Flytt i syd AB

Välkommen till Flytt i syd AB!

Vi erbjuder dig en säker och trygg flytt, allt från kompletta lösningar till skräddarsydda jobb. Alla möbler skyddas med flytt-filtar för att förebygga skador samt fri utlåning av flyttkartonger.

Tjänster: Bohagsflytt, företagsflytt, packning inför flytt, magasinering, utlandsflytt och flyttstädning.

Vår personal har en lång branscherfarenhet och hanterar era möbler med stor aktsamhet. Hör gärna av er för en kostnadsfri offert.

Läs vad 56 kunder tycker om Flytt i syd AB 2

2021-11-30
    Kvickt och bra.
    Trevlig personl
    2021-11-20
    De var väldigt proffsiga och hade ett respektfullt bemötande när de flyttade diverse möbler
    2021-11-18
    Jättetrevliga gott humör trots ett par besvärliga möbler! Inga skador på någonting. Helnöjd!
    2021-11-18
    Enkelt att boka..Duktiga och trevliga medarbetare. Flytten gick smidugt ich allt fungerade mycket bra.
    2021-11-11
    Snabba och lyhörda. Fått kontakt genom referens. Fick rekommendation
    2021-11-01
    Vi fick snabb och effektiv hjälp vid lossningen av våran lastbil.
    Vi kommer nyttja deras tjänster i framtiden.
    Mvh Magnus LFB AB
    Tack detsamma. Flytt i syd AB
    2021-10-26
    Bra bemötande, utmärkt service.
    Snabbt och tryggt.
    Därför valde jag Flytt i Syd.
    2021-10-25
    Trevligt bemötande och duktiga och hjälpsamma killar vid flytten,bra med att få låna flyttkartonger. Flyttstädningen genomfördes till stor belåtenhet.
    2021-10-25
    Helt ok flyttfirma. 3 killar som i och för sig inte var speciellt glada och positiva utan nog tyckte det var lite jobbigt att bära upp vårt bohag en trappa. Men de gjorde sitt jobb och inget blev skadat.
    2021-10-25
    Fick klara besked på mina frågor. Trevlig personal.
    2021-10-19
    Jobbade snabbt och allt gick smidigt
    2021-10-19
    Min flytt gick smidigt.
    Trevliga killar, som kunde sin sak.
    Kan verkligen rekommenderas.
    Eva
    2021-10-18
    Tacksam för förståelse när jag var tvungen att boka om med kort varsel.
    2021-10-13
    Punktliga och snabba. Mycket trevlig personal. Kan verkligen rekommenderas. Även städtirman dom dom skickade var bra.
  • Ingbritt E
    skrev om Flytt i syd AB
    2021-10-11
    Jag blev väl bemött av trevliga flyttkillar! "Inga problem" sa de när jag undrade över något! Jag har anlitat denna flyttfirma tidigare , då med namnet
    JP Flytt och varit nöjd därför anlitade jag dem igen och var nöjd även denna gången!
    2021-09-28
    Snabbt, säkert och prisvärt. Inga problem att anlita flytt i Syd för stora uppdrag och jag använder dem snart igen.
    2021-09-23
    Flyttning från villa till lägenhet sköttes mycket smidigt av trevlig och serviceinriktad personal. Kontakt med ledning fungerade också mycket bra.
    2021-09-17
    Flytt till Norge. Jättenöjd med flytten och företaget.
    Tack för din positiva återkoppling. Trevligt att få se Trondheim och träffa delar av din trevliga familj.
    2021-09-16
    Köpte flytt samt flyttstädning av Flytt i syd AB och flyttade från en lägenhet (4 RoK) till ett parhus (4 RoK).

Flyttbilen kom en timme för sent utan att kommunicera detta.

En av de tre flyttkarlarna klagade ofta och utbrast saker som "fy fan" och "jag ska säga upp mig" vilket upplevdes som jobbigt för mig och min fru att behöva höra.

Det tog ungefär 7 timmar från det att arbetet påbörjades fram till dess att det sista var urlastat på den nya adressen. Avståndet mellan bostäderna är cirka 15 minuter med bil.

Flyttstädningen var under all kritik eftersom bostaden behövde ombesiktigas 2 gånger trots att de hade flera dagar på sig att städa. Flyttstädningen beställde jag via Flytt i syd AB men den genomfördes av ett företag i Karlskrona som heter Tryggstädning.

