Alla kategorier Snickare Stockholms län Solna Fixofix AB

Frösundaviks Allé 15, 169 70 Solna — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Fixofix AB

• Anna B
    Anna B skrev om Fixofix AB
    Beställde en elektriker som kom och installerade min nya tvätt och torktumlare och fick hjälp redan dagen efter. Allt gick snabbt och smidigt. Passade på att laga elen till mitt utomhusspa så den klarar vintern. Jag frågade om de kunde laga min läckande kran i trädgården och även det fick jag hjälp med samma vecka. Snabba och mycket trevliga killar och över min förväntan. Läs mer
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Fixofix AB
    Bra pris superservice. Allting har fungerat klockrent. Läs mer
  • Nikos S
    Nikos S skrev om Fixofix AB
    Beställde och fick ett mindre jobb utfört.

Fick fel kvitto efter betalningen. Har mailat och ringt företaget och Anders tiotals gånger i en månads tid nu men har ännu inte fått kvittot. Varje gång usla löften om att det är på väg.

Hur kommer det sig att de inte vill lämna kvitto på utfört arbete? Är det fråga om svartarbete och skattefusk? Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om Fixofix AB
    Beställ inte avloppspump av dessa. Först kommer dom och gör ingenting (när jag suttit hemma och väntat och förklarat att de måste byta ut den och att det inte är någon ide att bara komma och titta först). Sen kommer dom. Killen som gör det är ny och måste ringa och fråga om simpla saker som jag kunde gjort själv om jag haft verktugen. Han ställer inte pumpen på samma plats som den han bytte ut. Rör och ledningar passar då inte längre in i den inbyggnad som han rev bort så jag kan inte bara återställa det han rev utan måste antingen flytta pumpen eller riva allt och bytta ny inbyggnad. Jag har ringt och bett dem korrigera 4 gånger och dom har fortfarande inte kommit. Det har gått 6 månader nu. Köp pumpen själv och anlita en riktig röris och riktig elis! Läs mer
  • Olof A
    Olof A skrev om Fixofix AB
    Jag trodde det var omöjligt få tag i bra hantverkare innan jag ringde Fixofix. Snabba leveranstider, ca 1-2 dagar. Proffesionella och prisvärt. Inte undra på man ser deras bilar överallt - fantastisk firma Läs mer
  • Sven  S
    Sven S skrev om Fixofix AB
    Köpt frånluftsvärmepump (nibe F370). Snabb leverans, profesionell installation. Dessutom fördelaktigt pris. Högsta betyg! Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Fixofix AB
    Beställde varmvattenberdare med installation. Allt fungerade perfekt. Trevliga killar Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Fixofix AB
    Väntar fortfarande på intyget för en installation de gjorde, det har snart gått 3 månader och de säger att de ska fixa men gör det aldrig.
    Vid själva installationen så var det problem efter problem och kostnaden stack iväg för att installatören inte lyckades med sitt jobb.
    Jag är riktigt besviken och skulle inte rekommendera detta företag till någon. Läs mer

Västberga Allé 9, 12630, HÄGERSTEN