AB Joel Fläcke bygg & måleri

AB Joel Fläcke bygg & måleri

Ring 08-88 40 44 www.joelflacke.se

Välkommen till AB Joel Fläcke Bygg & Måleri! Vi på AB Joel Fläcke är ett gäng hantverkare som du kan lita på. Låt oss komma och sätta färg på din vardag. Vare sig det handlar om invändiga eller utvändiga arbeten. Vi gör arbeten av högsta kvalitet och vi tar oss alltid i mål i tid. Behöver du hjälp i din villa, flerfamiljshus,...

53 omdömen om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Brf Majrogården
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Bra bemötande och bra utfört jobb. Denna gång lite sen återkoppling på när de kunde utföra jobbet.som drar ner betyget något

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Susanne S
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Engagerade och snabba på att svara. Jag ville ha bredspacklat och målat men de föreslog endast målning och reparation av tapeter. Det blev bra och billigare.

Patric B
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Alltid lätta att ha att göra med!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Håkan P
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Hög kvalitet i leveransen. Lätta och trevliga att arbeta med. Ett minus för dålig planering av framförallt underleverantörer vilket ledde till en kraftigt försenad slutleverans. Vi gjorde en utbyggnad på vårt hus och uppdraget var en helentreprenad.

Henrik L
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Snabb offert med platsbesök och proffsigt resultat!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Göran S
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Bra bemötande och fint utfört arbete

Kristina W
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Målning av trerumslägenhet. Väl utfört och lätta att ha och göra med.

Eva-lena B
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Proffsiga, mycket trevliga och dessutom blev det ännu bättre än vad jag förväntade mig. Dom gjorde tak över trappan (suterräng) på baksidan, för att inte vatten ska gå in i huset.

MIKA B
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Pålitligt och bra utfört arbete (målning) i lägenheten utan några som helst frågetecken !

Quinten Z
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Målning av vardagsrummet och taket (+ ta bort tapeten). Det blev fint och vi är nöjda. Tack för bra jobb.

Veronica G
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Mycket trevliga och bra bemötande. AB Joel Fläcke Bygg & Måleri har gett oss den bästa service vid målning . Målarna utförde arbetet på ett väldigt bra sätt. Noggranna och effektiva. Vi är väldigt nöjda och glada över utfört arbete! Skulle mer än gärna rekommendera företaget till andra! och vi kommer definitiv att anlita företaget igen. Tack :)! Albin och Veronica

Hans G
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

AB Joel Fläcke Bygg & Måleri har gett oss den bästa service vid målning av vårt småhus. Målningsarbetet har utförts med högsta kvalitet i alla detaljer och resultatet är över vår förväntan. Vi vill ge AB Joel Fläcke Bygg & Måleri de bästa rekommendationer. Ett verkligt professionellt företag! Hans Gren

Lena M
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Mycket bra bemötande. Förväntningarna från min sida var mycket lägre. Fick betydligt mer målat än vad jag trodde. Målarna utförde arbetet på ett väldigt bra sätt. Noggranna. Är väldigt nöjd och glad över utfört arbete! Skulle mer än gärna rekommendera ert företag till andra! Tack!

Jan Anders D
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Vär Brf har anlitat Joel Fläcke vid flera tillfällen och alltid varit nöjda. Att de dessutom är trevliga och att priserna är konkurrenskraftiga gör inte saken sämre.

Henrik S
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Har anlitat Joel Fläcke AB för ny dränering, tillbyggnad, nytt badrum och en del mindre ombyggnadsåtgärder. Projektet har gått bra och vi är nöjda med utförandet och resultatet. Hela tiden bra dialog med projektledaren Roland från Joel Fläcke AB. Ordning och reda på administrationen, både hantering av ändringar och tillägg, fakturering samt dokumentation av utförandet. Alltigenom en seriös och ordningssam entreprenör. Rekommenderas!

Sebastian
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Vi fick hjälp att bygga om en klädkammare och garderob till ett extrarum. Proffsigt bemötande, lyhörd på önskemål och detaljer, och offerten stämde väl överens med det slutliga priset. Eventuella extrakostnader diskuterades innan. Ytskikt med spackling och målning var helt fenomenalt utfört och blev bättre än förväntat.

Berith L
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

bra information under arbetets gång av projektledaren , trevliga o kunniga underleverantörer som arbetar i vår köksrenovering Ser fram emot slutresultatet

Bengt F
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Efter kontakt och möte fick vi en tydlig offert till bra pris. Det var lätt och smidigt att komma överens om tid för utförande. En trevlig målare kom sedan på utsatt tid, varvid vi kom överens om detaljer. Arbetet utfördes sedan enligt överenskommelse på ett snyggt och korrekt sätt. Efter besiktning rättades en liten detalj på ett smidigt sätt. Allt fakturerades enligt offerten. Rekommenderas.

Birgit Ö
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Förra sommaren fick vi målningsarbete utfört av Joel Fläcke AB och denna höst har företaget byggt ett tak över vår ytterdörr. Vi har blivit ytterst väl bemötta, och trevliga, duktiga hantverkare har utfört arbetena. Vi har varit lite oroliga över vilket företag vi skulle våga anlita, men med detta företag är vi helt nöjda, man har hållit överenskomna tider och priser, varit lätta att nå, och kontakten har varit glädjande bra. Birgit Örnmyr

Andrea J
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Supernöjd med målningen av min etta i Sundbyberg. Jobbet utfördes snabbt och professionellt med trevligt bemötande. Tack Fläcke!

