Fitness Meals

4.2 i betyg av av 104 omdömen
Tycker du att matlagning mest är ett stressmoment i din vardag, men vill samtidigt äta bra och nyttig mat? Fitness Meals levererar färdiga, välplanerade måltider direkt till din dörr!

Måltiderna, eller matlådorna, är planerade av kostrådgivare, personliga tränare och aktiva atleter för att passa dig som har en stressig vardag och/eller tränar mycket. Vi använder färska råvaror och varje måltid är genomtänkt för att den ska behålla sin goda smak och alla näringsämnen även vid uppvärmning.

Maten levererar vi i miljöklassade bilar och vi tänker alltid långsiktigt när vi sätter ihop våra måltider.

Beställ direkt på vår hemsida för en sundare och mindre stressig vardag!

Läs vad 104 kunder tycker om Fitness Meals

• ANTON W

2019-11-27

ANTON W skrev om Fitness Meals
    Beställt för 1,5 månader sen utan leverans. Skickat 6-7 e-mail utan svar.
    VARNING! Läs mer
    La Villa
    4.6 / 5 i betyg — 305 omdömen
    Badge2019
    "Vi hade tidigare bokat konferensresa med La Villa och varit nöjda. Denna gång blev det några småfel som rättades till men som drog ner betyg"
  • Oskar N

2019-11-18

Oskar N skrev om Fitness Meals
    Över en månad sedan jag beställde, inget svar på flera e-mail. Köp inte någonting från dem. Läs mer
  • Marcus P

2019-11-13

Marcus P skrev om Fitness Meals
    Beställde 24e September inte fått något än, har mailat flera gånger utav svar. Skräp företag beställ inget. Mailat Klarna får se vad som sker där Läs mer
    Tunby Fritid
    4.7 / 5 i betyg — 156 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde ett set om två stolar och bord för utomhusbruk. Dagen efter återkom dom och beklagade fel i lagersaldo och hänvisade till ett anna"
  • Perham P

2019-11-06

Perham P skrev om Fitness Meals
    VARNING - beställ inte från detta oseriösa företag. Kan ta upp till flera veckor att få maten (om du har turen att faktiskt få den). Dem svarar inte på mail eller telefon. Hemsidan är av någon anledning fortfarande uppe och aktiv. BESTÄLL INTE FRÅN DETTA FÖRETAG. Läs mer
  • Nadim E

2019-11-04

Nadim E skrev om Fitness Meals
    Mest oseriösa skit företaget som jag någonsin varit med om. Har mejlat de 4 gånger, ingen återkoppling alls. Jag har även ringt de på 070-7687587, dock är det telefonnumret avstängt. Lika dålig respons via Instagram.

Jag beställde min mat den 29/9 och idag är det den 4/11.

Jag har dessutom inte fått mina pengar tillbaka vilket jag bad om i mitt senaste mejl.

Så nu kommer jag göra en polisanmälan mot de. De oseriösa pajaser som driver Mega Meals bör aldrig få driva ett bolag överhuvudtaget. Idioter som inte vet hur man ens öppnar sin mejl som det verkar som.

Så om man inte gillar att beställa mat man aldrig får från ett bolag där all kommunikation är bara ett svart hål så ska man ALDRIG beställa från högen av bajs som kallas för Mega Meals. Läs mer
    Fenix Begravning
    4.6 / 5 i betyg — 412 omdömen
    fiveYearsBadge
    "En mycket bra begravningsbyrå som tog hand allt och förklarade allt som behövdes. Mycket bra och trevligt bemötande, omtänksamma och profess"
  • Alexander Omar M

2019-10-25

Alexander Omar M skrev om Fitness Meals
    VARNING - Jag har polisanmält företaget!

Lade en beställning den 2 oktober på varor hos dom, nu är det snart November. Jag har inte hört ett enda ord från dom och då har jag både kontaktat dom via telefon, mail och instagram - de har försvunnit.
    Har inte heller fått tillbaka mina pengar Läs mer
    Nadim E gillar detta
  • Janos K

2019-10-25

Janos K skrev om Fitness Meals
    Maten är helt ok, däremot faller hela konceptet med träningsmat för 10 dagar om det ska ta 10-14 dagar och få sina maträtter.

Omöjligt och hålla en diet på det.

Ingen svarar i telefon, inget svar från kundtjänst som inte är en
    " kundtjänst " utan VDn man kommer till.

Nope, sista gången jag och mina klienter beställer härifrån.

Det blir ca 10 leveranser back för företaget, - 10000kr i månaden.