Hade jag beställt flyttstädningen direkt via Tryggstädning så skulle det ha blivit mycket billigare. Det lönade sig alltså inte att beställa både flytt+städ från samma företag.
    Tråkigt att du upplevde flytten som du beskriver den. Kan bara beklaga att en anställd gjorde sina privata problem till en del av er upplevelse.
    Tiden för flytten kan nog räknas till det normala då det var ganska stora avstånd från lägenhet till parkering.
    Vad gäller städningen tycker jag att du blev väl kompenserad för besväret av dubbla besiktningar då vi halverade kostnaden för städ till dig.
    Det är ingen skillnad på prissättning för städ oavsett om det går genom Flytt i Syd eller direkt till något av våra samarbetsföretag.
    2021-09-15
    Vi är jättenöjda med personalen och den snabba servicen. Dom kom på utsatt tid och gjorde ett utmärkt jobb. Rekommenderas starkt, Flytt & Städ.
    2021-08-26
    Blev väl bemött. Punktliga och effektiva. Lägenhetsflytten gick mycket fortare än vad jag hade förväntat mig.
    2021-08-19
    Trevligt bemötande och snabb bra hjälp!
    2021-08-19
    Väldigt proffsigt! Trevlig personal som man gick igenom allt med och sen löste Flytt i Syd allt! Beställde flytt av bohag från villa samt packning av allt bohag.
    2021-08-14
    Alltid bra service och proffsigt utfört jobb
    2021-07-30
    Jätteduktiga och vi är jättenöjda :)
    2021-07-26
    Toppenbemötande! Hjälpsamma och duktiga! Då vi behövde losshjälp.
    2021-07-25
    Vi flyttade från Kallinge till Sölvesborg och allt flöt på fint. Bra bemötande och utmärkt arbete av killarna som bar våra möbler. Vi är mycket nöjda!
    2021-07-24
    Utmärkt service , bra bemötande, bra peronal
    2021-07-22
    Höll i stort sett vad vi kom överens om och fixade utan extra kostnad det som inte fungerade.
    2021-07-22
    Jag är otroligt nöjd med flytten! Trevliga och arbetsamma killar, trots värmen som var den dagen.
    2021-07-03
    Jag har blivit väldigt trevligt bemött vid beställning och när mina saker skulle hämtas. Mina saker är på magasinering och om ett par månader så kan jag göra en slutgiltig summering. Jag har köpt tjänsten att magasinera mina saker, och få dem framkörda till min nästa lägenhet.
    Tack för din positiva återkoppling. Hoppas det blev ett positivt återseende av ditt bohag och att du kommer att trivas i din nya bostad.
    2021-07-01
    Flytning Olofström till Trelleborg inkl packning
    Helt perfekt snabbt och bra inget var i sönder inkl 4 stora blomkrukor
    2021-06-30
    Bemötandet var bra.
    Företaget överträffade våra förväntningar vad gäller effektivitet och snabbhet.
    Uppdraget var att flytta ca 80 flyttlådor och möblemang från våning ca 140 m2.
    2021-06-26
    Snabb respons på frågor inför flytten och en utmärkt skött flytt av möbler och alla andra saker. Levererade fullt ut och kan varmt rekommenderas!
    2021-06-18
    Jag är helt nöjd med allt i samband med min flyttning!
    2021-06-17
    Trevlig personal snabbt och bra
    2021-06-09
    Jag är nöjd på personalen: raska o pålitliga samt lätta att samarbeta med. Priset? när och var tycker man att kunden skulle ha kostat mindre. Alla har sitt pris så som de räknat ut. Tack för hjjälpen.
    2021-06-08
    Nerpackning och flytt.
    Flytten gick över mina förväntningarna.
    Helt fantastiskt bemötande av Payam. Som han slet och inget var omöjligt.
    2021-06-07
    - Flytt+flyttstäd
    - Bra! Trevliga personer via mejl och möte vid flytt!
    - Jag förväntade mig en smidig och snabb flytt då vi gjort allt vi kunnat med att ha allt packat i förväg och skruvat ner alla större möbler för lättare transport. Personalen vi träffade var trevliga och tog sig an flytten bra. Dock åkte personalen på ett ärende med vårt flyttlass som gjorde att de kom flera timmar sent. Väl framme gick resten av flytten bra.
    Hej!
    Tack för din positiva återkoppling. Tyvärr missade personalen att kommunicera omvägen för att hämta flyttlådor i Malmö. Detta i kombination med lunch gjorde att det drog ut på tiden.
    2021-06-01
    Fick hjälp med transport av soffa från Kristianstad till hemmet. Allt välordnat, kom på avtalad tid. Fick även hjälp med kartonger till ett förråd. Hjälpsamma, snabba och trevliga. God service. Kan rekommenderas.
    2021-06-01
    Lgh flytt inom Kristianstad. Personalen var i god tid och passade alla hisstider. Utmärkt bemötande och service.
    Allt fungerade bra.
    Kan rekommendera Flytt i syd till
    andra.
  • Tommy E
    skrev om Flytt i syd AB
    2021-05-23
    Effektiva, kunniga, trevliga och mycket tillmötesgående
    2021-05-22
    Bokade flyttbil, trevliga, försiktiga och hjälpsamma!
    2021-05-17
    Superbra! Flytten gick smidigare än förväntat utan några som helst krångel. Hela lägenheten blev tömd till minsta önskad pryl och vi är nu på plats i vårt hus. Starka och flitiga arbetare! Kan varmt rekommendera!
    2021-05-13
    Jag blev under hela processen mycket positivt bemött av företaget, allting gick att fixa. Flyttkillarna var väldigt proffsiga och noggranna i sitt jobb, allting hanterades varsamt och ställdes på rätt plats. Om jag mot förmodan skulle flytta igen hade jag anlitat detta företag.
    2021-05-13
    Jag har köpt tjänster 3 gånger av Flytt i syd AB. Varje gång har Thomas på ett snabbt och smidigt sätt löst flyttdatum oaktat om det är helg eller vardag. Grabbarna som utför arbetet är effektiva och snabba och samarbetsvilliga. Jag kan varmt rekommendera Flytt i syd AB.
    2021-05-13
    Vår flytt skötes väldigt proffsigt av Flyttt i syd.
    2021-05-06
    Fick bra service av trevliga killar som bar in mina möbler o kartonger.