Fullmax AB

Fullmax AB

Läs vad 16 kunder tycker om Fullmax AB 2

• 2021-05-01
    Jag har världens bästa städerska i Alicia.

Jag tycker dock att administrationen och samordningen är mycket snurrig.

1. Jag har fått en faktura felaktigt till mig som skulle till en annan och senast nu i veckan fick jag
    2. städning på fel dag vilket jag tycker är allvarligt då jag faktiskt hade saker framme i form av värdefulla smycken som gjorde mig väldigt obekväm när jag förstod att någon varit inne i min lägenhet.
    3. När jag pratade med samordnaren fick jag bara istället höra att då du har städning så sällan, var tredje vecka, så kan jag bara förvänta dig att det kommer bli olika dagar som jag får städ på. Jag kände mig väldigt ledsen och besviken över att få höra detta men jag istället hade trott att hon ringde för att säga ’ ursäkta att det blev fel ’. Jag la på luren och kände mig riktigt besviken.
    4. Min städerska är väldigt duktig men hon kommer sällan på rätt tid. Normalt sätt ska det vara se fredag eftermiddag men hon har då och då kommit väldigt sent. Jag antar att hon har ett för tajt schema.
    5. På sista fakturan står det fel antal timmar och det fick jag också själv påtekaPå sista fakturan står det fel antal timmar och det fick jag också själv påtala

Så jag är väldigt nöjd med städningen men jag tycker att det är omkring har varit jobbigt och allt för många felaktigheter har begåtts.
    Hej Ingegerd Jag bad faktiskt om ursäckt Och föyklarade situationen för dig och lovade att det inte skulle hända igen Mvh Soraya Fullmax AB
  • 2021-05-01
    Trevligt och snabbt bemötande. Bra städning.
  • 2021-05-01
    Vi har städhjälp av en mycket trevlig person. bra bemötande av städledningen.
  • 2021-04-30
    Som helhet bra firma, flexibla och bra utförande .
    Önskar dock att de också skulle städa på dörrar och luckor kring handtagen .
    Hej per Jag ska se till att blir städat som du vill Mvh Soraya Fullmax AB
  • 2021-04-30
    Rekommenderar verkligen Fullmax! Det blir helt fantastiskt rent och fint och de är alltid snabba med att svara och lösa saker. Ett toppenföretag helt enkelt!
    Taaaack Peder ❤️❤️❤️❤️❤️ Mvh Fullmax Fullmax AB
  • 2021-04-30
    Vi har hjälp varje vecka med städning av vårt hus, verkligen guld värt och alltid vänliga städerskor från Fullmax som är superduktiga, blir så fint!
    Hemstädning.
    Prisvärt. Personligt. Flexibelt.
    Har kört med dem i flera år nu.
  • 2021-04-28
    Många olika städare genom åren, dock oftast bra resultat.
  • 2021-04-28
    Vi har köpt hemstädning. Vår städerska är trevligt, proffsigt och noggrann. Vi är jätte nöjd med hemnes presterande.
  • 2021-04-28
    Vi har städning varannan vecka. Det har oftast fungerat bra. Ibland har vi dock fått vikarier utan att vi fått information och det har också hänt att vi fått byta ut den person som varit här och städat då våra önskemål inte efterlevts trots upprepade påstötningar om det. Den städerska vi har nu är vi väldigt nöjda med.
  • 2021-04-28
    Hemstädningen fungerar väldigt smidigt och görs med god kvalitet.
  • 2021-04-28
    Veckostädning, får alltid bra information om ev byte av tid eller städare. Stabil och bra städning. Guld värt!
    Väldig bra service , trevliga personalen . Jättenöjd 🤩
  • 2021-04-28
    De städar vårt hus och en lägenhet.Pålitliga personer som gör ett jättebra jobb. Snabba, trevliga och diskreta.
    Tack Britt ,vi är så tacksamma Mvh Soraya Fullmax AB
  • 2021-04-28
    Hemstädning 2 ggr/månad. Duktiga städare som är lyhörda för önskemål men saknar tillräckliga språkkunskaper för samtal. Kundservice har stundtals dålig koll om personal är sjuk, förmedla instruktioner till vikarier eller på städtillfällen som är inställda. Bra pris men amatörmässig fakturering och kommunikation.
    Beklagar Claes Vi ska jobba på det du nämnt Fullmax AB
  • 2021-04-28
    Noggranna, flexibla och mycket tillmötesgående. Toppen!
    Tack så mycket Anders Vi är väldigt tacksamma för ditt omdöme Fullmax AB