Fikratsson Bil AB

Fikratsson Bil AB

www.fikratssonbil.se
  • BadgeSevenYears

Fikratsson Bil AB - MRF-ansluten handlare Letar du efter ett företag som både köper och säljer bilar? Då har du hittat helt rätt. Vi på Fikratsson Bil AB har ett stort billager och leder dig på vägen till ett nytt bilägande. Vi arbetar med de flesta märken och modeller och letar alltid efter väldokumenterade bilar. Finns det...

573 omdömen om Fikratsson Bil AB

Sedan starten hos Reco 2018

Kent J
Skrev om Fikratsson Bil AB

Fina lokaler bra bilar utmärkt service

Eva L
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt och personligt bemötande! Smidig affär.

Hult Conny A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra bemötande och trevlig personal. Fina lokaler och de bilar som stod i hallen var fint i ordning gjorda.

Marcus A

Otroligt hjälpsamma och trevliga

Andersson Karl J
Skrev om Fikratsson Bil AB

Jag blev mottagen på en professionellt sätt väldigt välkomnade. Fikratsson Bil AB levde upp till mina förväntningar och var väldigt bemötande för mina önskemål. Kan varmt rekommendera Fikratsson Bil AB Den korta stunden jag har haft bilen så är jag mycket nöjd. Stort tack till Dennis på Frikatasson Bil AB

Malmer Mats Olof K
Skrev om Fikratsson Bil AB

Ett fint bemötande av säljaren Marcus! Mycket bra service när jag skulle hämta min bil som stod på sommar däck ringer de och frågar om jag vill att dom byter till vinterdäck då det var snökaos 2-april. Fin bilhall allt skiner och är fräscht. En väldigt bra upplevelse helt enkelt!

Joakim S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Smidig och enkel affär. Föredömligt bemötande!

Bjarne Tord Gustav V
Skrev om Fikratsson Bil AB

Stort tack för mottagandet (Rasmus)! Mycket trevlig personal i övrigt. Stor och fin hall . Jag hittade snart den bil jag såg i annonsen och blev helförtjust (orange BMW x2) och tänkte den bilen vill jag ha! Provkörning och så blev det. Allt helt okej!!! Mvh Bjarne Vårdstedt

David H
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt bemötande. Fann ett märkligt rostangrepp dagen efter jag tagit hem bilen. Kontaktade säljaren som ordnade med åtgärd samt lackering på Bilia. Mycket servicemindade, inget strul. Mycket nöjd! Rekommenderas verkligen!

Qvarfordt Klas Åke E
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra bemötande Fick dock inte ut

Linda B
Skrev om Fikratsson Bil AB

Köpte min Kia här. Fantastiskt bemötande och bra service. Inga konstigheter helt enkelt! Rekommenderar.

Nedeljkovic L
Skrev om Fikratsson Bil AB

Mycket trevliga och seriösa bilförsäljare, snabb och enkel affär.

Maria F
Skrev om Fikratsson Bil AB

Väldigt bra bemötande och smidigt bilköp! Mycket nöjd med hela processen!

Jafarov A
Skrev om Fikratsson Bil AB

jag har varit kund hos Fikratsson Bil AB i flera år nu, alltid bra service och bemötande, superb service från personalen och förståelse , rekommenderar stark till alla tack för all hjälp och service.

Ronny S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt bemötande och ett bra bilköp. Stor fin bilhall med olika märken på fina bilar.

Ekeblad Åke S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Ett trevligt & bra säljande bemötande. Fick dålig pris på mitt inbyte, gick inte pruta något på nyköpet. Hittade lite småfel efter köpet som jag meddelade inom 1v, fick hjälp med ett oljeläckage och inte mer, det andra var småsaker i mina ögon. Värme i ena backspegel var paj bla, det åtgärdades inte. kommer aldrig mer handla där.

Asim K
Skrev om Fikratsson Bil AB

Mycket bra service och kundbemötande. Ingenting är omöjligt för att kunden ska var nöjd

Mahdi B

Väldigt professionella och tillmötesgående på alla plan. 5/5

Inger Christina W
Skrev om Fikratsson Bil AB

Professionella och pålitliga. Försäljningen gick smidigt. Handpenningen kom snabbt och överlåtelsen gick snabbt. Har rekommenderat företaget till vänner.

Jenny Sandgren N
Skrev om Fikratsson Bil AB

Professionellt och mycket trevligt bemötande av säljaren Dennis. Skickade både bilder och svar på mina frågor snabbt. Då jag inte hade möjlighet att prova bilen eller se bilen innan köpet. Bilen överträffade våra förväntningar. Den var mycket fint skick och kändes helt ny även om det gått ca 5000 mil. Inte en skråma eller några fläckar på klädseln. Så bra jobbat av rekondfirman. Fick även snabb leverans från att jag bestämt mig för bilen. Satt in pengarna för bilen på bankgirot och dagen efter vid lunch fick jag den levererad...

Peter H
Skrev om Fikratsson Bil AB

Kunnig petsonal med bra bemötande. Positiv upplevelse och en jättefin bilhall.

Maud Camilla H
Skrev om Fikratsson Bil AB

Snabb affär, seriöst bud o en så bra säljupplevelse! Trygg hantering o tålamod med alla frågor! Tack Samir för din kommunikation o ditt sätt att ta oss igenom affären! Rekommenderas starkt!

Gilbert Nilsson R
Skrev om Fikratsson Bil AB

köpte min nya BMW 5-serien 535d Touring sjukt nöjd åkte dit på en helg utan att ringa först fick sen reda på bilen var inlämnad på verkstad då åker personalen själv till verkstan och hämtar hem bilen otroligt bra service !

