Alla kategorier Webshop Fitness Meals

Fitness Meals

Tycker du att matlagning mest är ett stressmoment i din vardag, men vill samtidigt äta bra och nyttig mat? Fitness Meals levererar färdiga, välplanerade måltider direkt till din dörr!

Måltiderna, eller matlådorna, är planerade av kostrådgivare, personliga tränare och aktiva atleter för att passa dig som har en stressig vardag och/eller tränar mycket. Vi använder färska råvaror och varje måltid är genomtänkt för att den ska behålla sin goda smak och alla näringsämnen även vid uppvärmning.

Maten levererar vi i miljöklassade bilar och vi tänker alltid långsiktigt när vi sätter ihop våra måltider.

Beställ direkt på vår hemsida för en sundare och mindre stressig vardag!

Läs vad 90 kunder tycker om Fitness Meals

• Alice
    Alice skrev om Fitness Meals
    Maten är för salt, vilket inte känns nyttigt. Samma ingredienser i alla matlådorna: gröna bönor, ris, lite paprika. Ingen ledtråd om vad de innehåller på utsidan så när man fryst dem ser man inte vad det är i dem. Maten levererades till en annan stad 2 timmar bort. Till slut fick vi den men det låste oss ett par extra timmar. Skulle ge noll i betyg om det gick. Måste ge 1 för att det ska gå igenom.
  • clyde b
    clyde b skrev om Fitness Meals
    I love the food
    I love the the packages
    I love the service.
    Very good prices.
    Great idea.
    Great business.
    Strongly and highly recommended!!!
  • Mathias K
    Mathias K skrev om Fitness Meals
    God, nyttig mat och bra service! Kan verkligen rekommendera Fitness Meals.
  • My L
    My L skrev om Fitness Meals
    Jätte nöjd!! Jätte god mat och superbra service!
    Sitter redan och ska lägga in nästa beställning:)
  • Dato P
    Dato P skrev om Fitness Meals
    Otroligt serviceminded företag som man har väldigt lätt att göra med! Köpte 10 lådor med hemleverans och fick samtal redan dagen efter med leverans senare mot eftermiddagen! Maten smakade utmärkt och passar mig perfekt som arbetar mycket och aldrig hinner räkna kalorier! God mat, brutalt bra service, ja vad mer kan man önska sig!?
  • Pawel K
    Pawel K skrev om Fitness Meals
    Great food and service!

Perfect option for those who want to save some time and eat healthy.
  • Sam R
    Sam R skrev om Fitness Meals
    Jättebra service!!
    Matlådorna är perfekta för dem som inte har tid/ork att laga egen mat.

Kommer definitivt tillbaks!
  • Keyvan M
    Keyvan M skrev om Fitness Meals
    Grym idè, asbra service och jättegod mat! 10/10
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Fitness Meals
    Smidiga matlådor. Bra service och fantastisk personal. God och smakrik mat.
  • Wing Yu-Ivy L
    Wing Yu-Ivy L skrev om Fitness Meals
    Vi är jättenöjda!
    Inget vi är missnöjda med överhuvudtaget. Väldigt bra service!
  • Peter N
    Peter N skrev om Fitness Meals
    Bra bemötande från personalens sida, man får snabbt intrycket att det är ett nystartat företag men då huvudsakligen baserat på entusiasmen hos de som arbetar där. Matlådorna smakar bra, är i lämplig storlek och håller vad som utlovas.
  • Sophie S
    Sophie S skrev om Fitness Meals
    Jag blev upprings av fitnessmeal.
    En mycket trevlig tjej!
  • Örjan K
    Örjan K skrev om Fitness Meals
    Supertrevlig personal och de rätter jag hunnit smaka är väldigt goda samt väl tilltagna!
    Det enda som saknas är en innehållsdeklaration så folk med olika allergier vet vad som går bra att äta.
  • Adam H
    Adam H skrev om Fitness Meals
    Riset va för hårt och dåligt att ni inte har broccoli eller andra grönsaker som på bilderna. Kommer inte handla igen
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Fitness Meals
    Kan absolut rekommendera Fitness meals starkt!!!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Fitness Meals
    Super service, Maten är vällagad och perfekt i kombination med träning. Maten är även perfekt för att tappa kilon, har provat i flera veckor och alltid super service, alltid mkt god mat. Min fru är lika nöjd kommer fortsätta köpa deras goda lådor.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Fitness Meals
    Bra bemötande från Paula via telefon och maten var god. Dock hade jag förväntat mig att få maten levererad till dörren men chaffören ringde mig och bad mig komma ner till porten vilken drar ner bekvämligheten något och därför också tyvärr betyget i helhet.
  • Johan S
    Johan S skrev om Fitness Meals
    Mycket bra. Smidiga leveranser och gott!
  • Philip D
    Philip D skrev om Fitness Meals
    Dom är kanon. Serviceminded och flexibla.
  • Paula A
    Paula A skrev om Fitness Meals
    Smakrika matlådor. Väl tilltagna portioner. Fräsch och aptitlig. Rekommenderas varmt.
  • Valentin Z
    Valentin Z skrev om Fitness Meals
    Jättebra bemötande, allt gick smidigt.
    Maten smakade bra.
    Jag kommer att fortsätta handla hos dem.
    Kan bara rekommendera Fitness Meals till alla.
  • Judith P
    Judith P skrev om Fitness Meals
    God mat och superbra service! Jättebra och snabb återkoppling vid frågor. Mkt tillmötesgående!
  • Hannu V
    Hannu V skrev om Fitness Meals
    Tja.
    Otrolig snabb respons ni vill ha.
    Har ej hunnit att testa all mat än.
    Paula som levererade maten var hur skön som helst.
  • Anna R
    Anna R skrev om Fitness Meals
    Har inte hunnit smaka någon av matlådorna än. Men väldigt skönt att få färdiglagad och häslsosam mat levererad hem till dörren. Dock litet minus med leveranstiden. Skulle fått maten leverad mellan kl 16-17 då jag klart sagt att jag skulle bort och var tvungen åka senast kl 18. Fick maten leverad 18:30 och blev där med väldigt sen till det jag hade planerat. Har förståelse för att det många kunder runt om i stan som ska få sina leveranser men lite tråkigt att bli lovad att få det i tid och man kommer 1,5 timme senare. Hoppas inte det blir så här nästa gång för jag kommer beställa även i framtiden.
  • Linda L
    Linda L skrev om Fitness Meals
    Är supernöjd med matlådorna.
    Dom är både goda och är i lagoma portioner
  • Linn G
    Linn G skrev om Fitness Meals
    Smidigt och enkelt, trevlig personal.
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Fitness Meals
    God mat som känns fräsch och nyttig. Bra tilltagna portioner som man blir mätt av.
  • Anders T
    Anders T skrev om Fitness Meals
    Superbra service och supergott!!
  • Annette B
    Annette B skrev om Fitness Meals
    Bra och smidigt med superfräsch mat
  • Cornelia L
    Cornelia L skrev om Fitness Meals
    Bra mat, ingen krångel med leveranser och bra bemötande :)
  • Rabia W
    Rabia W skrev om Fitness Meals
    Det var god mat och bra service på att leverera men det fanns maträtter som fanna i dealen men sen fick man veta att de ingick inte i dealen.
  • Tove Å
    Tove Å skrev om Fitness Meals
    Maten var riktigt god. Betyget dras endast ner då leveransen vart sent på kvällen utan att någon hörde av sig för att meddela om detta. Men i övrigt bra bemötande samt produkter.
  • Zanna L
    Zanna L skrev om Fitness Meals
    Alltid lika nöjd med med mina leveranser från fitness meals. Snabba leveranser inget krångel och grym mat!
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Fitness Meals
    Bra bemötande när man hade frågor om leverans och om maten.
  • Didrik E
    Didrik E skrev om Fitness Meals
    Väldigt bra ! Super bra personal och trevligt bemötande. Låka så är maten. Väldigt smakrikt å god.
  • Erica H
    Erica H skrev om Fitness Meals
    Köpte fitnessmeals genom let's deal och är mycket nöjd. Bra kontakt med företaget och bra möjligheter till leverans och snabb leverans dessutom. God mat och perfekt förpackade, jag är en nöjd kund.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Fitness Meals
    • Mycket prisvärd och god smak! tillräckligt stor portion.
    • Aningen hög fetthalt på den veganska rätten.
    • Önskemål för framtiden är ännu ett vegetariskt (vegansk är inget krav) alternativ så att man kan variera lite.
    •särskilt plus i kanten för att ni fick ut leveransen trots fordonshaveri!

