Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Filip Home Miljöservice
Rekommenderat företag 2016 - Filip Home Miljöservice
Rekommenderat företag 2015 - Filip Home Miljöservice

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, 124 56 Bandhagen — Visa karta

Filip Miljöservice levererar städtjänster till så väl privatkunder som företag i hela Storstockholm och har över 20 års erfarenhet av branschen.
Vår personal håller hög kvalitet och utbildas kontinuerligt för att säkerställa att det bibehålls givetvis strävar vi efter att underlätta våra kunders vardag och göra tillvaron mer trivsam. Hos oss lämnas kvalitetsgaranti på allt utfört arbete! Vi har konkurrenskraftiga, låga priser utan dolda avgifter och har tack vare vår storlek möjlighet att vara flexibla och finnas tillhands när du behöver!
Välkomna att kontakta oss för hjälp med flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning, fönsterputs, hotellstädning och mycket mer!

Läs vad 95 kunder tycker om Filip Home Miljöservice

• Alexandar T
    Alexandar T skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är mycket nöjd med Filip Home.Trevligt bemötande och micket effektiv städning!
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Filip Home Miljöservice
    Super service och alltid trevliga och vänliga.
    Rekommenderas starkt!
  • Emma V
    Emma V skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket nöjd med min flyttstädning och skulle definitivt rekommendera till andra. Snabbt och prisvärt samt bra kommunikation!
  • Pilar R
    Pilar R skrev om Filip Home Miljöservice
    En god vän rekommenderade mig till denna städfirman. Efter första gångens städningen blev jag så nöjd som kung. Bästa är att korta bokningsdagar, alltid trevligt bemötande och främst ett rent hen att komma hem till! Fundera ni på hemstädning så slå till. De kan sin sak!
    Zoran P, Zoran P gillar detta
  • Therese H
    Therese H skrev om Filip Home Miljöservice
    Ett kanon företag som levererar det man lovat och följer de riktlinjer man själv följer som företagare.
    Ger dom mina allra varmaste rekommendationer!!!!!
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om Filip Home Miljöservice
    Köpt hemstädning ett par gånger. Blev tipsad av en vän.
    Otroligt fint bemötande varje gång. Bra priser jämfört med dom jag använda tidigare.
    Rekommenderas!
  • Lisa I
    Lisa I skrev om Filip Home Miljöservice
    Efter att vi har haft många olika företag som vi har hyrt in så är vi äntligen nöjda med det vi skaffat oss.
    Städningen är på hög lägstanivå hela tiden samt att personalen är väldigt trevligt . Rekommenderas gärna vidare.
  • Anna K
    Anna K skrev om Filip Home Miljöservice
    Väldigt korrekt och bra utfört jobb , rekommenderar starkt vidare till mina partners .
  • Annika P
    Annika P skrev om Filip Home Miljöservice
    Grym service och otroligt trevlig personal.
    Rekommenderar starkt.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Filip Home Miljöservice
    Filip Home Miljöservice gör ljusare i vardagen,dels den utmärkta städningen och alltid ett glatt bemötande. Professionella och effektiva.
  • Marika L
    Marika L skrev om Filip Home Miljöservice
    Duktiga, profesionela, trevliga! Gör ett fantastiskt jobb hos oss.Rekommenderas!
  • Brf R
    Brf R skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är super nöjda med Filip Home Miljöservice!Städningen har alltid varit professionellt utfört,aldrig varit något problem.Vi tycker de är bra på höra av sig vid ändringar.Därför vi vill rekommendera Filip Home Miljöservice.
  • Therese P
    Therese P skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag har positiv erfarenhet av företaget redan från det jag tog kontakt med företaget och fick god presentation av dess verksamhet och arbetssätt. Vi träffade ett avtal om städning av vår 3-rums lägenhet varannan vecka med fönstertvätt och storstädning vår och höst. Arbetet utföres grundligt och snabbt till min fulla belåtenhet av kunnig och trivsam personal. Kontakterna med den administrativa personalen är utmärkt!!!

Mvh,
    Therese Åkerman
  • Brf N
    Brf N skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi har haft Filip Miljö service i 2 år och har dom fortfarande som städ företag och är mycket nöjda.Pålitlig personal och ansvarig ledning.Vi vill varmt rekomendera Filip Miljö service till alla
  • Linda M
    Linda M skrev om Filip Home Miljöservice
    Trevligt bemötande,snabbt och noggrant utfört arbete.Rekommenderas
  • Chris H
    Chris H skrev om Filip Home Miljöservice
    Snabba, pålitliga och trevliga!
  • Fredrk W
    Fredrk W skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket nöjd. Bra utfört arbete. Kom alltid i tid. Bra kommunikation och snabba svar.
  • Astrid Ä
    Astrid Ä skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket bra service! Det gick lät att boka och personalen var otroligt duktiga och trevliga.Jag rekommenderar att anlita dessa.
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Filip Home Miljöservice
    Nöjd med städningen och information runt städtilfälen.Bra att rengöringsmedel ingår.
  • Leo K
    Leo K skrev om Filip Home Miljöservice
    Toppen företag . Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera till alla.
  • Camila S
    Camila S skrev om Filip Home Miljöservice
    Bra kvalitet för tjänsterna som erbjuds och kundservicemedarbetare är toppen!
    Trevlig och kunnig personal!
    Skulle rekommendera till alla!
  • Nathalie O
    Nathalie O skrev om Filip Home Miljöservice
    Enkel hantering via mejlkontrakt och snabb och bra service .Hemmet kàns rent.
  • Carl W
    Carl W skrev om Filip Home Miljöservice
    Bra välgjort arbete! Medarbetarna kom i utsatt tid och städade noggrant. Trevliga att vara i kontakt med! Rekommenderar dem verkligen!
  • Mila M
    Mila M skrev om Filip Home Miljöservice
    Myket bra företag pålitlig och ansvarsfull.
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Filip Home Miljöservice
    Min upplevelse är bra av er städning, om det är någonting bör tänka på är att städa på alla hyllor i kök tex och vara lite mer noggran i badrum och under badkar!
    2016-06-22 Zoran P svarar Sofia D
    Hej Sofia! Vi är glada att du är nöjd med oss och vill gärna hjälpa dig vad gäller storstädning av badrum och kök om du önskar det.Städning under badkar och invändning skåpstädning i köket inte ingår i vanligt städning . Med vänlig hälsning Filip Home Miljöservice
  • Leo P
    Leo P skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är mycket nöjd med Filip Home Miljöservice som utför återkommande hemstädning hos oss.

