ett så positivt sätt. Har flyttat ofta men kommer aldrig mer att använda någon annan firma än Festina Städ. Supernöjd med flyttstädning oxå. Vi hade dessutom ett mycket snävt ”fönster” att flytta ut på innan nästa ska in men allt fungerade utmärkt och dessutom med glatt humör och en trevlig anda. Läs mer
    2017-10-26 Festina S svarar Anastasia V
    Kommunikation är nyckeln till en bra Städ och flyttupplevelse ! Vi tackar för alla härliga ord Anastasia.

• Zandra H
    Zandra H skrev om Festina Städ
    Jag har köpt hemstädning ca 4 Tim två ggr i månaden. Jag är mycket nöjd medbemötandet från företaget och med utförandet av städningen. Personalen jag möter i hemmet är trevlig, tillmötesgående och kvaliteten på städningen är utmärkt. Läs mer
  • Anja A
    Anja A skrev om Festina Städ
    Jag är väldigt nöjd med FestinaStäd. Trevligt bemötande, snabb återkoppling och väl utförd både flytt och städ. Vi har redan nu bokat in dem för ytterligare ett uppdrag senare i höst. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Festina Städ
    anlitade FestinaStäd AB till flyttstäd och blev väldigt nöjd med resultatet. Allt fungerade väldigt enkelt och smidigt från det att jag först tog kontakt, och de var väldigt tydliga med pris och vad som kommer ingå. Lätta att få tag på och hörde av sig löpande under processen. fick även det bästa priset 👍 Läs mer
  • Malin O
    Malin O skrev om Festina Städ
    Bad om offert på flyttstädning av vårt hus i Göteborg. Snabbt svar och offert, snabba svar och proffsigt bemötande av min kontaktperson. All kontakt med Festina Städ skedde via email då vi bor utomlands och det funkade perfekt! Bara gott att säga om detta städföretag! Läs mer
    2017-10-23 Festina S svarar Malin O
    Hej Malin,

• Jörgen L
    Jörgen L skrev om Festina Städ
    Bra kundservice och relativt billigt. Det anlitade Städföretaget var kanon! Läs mer
  • Ann N
    Ann N skrev om Festina Städ
    Jag letade på nätet efter ett seriöst städbolag och fastnade för FestinaStäd, Via deras chat fick jag bra svar på mina frågor. Jag bokade en storstädning. Städpersonalen anlände prick på utsatt tid och utförde städningen till vår belåtenhet och helt utan onödiga pauser. Kommunikationen fördes på engelska.
    Det känns skönt med ett städat och rent hem. Läs mer
  • Michaela F
    Michaela F skrev om Festina Städ
    Vi fick ett väl bemötande både vid beställning av tjänsten och vid utförandet.
    Personalen som utförde tjänsten var duktiga och allt gjordes på bästa sätt.
    Vi är sammanfattningsvis mycket nöjda Läs mer
  • Tina K
    Tina K skrev om Festina Städ
    Utmärkt! De kom på utsatt tid och gjorde allt enligt förväntan, de var trevliga och försiktiga med allt som flyttades. Jag är riktigt nöjd med deras uppdrag! Läs mer
  • Ena F
    Ena F skrev om Festina Städ
    Super service med snabb och noggrann flyttstädningen. Hade ett väldigt tajt tidsschema men det fixade dom utan problem. Kan inget annat än att rekommendera Festinastäd Läs mer
    2017-10-17 Festina S svarar Ena F
    Hej Ena,

• Fabian H
    Fabian H skrev om Festina Städ
    Festina Städ kan jag varmt rekommendera. De är duktiga, ärliga och trevliga.
    De har städat hos min 85-åriga mor en gång i månaden under en längre tid. Även så små uppdrag sköter de perfekt. Jag uppskattar verkligen att de är effektiva och pålitliga.
    Innan jag hittade Festina Städ ringde jag runt, men ingen ville ta sig an så små uppdrag, men för Festina Städ var det inga problem alls Läs mer
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Festina Städ
    Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan begära. Läs mer
    2017-10-17 Festina S svarar Kenneth A
    Hej Kenneth

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det är härligt och läsa att du blev nöjd.

Blidvädersgatan 51B, 418 30 Göteborg