Göran S
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Bra bemötande och lätta att ha att göra med, de levde upp till våra förväntningar.

Philip Per Johan S
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

AB Joel Fläcke Bygg & Måleri med Roland i spetsen har genomfört en påbyggnad av mitt hus med tilläggsisolering och ny putsad fasad, komplettering av bjälklag, trappmontage m.m. Projektet har genomförts med fint slutresultat och alltid med en lösningsorienterad inställning under projektets gång.

Henrik S
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Ordning och reda. Håller vad de lovar och gör ett bra jobb! Bra projektledare som är tillgänglig för frågor och löpande avstämningar.

Brf Majrogården
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Har målat plank på våra uteplatser samt pelare vid ingången. Allt till belåtenhet. Lätta att ha med att göra. Har använt dem tidigare till trapphuset

Kerstin F
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Reparation och målning av kolonistuga + bod. Utmärkt bemötande. Förseningar (Covid19?) informerades regelbundet om. Har tidigare anlitat firman med goda erfarenheter. Besannades ännu en gång.

Patric B
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Vi använde Joel Fläcke för ett större takbyte och fasadrenovering av vår BRF. Taket och fasaden blev kanon, och vi passade även på att göra vissa mindre tilläggsarbeten på fastigheten.

Nina L
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Fläckes firma målade om två rum hos oss. De var snabba, proffsiga och vänliga - och gjorde allt i sin makt för att bli klar ännu lite snabbare än först utlovat. Kan rekommendera dem helhjärtat.

Lena J
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Revning och nybygge av staket/plank. Fantastiskt duktiga killar med trevligt bemötande. Vi hoppades på ett nytt snyggt proffsbygge av ett tidigare eget byggt staket och förväntningarna infriades med råge. Varma rekommendationer till de som anlitar företaget.

Ann K
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Tillbyggnad av fritidshus Bemötande har varit mycket gott Hantverkarna har varit mycket bra

Francis L
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Bra jobb med tapetsering och målning i ett funkishus. Vänlig personal. Arbetet inspekterades. Detta företag har utfört ett antal jobb för oss under åren.

Consultaktiebolaget Pemox
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Vii har under många år anlitat Joel Fläcke måleri, och har efter såväl små som stora arbeten varit mycket nöjda med resultatet. Consult AB Pemox / fastighetsägare /

Jan Olof Christian L
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Vi har använt Fläcke måleri i vår BRF och är mycket nöjda med både utförande, pris och enkelheten i samarbetet. Vi har fått snabb återkoppling vid frågor och ett gediget resultat. Trapphusrenoveringen lyfte hela fastigheten. Vi kan varmt rekommenda att använda Joel Fläcke bygg och måleri.

Stefan B
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Har köpt målning flera gånger. Duktiga yrkesmän.

Jan Anders D
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Fläcke målade källardörrar och källarfönster i vår bostadsrättsförening. Vi är väldigt nöjda med jobbet de gjorde och dessutom bra bemötande och pris gör ju inte saken sämre!

Alerohuset A
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Stort Tack! Ni byggde en hel övervåning på vårt gamla hus. Suveräna killar som var snabba och trevliga!

Jan-Anders B
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Gör ett mycket bra och grundligt jobb till ett bra pris

SIMON K
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Utmärkt arbete! Arbetet utfördes i tid och det var lätt att komma i kontakt med Fläcke med snabba svar. Både tapetsering och fasadmålning utfördes.

Brf Saltsjöhöjden  1
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Vi köpte slipning och oljning av entrepartier i ek. NVi fick ett mycket bra bemötande och en tydlig offert. Arbete ufördes på ett proffesionellt sätt och vi var nöjda med arbetet och bemötandet.

Kristina W
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Målning av väggar tak och snickerier i en trerumslägenhet. Målaren jobbade snabbt och var noggrann. Fläcke var lätt att komma överens med. Gav värdefulla råd och bra information. Vi blev mycket nöjda med arbetet!

Maja F
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Mycket proffsiga från start till färdigt jobb! Flera rum blev noggrant och skickligt målade. Noggranna och trevliga! Bästa rekommendationer!

Sanna H
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Snabbt, bra, och inte dyrt! Snabbt svar, trevligt bemötande och bra service.

Gabriella V
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Trevlig personal, fint bemötande och jag är nöjd med arbetet de utförde. Rekommenderas varmt.

Jan B
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Flåcke Målerfirma AB har målat om alla våra trappuppgångar 28st i vår förening och gjort ett mycke bra jobb som vi är mycket nöjda med. BrfSlalombacken Jan Bohman

Claes M
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Vi beställde trapphusmålning samt golv putsning. Fläckes hantverkare utförde jobbet bra och inom lutovad tid

Marie L
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Mycket nöjd med måleriarbete av vardagsrum!

Lena J
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Ommålning av huset samt målning av plank/staket. All kontakt med firman har skötts mycket proffesionellt och känts tryggt. Förväntningarna överträffades. Företaget har mer än väl levt upp till våra önskemål. Vi är mer än nöjda.

Arne L
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Målning av lägenhet samt byte av kök.Allt väl utfört! Nöjd kund! Arne larhag.

Lotta O
Skrev om AB Joel Fläcke bygg & måleri

Ulf är en mycket trevlig och duktig målare. Fläcke måleri, med Nils i spetsen, är flexibla och tillmötesgående. Kan varmt rekommenderas! /Lotta

Lars A

Proffesionellt utfört måleriarbete.