Fikratsson Bil AB, sid 2

Gillbergagatan 25, 582 73 Linköping — Visa karta

Letar du efter ett företag som både köper och säljer bilar? Då har du hittat helt rätt. Vi på Fikratsson Bil AB har ett stort billager och leder dig på vägen till ett nytt bilägande.

Vi arbetar med de flesta märken och modeller och letar alltid efter väldokumenterade bilar. Finns det avbetalning på din bil? Då hjälper vi dig att lösa det också.

Vi vill att en bilaffär ska gå tryggt och enkelt till. Kontakta oss så lovar vi att göra allt för att du ska bli nöjd med köpet eller försäljningen. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 301 kunder tycker om Fikratsson Bil AB

• 2020-04-18

Danijel B skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra bemötande, snabb återkoppling o kanon fin bil.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-04-05

Carl Jacob T skrev om Fikratsson Bil AB
    Byter bil ofta och har besökt många bilhandlare under åren, trevliga säljare och kunniga och
    väldigt serviceminded. Fina bilar och fräscha lokaler. Läs mer
  • 2020-03-29

Peter N skrev om Fikratsson Bil AB
    Allt gick snabbt och smidigt och gick som det skulle.

Jag är mycket nöjd.

Peter Läs mer
  • 2020-03-29

Pär S skrev om Fikratsson Bil AB
    Snabb och smidig affär + mycket trevligt bemötande. Fick hämta bilen ( Mustangen) tidigare än bokad dag. Läs mer
  • 2020-03-28

Bengt J skrev om Fikratsson Bil AB
    Jag köpte en bil. Jag fick ett mycket trevligt bemötande. Jag hade inga som helst förväntningar på företaget. Men upplevde att det är ett mycket seriöst företag. Jag kommer att rekommendera dom till mina bekanta. Läs mer
  • 2020-03-27

Issa K skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket bra rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-03-27

Jan G skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra bemötande och mycket tillmötes gående säljare mycket nöjd med bilaffären Läs mer
  • 2020-03-17

Emil S skrev om Fikratsson Bil AB
    Proffsigt bemötande och extremt trevlig personal. Läs mer
  • 2020-03-03

Thomas H skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en Volvo XC40 18 års modell jättebra bemötande öppnade en timme innan öppning då jag var tidig allt gick smärtfritt Läs mer
  • 2020-03-01

Tobias B skrev om Fikratsson Bil AB
    Helt fantastisk service. Kommer bli en återkommande kund Läs mer
  • 2020-02-26

Daniel V skrev om Fikratsson Bil AB
    Smidigt och bra. Inga konstigheter vid upphämtning. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-02-24

Tord N skrev om Fikratsson Bil AB
    Vi har inhandlat en nyare bil och har blivit väldigt bra bemötta. Jättetrevliga och kunniga. Vi har handlat bil tidigare hos Fikrarsson Bil AB även våra barn har inköpt bilar där och inga problem. Väldigt fin finish på materialet. 👍👍 Läs mer
  • 2020-02-24

Gustav J skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket bra bemötande. Smidig affär och trevlig personal. Läs mer
  • 2020-02-22

Mattias F skrev om Fikratsson Bil AB
    Väldigt bra service och riktigt trevligt bemötande. Kanon ställe. Läs mer
  • Nina L

2020-02-21

Nina L skrev om Fikratsson Bil AB
    Fikratsson Bil AB palveli suomalaista autonostajaa todella hienosti, viesteihin vastattiin viipymättä ja kokonaisuudessaan autokauppa onnistui hyvin. Myös pieni vika, joka autossa ilmeni Suomessa, hoitunee asianmukaisesti. Suosittelen! Läs mer
  • 2020-02-21

Joakim Ö skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket fin bilhall med kunnig personal där bilköpet kändes både rätt och tryggt! Läs mer
  • 2020-02-18