Det kanske blir kännbart så det börjar funka framöver. Läs mer
  • Jad K

2019-09-09

Jad K skrev om Fitness Meals
    Skitgo mat! Hade lite strul med leveransen och orderbekräftelse ett tag men fick hjälp med det och allt löste sig tillslut! :) Läs mer
  • Felix E

2019-08-27

Felix E skrev om Fitness Meals
    De jag noterat:
    - Beställt 9 augusti, hemleverans (skulle det dröja mer än 6 dagar maila info@megameals.se - ej svar på Mail)
    - Leveransbekräftelse plötsligt 21 augusti, 22 augusti levererat från UPS(?). Lämnat utanför dörren i 4 timmar fryst mat utan förvarning eller info om leverans.
    - Ingen kundtjänst att kontakta som svarar
    - Inga näringsvärden på förpackningar(!!!)
    - Fel produkter i leverans, ersattes med andra varor
    - Utlovad kompensation ej gjord Läs mer
  • 2019-06-29

Andrea S skrev om Fitness Meals
    Fick vänta nästan 4 månader på min beställning. Dålig service. Otrevlig personal. Falsk marknadsföring. Fick till slut inte ens de beställda varorna och de jag fick hade dåligt datum. Har skickat meddelande men ingen åtgärd. Mycket dåligt! Läs mer
  • 2019-01-15

Admir K skrev om Fitness Meals
    Sämsta skiten jag har varit med om. Tog 18 dagar att få maten. När jag väl får den saknas det produkter.

Vissa Matlådor var upptinade och blöta så vet inte hur fräscht det är att frysa om. Betyg 0/5. Läs mer
  • Henrik F

2018-04-11

Henrik F skrev om Fitness Meals
    Goda maträtter, bra priser och god kommunikation med sina kunder. Jag har nu beställt två gånger från fitnessmeals och kommer fortsätta göra det framöver. Jag har även provat andra leverantörer av träningsmat, men ingen har hittills kommit upp i fitness meals nivå vad gäller leverans och framför allt goda maträtter! Läs mer
  • Johnny N

2018-03-05

Johnny N skrev om Fitness Meals
    Goda maträtter och bra service. beställt över 80 lådor under våren och käkar 3 st om dan. behöver aldrig gå och handla eller laga mat. Räcker med att ha ägg och gröt hemma. Alltid gott, alltid mätt samt aldrig missnöjd. Läs mer
  • Regina H

Superidé!

Rekommenderar starkt fitnessmeals! Läs mer
  • 2017-08-23

Alice skrev om Fitness Meals
    Maten är för salt, vilket inte känns nyttigt. Samma ingredienser i alla matlådorna: gröna bönor, ris, lite paprika. Ingen ledtråd om vad de innehåller på utsidan så när man fryst dem ser man inte vad det är i dem. Maten levererades till en annan stad 2 timmar bort. Till slut fick vi den men det låste oss ett par extra timmar. Skulle ge noll i betyg om det gick. Måste ge 1 för att det ska gå igenom. Läs mer
  • 2017-07-15

clyde b skrev om Fitness Meals
    I love the food
    I love the the packages
    I love the service.
    Very good prices.
    Great idea.
    Great business.
    Strongly and highly recommended!!! Läs mer
  • 2017-07-15

Mathias K skrev om Fitness Meals
    God, nyttig mat och bra service! Kan verkligen rekommendera Fitness Meals. Läs mer
  • 2017-07-08

My L skrev om Fitness Meals
    Jätte nöjd!! Jätte god mat och superbra service!
    Sitter redan och ska lägga in nästa beställning:) Läs mer

Dato P skrev om Fitness Meals
    Otroligt serviceminded företag som man har väldigt lätt att göra med! Köpte 10 lådor med hemleverans och fick samtal redan dagen efter med leverans senare mot eftermiddagen! Maten smakade utmärkt och passar mig perfekt som arbetar mycket och aldrig hinner räkna kalorier! God mat, brutalt bra service, ja vad mer kan man önska sig!? Läs mer

Pawel K skrev om Fitness Meals
    Great food and service!

Perfect option for those who want to save some time and eat healthy. Läs mer

Sam R skrev om Fitness Meals
    Jättebra service!!
    Matlådorna är perfekta för dem som inte har tid/ork att laga egen mat.

Kommer definitivt tillbaks! Läs mer
  • 2017-07-03

Keyvan M skrev om Fitness Meals
    Grym idè, asbra service och jättegod mat! 10/10 Läs mer

Emelie S skrev om Fitness Meals
    Smidiga matlådor. Bra service och fantastisk personal. God och smakrik mat. Läs mer

Wing Yu-Ivy L skrev om Fitness Meals
    Vi är jättenöjda!
    Inget vi är missnöjda med överhuvudtaget. Väldigt bra service! Läs mer

Peter N skrev om Fitness Meals
    Bra bemötande från personalens sida, man får snabbt intrycket att det är ett nystartat företag men då huvudsakligen baserat på entusiasmen hos de som arbetar där. Matlådorna smakar bra, är i lämplig storlek och håller vad som utlovas. Läs mer

Sophie S skrev om Fitness Meals
    Jag blev upprings av fitnessmeal.
    En mycket trevlig tjej! Läs mer

Örjan K skrev om Fitness Meals
    Supertrevlig personal och de rätter jag hunnit smaka är väldigt goda samt väl tilltagna!
    Det enda som saknas är en innehållsdeklaration så folk med olika allergier vet vad som går bra att äta. Läs mer

