Filip Home Miljöservice AB

Filip Home Miljöservice AB

www.filipmiljoservice.se
  • BadgeThreeYears

Städservice med miljötänk! Vi erbjuder våra kunder städservice och lokalvård utifrån ledorden miljö och kvalitet. Vår målsättning är att alltid överträffa dina förväntningar. Eftersom minsta möjliga miljöpåverkan är en viktig del av vår verksamhet satsar vi helhjärtat på miljövänliga produkter. För att säkerställa ett bra...

304 omdömen om Filip Home Miljöservice AB

Sedan starten hos Reco 2015

Rebecka S
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Mycket bra bemötande och ett utmärkt arbete, väldigt nöjd 😊

Robyn A
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Otroligt proffsiga, noggranna, flexibla och hjälpsamma! Nyttjat dem både för hemstäd och flyttstäd vid flertalet tillfällen och är alltid lika nöjd.

Marika L
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Vi har haft en lägenhet som vi hyrt ut på airbnb i sex månader nu. Bokningarna kan variera i vilka dagar de anländer och lämnar, antal personer och de kan även komma in i bokningar i sista minuten Vi har fått sån bra hjälp med bäddning och städning och de som städar är alltid så trevliga och positiva. 😊👍

Zeljko M
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Trevligt och korrekt bemötande från första tillfället. Inledande storstädningen blev jättebra. Har därefter haft vi haft hemstädning var annan vecka. Alla tillfällen har varit över förväntan. Infinner sig på överenskomna tider, Personalen gör alltid ”det lilla extra” Har rekommenderat till alla mina bekanta och även till dem som söker hemstäd ! Best regards Miljkovic Zeljko

Kenth Q
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Jag är jätte nöjd med Filip Home Miljöservice AB, p.g.a. att deras städerska hos oss gör det hon lovat samt enligt våra anvisningar på ett mycket snyggt och fint sätt. Kan bara rekommendera dem.

Ilker C
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Sammarbetat med Filip Home Miljöservice AB flertal gånger och jag kan med gott samvete rekommendera de till alla.

Maja M
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Snabb återkoppling och trevligt bemötande, Klara upplysningar om deras tjänster och hur dem arbetar. Väldigt tillmötesgående av mina önskemål Trevlig personal som utförde sitt jobb professionellt. Rekommenderar varmt!

Filip D
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Supertrevliga och mycket bra arbete. Smidigt och rekommenderar varmt Filip.

Ulf H
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Alltid toppen! Bra bemötande och proffisionellt städat!

Jan-Olof K
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Helt igenom proffsiga, noggranna och otroligt trevliga på alla sätt.

Mia F
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Vi har hemstad varannan vecka och är helnöjda med Filip Home Miljöservice. Pålitliga, flexibla, noggranna, med fint kundbemötande. En genomgående känsla av att de gör det lilla extra. Underbart att komma hem till ett skinande rent och fint hem efter ett de varit här.

Jakob G
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Trevlig personal Flexibla Välstädat!

Jamil H
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Väldigt professionelt samt vänligt bemötande. Otroligt nöjd med utförda arbetet. Rekomenderar starkt!

Petri L
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Svarar alltid på funderingar och flexibla👍

Jonas Y
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Trevligt, proffsigt och effektivt.

Goran B
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Blev bra bemött ,dem uppfyllde mina krav på tjänsten (hemstädningen) som jag efterfrågade, personalen var trevliga mitt hem blev skinande rent .Kan varmt rekommendera dem

Filip S
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Har använt Filip Home Miljöservice AB under många år för hemstädning. Alltid bra städat, snabb service och väldigt skönt att slippa stå med städutrustning själv.

Jonna Carolina L
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Hemstäd. Bra och snabba i sin kontakt, flexibla och trevlig personal som är kunniga och gör sitt bästa för sina kunder.

Malin S
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Serviceminded och lyhörda. När jag har önskemål så lyssnar de alltid och anpassar sitt arbete. Jag får alltid snabbt svar på mail och sms och de är trevliga i sitt bemötande

Farzaneh L
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Superbra, jag är mycket nöjd, personalen kunniga, noggrann.

Sanna S
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Otroligt bra kundservice och smidig kontakt med dem. Vår städerska är helt fantastisk! Hon gör alltid det lilla extra för oss. 🥰

Åsa Karolina S
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Bra och prisvärda! Alltid flexibla och trevliga när det gäller ändring i schema etc. Rekommenderas!

Anna Therese P
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Alltid noggranna och i tid, mycket nöjd!

Göran D
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Jag har fått ett bra bemötande, mina förväntningar har blivit uppfyllda och jag har fått rent hemma

Chris H
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Tipptopp! Otroligt nöjd🙏Effektiva o hjälpsamma!

Marita S
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Superbra kvalitet och ställer aldrig in

Leonard P
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Vi är jättenöjda! Rekommenderas varmt! :)

Anna L
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Blir alltid rent. Dessutom lätta att ha att göra med, flexibla när det gäller dagar och tider.