Lenny W
Skrev om Fikratsson Bil AB

Mycket trevligt bemötande och trevlig personal. Allt fungerade smidigt.

Javad S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevliga personal.bra pris och snabb service .

Josefin M
Skrev om Fikratsson Bil AB

Mycket nöjd med bilen och har enbart positivt att säga vad gäller kontakten med säljaren.

Thilda G
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra och snabb service, smidig kontakt och hängiven säljare. Det var snygg lokal, bra och ärlig konversation.

Micaela S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Ett trevligt och professionellt bemötande av kunnig personal. Det var första gången jag var i kontakt med Fikratsson Bil AB , jag var intresserad av att köpa nyare bil och byta in min bil samtidigt. Hela processen flöt på bra och problemfritt, fick bra och tydlig information under hela affärens gång. En bra upplevelse och jag kan rekommendera Fikratsson Bil AB till andra köpare.

Gina N
Skrev om Fikratsson Bil AB

Super trevlig personal och bästa service

Ulrica J
Skrev om Fikratsson Bil AB

Hej Dom/ ni har varit väldigt bra att göra med, även att vi fick lite problem så var ni helt med på att lösa det Super bra bemötande // Ulrica

Knutsson Stig Östen S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt bemötande av säljarna och personalen. Vi visste vad vi var ute efter och när vi hade bestämt oss ( vilket gick ganska fort ) så bytte vi in vår pärla och köpte den som vi fastnat för. Rakt och enkelt att göra affärer med dom och när vi undrade över lite saker/detaljer så fick vi information direkt av vår kunniga säljare. Vi hade inga förväntningar överhuvudtaget när vi åkte dit men när vi klev in i bilhallen så blev vi glatt överraskade av hur varmt och välkomnande det kändes så stort plus i kanten där. Hälsningar från två nöjda kunder.

Joakim C

Trevliga säljare. Kunde hämta upp mig vid stationen i Mantorp 👍

Joori H
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bästa bilfirma jag träffat på under alla mina 54 år som bilägare. Mvh Joori Haglund

Daniel S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Fikratsson Bil AB överträffade mina förväntningar genom en smidig och effektiv affär där de köpte min begagnade bil utan några krångel. Den professionella och vänliga servicen gjorde hela processen enkel och förtroendegivande. Rekommenderar verkligen Fikratsson Bil AB för deras pålitlighet och utmärkta kundservice.

Aud N
Skrev om Fikratsson Bil AB

Flott kundeservice på alke måter. Vil gjerne handle bil der igjen når den tid kommer

Carlos A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Var en väldigt trevlig upplevelse och försäljaren var väldigt hjälpsam

Mattias Ö
Skrev om Fikratsson Bil AB

Jätte bra servie väldigt trevliga och lättsama Kommer vända mig till dom vid nästa bil köp +++

Matti S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Väldigt trevlig personal som inte hänger över axeln när man är och "klämmer och känner" på en möjlig framtida bil, man får köra sitt eget race men dom finns alltid tillgängliga och i närheten för att svara på frågor och funderingar som man möjligtvis har. Finansieringen är väldigt flexibel och det finns oftast utrymme för förhandling om man är benägen att fråga och dom är inte omöjliga om man då håller sig inom rimliga gränser. Det här är mitt första bilköp genom en auktoriserad firma då jag alltid köpt mina bilar...

Nika F

Härligt gäng. Ordning och reda

Ninos A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Snabb och smidig affär tack vore en professionell säljare som va tillmötesgående. Rekommenderas bra service

Lillo G
Skrev om Fikratsson Bil AB

Mycket professionellt bemötande och en smidig affär vid försäljning av min bil. Allt sin ordning gällande besiktning av bilen och betalning. Jag kan varmt rekommendera att sälja bilen till Fikrattson Bil.

Krystian S
Skrev om Fikratsson Bil AB

BMW X3 2017 GOOD CARS !! I recommend it and will definitely buy more cars. SZWEDA-CAR

Dardan H
Skrev om Fikratsson Bil AB

Jag har sålt bil till Fikratsson Bil där jag var i kontakt med Sam. Sam är väldigt trevlig och otroligt hjälpsam. Fick problem med en annan bil 3 månader efter vi hade gjort affär och var i deras trakter, ringde då till Sam och han ställde omgående upp på att hjälpa mig vilket jag uppskattar otroligt mycket 🙂 Kan varmt rekommendera Sam och Fikratsson Bil till alla som vill göra en enkel affär samt ha god service

Frisk Ismael L
Skrev om Fikratsson Bil AB

Dom lyssna på kunden och är tillmötesgående vilket ger en bra bilaffär.

Marcus Lennart S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Snabb och smidig affär när dom köpte min bil. Rekommenderas!

Martina W
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra service och smidig affär. Bilen jag fick levererat till Skåne levde upp till utlovad info.

Elangovan P
Skrev om Fikratsson Bil AB

I have always turned up to this showroom whenever I want to exchange or try out a new car and they are always the best out in östergötland.

Peter E
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt bemötande och kunniga i sin sak. dom levde upp till förväntningarna och kan stark rekommendera detta företag om man vill köpa bil

Lennart Å
Skrev om Fikratsson Bil AB

Snabb och smidig affär. Bilen motsvarar mina förväntingar, utom på en punkt.

Johansson Tommy Mats A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra bemötande i telefon. Kändes lite som att Fredag eftermiddag var en dum tid att hämta bilen på, då alla är trötta och vill ta helg.