Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Fether Club AB

Fether Club AB

Kungsportsavenyen 21, 411 36 Göteborg — Visa karta

Asiatisk restaurang som blev rikskänd när de portade Erik Almqvist, pressekreterare i Sverigedemokraterna.

Restauranger nära Fether Club AB:

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Johanna J:
Fantastisk god hamburgare. Ok bemötande. hade gärna suttit en liten stund till o inte bara 2h. Känns lite som man blir bortkörd

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Felix S:
Bar normal är en familjär och underbar restaurang där personalen bjuder på sig själva och exekuterar såväl mat som dryck med hög kvalitet.

Läs vad 2 kunder tycker om Fether Club AB

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Fether Club AB
    Jag har inte ätit mat här men eftersom jag hörde att de kastade ut Sverigedemokraten Erik Almqvist måste jag anta att deras etiska standard är god! Är maten lika bra som den etiska standarden kommer jag att bli nöjd när jag besöker dem!
  • Johan A
    Johan A skrev om Fether Club AB
    God mat, fantastiska drinkar och ett alldeles alldeles underbart ställe att spendera torsdag, fredag och lördag natt på!

Kungsportsavenyen 21, 411 36 Göteborg