Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Filip Home Miljöservice

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, 124 56 Bandhagen — Visa karta

Filip Miljöservice levererar städtjänster till så väl privatkunder som företag i hela Storstockholm och har över 20 års erfarenhet av branschen.
Vår personal håller hög kvalitet och utbildas kontinuerligt för att säkerställa att det bibehålls givetvis strävar vi efter att underlätta våra kunders vardag och göra tillvaron mer trivsam. Hos oss lämnas kvalitetsgaranti på allt utfört arbete! Vi har konkurrenskraftiga, låga priser utan dolda avgifter och har tack vare vår storlek möjlighet att vara flexibla och finnas tillhands när du behöver!
Välkomna att kontakta oss för hjälp med flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning, fönsterputs, hotellstädning och mycket mer!

Läs vad 144 kunder tycker om Filip Home Miljöservice

• Erica B
    Erica B skrev om Filip Home Miljöservice
    Snabba svar på frågor, anpassningsbar vid plötsliga förändringar. Väldigt duktig och trevlig personal, väl utfört arbete.
  • Melissa J
    Melissa J skrev om Filip Home Miljöservice
    Jätte bra bemötande. Enkel kommunikation genom sms. Utförande var jätte bra och alla produkter är miljömärkta.
  • Natalia L
    Natalia L skrev om Filip Home Miljöservice
    Bra service och trevlig bemötande!
  • Bilan J
    Bilan J skrev om Filip Home Miljöservice
    Företager håller vad de lovar.
    Kommer i utsatt tid och levererar
    Kvalité som överenskommet.
    De är flexibla om tider eller tjänster behöver ändras.
    Underbar och lyhörd personal.
    Med vänlig hälsning,/Billan
  • Kicki L
    Kicki L skrev om Filip Home Miljöservice
    Absolut bästa jag haft, har testat några nu men inget väger upp mot Filip Home Service. Rekommenderas starkt!
  • Kidist H
    Kidist H skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är en av dem som ställer mycket krav på kvalitén av städningen och har provat några olika företag på marknaden och var missnöjda tills vi hittade Filip hemstädning.

Vi har varit kund i mer än 6 månader och vi måste säga vi är väldigt nöjda! De har superduktiga städare som är trevliga, vänliga och effektiva. De har också väldigt bra kundservice där kundens behov kommer först. De är ofta flexibla såsom att man kan ändra städningstid/dag med kort varsel om man reser bort eller vid behov ställa in ett tillfälle utan krångel. Vi rekommenderar varmt Filip Home Miljöservice!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Filip Home Miljöservice
    Supernöjd!
    Trevlig personal, Top betyg!
  • Moa L
    Moa L skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag upplevde bemötande på fantastiskt sätt på alla punkter.Dom tjänster jag begärde uppfylldes på bästa sätt .Jag kan verkligen rekommendera Filip Home Milöservice
  • Maria T
    Maria T skrev om Filip Home Miljöservice
    Fönstertvätt. Jättefint putsade fönster, trevlig person som gjorde det. Kan rekommenderas!
  • Sun M
    Sun M skrev om Filip Home Miljöservice
    Snabbt och mycket väl utfört jobb. Kunde dessutom komma en helgdag.
  • Lasse S
    Lasse S skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket nöjd!
    Vi bytte städfirma nyligen, vi har nu Filip Home Miljöservice och vi fick mycket bättre städning och väldigt trevlig personal.

