FixaRyggen.nu

FixaRyggen.nu

Ring 08-540 682 22 www.FixaRyggen.nu

Välkommen till FixaRyggen.nu - Din Kiropraktor i Åkersberga. På mottagningen jobbar Legitimerad Kiropraktor Johannes Nordenstam. Jag startade mottagningen i Folkets Hus, Åkersberga Centrum, 2008 och har sedan dess jobbat heltid med min passion, att hjälpa andra människor. Min vision är, förutom att hjälpa till med det du söker...

268 omdömen om FixaRyggen.nu

Rauli H
Skrev om FixaRyggen.nu

Det var helt ok. Blev väl bemött. Men jag blev varken bättre eller Semrén troligtvis inte så mycket att göra åt eller kanske flera behandlingar. Skulle önskat att få någon spets bedömning.

Svar från FixaRyggen.nu

Hej Rauli. Ja, tyvärr fick vi inte det resultat vi båda hoppats på. Som jag sa till dig vid första besöket så var det, med tanke på din historik och nuvarande besvär, inte säkert att vi kunde få bukt med problemen men att vi kan testa med ett par behandlingar och sedan utvärdera. Vi testade med två behandlingar men såg ingen märkbar förbättring. Fler behandlingar kan hjälpa men jag vill gärna se en förändring och att det går åt rätt håll för att kunna motivera fler behandlingar. Lyft gärna frågan med din husläkare igen...

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Göran B
Skrev om FixaRyggen.nu

Mycket bra och seriös , rekommenderar varmt

LENNART W
Skrev om FixaRyggen.nu

God lyssnare och mycket kompetent. Jag anlitar gärna FixaRyggen varje gång jag känner behov.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2583 omdömen 4.7 av 2583 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Annika I
Skrev om FixaRyggen.nu

Alltid sååå nöjd med mina skoinlägg och bemötandet av Johannes.

Tore S
Skrev om FixaRyggen.nu

Har stort förtroende proffsig har fixat min rygg

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Fredrik S
Skrev om FixaRyggen.nu

Hjälpsam, målsättningen är att lösa problemet och inte bara symptomen. Enda anledningen att man kommer tillbaka är att man inte gör som han säger

Lars H

Bra, professionellt bemötande.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Mikael B
Skrev om FixaRyggen.nu

Bra bemötande , över förväntan på problemlösningen. Senaste besöket så blev det nya sulor formade för mina fötter !

Maria S
Skrev om FixaRyggen.nu

Jag har gått flera gånger hos Fixaryggen. Trevligt bemötande och naprapaten ruschar inte på mötet. Jag är alltid nöjd efter att ha varit där.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Monica R
Skrev om FixaRyggen.nu

Kompetent och inkännande personal. Mycket nöjd med mitt besök.

Tommy J
Skrev om FixaRyggen.nu

Tredje gången jag besöker Johanne för olika besvär. Riktigt bra! Berättar utförligt vad som är tokigt med kroppen och vad man själv kan göra för att undvika att få problem igen.

Kim M
Skrev om FixaRyggen.nu

Han var trevlig och professionell. Jag hade inga förväntningar, men fick hjälp med axlar och nacke. Och en del övningar att träna på hemma.

Karin E
Skrev om FixaRyggen.nu

Johannes har alltid lyckats hjälpa mig med mina olika bekymmer i ryggen 😇 Seriös & har kunden i fokus. Svarar även på mail : )

Peter W
Skrev om FixaRyggen.nu

Ett trevligt bemötande.Och fick den hjälp jag ville ha.

Ann-Charlotte L
Skrev om FixaRyggen.nu

Uppmärksam, lyssnar, professionell och förklarar så man förstår vad han ska göra och vad som åtgärdades. Gav även tips för hur jag ska underhålla så inte problemet kommer tillbaka direkt.

Gunilla N
Skrev om FixaRyggen.nu

Ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Både behandlingarna och övningarna gav gott resultat. Jag återkommer gärna och rekommenderar Fixaryggen varmt.

Per H
Skrev om FixaRyggen.nu

Hittade mina problem direkt och snabb fokus på fixar för just dessa. Blev av med smärtor på en vecka, när vanliga sjukvården bara gett mig smärtstillande i en månad och tyckte det går nog snart över.... Helt problemfri och i bättre skick än innan. När det verkar enkelt, så vet man att ett proffs är i farten 😊

Jan H
Skrev om FixaRyggen.nu

Trevligt bemötande och mina problem åtgärdade.

Lotti Å
Skrev om FixaRyggen.nu

Vänligt o intresserat. Att bli bättre o smärtfri o det blev jag. Upplevelsen var mycket positiv.

Bernt Viktor M
Skrev om FixaRyggen.nu

Bra och trevligt fint mottagande

Erik S
Skrev om FixaRyggen.nu

Johannes är mycket kompetent, erfaren och duktig på sitt jobb!

