Flytt i syd AB

Flytt i syd AB

Vi erbjuder dig en säker och trygg flytt, allt från kompletta lösningar till skräddarsydda jobb.

Alla möbler skyddas med flytt-filtar för att förebygga skador samt fri utlåning av flyttkartonger.

Vår personal har en lång branscherfarenhet och hanterar era möbler med stor aktsamhet. Hör gärna av er för en kostnadsfri offert.

Läs vad 7 kunder tycker om Flytt i syd AB 2

2021-05-06
    Fick bra service av trevliga killar som bar in mina möbler o kartonger.
    2021-05-05
    Flytt i Syd hjälpte oss med flytten till Tyskland. Allt gick smidigt och enkelt, personalen var professionella, trevliga och hjälpsamma.

Vi är mycket nöjda!
    2021-05-03
    Flytt i Syd har hjälpt oss flytta flera av våra kontor och det har fungerat utmärkt!
    2021-04-30
    Jag köpte en kort transport av ett stort arbetsbord och en storformatsprinter. Det var bråttom med jobbet och jag ringde bara 2 dagar innan flyttningen.
    Fick ett trevligt bemötande i telefon och ett javisst! Det fixar vi.
    Priset var OK och det stämde även efter flyttningen.
    Allting gick snabbt och på rätt tid. Mycket trevliga personer som flyttade in bordet och printern. Satte ihop bordet utan diskussion.
    Mycket nöjd och kommer att ringa om det blir aktuellt med andra flyttningar.
    Tack, alltid roligt med nöjda kunder och välkommen tillbaka. Flytt i syd AB
    2021-04-30
    Trevlig och duktig personal.Gick väldigt snabbt med flyttningen.
    2021-04-30
    Bra kommunikaton, snabbt och smidigt, gjorde vår flytt till en trevlig upplevelse!
    Tack och lycka till i ert nya boende. Flytt i syd AB
    2021-04-30
    Supernöjd med Flytt i syd - de har varit oerhört hjälpsamma och enkla att ha att göra med både för flytt och förvaring.
    Tack Emma! Hoppas ni trivs i er nya bostad och glöm inte ringa mig när ni vill flytta hem till Blekinge :-) Flytt i syd AB