Rekommenderas varmt!
  • Linnea P
    Linnea P skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag var jättenöjd med jobbet, jättegod service, härlig och professionell personal.
    Jag kommer definitivt fortsätta använda mig av er tjänst och kan glatt rekommendera ert företag till nära och kära :)
    Mvh, Linnea
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Filip Home Miljöservice
    Hej, jag rekommenderar starkt detta bolag! Mycket bra jobb utfört samt en seriös arbetspersonal.
  • Eyup D
    Eyup D skrev om Filip Home Miljöservice
    Beställde flyttstäd hos filip h.miljöservice. Otroligt bra bemötande och skinnande rent i hela huset. Rekomenderas starkt..
  • Carina T
    Carina T skrev om Filip Home Miljöservice
    Jättetrevlig tjej som var verkligen proffsigt. Äntligen är vi nöjda med städningen.
  • Christina O
    Christina O skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är jätte nöjd med Filip Home Miljöservice och rekommenderar till alla som vill städ hjälp hemma och kontoret:-)
  • Ingela C
    Ingela C skrev om Filip Home Miljöservice
    Trevligt och professinelt bemötande, dessutom ett utmärkt utfört jobb.
    Rekommenderas !
  • Pia D
    Pia D skrev om Filip Home Miljöservice
    Min bästa rekommendation till Filip städservice! Dom är jätte snabb och duktig
  • David S
    David S skrev om Filip Home Miljöservice
    Pålitlig, lätt att kommunicera , ,petfekt varje gång.
    Rekommenderas varmt!
  • Emma L
    Emma L skrev om Filip Home Miljöservice
    Kan varmt rekommendera Filip home! Har alltid blivit bra bemött och de är väldigt proffsiga. Vår städerska Renata gör så att hemmet ser ut som ett lyxhotell! Man vill knappt röra något när man kommit hem.
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Filip Home Miljöservice
    Toppenbra !
    Proffsigt och trevlig städerska , vi är jättenöjda .
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Filip Home Miljöservice
    Jättenöjd. Badrummet och köket glänser. Så skönt att få städat när man ej orkar själv längre.
  • Mycke M
    Mycke M skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är mycket nöjda med Filip Home Miljöservice .Höga förväntningar som verkligen uppfylls!
    Trevlig personal dessutom .
    !
  • Ida E
    Ida E skrev om Filip Home Miljöservice
    Toppen resultat varje gång och trevligt bemötande . De anställda är ddesutom väldigt trevliga. Rekommenderar starkt!
  • Max L
    Max L skrev om Filip Home Miljöservice
    Allt igenom ett proffsigt bemötande och jättebra leveranser vecka efter vecka.
  • Rebecka N
    Rebecka N skrev om Filip Home Miljöservice
    Snabb kontakt,tydligt information och trevligt bemötande.Städningen var också bra! Vi är jättenöjda.
  • Ellen S
    Ellen S skrev om Filip Home Miljöservice
    Filip home miljöservice är ett pålitlig städföretag som verkligen håller måtet. Det är verkligen ett företag att rekommendera när det kommer till ständning. Ska du flytta eller bara städa kontoret så är Filip Home Miljöservice det självklara valet!
  • Remi K
    Remi K skrev om Filip Home Miljöservice
    Filips home miljöservice kan du förvänta dig ett bra bemötande av personalen, god service och kvalitetssäkrad städning. Filips home miljöservice arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Filip Home Miljöservice
    Med Filip home miljöservice är vi riktigt nöjda. Dom har städat varje vecka hos oss ett bra tag. Och när vi behövt extra hjälp så som fönster puts och jul samt vårstädning så har dom alltid ställt upp på kort varsel. Bra personal och god kommunikation. Tack för att ni finns.

Mvh Alexandra
  • Mia
    Mia skrev om Filip Home Miljöservice
    De skickar olika städare. Sista städaren lämnade balkongen vidöppen och det var minusgrader ute och jag kunde haft inbrott. Jag mailade dem om detta. Inget svar. Några veckor senare får jag en påminnelse på en redan BETALD faktura och den nya fakturan. När jag mailar tillbaka och skriver att jag irriterad över att de skickar en påminnelse på en betald faktura samt inte svarar på mitt tidigare mail får jag tillbaka att jag inte ska vara irriterad. Dåligt kundbemötande överlag. Välj någon annan städfirma!
    2017-05-02 Zoran P svarar Mia
    Hej Mia!
    Det var verkligen tråkigt att höra.
    Vi har varit bara tre gånger hos dig och det var sist du beställde fönsterputs av oss ,så därför kom en anan städare !
    Städning en gång i månad och dagar som passar dig är lite svårt med samma städare.
    Vi uppskattar att få veta och beklagar dessa missförstånd .
    Zoran Protic / Filip Home Miljöservice
    2017-05-02 Mia svarar Zoran P
    Dåliga bortförklaringar. Hur många gånger ni städar hos mig har ingenting att göra med att ni glömmer stänga balkongdörren utan lämnar den på vid gavel. Det har heller inget med att göra att du inte svarar på mitt mail om detta utan väljer att två veckor senare skicka påminnelse på en redan betald faktura.

