Flytt City

Flytt City

www.flyttcity.se
  • BadgeEightYears

Varmt välkommen till Flytt City, vi är ett flytt- och städföretag med stor och gedigen erfarenhet. Vi håller till i bland annat Helsingborg, Malmö, Lund, Ystad och Köpenhamn. Vårt huvudkontor hittar du i Malmö där vi har ett stort, ljust och fräscht magasin med en tillhörande butik för alla er som vill handla emballage. Vi...

271 omdömen om Flytt City

Kristoffer H
Skrev om Flytt City

Bra hjälp och service. Väldigt smidiga att jobba med!

Sofie M
Skrev om Flytt City

Proffsiga, effektiva och gör det som lovats. Detta är tredje gången jag använder Flyttcity och är väldigt nöjd med alla tillfällena!

Anna N

Personligt, noggrant och tillförlitligt

Leif P
Skrev om Flytt City

Trevligt bemötande och duktiga killar. Jättefin service med hjälpmedel för packning av tavlor och tv apparater samt kristallkronor. Kan varmt rekommendera Flytt city. Leif Pålsson

Per-axel N
Skrev om Flytt City

Mycket trevligt bemötande. Inget är omöjligt! Vi har anlitat Flytt City vid alla våra flyttar och har varje gång varit supernöjda.

RAGNHILD T
Skrev om Flytt City

Vänliga och professionella. Lyhörda och tillmötesgående för önskemål. Tar väl hand om bohaget. Har fått flyttat tidigare och kommer alltid att ha Flytttcity som favoritval. Ragnhild

Dag G
Skrev om Flytt City

Jag har tidigare anlitat flytt city och även denna gång var det utmärkt och smidig flytt och lagerhållning av mitt bohag. Kan varmt rekommenderas. Dag Gällström

Johanna E
Skrev om Flytt City

Tillmötesgående, artiga utför arbetet väl.,

Eva E
Skrev om Flytt City

Mycket tjänstvilliga! Vänliga o tillmötesgående!

Christina B
Skrev om Flytt City

Proffsigt bemötande, mycket snabb service och förståelse för vårt behov.

Mona A
Skrev om Flytt City

Trevlig personal. Vi önskade hämta några saker som vi har magasinerat, inga problem. Mycket hjälpsamma.

Karin I
Skrev om Flytt City

Trevligt och snabbt bemötande från första kontakten fram till att allt var levererat. Hämtning, magasinering och leverans av hela vårt bohag hanterades exakt som förväntat och på överenskommen tid. Detta var 2:a gången vi använde Flytt City och båda gångerna har det fungerat perfekt!

Procid A
Skrev om Flytt City

Christoffer är väldigt serviceminded och hjälpsam så allt fixades snabbt och smidigt.

Leo T
Skrev om Flytt City

Man Kunde önska att det fanns folk tillgängliga i butiken när man behöver hämta/lämna saker till förrådet. Förövrigt så är det ett mycket trevligt bemötande av företaget. Kan verkligen rekommendera dem.

Claudia D
Skrev om Flytt City

Excellent job! A friend recommended this service and I now recommend them as well. Our move was done in 2,5h, including pick up of furniture at Ikea click and collect and then move our things between three places. The staff was very efficient and fast, and also very kind and accommodating. I am very happy with the overall experience.

Flytt C gillar detta
Advokatbyrån T

Snabba och bra. Utmärkt service. Ställer alltid upp. Löser alla problem utan diskussioner.

Lars A

Superbra service o bemötande . De bästa

Lena B
Skrev om Flytt City

Har inte så mycket kontakt med er. Men har varit trevliga de gånger jag haft.

Gregor L
Skrev om Flytt City

Bra service och trevligt bemötande.

Margareta H
Skrev om Flytt City

Bra bemötande från början, angående en magasinering av vårt bohag. Har tyvärr ofta fått maila och påminna om fakturan. Har blivit lite bättre. Vill göra rätt för mig.

Fredrik M
Skrev om Flytt City

Är snabba och ger en bra service.

Eva E

Positivt bemötande Lösningsfokuserade

Brottmålsbyrån A

Bra bemötande. God service. Rimliga priser.

Carl A
Skrev om Flytt City

Smidigt att ni fakturerar hela året på en faktura så vi undviker onödig administration. Tack

Lydia Z
Skrev om Flytt City

Magasineringsbox. Väldigt bekväm och prisvärd förvaringstjänst när man inte behöver komma åt sina magasinerade saker ofta. Trevlig och tillmötesgående personal. Lite knepigt och inte helt tillförlitligt när man kommit överens om tidpunkt, och hur länge, man behöver komma åt sin box, även om det i mitt fall endast skett var 3:e månad.

