Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Filip Home Miljöservice

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, 124 56 Bandhagen — Visa karta

Filip Miljöservice levererar städtjänster till så väl privatkunder som företag i hela Storstockholm och har över 20 års erfarenhet av branschen.
Vår personal håller hög kvalitet och utbildas kontinuerligt för att säkerställa att det bibehålls givetvis strävar vi efter att underlätta våra kunders vardag och göra tillvaron mer trivsam. Hos oss lämnas kvalitetsgaranti på allt utfört arbete! Vi har konkurrenskraftiga, låga priser utan dolda avgifter och har tack vare vår storlek möjlighet att vara flexibla och finnas tillhands när du behöver!
Välkomna att kontakta oss för hjälp med flyttstädning, hemstädning, kontorsstädning, fönsterputs, hotellstädning och mycket mer!

Läs vad 109 kunder tycker om Filip Home Miljöservice

• Emma J
    Emma J skrev om Filip Home Miljöservice
    ja, de är jätte duktiga, tjejen som städar hos oss är jätte duktig, när vi kommer hem från jobbet så känns det rent och fräscht . jag rekommenderar Filip home miljöservice
  • Betti J
    Betti J skrev om Filip Home Miljöservice
    Dom är trevliga och jätteduktiga och gör ett jätte fint jobb hoss oss. Rekomenderas varmt!
  • Johan K
    Johan K skrev om Filip Home Miljöservice
    Grymt bra service och väldigt tillmötesgående och flexibla. Snyggt och rent blir det också. Rekommenderas varmt!
  • Stina H
    Stina H skrev om Filip Home Miljöservice
    Rent och snyggt!
  • Björn R
    Björn R skrev om Filip Home Miljöservice
    Superbra och seriös firma! Vi har bara varit nöjda!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Filip Home Miljöservice
    Filip home bästa företagen professor och trevlig personal trygghet och säkerhet. Jag va je te nöjd och kan rekommendera städ shänst och bästa servicen mvh Mira
  • Ida J
    Ida J skrev om Filip Home Miljöservice
    Riktigt bra städ företag, levererar bra städning från första dag.
    Rekommenderar varmt!
  • Marija J
    Marija J skrev om Filip Home Miljöservice
    Änkelt och bra service från Filip Home.
    Pålitliga och flexibla.
  • Marija J
    Marija J skrev om Filip Home Miljöservice
    Bra och snabb service ,lätta och smidiga att kontakta .
    Rekommenderas !
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är super nöjda,Mycket bra service , trevlig och hjälpsam personal.
    Mycket värd att ta en offert från Filip Home Miljöservice.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Filip Home Miljöservice
    Kan varmt rekommendera Filip städ.Har städning varannan vecka och är mycket nöjd .Rekommenderar starkt
  • Felicia T
    Felicia T skrev om Filip Home Miljöservice
    Heja! Filip Home Miljöservice. Tack för allt
  • Monika L
    Monika L skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är mycket nöjd med Filip Home Miljöservice. Med vänlig hälsning
  • Malin D
    Malin D skrev om Filip Home Miljöservice
    Otroligt trevlig personal och snabb service. Tyvärr uppfyllde inte städningen våra krav, men som kompensation fick vi en ny städning och hoppas efter det att vårt betyg blir bättre
    2016-12-21 Zoran P svarar Malin D
    Hej Malin!
    Vad tråkigt att det blivit så.
    Vi skulle ha skött det bättre och följt upp,vi är hemsk ledsna. Vi tycker att det är viktigt att du blir nöjd nästa gång!
    Tack för din feedback!
    Filip Home Miljöservice
  • Alexandar T
    Alexandar T skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är mycket nöjd med Filip Home.Trevligt bemötande och micket effektiv städning!
  • Oskar B
    Oskar B skrev om Filip Home Miljöservice
    Super service och alltid trevliga och vänliga.
    Rekommenderas starkt!
  • Emma V
    Emma V skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket nöjd med min flyttstädning och skulle definitivt rekommendera till andra. Snabbt och prisvärt samt bra kommunikation!
  • Pilar R
    Pilar R skrev om Filip Home Miljöservice
    En god vän rekommenderade mig till denna städfirman. Efter första gångens städningen blev jag så nöjd som kung. Bästa är att korta bokningsdagar, alltid trevligt bemötande och främst ett rent hen att komma hem till! Fundera ni på hemstädning så slå till. De kan sin sak!
    Zoran P, Zoran P gillar detta
  • Therese H
    Therese H skrev om Filip Home Miljöservice
    Ett kanon företag som levererar det man lovat och följer de riktlinjer man själv följer som företagare.
    Ger dom mina allra varmaste rekommendationer!!!!!
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om Filip Home Miljöservice
    Köpt hemstädning ett par gånger. Blev tipsad av en vän.
    Otroligt fint bemötande varje gång. Bra priser jämfört med dom jag använda tidigare.
    Rekommenderas!
  • Lisa I
    Lisa I skrev om Filip Home Miljöservice
    Efter att vi har haft många olika företag som vi har hyrt in så är vi äntligen nöjda med det vi skaffat oss.
    Städningen är på hög lägstanivå hela tiden samt att personalen är väldigt trevligt . Rekommenderas gärna vidare.
  • Anna K
    Anna K skrev om Filip Home Miljöservice
    Väldigt korrekt och bra utfört jobb , rekommenderar starkt vidare till mina partners .
  • Annika P
    Annika P skrev om Filip Home Miljöservice
    Grym service och otroligt trevlig personal.
    Rekommenderar starkt.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Filip Home Miljöservice
    Filip Home Miljöservice gör ljusare i vardagen,dels den utmärkta städningen och alltid ett glatt bemötande. Professionella och effektiva.
  • Marika L
    Marika L skrev om Filip Home Miljöservice
    Duktiga, profesionela, trevliga! Gör ett fantastiskt jobb hos oss.Rekommenderas!
  • Brf R
    Brf R skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är super nöjda med Filip Home Miljöservice!Städningen har alltid varit professionellt utfört,aldrig varit något problem.Vi tycker de är bra på höra av sig vid ändringar.Därför vi vill rekommendera Filip Home Miljöservice.
  • Therese P
    Therese P skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag har positiv erfarenhet av företaget redan från det jag tog kontakt med företaget och fick god presentation av dess verksamhet och arbetssätt. Vi träffade ett avtal om städning av vår 3-rums lägenhet varannan vecka med fönstertvätt och storstädning vår och höst. Arbetet utföres grundligt och snabbt till min fulla belåtenhet av kunnig och trivsam personal. Kontakterna med den administrativa personalen är utmärkt!!!