Verifierad kundrelation
    Adam H skrev om Fitness Meals
    Riset va för hårt och dåligt att ni inte har broccoli eller andra grönsaker som på bilderna. Kommer inte handla igen Läs mer
  • 2017-07-01

Mattias L skrev om Fitness Meals
    Kan absolut rekommendera Fitness meals starkt!!! Läs mer
  • Daniel S

2017-06-24

Daniel S skrev om Fitness Meals
    Super service, Maten är vällagad och perfekt i kombination med träning. Maten är även perfekt för att tappa kilon, har provat i flera veckor och alltid super service, alltid mkt god mat. Min fru är lika nöjd kommer fortsätta köpa deras goda lådor. Läs mer
  • 2017-06-19

Fredrik E skrev om Fitness Meals
    Bra bemötande från Paula via telefon och maten var god. Dock hade jag förväntat mig att få maten levererad till dörren men chaffören ringde mig och bad mig komma ner till porten vilken drar ner bekvämligheten något och därför också tyvärr betyget i helhet. Läs mer
  • 2017-06-17

Johan S skrev om Fitness Meals
    Mycket bra. Smidiga leveranser och gott! Läs mer
  • 2017-06-17

Philip D skrev om Fitness Meals
    Dom är kanon. Serviceminded och flexibla. Läs mer
  • 2017-06-16

Paula A skrev om Fitness Meals
    Smakrika matlådor. Väl tilltagna portioner. Fräsch och aptitlig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2017-06-12

Valentin Z skrev om Fitness Meals
    Jättebra bemötande, allt gick smidigt.
    Maten smakade bra.
    Jag kommer att fortsätta handla hos dem.
    Kan bara rekommendera Fitness Meals till alla. Läs mer
  • Judith P

2017-06-08

Judith P skrev om Fitness Meals
    God mat och superbra service! Jättebra och snabb återkoppling vid frågor. Mkt tillmötesgående! Läs mer

Hannu V skrev om Fitness Meals
    Tja.
    Otrolig snabb respons ni vill ha.
    Har ej hunnit att testa all mat än.
    Paula som levererade maten var hur skön som helst. Läs mer

Anna R skrev om Fitness Meals
    Har inte hunnit smaka någon av matlådorna än. Men väldigt skönt att få färdiglagad och häslsosam mat levererad hem till dörren. Dock litet minus med leveranstiden. Skulle fått maten leverad mellan kl 16-17 då jag klart sagt att jag skulle bort och var tvungen åka senast kl 18. Fick maten leverad 18:30 och blev där med väldigt sen till det jag hade planerat. Har förståelse för att det många kunder runt om i stan som ska få sina leveranser men lite tråkigt att bli lovad att få det i tid och man kommer 1,5 timme senare. Hoppas inte det blir så här nästa gång för jag kommer beställa även i framtiden. Läs mer
  • Linda L

2017-05-29

Linda L skrev om Fitness Meals
    Är supernöjd med matlådorna.
    Dom är både goda och är i lagoma portioner Läs mer

Linn G skrev om Fitness Meals
    Smidigt och enkelt, trevlig personal. Läs mer
  • 2017-05-28

Susanna S skrev om Fitness Meals
    God mat som känns fräsch och nyttig. Bra tilltagna portioner som man blir mätt av. Läs mer
  • 2017-05-28

Anders T skrev om Fitness Meals
    Superbra service och supergott!! Läs mer
  • 2017-05-26

Annette B skrev om Fitness Meals
    Bra och smidigt med superfräsch mat Läs mer
  • Cornelia L

2017-05-25

Cornelia L skrev om Fitness Meals
    Bra mat, ingen krångel med leveranser och bra bemötande :) Läs mer

Rabia W skrev om Fitness Meals
    Det var god mat och bra service på att leverera men det fanns maträtter som fanna i dealen men sen fick man veta att de ingick inte i dealen. Läs mer

Tove Å skrev om Fitness Meals
    Maten var riktigt god. Betyget dras endast ner då leveransen vart sent på kvällen utan att någon hörde av sig för att meddela om detta. Men i övrigt bra bemötande samt produkter. Läs mer

Zanna L skrev om Fitness Meals
    Alltid lika nöjd med med mina leveranser från fitness meals. Snabba leveranser inget krångel och grym mat! Läs mer
  • 2017-05-22

Tomas M skrev om Fitness Meals
    Bra bemötande när man hade frågor om leverans och om maten. Läs mer
  • 2017-05-22

Didrik E skrev om Fitness Meals
    Väldigt bra ! Super bra personal och trevligt bemötande. Låka så är maten. Väldigt smakrikt å god. Läs mer
  • 2017-05-21

Erica H skrev om Fitness Meals
    Köpte fitnessmeals genom let's deal och är mycket nöjd. Bra kontakt med företaget och bra möjligheter till leverans och snabb leverans dessutom. God mat och perfekt förpackade, jag är en nöjd kund. Läs mer

Bästa webshopparna i Haninge:

Inga-Lill J Inga-Lill J tycker: