Finemang Städ och Flytt AB

Finemang Städ och Flytt AB

Ring 070-408 98 44 www.finemangstad.se
4.4

Hos oss på Finemang kan du få hjälp med det mesta. Vi Flyttar, städar, packar, bär, monterar och mycket mer. Inget uppdrag är för litet eller stort! Sedan starten 2015 har vi hunnit med hundratals uppdrag runt om i landet och kan idag erbjuda olika paket, skräddarsydda lösningar och prisvänliga alternativ. Vi har ett stort...

312 omdömen om Finemang Städ och Flytt AB

LARS M
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trots två besök fortfarande inte rent, när hyresgäst behöver flytta in så vi fick ta in annat städbolag.

Laura R gillar detta
Hemfrid Norrköping
4.1/5 i betyg av 532 omdömen 4.1 av 532 omdömen

Städningen bra, lite svårt med telefonkontakten, när man vill måhot

Marianne S Marianne S
Laura R
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Beställde flyttstäd och nu vid slutbesiktning som min hyresvärd gjorde så var det i princip nedslag på allt. Fick anlita ny firma. Deras minimala återkoppling nu efteråt har verkligen varit dålig (det gick väldigt snabbt att svara på Mail och frågor när jag bokade tjänsten men tydligen inte nu!) så besviken, läste recensionerna på detta företag innan och tyckte det verkade seriöst men det här kan vara den värsta städningen jag sett och även min hyresvärd var ordentligt chockad över hur det såg ut .. otroligt tråkigt,...

Kjell F
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Bra bemötande när vi behövde justera upp antalet flyttlådor med kort varsel inpå flytten. Man har också ett lågt pris. Tyvärr sänks betyget av katastrofalt dåligt städ, där vi själva fick lägga ned åtskilliga timmar att åtgärda uppenbara brister. Dessutom försvann ett par Airpods som jag kunde spåra till att ha varit aktiva samma dag innan flytten. Rekommenderar att välja annan flyttfirma, även om Finemang är billiga.

NDD Flytt & Städ AB
3.9/5 i betyg av 762 omdömen 3.9 av 762 omdömen

Trodde inte att de (en) skulle stirra sig blinda på packlistan. Väldigt svårt att veta hur mycket det blir till slut. Meddelade alla stora

Solveig S Solveig S
Saam A
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Allt fungerade enligt överenskommelse .

Madeleine R
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Bra kommunikation och utförande!

Flytt & Städ Sverige AB
4.2/5 i betyg av 486 omdömen 4.2 av 486 omdömen
Badge2023

Trevligt bemötande och väl utförd flytt.

Ann-Charlotte R Ann-Charlotte R
Pia K

Flyttstäd Rent o snyggt Höll tiderna allt var bra

Jonatan P
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trevligt bemötande och bra städat.

Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Vera A
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Vi har fått ett bra och trevligt bemötande av personalen. Vi var lite under tidspress, lägenheten skulle vara tömd och städad till årsskiftet. Ni utförde arbetet som ni lovade med god marginal. Både vi och fastighetsägaren är mycket nöjda med Ert arbete. Tack för hjälpen och Gott Nytt År

Johanna L
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Mycket nöjd med flyttstädning av vårt hus

Hemfrid Linköping
3.9/5 i betyg av 159 omdömen 3.9 av 159 omdömen
Badge2023

Mycket professionella från beställning till och med faktura. Mycket duktig fönsterputsare.

Sigrid Maria S Sigrid Maria S
Carin A
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trevligt och professionellt bemötande. Mycket noggrann flyttstädning till bra pris!

Jesper J
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Kontakt och bokning var jättelätt, professionellt bemötande och väl utfört arbete!

Johan M
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Otrolig service från start till mål. Flexibla, trygga och verkligen service-minded, även om vi som beställare krånglade till det löste de våra ändringar i sista minuten. Kan verkligen rekommendera dem!

Maria B
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Ett företag som flyttstädar väldigt exemplariskt. Vi är supernöjda och rekommenderar dem varmt!

Anne M
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Både flytten och flyttstädet flöt på jättebra. Noga med både flytten och städningen. Vi är nöjda och kommer rekommendera er till andra.

Robin J

Smidigt, enkelt och effektivt

Per Olof L
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Bra företag gjorde ett bra jobb helnöjd.

Dödsbo B
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trevlig i kommunikationen. Miljötänk. Bra pris. Uppdraget, att flyttstäda en lgh på äldreboende, utfördes till belåtenhet. (Glömde fråga om man har kollektivavtal.)

Elin B
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Vi hade beställt flyttstäd, de kom i tid och gjorde ett bra jobb, luktade även fräscht….

Stina A
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Vi fick hjälp av Finemang med att flytta ett 149kvm hem till ett annat efter tips av mina föräldrar. Killarna från Finemang kom punktligt, var trevliga och lugna och mycket effektiva och försiktiga med våra möbler varav en del är ganska känsliga. De såg till att vi fick med oss allt, även om en del inte var helt väl packat, och dessutom verkade de ha väldigt trevligt tillsammans :) De hade också två bilar med sig istället för en som avtalat, så flytten gick väldigt snabbt! Vi har valt Finemang även för Flyttstädning och...

Gun I
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Bra kommunikation hela vägen. Jättefint städat, helnöjda med företaget.

Dennis H
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Snabb och trevlig återkoppling på offertförfrågan, rimlig prisbild och bra städat. Hyresvärden hade några små anmärkningar som efter kontakt med Finemang löstes snabbt och smidigt!