Mvh,
    Therese Åkerman
  • Brf N
    Brf N skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi har haft Filip Miljö service i 2 år och har dom fortfarande som städ företag och är mycket nöjda.Pålitlig personal och ansvarig ledning.Vi vill varmt rekomendera Filip Miljö service till alla
  • Linda M
    Linda M skrev om Filip Home Miljöservice
    Trevligt bemötande,snabbt och noggrant utfört arbete.Rekommenderas
  • Chris H
    Chris H skrev om Filip Home Miljöservice
    Snabba, pålitliga och trevliga!
  • Fredrk W
    Fredrk W skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket nöjd. Bra utfört arbete. Kom alltid i tid. Bra kommunikation och snabba svar.
  • Astrid Ä
    Astrid Ä skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket bra service! Det gick lät att boka och personalen var otroligt duktiga och trevliga.Jag rekommenderar att anlita dessa.
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Filip Home Miljöservice
    Nöjd med städningen och information runt städtilfälen.Bra att rengöringsmedel ingår.
  • Leo K
    Leo K skrev om Filip Home Miljöservice
    Toppen företag . Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera till alla.
  • Camila S
    Camila S skrev om Filip Home Miljöservice
    Bra kvalitet för tjänsterna som erbjuds och kundservicemedarbetare är toppen!
    Trevlig och kunnig personal!
    Skulle rekommendera till alla!
  • Nathalie O
    Nathalie O skrev om Filip Home Miljöservice
    Enkel hantering via mejlkontrakt och snabb och bra service .Hemmet kàns rent.
  • Carl W
    Carl W skrev om Filip Home Miljöservice
    Bra välgjort arbete! Medarbetarna kom i utsatt tid och städade noggrant. Trevliga att vara i kontakt med! Rekommenderar dem verkligen!
  • Mila M
    Mila M skrev om Filip Home Miljöservice
    Myket bra företag pålitlig och ansvarsfull.
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Filip Home Miljöservice
    Min upplevelse är bra av er städning, om det är någonting bör tänka på är att städa på alla hyllor i kök tex och vara lite mer noggran i badrum och under badkar!
    2016-06-22 Zoran P svarar Sofia D
    Hej Sofia! Vi är glada att du är nöjd med oss och vill gärna hjälpa dig vad gäller storstädning av badrum och kök om du önskar det.Städning under badkar och invändning skåpstädning i köket inte ingår i vanligt städning . Med vänlig hälsning Filip Home Miljöservice
  • Leo P
    Leo P skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är mycket nöjd med Filip Home Miljöservice som utför återkommande hemstädning hos oss.

De är lätta att kommunicera med och kommer alltid i tid.
    Att komma hem den dagen de städat är helt underbart!

De som städar är omtänksamma och ger alltid "det där lilla extra", det märks tydligt.

Och nu kan vi fira midsommar med rena fönster tack vare Filip Home Miljöservice professionellt utförda fönsterputsning.

Sammanfattningsvis är den totala upplevelsen positiv och det känns viktigt att det här är ett företag som har kollektivavtal för sina anställda.
    Leo
  • Carina T
    Carina T skrev om Filip Home Miljöservice
    Mycket nöjd med Filip Miljöservice! Bra och professionell personal och lyhörd arbetsledning. Jag kan varmt rekommendera
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Filip Home Miljöservice
    Väldigt serviceinriktade. Lyssnar till kunden och gör vad de ska.
  • Vicki M
    Vicki M skrev om Filip Home Miljöservice
    Jag är jätte nöjd med städningen
  • Per L
    Per L skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi har fått god service och ett bra bemötande!
  • Gudrun T
    Gudrun T skrev om Filip Home Miljöservice
    Seriös städ företag med kollektivavtal ! Viktigt för oss!Altt fungerar perfekt ingen krångel.
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Filip Home Miljöservice
    Fantastisk fint hem har aldrig haft tidigare,tack vara tjejer från Filip Home Miljöservice ! Bara positivt!
  • Melissa I
    Melissa I skrev om Filip Home Miljöservice
    Dåm gör götte bra jobb hos oss! vi är götte,götte nöjda!Rekomendrar varmt till andra.
  • Carin L
    Carin L skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi använder Filip home miljöservice varje vecka och är supernöjda .De är trevliga, flexibla och proffsiga! Mycket prisvärda !
    Rekommenderas varmt!
  • Pia E
    Pia E skrev om Filip Home Miljöservice
    Vi är gätte nöjda med flytstädning som dom utförde . Rekomenderar starkt. Mycket punktlig och nogran personal.
  • Jelena J
    Jelena J skrev om Filip Home Miljöservice
    Hej Zoran!
    Vi har precis gjort utskick till 1 av era kunder och bett dem att skriva en rekommendation om er på Reco.se
    Allt gott,
    Vännerna på Reco.se