I det stora hela en mycket bra produkt och trevlig service.
  • Jimmy V
    Jimmy V skrev om Fitness Meals
    Tycker att maten var ganska tråkig och samma grönsaker på alla. Vissa maträtter var smaklös och torr.
    Själva förpackningen var bra.
    Leveransen kom kl 22.40 en vardag=inte okej.
  • Linda B
    Linda B skrev om Fitness Meals
    Supernöjd, jättegod och fräsch mat med kalori/protein koll direkt till dörren:) Räddar min tidsbrist i vardagen, //Linda
  • Jon K
    Jon K skrev om Fitness Meals
    Jättebra service och smakrika måltider som man blir mätt på.
  • Jill A
    Jill A skrev om Fitness Meals
    Underbar mat och fantastiskt bra kommunikation med kundtjänst och chaufförer som levererar matlådorna!
    Högsta betyg och rekommenderar dom till alla som vill ha god och nyttig mat!!
  • Lukas E
    Lukas E skrev om Fitness Meals
    Väldigt god mat!
    Bra service och trevlig personal!
  • Martina A
    Martina A skrev om Fitness Meals
    Supergod mat o kanon med leverans till dörr
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Fitness Meals
    Jag kan rekommendera Fitness Meal. Jätte bra rejäla portioner. Mycket gott. Räckte till både lunch och middag visa dagar. Kryddade lite extra och la till kall sås på kycklingen,var lite torrt.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Fitness Meals
    Det var intressant och bra att alla rätterna hade olika kaloriinnehåll. Den enda rätten jag inte tyckte om var den rätta med sötpotatis och biff. Den var torr och biffen var seg det saknades lite krämig konsistens. Det var också synd att jag inte prova det flygande Jakob för den fanns inte när jag beställde avsmakningsmenyn. Laxen åt jag inte heller för jag gillar inte lax så jag gav den till min granne men han gillade den mycket! Min favorit är pasta Bolognese och jag ska också testa kycklingfärs Curry nu. De gröna bönorna var den bästa grönsakerna till maträtterna. Paprikan gjorde varken till eller från. Jag är jättenöjd och ger er högsta betyg. Med vänlig hälsning Johanna
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Fitness Meals
    Bra innehåll, bra utbud och bra smaker.
  • Angelica F
    Angelica F skrev om Fitness Meals
    Trevlig personal. Snabb leverans. God mat.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Fitness Meals
    Har testat två portioner.
    Väldigt vällagat, god och balanserad måltid. Supernöjd hittills!
    Sen hämtade jag maten själv på uthämtnkngsstället och det fungerade utmärkt.
    God kontakt och information om status hela vägen genom både sms och telsamtal.
    Bra service rakt igenom!
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Fitness Meals
    Bra mat och råvaror. Bra leverans tider
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Fitness Meals
    Bra mat, snabb leverans till bra priser 5/5.