Flytt i syd AB

Flytt i syd AB

flyttisyd.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Flytt i syd AB! Vi erbjuder dig en säker och trygg flytt, allt från kompletta lösningar till skräddarsydda jobb. Alla möbler skyddas med flytt-filtar för att förebygga skador samt fri utlåning av flyttkartonger. Tjänster: Bohagsflytt, företagsflytt, packning inför flytt, magasinering, utlandsflytt och flyttstädning....

215 omdömen om Flytt i syd AB

Sedan starten hos Reco 2021

Sten H
Skrev om Flytt i syd AB

dom va bra jick fort och smidigt

Gun N
Skrev om Flytt i syd AB

Flytt killarna snabba trevlig och effektiva. Eva trevlig och noga med städer

Nanny R
Skrev om Flytt i syd AB

Lätt att ha att göra med. Tiderna höll bra. Allting oskadat och snabbt gick det också.

Dess V
Skrev om Flytt i syd AB

Repade golv och dörrkarmar, kastat in grejerna i förrådet, repade möbler, böjda gardinstänger…..

Svar från Flytt i syd AB

Det var tråkigt att du upplevde en så negativ bild av din flytt. Då det är människor som bär kan naturligtvis det bli någon skada men det sker ytterst sällan men vi kastar aldrig in bohag, vare sig i förråd eller bostad. Detta var heller inget du kommunicerade med dem som var på plats utan tvärtom, du upplevdes som en nöjd kund. Du har heller inte varit i kontakt med mig så jag haft möjlighet att titta på detta som du upplevt negativt. Du får gärna kontakta mig så kanske vi kan rätta till eventuella misstag från vår sida. Med Vänlig Hälsning / Thomas

Kristina W
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket nöjd med både flytt och städ. Vänligt bemötande och villiga att uppfylla mina önskemål.

Britt B
Skrev om Flytt i syd AB

Vi har anlitat Flytt i Syd AB för flytt av hem 2 gånger och varje gång har allt fungerat perfekt, kommit i tid, varit effektiva, försiktiga och trevliga. Kan verkligen rekommendera Flytt i Syd AB

Anna J
Skrev om Flytt i syd AB

Jag är så imponerad av ert arbete och att ni fick med hela mitt flyttlass i en vända. Aldrig sätt något liknande! 👍🏼. Fantastisk arbete!

Joachim R
Skrev om Flytt i syd AB

Superproffs från början till slut

Bo H
Skrev om Flytt i syd AB

Positivt från första kontakten. Okomplicerad och förstod våra funderingar. Våra förväntningar blev uppfyllda och är därmed mycket nöjda. Handlade om att flytta från vårt hus till en marklägenhet. Kompetensen fanns där, liksom det positiva bemötandet av olika personer. Rekommenderas.

Arcus A
Skrev om Flytt i syd AB

Snabb hantering och säker flytt hela vägen! Trevligt bemötande och hade gärna använt er igen!

Stephanie K
Skrev om Flytt i syd AB

Bra flytt men de var sena och min flyttbil fick vänta = pengar

Helena N
Skrev om Flytt i syd AB

De kom i tid och var trevliga , flytten gick jättebra.

Inge D
Skrev om Flytt i syd AB

Jag får besvara detta i stället för Inge är död ni får högsta betyg trevligt bemötande

Lars-håkan S
Skrev om Flytt i syd AB

Bra. Men det är Gunvors dödsbo vi flyttat!!!

Britt-Marie N
Skrev om Flytt i syd AB

Bra, kom när de skulle. Funkade bra. I offerten stod ett pris , inget skulle tillkomma. Det gjorde det lite grann o priset var efter rutavdraget, detta framkom inte i offerten. Kanske bra om det gör det.Alla saker hela och ett mycket trevligt bemötande, så nöjd.

Svar från Flytt i syd AB

Hej! Glad att du är nöjd med flytten. Läs vår mailkorrespondans så skall du se att priset tydligt anges efter Rut.

Christina L
Skrev om Flytt i syd AB

Vi blev väl bemötta och utlovade tider hölls . Våra förväntningar uppfylldes på korrekt genomförd flytt. Vår beställning omfattade packning och flytt från Saltö till Arontorp, och detta genomfördes snabbt och korrekt och trevligt bemötande. Vi rekommenderar varmt Flytt i Syd. Vi har enbart positiva erfarenheter vid kontakterna med Flytt i Syd.

