Flytt i syd AB

Flytt i syd AB

Välkommen till Flytt i syd AB!

Vi erbjuder dig en säker och trygg flytt, allt från kompletta lösningar till skräddarsydda jobb. Alla möbler skyddas med flytt-filtar för att förebygga skador samt fri utlåning av flyttkartonger.

Tjänster: Bohagsflytt, företagsflytt, packning inför flytt, magasinering, utlandsflytt och flyttstädning.

Vår personal har en lång branscherfarenhet och hanterar era möbler med stor aktsamhet. Hör gärna av er för en kostnadsfri offert.

Läs vad 129 kunder tycker om Flytt i syd AB 2

2022-11-02 Verifierad kund
    Mycket bra kontakt och hjälpsam personal. Företaget gav proffsig hjälp och skötte min magasinering av möbler och prylar med skicklighet och varsamhet. Jag är supernöjd med tjänsten och rekommenderar företaget till alla. En virrig pensionär fick all hjälp hon behövde och mer därtill.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Endast ett glas på en stor tavla. Blev mycket väl bemötta och kan mycket väl rekommendera företaget till vänner o bekanta som flyttar.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Fick hjälp med min flytt på bästa sätt. Blev bra bemött och fin service. Har redan rekomenderat Flytt i Syd till min vän , som också redan anlitat dem.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Mycket bra kontakt, snabba och professionellt jobbat, dessutom mycket prisvärt. Rekommenderas varmt.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Skötte allt perfekt. Trevlig personal
    2022-10-11 Verifierad kund
    En kanonbra upplevelse från början till slut! Har aldrig anlitat en flyttfirma tidigare men Thomas var väldigt saklig och informativ. En trygghet som uppskattas! Kan bara varmt rekommendera detta företag, gjorde allt och lite till. Tusen tack killar!
    2022-10-08 Verifierad kund
    Trevlig personal som arbetade fort och effektivtt
    2022-10-06 Verifierad kund
    Bra service, noga, effektiva och trevliga. Flytten gick mycket bra.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Mycket bra och serviceinriktade.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Beställde en stor flytt och har från början till slut fått suverän hjälp. Trots värme och massor av lådor och möbler var flyttgubbarna oerhört hjälpsamma att få allt på plats.
    Rekommenderas starkt!
    2022-09-04 Verifierad kund
    Allt bra killarna var jätteduktiga och proffsiga. Företaget bemötte oss på ett professionellt sätt.
  • Gunilla  S
    skrev om Flytt i syd AB
    2022-08-21 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande och hjälpsam och trevlig personal.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Alltid bra service och bra mottagande
    2022-08-17 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och genomförande av flytt.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och uppdraget flyttröjning utfördes till belåtenhet.
    2022-08-07 Verifierad kund
    Allt runt flytten gick väldigt bra. Slutstädningen blev inte alls bra men flytt i syd ordnade dit någon ny som städade väldigt bra. Totalt är vi väldigt nöjda.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Bra bemötande, flitig personal. Ibland lite slarvigt packat vilket medförde reklamation. Denna löstes på ett bra sätt. Priset nog ganska högt.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jag har anlitat flera flyttbolag och tyvärr tillhör inte Flytt i Syd det bästa. Repor i parkettgolv, soffan trasig och nedsmutsad, två kärl i kras, dörrlist och garderobsdörr repad. Dessutom har de lovat att komma med liknande kärl som gick i kras, men tydligen har de många förhinder. Suck!
    2022-07-17 Verifierad kund
    Hjälpt mig flera gånger o samma perfekta bemötande varje gång
    2022-07-17 Verifierad kund
    Bra bemötande av personalen, de hjälpte även till med att ta hand om en bäddsoffa som jag inte visste hur jag skulle kunna bli av med. Kommer varmt rekommendera er.,
    Bra bemötande
    Lätta att få tag på
    Inget omöjligt
    Professionellt utfört arbete
    Städningen mycket bra!
    2022-07-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.Flytten gick jättebra.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mycket trevliga och proffsiga.
    De flyttade en flygel till oss och kan rekommendera de.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Punktligt, professionellt, snabbt och smidigt - rekommenderas! Aldrig mer tänker jag flytta på egen hand, värt varenda krona! Anlitar Flytt i Syd AB nästa gång också.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Själva flytten gjordes bra och med god kvailtet, uppmärksamhet och försiktighet. Det enda jag har att anmärka på är att det användes 2 minivans trots att det var kommunicerat att jag levde ensam och det hade räckt med en bil som bidrog till ökade kostnader som kunde undvikits.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Väl bemött och utmärkt avlastning supernöjd
    2022-06-12 Verifierad kund
    Enkelt att få kontakt och offert. Positiv personal som kom
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket nöjda med vår flytt från hus till lägenhet. Det gick snabbt och personal en var trevliga och hjälpsamma . Kommer att rekommendera företaget till vänner och bekanta !
    Christer och Eva
  • Ulla A
    skrev om Flytt i syd AB
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket nöjd med flytten från Småland till Blekinge 🤩👍
    Bra kommunikation, välorganiserat,snabbt, smidigt och trevligt bemötande.
    Mycket prisvärd flytt!
    Bästa rekommendationer till Flytt i Syd👌
    2022-05-17 Verifierad kund
    Fungerar utmärkt och smidigt och bra service!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket trevliga killar inga bekymmer alls
    2022-05-11 Verifierad kund
    Hjälp med flytten .
    Kom på utsatt tid och bra kommunikation under tiden.
    Rekommenderas 👍👍👍
    Kanon bra hjälp