Pascale R
Skrev om FixaRyggen.nu

Blir alltid väl bemött och får alltid min rygg fixad när jag går till FixaRyggen.nu. Kan varmt rekommendera

Sören S
Skrev om FixaRyggen.nu

Proffsig och effektiv ryggbehandling som ger resultat

Ulf R

Mycket trevligt bemötande, kompetent och kunnig personal .. Mycket nöjd

Göran Å
Skrev om FixaRyggen.nu

Bra beskrivning av problemet och förtroendeingivande behandling. Mkt bra tips av hemövningar som motverkar att problemet återkommer. Ett återbesök som bekräftade att behandling va rätt. Mkt seriöst att ge rådet att behandla hemma så behöver man inte komma tillbaka. Dock gör jag det infallnas har problem.

Maria R
Skrev om FixaRyggen.nu

Alltid bästa bemötande och jag mår bra efter behandlingen.

Oscar H
Skrev om FixaRyggen.nu

Jag är jätte nöjd, var där på två besök och blev av med mina rygg problem och fick några övningar som hjälper mig till vardags! Rekommenderar varmt!

Tobias L
Skrev om FixaRyggen.nu

Tacksam för snabb och proffsig hjälp.

Staffan T
Skrev om FixaRyggen.nu

Känner mig bättre efter behandlingen.

Niklas G
Skrev om FixaRyggen.nu

Professionellt mottagande och råd kring knä, höft och rygg. Problemen har tydligt lindrats om än inte helt borta än.

Nancy S
Skrev om FixaRyggen.nu

Jag blev mycket bra bemött, snabb återkoppling på telefon, snabb besökstid och proffsig undersökning och åtgärd

Anders W
Skrev om FixaRyggen.nu

Ett professionellt och mycket kunnigt bemötande varje gång man behöver med sina ryggproblem. Rekommenderas varmt.

Caroline May Sigrid Hersch F

Mycket bra bemötande och kunnig intervention mådde utmärkt efteråt

Malin J
Skrev om FixaRyggen.nu

Jag blev bemött på ett trevligt och respektfullt sätt. Mina förväntningar när jag kom dit var att få hjälp med mina ryggproblem och det fick jag på ett intresserat sätt. Får också alltid tips på vad jag kan göra för att förebygga problemen vilket är generöst och bra.

Claus W
Skrev om FixaRyggen.nu

Proffsig hjälp, lätt att hitta en tid

Ia E
Skrev om FixaRyggen.nu

Jag blev mycket väl bemött och fick hjälp med mitt problem.

Britt-marie M
Skrev om FixaRyggen.nu

Trevligt bemötande, proffsig behandling., lätt att boka tid.

Bernt M
Skrev om FixaRyggen.nu

Trevligt bemötande och duktig.

Berit A
Skrev om FixaRyggen.nu

Proffsig behandling som resulterade i snabb återhämmtning

Martina M
Skrev om FixaRyggen.nu

Bästa kiropraktor jag besökt, mycket kompetent.

Kristina G
Skrev om FixaRyggen.nu

Blir alltid bra när jag varit där o trevligt bemötande.

Eva L
Skrev om FixaRyggen.nu

Bra bemötande, kunnig, blir alltid bra i ryggen, nacken efter en behandling. Hyfsat lätt att få tid. Jag är supernöjd, en trygghet att veta att jag kan få hjälp när det behövs. Eva

Kim S
Skrev om FixaRyggen.nu

Johannes väldigt trevlig och proffesionell.

David W
Skrev om FixaRyggen.nu

Kiropraktorhjälp i samband med ryggbsvär.Bra bemötande och behandling,

Monica W
Skrev om FixaRyggen.nu

Bra behandling, bra info för hur jag skulle fortsätta ta hand om diskbråcket själv hemma. Bra bemötande

Alf P
Skrev om FixaRyggen.nu

Var inte den behandlingen som hjälpte min skada. Trevligt bemötande . Blev inte bättre .

Svar från FixaRyggen.nu

Hej Alf och tack för din återkoppling! Tråkigt att höra att du inte fått den effekt vi båda förväntat oss. Jag hoppas att du fått hjälp med dina besvär och att du mår bra i dagsläget. Välkommen åter vid behov. Mvh. Kiropraktor Johannes

Reidar L
Skrev om FixaRyggen.nu

Bra bemötande och bra behandling. Tack

Pernilla P
Skrev om FixaRyggen.nu

Trevligt och professionellt bemötande. Blev bra efter några besök.

Monica N
Skrev om FixaRyggen.nu

Sökte för ryggskott .bra bemött o fick förklarat vad han skulle göra . Orolig för att det skulle göra ont ..... men icke ! Bra blev jag också ! Johannes hörde av sig o frågade hur det var !

Marjo J
Skrev om FixaRyggen.nu

Han va väldigt kunnig, fick goda råd och kände att verkligen hade tid med mej.väldigt nöjd.