Nils L
Skrev om Flytt City

Mycket trevligt bemötande och fina lokaler. Jag är nöjd med allt.//Lars

Per-axel N
Skrev om Flytt City

Jag har använt Flytt City under många år både till flyttningar och magasinering. Jag har alltid blivit vänligt bemött och fått utmärkt service. Jag kan varmt rekommendera Flytt Cuty.

Peter a
Skrev om Flytt City

Vi är alltid nöjda med Flytt City när vi anlitar dom

Hans P
Skrev om Flytt City

Underbart bemötande och bra priser för magasinering av våra grejor 5 stjärnor!!!!!

Inge o Bengt C
Skrev om Flytt City

Vi har utnyttjat FlyttCitys tjänster i flera år. De har alltid ställt upp och hjälpt oss när vi har behövt dem, många gånger med kort varsel. Alltid service utan krångel. Vi har använt FlyttCity för en lägenhetsflytt och hyr en förvaringskub på Ollebo.

Marie P
Skrev om Flytt City

Utför arbetet på det sätt som förväntas,

Ann N
Skrev om Flytt City

Mycket trevligt bemött av alla inom företaget. Alla jobbade väldigt proffsigt och snabbt. Alla inom företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. Upplevelsen var att detta är en proffsig flyttfirma.

Mantena S
Skrev om Flytt City

Smidigt i tid och bra service, mycket nöjd

Katarina C
Skrev om Flytt City

Professionella och trevliga, bra med firmakläder. Har använt både vid en ganska omfattande flytt, flytt av möbler från magasin samt magasinering. Var mycket stöttande och kom med goda råd vid flytten, bra fuktfri och säker magasinering. Enkelt att få boxar tillgängliga. Har rekommenderat till många.

Mari T
Skrev om Flytt City

Super proffs, snabbt och prisvärt. Underbar personal 💪. Rekommenderas varmt, Mari på Fridhemstorget

Mona A
Skrev om Flytt City

Trevliga medarbetare. Alla problem går att lösa, önskar man något så fixar dem det. Det känns tryggt att ha sina möbler magasinerade hos Flytt City

Anna N
Skrev om Flytt City

Har sedan flera år möbler mm hos Flytt City! De är mycket trevliga och hjälpsamma när man ringer! De lever upp till mina förväntningar!

Allan R
Skrev om Flytt City

Jeg har bare gode ting at sige om Flytt City, jeg bliver altid vel modtaget og Personerne er altid i et godt humør :)

Helén L
Skrev om Flytt City

Bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar. Använde mig av packning + flytt + flyttstäd + magasinering.

Advokatbyrån T

Bra service och kundbemötande. Ringer upp som utlovat. Kan rekommendera bolaget.

Jan J
Skrev om Flytt City

Enkelt, problemfritt och bra bemötande.

Erik F
Skrev om Flytt City

Lyhörda och ytterst flexibla. Fick verkligen känna att det va jag som kund som va i centrum under hela flytten och städ processen.

Max F
Skrev om Flytt City

Håller vad dom lovar, väldigt försiktig och bra hantering av våra saker!

Ebba W
Skrev om Flytt City

Mycket hjälpsamma och trevliga!

Hans T
Skrev om Flytt City

Personlig och effektiv service. Mål- och lösningsinriktade. Trevligt bemötande, flexibel handläggning. Överlag utmärkt service av mycket bra personal.

Nordhem V
Skrev om Flytt City

Jag blev bra bemött, företaget levde upp till mina förväntningar, upplevelsen var väl bra och badkaren kom dit dom skulle.

RAGNHILD T
Skrev om Flytt City

Proffsigt, vänligt bemötande, hjälpsamma. Försiktiga med bohaget. Bara plus hela vägen. Rekommenderar den flyttfirma👍👍👍👍 Sofia o Ragnhild

Flytt C gillar detta
Pontus B
Skrev om Flytt City

Bra utformning av offert utifrån kunds beskrivning av flyttbehovets omfattning. Hög kvalitet på tjänsterna som utfördes, samt gott bemötande och effektivt utfört arbete. Fakturan efteråt matchade det avtalade beloppet och stämde överens med hur lång tid flytten tog, inget behov av justering. Rekommenderar Flytt City till andra och använder själv gärna dem igen nästa gång vi flyttar.

Per H
Skrev om Flytt City

Allt har fungerat bra, de tog över från min tidigare lagerhållare-

Carla A
Skrev om Flytt City

Smidig flytt tack vare bra service och Trevligt och flexibelt bemötande.