Kan varmt rekommendera dem

Bra service

Bra bemötande
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mycket bra. Kom i utsatt tid och genomförde flytten utan problem.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Flyttade mitt bohag från Blekinge till Norrköping. Blev vänligt bemött och allt flöt på bra.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Hej,
    Jag har bara positivt att säga om Flytt i Syd AB, mycket bra bemötande, proffsigt skött angående min flytt och även nu förvaring och fakturering.
    Mvh/ André Wickström
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket trevliga ”flyttkillar” som gjorde allt för att flytten skulle gå så smidigt som möjligt
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevliga killar som flyttade mig bohag på bästa sätt.
    Aktsamma om möblerna mm.
    och trevliga och duktiga.
    Högsta betyg från mig.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Professionellt bemöttande och utförandet av flytt och flyttstäd. Mycket nöjd med hela arbete. Rekommenderas!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Snabb, väl utförd flytt och trevlig personal - rekommenderas.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Mycket bra och effektiv flytt.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Jag blev bemött på bästa sätt.
    Det flöt på kanonbra, gick snabbt och smidigt och dom var väldigt trevliga.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket nöjd, duktiga medarbetare, trevligt bemötande, kan varmt rekommenderas, dessutom bra pris.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt från första kontakt till leverans. Kan varmt rekommenderas.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt flyttföretag till bra pris. Kommer definitivt anlita dem igen om jag behöver.
    2022-03-17 Verifierad kund
    Hej! Vi är mycket med flytten när det gäller både i planeringsstadiet och själva flytten Personalen var och uppträdde mycket hjälpsamma-proffsigt i högsta nivå . Mvh Helen o Tommy
    2022-03-16 Verifierad kund
    Alla var trevliga och effektiva .Levde verkligen upp till mina förväntningar. Flytt sopkastning städning gick som på räls och blev ordentligt gjort.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Blekinges bästa flyttfirma utan tvekan.
    Anlitat flera gånger för diverse flyttar och magasinering.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Det mesta gick väldigt bra vid flytten, och alla småändringar som vi kom med genomförde de felfritt. Inga saker blev skadade. Enda saken som kunde varit bättre är att det blev lite stökigt efteråt, men det får flyttstädningen sköta.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande både vid beställning o av de som utförde flytten. Mycket hjälpsamma/serviceminded killar.

Städningen utfördes till belåtenhet o de körde till vårt nya boende, ett par km bort, med nyckeln (då hyresvärden skulle besiktiga dagen efter först). Mkt vänligt.