Iris B
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Supertrevliga, snabba svar på frågor och effektiv packning och flytt. Bara bra!

Hannah M
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Flyttstäd Jättebra städat! Hade önskat att de kontaktade mig när de var klara med städningen. Nu så stod lägenheten olåst i flera timmar utan att jag fick info om att de var färdiga.

Leif D
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Bra bemötande från början med offert och svar på frågor via mejl. Bekräftelse lämnades tydligt när bokningen var klar. Det uppskattade jag. Flytthjälpen kom på bokad tid och de var effektiva och trevliga. Jag var med nästan hela tiden för att dirigera och svara på frågor etc. vilket fungerade bra. Inga skador under flytten förutom möjligen någon lite flisa på ett bordsben. Jag är nöjd med deras insats. Städningen var bra och noggrann. Jag påtalade några lister på duschdörrarna som de åtgärdade under städningen. I övrigt...

Lars-Olof H
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trevliga arbetare! Proffsiga och tillmötesgående.

Malin W
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Mycket bra. Allt funkade och resultatet blev perfekt. Vi är så nöjda👌🏼🙏🏼

Therese H
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Snabb och effektiv hjälp. Inga konstigheter

Sofie A
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trevligt bemötande och ordentligt städat!

Bengt L
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Väldigt bra bemötande. Vi bokade flytt och flyttstäd. Flyttkillarna kom i tid, vänliga och hjälpsamma på alla sätt, kunde inte ha varit bättre, rekommenderas. Städningen blir först om 3 veckor så det kan jag inte uttala mig om

Inger M
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Anlitade Finemang Städ och Flytt AB för både flytt och städning efteråt. Är mycket nöjd genom hela processen. Företaget hade bra service, trevligt bemötande, snabbt utfört jobb samt är lätta att komma i kontakt med både via telefon och mail. De var flexibla under flyttdagen och kunde anpassa sig efter mina behov som kund.

Ann-Charlotte S
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trevliga tillmötesgående inför bokning av flyttstäd på vår villa. När det väl var dags höll de tiderna till punkt och pricka med trevligt bemötande. Otroligt noggranna i alla hörn. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar Finemang Städ & flytt å det varmaste.

Marjo L
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Köpte en långväga flytt och städ. Lämnade en lång lista enligt deras mall. Skickade bara en liten lastbil och teamledaren Said som vi kontaktade, sa att det stod lastbilen storlek i beställningen. Har letat nu efteråt, men inte hittat. Varför ska man då skriva en lista? Då ska väl företaget se på listan att det inte räcker med 1 bil och lämna pris efter det. Nej det ska man tydligen räkna ut själv, konstigt nog. Fick beställa en x-tur med flytt. Städningen blev inte godkänd på 12 punkter, så blev omstädning. Flyttkillarna...

Richard K
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Bra organiserat, trevliga och seriösa! Bra svar på de frågor vi hade inför uppdraget :)

Anton N
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Blev smutsigare än innan + fläckar på väggarna

Anna K
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Proffsigt och vänligt bemötande, från första kontakt till utfört uppdrag. Både flytten och städningen utfördes på bästa sätt, till bra pris.

Carolien E
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Sämsta städföretaget jag erfarat. De städar inte ordentligt. Säger inte till när de lämnar lägenheten så den står olåst med saker kvar i lägenheten, bland annat ett vapenskåp. De tog sönder en taklampa utan att meddela mig. Och gjorde skador på kylskåpsdörren. Ingen bra kundservice utan försvårar för kunden att få ersättning för skadorna.

Solveig A
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Jag blev trevligt bemött men fick be dem komma åter då det fanns saker de missat att göra.

Alcides V
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Fina killar, de ta hand av allt!

Anders B
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Ganska bra bemötande. Några Småsaker vid städningen som gått att göra bättre.

Marie F
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Gjort enligt överenskommelse med både flytt och slutstädning Väldigt tillmötesgående när vi bytte datum för städningen

Sofie T
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Väldigt nöjd med vårt flyttstäd. Rent och snyggt överallt, skinande rent i kök och badrum samt övriga ytor. Städarna var på plats i tid och trevliga. Kan rekommendera!

Martin A
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Städningen är utmärkt och de hjälper gärna till med små uppgifter som går utanför den rena städningen, tex se till spa och rengöra grillen.

Krister L
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trevlig personal. Skötte flytten och städningen kanon. Hade köpt både flytt samt flyttstädning.

Siv A

Trevlig personal, noggranna , Ordningssamma Agneta

Hanna M
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Jag blev otroligt vänligt och proffsigt bemött av Finemang Städ! Flyttstädningen blev superbra och snabbt utförd. Kontakten innan och efter har varit jättebra. Jag kan varmt rekommendera Finemang Städ och Flytt när det gäller flyttstädning!

Josefin H
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Flytthjälpen fungerade helt okej, men det var svårt att förklara och kommunicera med personalen. Flyttstädet var mycket slarvigt utfört och det såg inte städat ut efter. Man fick snabbt svar på mejlen och städet åtgärdades dagen efter.

Gun K
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Bra service rent och fint, fungerade utan anmärkning .

Rumi C
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Mycket trevligt och bra service

Sara O
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Alltid vänliga och jag kan boka stöd med kort varsel. Väldigt nogranna och mycket valuta för pengarna.

Roger W
Skrev om Finemang Städ och Flytt AB

Trevliga, duktiga och intresserade medarbetare. Ville göra ett bra jobb helt enkelt! Rekommenderas varmt