Anne-Christina K
Skrev om Flytt i syd AB

Snabbt o smidigt. De var försiktiga med mina möbler o lådorna placerades enligt anvisningar på kartonger. Rekomenderar gärna deras firma!

Hansi R
Skrev om Flytt i syd AB

Vi har använt Flytt i Syd AB flertal gånger, det har aldrig varit några konstigheter. Allt fungerar från första samtalet tills flytten är avklarad. Vänligt bemötande, trevliga och hjälpsamma personer, inga frågor är för stora. Vi kan varmt rekommendera Flytt i Syd AB!

Birgitta C
Skrev om Flytt i syd AB

Toppen! Flytt i syd levererar som vanligt.

Torgny P
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket trevligt bemötande. Vi köpte flytt + flyttstädning samt en del packning. På flyttdagen fick jag nackspärr men det var inga problem. Flytt i Syd tog hand om mycket mer än avtalat. Så trevliga och hjälpsamma killar. Om det blir aktuellt med en flytt igen så vet jag vart jag skall vända mig. Det är en sann glädje att träffa på sådana personer med en sådan service anda.

Kerstin J
Skrev om Flytt i syd AB

Trevligt bemötande Allt var bra inget att klaga på

Mats L
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket nöjd med både flytt och städ Trevlig personal som gjorde ett bra arbete Rekommendera dom gärna /mats

Jörgen J
Skrev om Flytt i syd AB

Duktiga, noggranna och trevliga flyttkarlar. Högsta betyg till dessa.

Marianne J
Skrev om Flytt i syd AB

Vi blev bra bemötta. Vänliga, starka, hade bra hjälpmedel när de bar tungt. Snabba killar. Fick chansen att låna flyttkartonger och det är ingen brådska att lämna tillbaka dem. Helnöjda!

Maria G
Skrev om Flytt i syd AB

Vi kan starkt rekommendera Flytt i syd. Flytten gick snabbt och lätt Flyttkarlarna var väldigt trevliga, skickliga, och hjälpsamma. De tog av sig skorna nä de gick in och skulle placera lådor och möbler där de skulle stå då vi hade nylackerade golv. Valet är lätt om vi ska flytta någon mer gång.

Mona B
Skrev om Flytt i syd AB

Fantastisk service!! 2 jätteduktiga killar, som packade dagen innan flytten. Flyttdagen kom ytterligare en duktig kille. De var snabba, starka och serviceminded! De flyttade villigt runt möblerna efter våra önskemål. Vi kan verkligen rekommendera Flytt i syd AB! Vi är jättenöjda med flytten!!

Mikael N
Skrev om Flytt i syd AB

Vi köpte flytt av möbler. De uppfyllde våra förväntningar och lite till. Lyssnade på oss som kund och anpassade sig och tog hänsyn. Inga möbel skador eller andra skador.

Iris R
Skrev om Flytt i syd AB

Allt gick fint och flyttkillarna kom på anmält tid. Speciellt den äldre var kunnig och omtänksam och försiktig. Yngre medhjälpare har att lära sig.

Anders Å
Skrev om Flytt i syd AB

Hela flytten gick jättebra .Vi är supernöjda.

Sölvesborgs K
Skrev om Flytt i syd AB

Jättesmidiga att ha kontakt med.

Bengt-Åke E
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket bra bemötande och säker transport.

Dan O
Skrev om Flytt i syd AB

Har blivit bra bemött från utdelning av flyttkartonger till flyttningen. Både flyttningen och flyttstädningen blev bra som förväntat. Vid besiktningen fanns inga anmärkningar på städningen. Under dom speciella omständigheter som jag hamnade i har Flytt i syd AB verkligen ställt upp på ett mycket bra sätt. Hälsningar Dan Odemo

Ove N
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket trevligt bemötande, proffsiga och effektiva.

Johnny O
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket bra, bra att ni kunde ordna faktura

Aune O
Skrev om Flytt i syd AB

Var tvungen att be dem städa om eftersom det var så dåligt städat. Skulle ta 16 timmar men andra dagen var det ingen på plats efter kl 13.30.. Synd eftersom vi var så nöjda 2021.