Tråkigt kundbemötande. Jag är mycket missnöjd. Återigen till dig som läser detta. Välj en annan städfirma. Det finns hundratals att välja mellan i Stockholm!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Filip A
    Filip A skrev om Filip Home Miljöservice
    Fixade jobbet riktigt galant! Snabbt, smidigt och helt utan anmärkning, till bäst pris dessutom
  • Helena H
    Helena H skrev om Filip Home Miljöservice
    Trevligt bemötande och väl utförd flyttstädning. Snabba och effektiva. Tack!
  • Valentina F
    Valentina F skrev om Filip Home Miljöservice
    Very good service and friendly personal! I recommend this company!
  • Lars A
    Lars A skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är 100% nöjda med Filip Home Miljöservice , altid samma städerska och gör jätte fint jobb!
    Rekommenderar!
  • Lina
    Lina skrev om Filip Home Miljöservice
    Jättebra service och trevliga! kan varmt rekommenderas!
  • Emma J
    Emma J skrev om Filip Home Miljöservice
    ja, de är jätte duktiga, tjejen som städar hos oss är jätte duktig, när vi kommer hem från jobbet så känns det rent och fräscht . jag rekommenderar Filip home miljöservice
  • Betti J
    Betti J skrev om Filip Home Miljöservice
    Dom är trevliga och jätteduktiga och gör ett jätte fint jobb hoss oss. Rekomenderas varmt!
  • Johan K
    Johan K skrev om Filip Home Miljöservice
    Grymt bra service och väldigt tillmötesgående och flexibla. Snyggt och rent blir det också. Rekommenderas varmt!
  • Stina H
    Stina H skrev om Filip Home Miljöservice
    Rent och snyggt!
  • Björn R
    Björn R skrev om Filip Home Miljöservice
    Superbra och seriös firma! Vi har bara varit nöjda!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Filip Home Miljöservice
    Filip home bästa företagen professor och trevlig personal trygghet och säkerhet. Jag va je te nöjd och kan rekommendera städ shänst och bästa servicen mvh Mira
  • Ida J
    Ida J skrev om Filip Home Miljöservice
    Riktigt bra städ företag, levererar bra städning från första dag.
    Rekommenderar varmt!
  • Marija J
    Marija J skrev om Filip Home Miljöservice
    Änkelt och bra service från Filip Home.
    Pålitliga och flexibla.
  • Marija J
    Marija J skrev om Filip Home Miljöservice
    Bra och snabb service ,lätta och smidiga att kontakta .
    Rekommenderas !
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är super nöjda,Mycket bra service , trevlig och hjälpsam personal.
    Mycket värd att ta en offert från Filip Home Miljöservice.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Filip Home Miljöservice
    Kan varmt rekommendera Filip städ.Har städning varannan vecka och är mycket nöjd .Rekommenderar starkt
  • Felicia T
    Felicia T skrev om Filip Home Miljöservice
    Heja! Filip Home Miljöservice. Tack för allt
  • Monika L
    Monika L skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är mycket nöjd med Filip Home Miljöservice. Med vänlig hälsning
  • Malin D
    Malin D skrev om Filip Home Miljöservice
    Otroligt trevlig personal och snabb service. Tyvärr uppfyllde inte städningen våra krav, men som kompensation fick vi en ny städning och hoppas efter det att vårt betyg blir bättre
    2016-12-21 Zoran P svarar Malin D
    Hej Malin!
    Vad tråkigt att det blivit så.
    Vi skulle ha skött det bättre och följt upp,vi är hemsk ledsna. Vi tycker att det är viktigt att du blir nöjd nästa gång!
    Tack för din feedback!
    Filip Home Miljöservice
  • Alexandar T
    Alexandar T skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är mycket nöjd med Filip Home.Trevligt bemötande och micket effektiv städning!

STÅLBOGAVÄGEN 20, 124 56 Bandhagen