Yvonne N
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Hej Har alltid blivit bra bemött. Om man behöver tex flyttstädning med kort varsel så har dom fixat det. vi har städning 2 gånger i månaden och jag använder dem när jag har haft storstädning och fönsterputs.

Lena S
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Mycket bra service,alltid väl bemött Köpte städtjänst som vi är mycket nöjda med

Joakim B
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Superbra, har använt mig av bolaget i ca 5 år och är alltid nöjd. Både flyttstäd och vanliga städtjänsten.

Sara E
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Supertrevliga och mycket bra arbete. Smidigt. Andra gången jag anlitat Filip och rekommenderar det varmt!

Viktoria H
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

De har genom åren hjälpt mig att städa mitt hem med en känsla av det lilla extra. Rekommenderar dem varmt!

Michael H
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Mycket nöjd med hemstädning varannan vecka .Smidig bokning /avbokning och kommunikation, bra resultat.Uppskattar miljötänk .

Diana S
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Rekomenderar starkt detta företag för deras proffesionella och trevliga bemötande, tycker att komunnikationen sker enkelt och snabbt. Har använt dom för städ av kontor och resultatet är fantastiskt, städerskorna är trevliga och man märker att dom har erfarenhet inom städ. Alltid i tid och enkla att komunicera med. Rekomenderar dom verkligen till erat kontor! Dom är även väldigt flexibla.

Ivan P
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Vi rekommenderar starkt Filip Home Miljöservice för deras simpla bemötande och fina resultat. Vi har köpt hemstädning inklusive fönsterputs av dom och vårat hem har aldrig varit så fint. Bemötandet är trevligt och enkelt, man märker att dom har stor erfarenhet inom städ. Förväntningarna var normala men efter att dom varit här nu så är vi positivt överraskade!

Bengt Z
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Flyttstädning Bra bemötande Bra städat Några små anmärkningar som åtgärdades omedelbart. Rekommenderas gärna till en vän.

Filip D
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Tryggt och bra! De är lyhörda och tillgängliga.Vi är mycket nöjda att vi bytte till Filip Home Miljöservice. Rekommenderar varmt!

Stina T
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Städning. Blev väldigt bra bemött. Trevlig arbetsledare. Hade läst tidigare att de fått bra omdöme. Först var jag inte nöjd, men då fick jag en annan städerska som är jätteduktig och noggrann. Bästa städerskan jag har haft.

Per J

Toppen fōretag,rekommenderar varmt Filip Home Milk service

Ingemar L
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Anlitade Filip Home Miljöservice för en flyttstädning av vårt sålda hus (252 kvm) Jag ger ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ /Ingemar Lahti

Garrick O
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Bokade en provstädning i veckan och blev väldigt nöjd. De var trevliga när de kom över och i all kommunikation innan och efter. Men viktigast av allt är att hemmet är renare än någonsin förut. Har nu bokat återkommande städning!

Petra K
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Noggranna och i tid, bra bemötande!

Sigvard L
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Flyttstäd. Smidigt att boka. Höll tiderna, följde en checklista så väldigt organiserat. Fint städat. Trevlig personal!

Anders A
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Mycket noggrann och väl utförd storstädning. Kom i tid och var trevliga. Rekommenderar!

Freja B
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Mycket bra flyttstädning! Till och med hyresvärden poängterade att man såg att det verkligen har städats ordentligt. Kan varmt rekommendera.

Jesper L
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Jag köper hemstädning varannan vecka. Alltid punktliga och levererar önskat resultat. Flexibla om datum behöver ändras. Alltid tillgängliga om jag har några funderingar om extra tjänster. Rekommenderar dem starkt.

Marko J
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Hej! Mitt namn är marko och jag har nyligen fått städhjälp av filip home. Jag tycker att vid första provstädning var allting felfritt och den standarden har dom behållit sedan dess. Vad gäller bemötande är dom trevliga och flexibla och jag får alltid enkla svar på mina frågor. Jag rekommenderar starkt filip home till alla som känner att dom behöver hjälp i vardagen med städning. Man får ny energi av att komma hem till det nystädat.

JOSEF EINO K
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Misslyckad provstädning, kan ej rekommendera denna aktör.

Svar från Filip Home Miljöservice AB

Hej! Tack för att du uttrycker din åsikt. Dock kan vi inte hålla med erat påstående att städningen ska ha varit så dålig att fakturan ska makuleras. Det är en oskriven regel inom branschen att provstädningar lägger man extra energi och tid på så den blir perfekt. Att kräva att få fakturan makulerad efter utfört jobb, som vi dessutom vet inte haft några missar är orimligt. Städerskor har varit där och utfört ett jobb som dom förtjänar att få betalt för tycker vi. Vi har stött på sådant här beteende förut om uppskattar...

Mia A
Skrev om Filip Home Miljöservice AB

Mycket bra och proffsig städning. Samma person som kommer varje gång och som alltid gör det lilla extra för att det ska se extra välkomnande ut när man kommer hem. Enkel och snabb kommunikation med företaget.