De är lätta att kommunicera med och kommer alltid i tid.
    Att komma hem den dagen de städat är helt underbart!

De som städar är omtänksamma och ger alltid "det där lilla extra", det märks tydligt.

Och nu kan vi fira midsommar med rena fönster tack vare Filip Home Miljöservice professionellt utförda fönsterputsning.

Sammanfattningsvis är den totala upplevelsen positiv och det känns viktigt att det här är ett företag som har kollektivavtal för sina anställda.
    Leo
  • Carina T
    Carina T skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket nöjd med Filip Miljöservice! Bra och professionell personal och lyhörd arbetsledning. Jag kan varmt rekommendera
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Filip Home Miljöservice
    Väldigt serviceinriktade. Lyssnar till kunden och gör vad de ska.
  • Vicki M
    Vicki M skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är jätte nöjd med städningen
  • Per L
    Per L skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi har fått god service och ett bra bemötande!
  • Gudrun T
    Gudrun T skrev om Filip Home Miljöservice
    Seriös städ företag med kollektivavtal ! Viktigt för oss!Altt fungerar perfekt ingen krångel.
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Filip Home Miljöservice
    Fantastisk fint hem har aldrig haft tidigare,tack vara tjejer från Filip Home Miljöservice ! Bara positivt!
  • Melissa I
    Melissa I skrev om Filip Home Miljöservice
    Dåm gör götte bra jobb hos oss! vi är götte,götte nöjda!Rekomendrar varmt till andra.
  • Carin L
    Carin L skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi använder Filip home miljöservice varje vecka och är supernöjda .De är trevliga, flexibla och proffsiga! Mycket prisvärda !
    Rekommenderas varmt!
  • Pia E
    Pia E skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är gätte nöjda med flytstädning som dom utförde . Rekomenderar starkt. Mycket punktlig och nogran personal.
  • Jelena J
    Jelena J skrev om Filip Home Miljöservice
    Hej Zoran!
    Vi har precis gjort utskick till 1 av era kunder och bett dem att skriva en rekommendation om er på Reco.se
    Allt gott,
    Vännerna på Reco.se
  • Mona H
    Mona H skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket bra , kanske bäst. Rekommenderas varmt. Trevlig och pålitlig personal och det blir jättefint .
    Och inga problem om man måste ändra veckodag
  • Peter L
    Peter L skrev om Filip Home Miljöservice
    Bra bömetande vid telefon kontakt och ofertten var klart samma dag. Vad ska man säga: trevliga,folk som kan sitt jobb,biliga! Jag rekommenderade Filip till mina bekanta och min familjen. En nöjd kund!
  • Kerstin  P
    Kerstin P skrev om Filip Home Miljöservice
    Så nöjd,trevligt bemötande och väl utförd städning. Rekommenderar definitivt Filip Home Miljöservice till andra!
  • Kerstin  P
    Kerstin P skrev om Filip Home Miljöservice
  • Carina  K
    Carina K skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket varma rekommendationer .Väldig trevliga och duktiga, samt väldigt flexibla när det gäller tider som skall flyttas eller ställas in etc. Super nöjda med städning!
  • Carina  K
    Carina K skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi har hemstädning varannan vecka sedan ett par månader tillbaka och vi har bara positiva erfarenhet av företaget .Mycket trevligt personal som gör utmärkt resultat! Carina
  • Eva L
    Eva L skrev om Filip Home Miljöservice
    Toppen helt enkelt! Samma städerska, samma kvalitet och lätt att få kontakt med ledningen om ändringar.Rekommenderas
  • Eva L
    Eva L skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi har haft Filip Home Miljöservice i nästan ett år! Det är bara att konstatera att alt har gått bra! Det var också viktigt för oss att företaget har kollektivavtal till anställda! Rekommenderar varmt Filip Home Miljöservice
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Filip Home Miljöservice
    Toppbemötande. Jätteduktiga,flexibla och trevliga helt enkelt kanon. Nöjd kund!
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Filip Home Miljöservice
    Super nöjda med varannan väckas städ, trevliga och duktiga personal. Vi har haft samma städerska från början och hon är som en i familjen . Rekommenderas varmt / Sanna
  • Torbjörn  S
    Torbjörn S skrev om Filip Home Miljöservice
    Supertrevligit och proffsigt bemötande.
    Rekommenderas.
  • Zoran P
    Zoran P skrev om Filip Home Miljöservice
    Filip Miljöservice är otroligt tillmötesgående och anstränger sig verkligen för att kunden ska bli nöjd.
    Det är fantastiskt rent och snyggt.
  • Ahmet T
    Ahmet T skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är mycket nöjd med städningen som de utför hos mig. Rekommenderas hjärtligt
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Filip Home Miljöservice
    De är pålitliga och duktiga också mycket trevliga. (Y)

STÅLBOGAVÄGEN 20, 124 56 Bandhagen