Robert J skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket trevliga och seriösa. Snabb och bra kommunikation.
    Ja har bara positivt att säga om dom. Läs mer

Dick S skrev om Fikratsson Bil AB
    Fiktatsson fick försäljningsuppdrag på min bil. Upplevde ett genuint engagemang samt kunnighet. .Enkel process där jag fick pengar samma dag som bilen förmedlades Från annons på Blocket tills klar affär tog det 4 dagar. Jag är jättenöjd. Läs mer

Erik S skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en bil som var i samma skick som dem beskrev, trevligt bemötande och väldigt smidig affär. Läs mer

Jonas O skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket trevligt bemötande. Bra service och affären gick smidigt. Läs mer

Martin S skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket bra bemötande från första stund. Inte helt ovanligt att man kan bli ”ignorerad” på en bilfirma som säljer vad jag skulle kalla lite dyrare bilar. Detta var inte fallet hos Fikratsson. Smidig affär där jag tror att både jag och grabbarna på Fikratsson blev nöjda. Läs mer

Lennart H skrev om Fikratsson Bil AB
    Bytt bil. Blev mycket väl bemött.
    Bilen var nog inte riktigt leverans klar.jag var tvingat återvända med bilen för att få åtgärdat tryckkontrollen för lufttryck i däcken. Lyste en lampa att det inte stod rätt till.
    Man tog genast hand om problemet och löste det genom .att jag fick åka till deras däck entreprenör för åtgärd.
    Jag gillar grabbarna Fikratsson dom ställer alltid upp har ett bra bemötande mot kunden.
    Vi har gjort affär tidigare så därför återvände jag till dom för denna affär. Läs mer
  • 2020-01-21

Jonas B skrev om Fikratsson Bil AB
    Bilköp - trevligt och bra bemötande och fick bra pris på välutrustad bil. Läs mer
  • 2020-01-09

Erik B skrev om Fikratsson Bil AB
    Sålde min företags il till Fikratsson Bil. En snabb och smidig affär som gör att jag kommer fråga om offert även nästa gång jag skall byta bil. Läs mer
  • 2020-01-02

Susan W skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte min nya bil hos dem. Mkt bra service och lösningsorienterade säljare. Alla frågetecken besvarades och löstes snabbt och smart! Imponerande! Läs mer
  • 2019-12-28

Marcus A skrev om Fikratsson Bil AB
    Trevlig och proffsigt bemötande. Bra affär helt enkelt. Läs mer
  • 2019-12-18

Gustaf A skrev om Fikratsson Bil AB
    Byte in min gamla bil mot en nyare, Tycker allt som allt att det var en smidig affär med ett väldigt trevligt bemötande ifrån säljarna. Högsta Poäng! Mvh Läs mer
  • 2019-12-07

Maja M skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket nöjda med affären och bemötandet! Läs mer
  • 2019-11-26

Kerar A skrev om Fikratsson Bil AB
    Vilket fint bemötande och vilken kunskap, att kunna besvara på alla ens frågor - det kallar jag för proffs. Tack Fikratsson bil för en bra och trygg affär, vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-11-17

Roger G skrev om Fikratsson Bil AB
    Väldigt bra och trevliga. Bra bemötande. Kan bara rekommendera. Hittade min orange mini cooper s som jag letat efter länge. Läs mer
  • 2019-11-17

Christina L skrev om Fikratsson Bil AB
    Otroligt nöjd!! Tommy var vänlig, serviceminded och proffsig och det kändes tryggt att göra affär på Fikratssons Bil AB. Tommy gjorde vårt bilköp till ett rent nöje, mycket uppskattat!!
    Vänliga hälsningar,
    Christina Läs mer
  • 2019-11-15

Jussi T skrev om Fikratsson Bil AB
    Ostin BMW X2, jonka ilmoitus oli bytbilissä. Sähköposteihin vastattiin todella nopeasti ja muutenkin homma toimi hyvin. Auto oli kuvatun lainen ja kaupat sujuivat hetkessä. Voin suositella Läs mer
  • 2019-11-12