Svar från Flytt i syd AB

Vad tråkigt att du upplevde det så och jag tycker inte du är riktigt ärlig. Jag förklarade för dig att det var en missuppfattning mellan mig och städ då jag sa till dem att städa ett par dagar och missade att specificera att det gällde 16 timmar. Detta var ju ingen flyttstädning så på det sättet finns ju inget riktigt självklart avslut på städningen. Städ lämnade när det tyckte att de hade hemstädat tillräckligt efter 11 timmar och som du i så fall självklart inte hade blivit fakturerad för mer. Efter ditt påpekande återkom...

Andreas K
Skrev om Flytt i syd AB

Vi är jättenöjda med Flytt i Syd! Kommer att rekommendera er i framtiden.

Birgitta H
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket nöjd med servicen och bemötandet. Mycket nöjd med personalen.

Glenn J
Skrev om Flytt i syd AB

Jättebra bemötande vid beställning. Duktiga o trevliga flyttkillar, allt fungerade kanonbra. Vi är mycket nöjda med Flytt i syds arbete.

Martin A
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket bra, proffsigt!!! Trevligt bemötande,allt bra!!!!!!!

Mattias J
Skrev om Flytt i syd AB

Bra! Duktig ock levede upp till allt.bra och proffsigt.

Nils L
Skrev om Flytt i syd AB

Allt klaffade perfekt. De var snabba och effektiva både med ilastning och urlastning. Bara positiva erfarenheter.

Sara J
Skrev om Flytt i syd AB

Flytten gick väldigt bra. Stort eloge till killarna som orkade springa i trapporna och bära allt. Väldigt smidigt och vi är imponerade hur de packade in så fint i bilen. Rena tetris proffsen. Bra pris och väldigt trevlig personal. Kändes tryggt att lämna över detta ansvar till er. Tack för allt och flyttar vi igen så är det er vi vänder oss till.

Thomas D gillar detta
Britt B
Skrev om Flytt i syd AB

Underbara killar. Allt välpackat. Snabb service. Städningen utmärkt.

Marie V
Skrev om Flytt i syd AB

Snabbt & smidigt. Killarna var verkligen serviceminded och allt flöt på.

Susanne H
Skrev om Flytt i syd AB

Mycket gott bemötande, från första kontakten till genomförande av flytt och städning förra veckan. Lätta att ha att göra med, ingen fråga från min sida lämnades obesvarad och de lyssnade väl och hittade bra sätt att möta mina önskemål. Kände mig trygg från början till slut och såväl flytt som städning genomfördes effektivt och smidigt med hög kvalitet. Motsvarade mer än väl mina förväntningar.

Karl L
Skrev om Flytt i syd AB

Fem av fem, proffsigt allt gick snabbt och smidigt med flytten från Olofström till Örebro acceptabla priser rekommenderas varmt.

Marie Å
Skrev om Flytt i syd AB

Trevliga killar, snabba med försiktiga med grejerna. Bra bemötande och flytt samt hopsättning och placering på plats. Arbetet avsåg bohagsflytt till mindre boende, begränsat med möbler och grejer.

Ingrid R
Skrev om Flytt i syd AB

Visste bara att och ungefär när jag skulle flytta från Stockholm till Sölvesborg. Ett tag trodde jag att jag inte skulle hitta bostad. Kanske lagra bolaget. Inga problem, de kunde fixa allt. Kom punktligt, lastade raskt och smidigt, plastade in möbler ordentligt, aktsamma med dem. Samma procedur vid avlastning, snabbt, och aktsamma. Och så himla trevliga. Är väldigt nöjd med dem.

Eugeniusz W
Skrev om Flytt i syd AB

Av ledningen blev vi korrekt bemöta, Av flyttkillarna började allting bra men på slutet en del irritation från den ena gubben med oaktsamhet om grejorna.. Förväntningarna förväntades proffetion, Levde inte upp det det fullt ut. Städningen va utan anmärkning o över förväntan. Totalt sätt och trots en söndrig hiss.ör vi ändå nöjda framför allt för priset

Maj-Britt D
Skrev om Flytt i syd AB

Bara positivt, dom var hur hjälpsamma och supertrevliga som helst, svarade snabbt när man kontaktade dom. Hade dom missat något så fixade dom till det med en gång Läste så klart recensionerna innan och dom var väldigt positiva och jag tyckte dom levde upp till det. Bara bra. Det var ett dödsbo som skulle tömmas och städas