Fredric B skrev om Fikratsson Bil AB
    Professionell affär . Smidigt på alla sätt. Läs mer
  • 2019-11-10

Lars L skrev om Fikratsson Bil AB
    Som det känns nu förtroende och en känsla att kunden ska vara nöjd, mkt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-09

Johan Å skrev om Fikratsson Bil AB
    Snabbt, lätt och professionellt! Läs mer
  • Emilia M

2019-11-08

Emilia M skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en BMW 428i M-Sport. Väldigt väl bemött på både telefon, sms & direkt på plats. De löste alla saker andra firmor hade kunnat se som "problem" utan diskussion. Hade förväntat mig hitta mer grejer än de som tagits upp via telefon innan besök men allt säljaren hade tagit upp innan besök stämde & var även de enda brister som var på fordonet vilket var över förväntan. Jag är mycket nöjd med samtlig kontakt & hantering med Fikratsson Bil och kan i framtiden tänka mig att köpa flera bilar av dem utan att behöva känna mig orolig. Läs mer
  • 2019-11-08

Shwan S skrev om Fikratsson Bil AB
    Det va bra service och bra bemötande. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2019-11-08

Anton J skrev om Fikratsson Bil AB
    Allt fungerade mycket bra! Trevlig personal och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-11-04

Stefan W skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket bra bemötande och känner av kunden och kundens behov. Läs mer
  • David S

2019-11-02

David S skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Har förstått hur man får nöjda kunder. Läs mer
  • 2019-11-02

Fredrik R skrev om Fikratsson Bil AB
    Proffsigt bemötande och hantering av affär, allting med inbyte av bil gick snabbt och problemfritt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-01

Jan-Gunnar R skrev om Fikratsson Bil AB
    Var intresserad av. En BMW 320i och blev bemött på ett proffsigt sätt både via mailkontakt och vid senare besök för att eventuellt köpa bilen , mottagandet var mycket bra , jag köpte bilen trots att jag inte kunde pruta på priset så mycket, men det är väl inte helt ovanligt att man tycker att priset är för högt. Är klart nöjd med firmans agerande.. Läs mer
  • 2019-10-07

Pierre H skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en bil....
    Trevliga o seriösa säljare Läs mer
  • 2019-10-04

Hans F skrev om Fikratsson Bil AB
    Suveräna att göra affär med. Snabbt, enkelt och proffsigt! Läs mer
  • 2019-09-26

Rasmus D skrev om Fikratsson Bil AB
    Smidigt och lätt, fick pengarna och bilen hämtades nästa dag Läs mer

Magnus N skrev om Fikratsson Bil AB
    Fikratsson Bil AB svarade på min annons på Blocket.se. Jag hade min XC60 till salu och de erbjöd en rimlig summa för att köpa bilen. Betalning skedde snabbt och därefter kom de och hämtade bilen. En oerhört smidig affär! Läs mer

Dragan M skrev om Fikratsson Bil AB
    Seriös företag, bästa service,super trevliga och super bra bemötande, snabb och smidigt affär ! Rekomenderas starkt :) 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer

Burak B skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en Nissan Qasqhai hos Fikratsson bil och var mycket nöjd med bemötandet. Bra pris, proffsiga medarbetare och trygg miljö var min upplevelse.

Kan starkt rekommendera ett besök. Läs mer
  • Dragan M

2019-09-24

Dragan M skrev om Fikratsson Bil AB
  • 2019-09-23

Josef M skrev om Fikratsson Bil AB
    Topp service ! Lyssnade in mitt behov för jobb och privatkörande och känner verkligen att jag inte kunde bli bättre rekommenderade än den jag köpte. Pricken över i var ölglassen som jag fick som present, ett helt set dessutom xD återkommer om 3 år ::)) Läs mer

Gillbergagatan 25, 582 73 Linköping